Název novinky: CENDURO :: typ na nakup

Přidal jencekgs dne 13-04-2012 18:56
#1

co vi na to??????? Kdo ze stromkařů se chytne???

http://www.motork...72401.html

Přidal qwert dne 13-04-2012 19:29
#2

Spíš z Versysářů né? :D

Přidal jencekgs dne 13-04-2012 21:38
#3

No Ivan ho prý nechce*hilarious* říkal že se na tom vezl a prý je to plečka*hilarious**comfort*

Přidal ivan66 dne 13-04-2012 22:49
#4

Nech brouka žít....

Přidal qwert dne 13-04-2012 23:02
#5

A já se na tebe tak těšil Ivane..

Přidal czunik dne 14-04-2012 08:55
#6

no hezká motka na cesty kolem komína*hilarious*

Přidal Tarabys dne 14-04-2012 11:53
#7

Kdybych si chtěl pohoršit tak do toho jdu...

Přidal qwert dne 14-04-2012 11:56
#8

Samý odborník a znalec..:D

Přidal motoblb dne 14-04-2012 12:08
#9

Konečně jedna z mála motorek co se dá řadit mezi endura ne ty radoby napodobeniny s loukoťovými koly*hilarious*

Přidal xx4 dne 14-04-2012 12:37
#10

"Problém" LC8 je ,že stejně jako třeba velkému GS jí člověk musí přijít na chuť.Jezdí se na ní krapet jinak,jinak se projevuje,motor není stabilák který táhne od 500 otáček,ale spíš vzteklý pes,který dá řidiči v 5000 otáčkách takový kopanec,že začínají povolovat svěrače,na přidání plynu reaguje okamžitě a razantně,ale co je hlavní,má podvozek který posunuje jízdu po nezpevněném povrchu někam úplně jinam.Koho nic z toho nechytne za srdce,nikdy téhle motorce nepřijde na chuť.Není to rozhodně stroj pro usedlé páprdy,kterým rozhodí biorytmy trochu razantnější jízda po jakémkoliv povrchu.To opravdu ne.
Moje první setkání s LC8 bylo taky o rozpacích,protože po GS to byl opravdu jiný svět,ale nějaký čerchmant v mojí dušičce mě dokopal k nákupu a už první větší svezení cestou z Říčan po D1 napovědělo,že tohle bude fakt zábava.*tup*

Se vší vážností říkám,že tohle není motorka pro lidi,kteří si nejsou na motorce jistí.Takovým dovede krutě nakopat zakončení zad.


...ale co mě vždycky spolehlivě rozesměje,jsou hlášky typu: Nikdy jsem na ní nejel,ale je to horší motorka než ta moje...:D*tup*

Přidal jencekgs dne 14-04-2012 13:04
#11

Nikdy jsem na tom nejel a už se jí bojím, podle toho jak jsi popsal;) a to ve vší vážnosti.
Jsem jeden z těch co má slabé svěrače:o Dal jsem to sem protože vím že jí Ivan Brát nebude (bohužel) a příjde mi to jako super možnost pro někoho kdo má stromka chtěl trochu více orat. Myslím že nynější majitel nenašel zálibu v tom sportovní pojetí tohoto stroje. Přesně jak píše Pavel.
Někdo holky někdo vdolky

Přidal czunik dne 14-04-2012 13:31
#12

*blushing*:D
qwert napsal:
Samý odborník a znalec..:D


ale dyť ty víš*comfort* bez toho to nejde

Přidal czunik dne 14-04-2012 13:32
#13

pavelgs napsal:
"Problém" LC8 je ,že stejně jako třeba velkému GS jí člověk musí přijít na chuť.Jezdí se na ní krapet jinak,jinak se projevuje,motor není stabilák který táhne od 500 otáček,ale spíš vzteklý pes,který dá řidiči v 5000 otáčkách takový kopanec,že začínají povolovat svěrače,na přidání plynu reaguje okamžitě a razantně,ale co je hlavní,má podvozek který posunuje jízdu po nezpevněném povrchu někam úplně jinam.Koho nic z toho nechytne za srdce,nikdy téhle motorce nepřijde na chuť.Není to rozhodně stroj pro usedlé páprdy,kterým rozhodí biorytmy trochu razantnější jízda po jakémkoliv povrchu.To opravdu ne.
Moje první setkání s LC8 bylo taky o rozpacích,protože po GS to byl opravdu jiný svět,ale nějaký čerchmant v mojí dušičce mě dokopal k nákupu a už první větší svezení cestou z Říčan po D1 napovědělo,že tohle bude fakt zábava.*tup*
já se nebojím..jen jsem narostl jinak než do výšky...a neber co píšu vážnš....*blushing**comfort*:D
Se vší vážností říkám,že tohle není motorka pro lidi,kteří si nejsou na motorce jistí.Takovým dovede krutě nakopat zakončení zad.


...ale co mě vždycky spolehlivě rozesměje,jsou hlášky typu: Nikdy jsem na ní nejel,ale je to horší motorka než ta moje...:D*tup*

Přidal czunik dne 14-04-2012 13:33
#14

*hilarious*
motoblb napsal:
Konečně jedna z mála motorek co se dá řadit mezi endura ne ty radoby napodobeniny s loukoťovými koly*hilarious*


říka ten kdo ji doma oprašuje

Přidal xx4 dne 14-04-2012 13:40
#15

jencekgs napsal:
Nikdy jsem na tom nejel a už se jí bojím, podle toho jak jsi popsal;) a to ve vší vážnosti.
Jsem jeden z těch co má slabé svěrače:o Dal jsem to sem protože vím že jí Ivan Brát nebude (bohužel) a příjde mi to jako super možnost pro někoho kdo má stromka chtěl trochu více orat. Myslím že nynější majitel nenašel zálibu v tom sportovní pojetí tohoto stroje. Přesně jak píše Pavel.
Někdo holky někdo vdolky


Popsal jsem to docela dramaticky,ale po úpravě v podobě výměny komcovek výfuku a změny převodu do pomala se dá i v klidu prdlat krajinou a kochat se do bezvědomí.ALE.Když je potřeba,stačí otočit heftem a začnou se dít věci....:D

Přidal motoblb dne 14-04-2012 13:42
#16

czunik napsal:
*hilarious*
motoblb napsal:
Konečně jedna z mála motorek co se dá řadit mezi endura ne ty radoby napodobeniny s loukoťovými koly*hilarious*


říka ten kdo ji doma oprašuje
Někdo vyjede jednou ročně s porcí přes 5000km a bere to jako prostředek na odreagování a dovolené,druhý ty kilometry honí na kafe k Hance do Bravantic*hilarious*Na týhle pojížděčky kolem komína máme skutříka*comfort*

Přidal xx4 dne 14-04-2012 13:44
#17

czunik napsal:

já se nebojím..jen jsem narostl jinak než do výšky...a neber co píšu vážnš....*blushing**comfort*:D


Jen dělám osvětu.Vážně.:D*secret*

Přidal xx2 dne 14-04-2012 20:26
#18

pavelgs napsal:
"Problém" LC8 je ,že stejně jako třeba velkému GS jí člověk musí přijít na chuť.Jezdí se na ní krapet jinak,jinak se projevuje,motor není stabilák který táhne od 500 otáček,ale spíš vzteklý pes,který dá řidiči v 5000 otáčkách takový kopanec,že začínají povolovat svěrače,na přidání plynu reaguje okamžitě a razantně,ale co je hlavní,má podvozek který posunuje jízdu po nezpevněném povrchu někam úplně jinam.Koho nic z toho nechytne za srdce,nikdy téhle motorce nepřijde na chuť.Není to rozhodně stroj pro usedlé páprdy,kterým rozhodí biorytmy trochu razantnější jízda po jakémkoliv povrchu.To opravdu ne.
Moje první setkání s LC8 bylo taky o rozpacích,protože po GS to byl opravdu jiný svět,ale nějaký čerchmant v mojí dušičce mě dokopal k nákupu a už první větší svezení cestou z Říčan po D1 napovědělo,že tohle bude fakt zábava.*tup*

Se vší vážností říkám,že tohle není motorka pro lidi,kteří si nejsou na motorce jistí.Takovým dovede krutě nakopat zakončení zad.


...ale co mě vždycky spolehlivě rozesměje,jsou hlášky typu: Nikdy jsem na ní nejel,ale je to horší motorka než ta moje...:D*tup*

:D:D A nebo ptal jsem se svého mechanika???
A to je to samý o Caponordu *tup*
Spíš pro usedlejší co se týče pohodlí ale umí taky zajímavý věci:)
Možná,že by chlapci od BMW koukali:|

Upravil xx2 dne 14-04-2012 20:31

Přidal Martin Bong dne 15-04-2012 14:25
#19

Tyhle motorky jsou pověstné svou nenažraností.Při ceně 40/litr bych chtěl vidět blázna,co to vymění za stromka.

Přidal qwert dne 15-04-2012 14:26
#20

Další odborník..:D

Přidal Flash dne 15-04-2012 14:52
#21

qwert napsal:
Další odborník..:D


no jo, těch je v dnešní době všude plno.. v dobách internetu a jiných moderních sdělovacích prostředků ;)

co se týče mého motocyklu, má také jiné renomé v povědomních ostatních uživatelů než je holá skutečnost. a takových zařízení je na světě vícero, nejen motorových ;)

Přidal qwert dne 15-04-2012 15:10
#22

Flash napsal:
qwert napsal:
Další odborník..:D


no jo, těch je v dnešní době všude plno.. v dobách internetu a jiných moderních sdělovacích prostředků ;)

co se týče mého motocyklu, má také jiné renomé v povědomních ostatních uživatelů než je holá skutečnost. a takových zařízení je na světě vícero, nejen motorových ;)


Přesně tak..A pro mě je SuperT zapomenutý dobrý motocykl.No a 6 vítězství v Dakaru..;)

Přidal Flash dne 15-04-2012 15:33
#23

qwert napsal:
Flash napsal:
qwert napsal:
Další odborník..:D


no jo, těch je v dnešní době všude plno.. v dobách internetu a jiných moderních sdělovacích prostředků ;)

co se týče mého motocyklu, má také jiné renomé v povědomních ostatních uživatelů než je holá skutečnost. a takových zařízení je na světě vícero, nejen motorových ;)


Přesně tak..A pro mě je SuperT zapomenutý dobrý motocykl.No a 6 vítězství v Dakaru..;)


včera jsem ho vzal na mxtrať opět.. párkrát jsem si tam skočil na lavicích... braburně to zvládne (na poměry mastodonta, když si vezmeš že to je stará 250 kg těžká potvora)...

ale na to to prostě není motorka. kompromis stojí vždycky zaprd.

kroska je kroska, či hard enduro je hardenduro. to s mastodontama nemá co dělat. to nejde porovnat ani s více než braburní LC8, párkrát jsem jsem na tom jel, nějakej tisíc jsem zkusil sjet a uvažoval jsem o koupi. super stroj *tup*

ale nejlepší je mít 2 motorky. jednu na cestování, druhou na offroad - tak jsem to udělal já a jsem teď nadmíru spokojen
i když jak jsem psal výše, občas i s tím velkým "****em" zajedu nějakej ofík ;)

sorry za offtopic.
k tématu. podle mě, kdo chce jezdit silniční cestování, tak ať si toho stroma či versyse nechá. je to pohodlný, hodný, ovladatelný a hlavně, je to na to dělaný. (cestování po asfaltu a semtam polňačka)

LC8 má širší záběr a hodně uživatelů toto hned nepochopí. je dělané každopádně víc do terénu (oproti výše zmíněnému stromu a versysu), o tom žádná a o tom nemá cenu ani diskutovat.
ano když jsou šikovný ruce tak se to dá i na stromu, motorka to zvládne.. ale jak dlouho ? po roce, dvou (podle typu terénu a frekvenci ježdění) bude ten strom odepsanej jak podvozkově, motoricky tak i se spotřebákem

kluci, na off i na silnici si pořiďte mašiny které jsou na to dělané. argumentace nemáme na to peníze není na místě. kupte si japonce typu XR,TT kolem roku 1998 (cena max 50 000) a uděláte nejlíp, na silnici si nechte to co máte. můj názor.
(bratranec si teď koupil relativně solidní WR400 taky za hodně rozumný peníz, servis za 10000 až až a má super stroj do offu a má to papíry)

ostatní výrobky taky kupujete na co jsou dělané, kompromis není nikdy dobrý.

a nejlepší je styl chatu typu "někde jsem slyšel, četl"... "a můj kamarád povídal" atp. toho je všude plno.

zkuste si to sami a pak hodnoťte

Přidal xx4 dne 15-04-2012 15:54
#24

Martin Bong napsal:
Tyhle motorky jsou pověstné svou nenažraností.Při ceně 40/litr bych chtěl vidět blázna,co to vymění za stromka.


:D:D:D No jasně.A teď tu o červené karkulce.Tu mám nejraději.*tup*

5,3-7L .Silnice-terén u stokoňové 950.Děsně nenažraná mrcha,jen co je pravda.:D:D:D

PS: Ještě dovětek.Stejnou spotřebu jsem míval na GS1150 a nevšiml jsem si,že by ji někdo označoval jako motorku pověstnou svou nenažraností.Pro zajímavost-při poruše lambda sondy vystoupala spotřeba u GS na "krásných" 11L/100km.

Upravil xx4 dne 15-04-2012 16:21