Srovnávací testy cestovních endur
|
prezi |
Přidané 10-10-2012 11:47
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4046
Založený: 20.04.10
|
...do tohoto diskuzního vlákna bychom mohli shromažďovat všechny dosažitelné testy, kterých se zúčastnilo více než jedno cenduro
...komentáře jsou vítány, ale výsledky porovnávání prosím berte v klidu a s nadhledem |
|
|
|
prezi |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 10-10-2012 11:48
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4046
Založený: 20.04.10
|
Motorkáři.cz: Triumph Tiger 800 XC vs BMW F800 GS |
|
|
|
kysin |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 10-10-2012 14:18
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
Srovnávací test - Kawasaki Versys, Suzuki DL650V-Strom, Honda Transalp
http://www.super-...39040.html |
|
|
|
prezi |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 11-10-2012 08:14
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4046
Založený: 20.04.10
|
Motorkáři.cz:
Ducati Multistrada 1200S vs Moto Guzzi Stelvio 1200
Moto Guzzi Stelvio 8V vs. BMW R1200GS Triple Black
Yamaha XT660Z Tenere vs XT1200Z Super Ténéré |
|
|
|
PetrAT |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 25-10-2012 21:36
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
LC8 vs. Tiger800
http://s11.postim...M_XC_1.jpg
http://s17.postim...M_XC_2.jpg |
|
|
|
Meli |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 25-10-2012 21:47
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
Dovolil bych si ze své zahrádky XL650V x DL650
http://meli.cz/te...
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
radost |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 00:20
|
Člen
Příspěvek: 107
Založený: 14.04.11
|
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Upravil radost dne 26-10-2012 00:24 |
|
|
|
qwert |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 07:40
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
radost napsal:
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
Upravil qwert dne 26-10-2012 07:40 |
|
|
|
LiborJ |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 09:18
|
Člen
Příspěvek: 122
Založený: 11.05.11
|
qwert napsal:
radost napsal:
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
..Jak říkáš Qwerte, když jsem začínal s motorkařením, tak jsem kupoval všechny moto-časopisy a hltal právě tyto testy. Časem jsem zjistil, že je to všechno na jedno brdo, že to od sebe nejspíš opisují, takže jsem ty plky přestal sledovat. Podle mne jim jde jen o to, aby nějak naplnili ty své čísla, a aby to někdo koupil. A taky je podezřívám, že je to komerční záležitost, viz. třeba Šíma. Nikdy jsem neslyšel, že by něco haněl, bo to fasuje zdarma a moc se mu to pro jeho zálibu hodí.
Nikdy nemůže jedna motorka vyhovovat všem, to je jasné. Teď už věřím jen tomu, co si vyzkouším sám....
BMW R1200GSA, 2012
BMW R1100GS, 1998
BMW F650GS, 2005
YAMAHA XT600Z TÉNÉRÉ, 1990
Bejvávalo: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere.
www.lj-tech.cz |
|
|
|
radost |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 09:49
|
Člen
Příspěvek: 107
Založený: 14.04.11
|
qwert napsal:
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
To jsem rád, že v tom nejsem sám
LiborJ napsal:
A taky je podezřívám, že je to komerční záležitost, viz. třeba Šíma. Nikdy jsem neslyšel, že by něco haněl, bo to fasuje zdarma a moc se mu to pro jeho zálibu hodí.
Nikdy nemůže jedna motorka vyhovovat všem, to je jasné. Teď už věřím jen tomu, co si vyzkouším sám....
Přesně takový jsem měl pocit po přečtení toho testu. Nechci Tigra hanit, nikdy jsem na něm nejel, ale jestli má něco lepší podvozek než adventure, tak tiger to nejni
Upravil radost dne 26-10-2012 09:52 |
|
|
|
tonybeny |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 20:38
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše |
|
|
|
qwert |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 20:54
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
LiborJ napsal:
qwert napsal:
radost napsal:
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
..Jak říkáš Qwerte, když jsem začínal s motorkařením, tak jsem kupoval všechny moto-časopisy a hltal právě tyto testy. Časem jsem zjistil, že je to všechno na jedno brdo, že to od sebe nejspíš opisují, takže jsem ty plky přestal sledovat. Podle mne jim jde jen o to, aby nějak naplnili ty své čísla, a aby to někdo koupil. A taky je podezřívám, že je to komerční záležitost, viz. třeba Šíma. Nikdy jsem neslyšel, že by něco haněl, bo to fasuje zdarma a moc se mu to pro jeho zálibu hodí.
Nikdy nemůže jedna motorka vyhovovat všem, to je jasné. Teď už věřím jen tomu, co si vyzkouším sám....
Je to přesně jak říkáš pane kolego..
tonybeny mám na lc8mičkách najeto přes 150 tisíc takže už o nich něco vím a můžu zodpovědně říct že ten pán co napsal ten test,ví o lc8 úplný hovno.A kdo bere tyhle testy vážně je zvíře co se pase na louce a není to lev.. |
|
|
|
xx2 |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 20:54
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
Přesně tak a to tady pěkně smrdí..... |
|
|
|
qwert |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 21:15
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
Dovolím si citovat kamaráda Hara který nového Tigra testoval a on to v terénu opravdu umí: Pre náročnejšie nasadenie do terénu treba ale aj Tigra poupravovať. A to lc8 opravdu nemusíš.. |
|
|
|
Medved 77 |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 21:20
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
V mém testu je nejlepší tato motka
Medved 77 přiložený následující obrázek:
[61.94Kb]
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|
|
xx4 |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 21:35
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
No spíš vadí,když se lidem kteří mají na své motorce najeto řádově desítky tisíc kilometrů,snaží někdo namluvit,že jejich zkušenosti jsou nic,proti pocitům člověka,který se na ní povozí jedno odpoledne.Podle toho, co ten panáček psal,bych řekl,že si jaksi pozapomenul nastavit podvozek.Asi zrovna přesedl z Triumphu,který jej nastavitelný nemá .
Ad spotřeba.Nevím kde to pobral,když zkušenost majitelů je jiná a naopak ve všech testech Triumphu jej kritizují za spotřebu-divné.
Ad tzv hrabání v terénu... No nevím.Je fakt že Lc8 má hodně rychlý náběh výkonu,ale je to jen o tom,že je potřeba se naučit pracovat s pravou rukojetí a to chce čas.Po koupi Lc8 jsem se taky chvíli musel učit a vzhledem k tomu,že pan redaktor prý sedlá Afru,bych si tipl,že je prostě zvyklý kroutit heftem jak magor,protože Afra to stádo koníků má při vší úctě krapet poslabší.Tříválec Triumphu má logicky jemnější motor,který si dá víc líbit a neklade na pilota takové požadavky na práci s plynem.Není to klad ani zápor,je to vlastnost..
Když si tak shrnu,dělá na mě celý článek dojem PR produktu....
...aby nedošlo k mýlce.Nový Tiger bude na 100% pecka a já patřím mezi velké fandy trimpháckých tříválců,ale o Lc8 je tam napsáno spoustu nesmyslů až hovadin a to majitele LC8 dráždí.Myslím že je to i pro Triumph nedůstojné,pokud se takovým způsobem snaží o nějaké body u veřejnosti .Doufám že se mýlím a jde jen o pitomost redaktora
...jo a Lc8 už nemám.
Upravil xx4 dne 26-10-2012 21:37
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
tonybeny |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 21:52
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
chlapi klíííd, já vám nechci hanit lc8, mně jenom pobavila věta Radosti(zkráceně- nikdy sem na tom nejel, ale určitě to nemá lepší podvozek než mám já)
Osobně sem nejel ani na jedný, takže je mi to fuk |
|
|
|
PetrAT |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 23:06
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Ono by možná ještě chtělo srovnat LC 950 a 990
Už jenom to, že majitelé karbcových 950 si je hýčkají bude něco znamenat
Když porovnám cena/osazené komponenty, tak LC8 mi připadne jako dobrá koupě
Navíc když jsem si na ni na výstavě sedl a nebo se postavil do stupaček, tak vše padlo ro ruky, nikde nic nepřekáželo
Přesto mi Tigr připadne jako zajímavá alternativa k Africe
|
|
|
|
Vlada-adv |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 26-10-2012 23:51
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
Vláno o ničem, články z ČMN už vůbec. K čemu je schraňování PR článků o motorkách. Vůbec je nejlepší číst články lidí "redaktorů" co dostanou půjčenou motorku na den dva tři a píší o ní recenze. Ještě lepší je když vysomrují dvě a ve stejném časovém horizontu je pak srovnávají.
U cestovního endura mě zajímají úplně jiné věci než elektronika a ukazatel paliva. Zajímá mě servis, četnost poruch, cestovní pohodlí až pak a úplně na konec elektronické fičury. I přestoto pořadí mám a nehodlám měnit LC8.
Můžu srovnávat s BMW 1200 GSA.
- Spotřeba BMW 5,7-6 KTM 6,5-7 při stejném stylu jízdy papká KTM o 0,5-0,7 litru víc než BMW.
- Počet poruch které mi odstavily moto na cestě BMW 1x KTM 0x
- Pohodlí a ochrana před počasím BMW je jasně lepší v oblasti od pasu nahoru. U nohou dole cáká stejně u obou.
- Brzdy na silnici lepší BMW v terénu je to vlastně jedno
- Podvozek na slinici vede BMW ty tele a para levery fakt fungují ve spojení s ABS a integrálem na brzdách je to super na KTM nikdy nebudu před zatáčkou brzdit tak pozdě jako u báva.
- Podvozek v terénu jasně vede KTM světlá výška a dobře nastitelný podvozek dělá svoje, jen je potřeba jet rychleji - ověřeno před měsícem v tunisu. Přes rolety na ujeté pistě se prostě musí letět. Než jsem to pochopil málem sem vytřás duši jak se přidá začne to jak kouzlem fungovat.
- Ovladatelnost v malé ryhlosti vede KTM jinde těžiště vše co něco váží je co nejníž s BMW je to horší kila navíc dělají dost.
- Motoricky je to plichta u BMW je řízení motoru výborné chodí pěkně od spodu když něco nevyjde a člověk nestihne zařadit tak si při podtočení chvilku zaklepu ventily a furt to jede, jen tam tomu všechno tak nějak trvá. LC8 je jinde potřebuje víc otáček s laďáky se to zlepšilo ale tak dole jako BMW to jezdit nebude, jenže v mírně vyšších otáčkách nastává u LC8 radost všechno jde tak nějak samo a rychleji vrk a je to tam. Musel jsem si na to zvyknout trvalo to skoro rok i teď nerad jezdím v terénu ve stoje právě proto že si nejsem úplně jistý kontrolou plynu bude to chvíli ještě chtít.
Obecně shrnuto BMW GSA 1200 je víc cesťák na dlouhé tratě LC8 je blíž enduru. Obě projedou totéž (teda pokud tam bávo procpe válce :-) ) ale každá tak nějak po svém. Na obou jsem zatím najel cca 30tisíc/kus
Upravil Vlada-adv dne 26-10-2012 23:54 |
|
|
|
Luky1 |
Srovnávací testy cestovních endur
Přidané 27-10-2012 00:56
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
A ona snad je nějaká lepčí než GS?
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|