Název novinky: CENDURO :: Moto se sajdou

Přidal Lasky dne 05-11-2012 08:11
#87

U těch Uralů jsem se asi trošku nepochopili. Jestli s tím opravdu chceš jezdit,a ne to pořád opravovat,nebo to mít jako leštěnku,tak potřebuješ Ural 650,nebo 750,rok cca. 2000 a víc. To je bohužel dost nedostatkový a drahý zboží. Ty odkazy na Allegro jsou 2 Emky a jedno Káčko. To jsou už dneska veteráni,bude nejspíš trochu potíž je dostat a papíry (neříkám,že to nepůjde,ale bude s tím trochu sraní) a rozhodně to nejsou motorky,který by snesly nějaký rajtování v terénu.To je jako jít jezdit motokros na kejvačce.A pokud ano,tak za to budou chtít pořádnou dávku údržby. Oni ty sovětský motorky a starý BMW vypadají na první pohled pro laika všechny stejně,ale je v nich rozdíl a ne malej. Poměrně hodně informací lze najít na Uralforum.cz

Zmínili jste tu firmu Sidecarmont. Milan Vávra je velmi ochotný a dobrý člověk.Kolikrát se mnou dlouze diskutoval o mých nápadech a vždy ochotně poradil a i když jsem od něj nakonec nic nekoupil,tak nebyl nasranej a bavili jsme se dál. Nechci proti němu číct křivý slovo,Ovšem nevěřte,že by vám to udělal levněji,než případ,kterej jsem posal jako první. Tzn.sajda Velorex,bez úpravy přední vidle. Když jsem psal použitou sajdu za 25tis,tak jsem to myslel tak,že stejně nakonec min.na takovou částku vyjde i ta,která byla za 5tis.na Allegru. Počítej,že bude mít vymlácenej tlumič,možná oka a bůhví co na ní ještě bude třeba opravit. Repas podvozku cca.5tis. Něco si vezme čalouník,protože čalounění bude taky určitě v řiti,Bude třeba tam opravit nějaký drobnosti,plexi bude zřejmě taky poničený,vykitovat,nastříkat. Myslím že moc daleko od 25ti tis.nebudu. Osobně bych v tomhle případě vážně přemejšlel,jestli by nebylo k takový motorce lepší koupit Velorexa novýho,protože ve finále zas až o tolik dráž nevyjde,jak by se mohlo na první pohled zdát.
Připojení: Milan Vávra tyhle Velorexy umí. Ostatně má jejich oficiální zastoupení.Při použití univerzálních připojovacích dílů (5tis.kč) chce za práci 5-10tis.podle typu motorky a náročnosti práce. To jsem koneckonců napsal hned v tom prvím případě.
Souhlasím s tím co napsal Daliss. Milan Vávra samozřejmě preferuje Velorex a je to logický,když je jejich zástupcem. Když jsem s ním diskutoval na téma Uralí sajda,tak mi řekl,že to taky umí udělat,ale ať se připravím,že to bude stát mnohem víc. Tahle sajda totiž končí čepama a je třeba tam udělat trochu zámečnický práce,vytvořit podél motorky takovej rám a na ten to chytnout.
Pokud někdo chce na nějakou starou vraždu prostě nějak připojit levně sajdu,tak to určitě jde.Koneckonců když jsem já chtěl vymejšlet sajdu ke starýmu TTčku,tak jsem taky neměl v úmyslu dávat za to hodně. Tady se ale předpokládám bavíme o sajdě k BMW R1200GS. To je podle mě krásná,docela drahá velká motorka a sajda k ní by tomu měla odpovídat.Osobně bych nechtěl takovou motorku doprasit jen proto,že je to levný.
Nikomu jsem nechtěl tady tlačit nějakou firmu.To si musí každej vybrat sám. Ale u nás jsou v podstatě 2 firmy,který se sajdama zabývají oficiálně. Sidermont Vysoké Mýto a Car Servis Praha.
Každej má svůj systém a každej preferuje něco jinýho. Myslím,že už jsem to napsal jednou. Tenhle systém připojení od Sidecarmont je levnější,ale já bych ho použil tak na Jawu 350,nebo na čopra. Pokud chci na motorce jezdit svižně a třeba i v terénu,takchci bezpodmínečně kompletní přestavbu včetně kyvný vidlice a to u nás umí pokud vím jen Car Servis.

Upravil Lasky dne 05-11-2012 08:13