Přidal xx4 dne 31-03-2012 11:29
#44
Barney napsal:
Děláte si srandu? To se vážně musí kvůli spojce takhle rozkuchat celá motorka? No potěš... :o
Holt nevýhoda tohodle uspořádání motoru.Navíc je motor omotaný miliónem s.erepetiček které to ještě komplikují.
Geniálně to bylo vyřešené u modelu BMW K100,kde byla jen jedna velká patice pro elektro,lanka a pár šroubů na rámu.Pak stačilo jen zvednout zadní částa rámu a odjet i s předním kolem pryč.Na zemi zůstal na hlavním stojanu motor , blok spojky a převodovka s kardanem.Pak už to bylo jak Lego skládačka.Výměna lamely a gufera s ložiskama na převodovce mi trvala 4 hodiny i s kafem.Ten kdo tenhle model konstruoval byl technický génius.*tup* Právě jsem zamáčknul slzu *realsad* při vzpomínce na tuhle motorku.
Edit:Sakrapráce už zase:@ Opět mi to vyhvězdičkovalo slovo se.repetičky.Břeťo dělej s tím něco,ta prudérnost mě vysloveně vytáčí.:@
Upravil xx4 dne 31-03-2012 11:33