24.11. 2024 04:48
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Tak trochu jiné GS
Joe
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 20-02-2015 16:02
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

Tak to dám i sem:
Uzrál ve mně čas a já se opět po roce pustil do práce (s kamarády) a provedl změnu na svém GS.
Toto je výsledek
Upravil Joe dne 20-02-2015 16:10
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#2 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:06
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'http://i62.tinypic.com/2j5s3d.jpg'
 
Joe
#3 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:10
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'http://i62.tinypic.com/2j5s3d.jpg'

Jo díky, udva nešla mi tam vložit fotka
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
xx6
#4 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:34
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera Smile Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis...
 
Joe
#5 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:40
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

daliss napsal:
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera Smile Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis...

U mně to bylo asi 30 tkč. Teď jsem si sednul a začal dávat dohromady výdaje.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
xx6
#6 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:00
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

Joe> i s tou vidlicí a kolem? tak to není zas tak strašné. I když ty asi nemáš vidli z LC8, když máš jen jeden kotouč Smile
a co se vše teda musí udělat? jen se demontuje ten bmw bazmek kterému se říká vidlice a na stávající krk se nahodí ta klasická vidle? A nebo je tam ještě nějaká jobovka?
 
qwert
#7 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:11
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

I lc8 má model s jedním kotoučem..
 
xx6
#8 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:14
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> myslíš svoje SER? nebo je ještě něco jinýho?
 
qwert
#9 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:20
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Myslím každé SER..Ruda má možná z lc4..
 
xx6
#10 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:27
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> já to myslel jako obecně - SER Smile jen že ho máš zrovna ty Smile
 
Joe
#11 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:33
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

Jo já mám KTM 660 SMC r.v. 2003. Je potřeba z BMW demontovat celý "rám" co drží na motoru, zkrátka celý předek pryč. Nechat si udělat jiný s krkem na KTM a pomalu to doskládat do kupy. Je potřeba vymyslet kam dáš spínací skříňku. Napasovat tam přední kotouč a brzdič tak, aby to brzdilo. Musíš prodloužit hlavní a boční stojan o tři cm. No pokud to máš vše nachystané, tak to jde za den poskládat (prý). Já jsem to dělat z gruntu. Nové blinkry (LED), sedlo a další úpravy tak, abych se nemusel stydět, když to postavím na výstavě na stánek Motoroute
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#12 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Byla i lc8 adv s jedním kotoučem..Smile
'http://i57.tinypic.com/rizols.jpg'
 
xx6
#13 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:47
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> hmm, to jsem nevěděl, ale je fakt, že já historii KTM nikdy nestudoval. Mám jen obecný přehled Smile
Joe> no koukám, že je za tím pěkný kus práce.. mne právě zajímalo jak je to tam s tím krkem Smile
 
qwert
#14 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..Wink
 
xx6
#15 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:01
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> já si říkal, že tam vidím držák na brzdič Grin
 
PetrAT
#16 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:09
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

qwert napsal:
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..Wink


Ty a když to uviděl Meoni, tak to chtěl taky .. Grin

'http://www.infullgear.com/blog/wp-content/uploads/2012/12/rally_2002.jpg'
Upravil PetrAT dne 20-02-2015 18:10
 
qwert
#17 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:11
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Ten to měl už v roce 2002.Smile
 
Joe
#18 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:33
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
xx6
#19 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:38
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

Joe> no je fakt, že mne BMW svýma brzdama mile překvapilo Smile a je to jedno z mála pozitiv na téhle motorce, které zatím vnímám Wink
 
qwert
#20 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:44
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Joe napsal:
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.


A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 151

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund 402,793,822 návštěv