Název novinky: CENDURO :: BMW R1200GS/BMW R1200GS Adventure model 2010

Přidal xx4 dne 12-11-2011 16:21
#71

3X napsal:
pavelgs napsal:
Hele já na rozdíl od některých místních BMW pásků vyzkoušel důkladně jak GS,tak KTM (GS-cca 80 tis km,KTM zatím 35tis km) .

Fakt mi tady nikdo nemusí říkat,co GS umí a co ne.Co jej pošle nemilosrdně do servisu a co přežije.Vím to velice dobře. (...a ni nechtěj vědět,jak drahá to byla zkušenost :o )


Jaká byla tvá nejdelší cesta na KTM?

Pavle, nikdo nesrovnává KTM a BMW. Každá má svoje. KTM je dobrá kolem konína a BMW na cestování. Když budu chtít lítat po lese a nebo skákat, KTM bych si nekoupil, protože je to stejně těžká mrcha, jako BMW, ale do terénu je KTM určitě lepší.

Pokud má něco v názvu Rallye nebo Adventure, neznamená to offroad nebo kros.


No a už je to tady.Proboha kde jsi přišel k tomu, že BMW je na dlouhé cesty a KTM jen kolem komína.To že jsem od koupi jezdil víceméně jen Česko -Slovensko souvisí s nepříznivou situací u mne v zaměstnání a ne se spolehlivostí KTM.Ta je mimochodem ve srovnání závad moje ex GS vs LC8 nesrovnatelně spolehlivější.Do servisu jezdím jen na pravidelný servis,ale Qwert cestuje ostošest,počínaje Marokem a konče BAJA v Rumunsku a nemá problém.Mezitím lítá po Libavé a jezdí po krpálech nahoru a dolů.Nalítáno má jestli se nepletu 90tis v opravdu drsných podmínkách a jak si motorka chrochtá.

Název adventure a rallye je dneska napláclé na kde čem,což význam těch slov sprostě degraduje.POchválil jsem s výhradama HP2 a vím od Miloše jak je ta motorka nesrovnatelná s klasickým GS.Podle mýho názoru, má nárok na název rallye u BMW právě jen ta HP2 (bavíme se o dvouválcích).Počmárané GS ale ne.Odtud můj názor v prvním příspěvku.Bohužel jak je vidno,nesouhlasit se vším od BMW je tu zapovězeno,takže od mne poslední příspěvek.