Název novinky: CENDURO :: SUZUKI V-Strom

Přidal Marselus dne 08-08-2011 21:43
#210

albert napsal:
robert_zl, ako hovorí Flash, je to individuálne a to čo ti poviem ja, budú možno iní vyvracať. Druhá vec, mám 12 ADV 2010, takže zase je to iné porovnávať so stromom moje a tvoje gées. Ale odpoviem na to čo sa pýtaš: motor na tisícke má nekultivovaný, rozhádaný chod a pri každom zrýchlení som mal pocit, že už sa určite rozsype - fakt je, že sa nerozsypal :D Štartovanie bezproblémové, perfektné, na kratučké brnknutie do tlačítka štartéru motor bežal. Na to som si pri géese chvíľu zvykal... Spomínal som brzdy, tie boli na tisícke fakt slabé a pár krát som mal pri brzdení v krízových situáciach poriadne bobky. Prevodovka - radenie v pohode, ale odstupňovanie zlé, pod 100-ku tam 6-ku nedáš, motor to neutiahne a roztrasie sa, vo vracákoch som mal zase problém s tým, že 2-ka výjazd z vracáku neutiahla, 1-ka bola zase málo, jazdil som to na 2-ku cez spojku. Kým som mal stroma, bol som presvedčený že do zákrut ide pefektne, keď som presadol na géeso zistil som, že to môže byť ešte lepšie, ten podvozok je proste úžasný...
Tak ako hovorí Flash, z GS do stromu by som určite nešiel...ale toto všetko je len môj názor a nikomu ho nevnucujem ;)

S tím odstupňováním mezi 1-2 máš asi pravdu a komu to vadí řeší to výměnou primárního kolečka je to stokorunová položka a co se týká šestky pod sto km tak to už jsem četl vícekráte ale je třeba si uvědomit že strom je dělaný trochu více do rychla tak je třeba se dívat více na otáčkoměr než na zařazený stupeň,. takže pokud jedeš stovkou je lepší tam mít 5-tku a otáčky nebudou vysoké . Na druhou stranu není problém s ním jet 230 . To rachtání v motoru dělá snad u všech litrů spojkové ložisko ale začne v e 20 tis a stejně rachtá ještě za dalších 100tis. Co jsem jezdil po srazech a mluvil s lidma co něco už procestovali tak v podstatě neznám nikoho kdo by měl se stromem problém z motorem. A výkonově se to s gs nedá srovnat měl jsem možnost se na pár bmw projet a pouze dvanáctka se s ním může na asfaltu rovnat. . Co se týká řetězu nevím proč v tom lidi spatřují nějakou nevýhodu co pořád slyším tak to kluci mění tak při 30- 40 tis a sada stojí 2600kč což je směšné.
Naopak výhodu vydím třeba v tom že máš stále přehled v jakém stavu je rozeta a řetěz.Kdežto kardan se ti může vysypat zrovna když jsi někde v tramtárii. Škoda těch nízkych zdvihu a slabé vidle. Nechci tvrdit že strom je lepší než bmw nebo naopak ale můj názor je že při koupi ojeté mašiny kdy budu jezdit třeba 80% asfalt a 20% nějaký lehčí offík mi strom přijde jako mnohem výhodnější koupě a rozdíl v ceně u stejného ročníku raději procestuji a ten je řádově v desítkách tisíc. Pokud bych nehleděl na finance tak 12-ka adv by asi v garáži místo našla už jen proto, že je to nádherný stroj. :)

Upravil Marselus dne 09-08-2011 22:15