Video 701 v detailech….. no a musím říct, že se nikdo moc nepoučil….
Jediné co jsem viděl jako kladnou věc – je kulaté a lépe vyřešené víčko nádrže.
Lepší vedení zadní brzdové hadice a větší nádrž …… :-)
Jako majitel 690 enduro R – vidím stále stejné chyby:
Spodní uchycení nádrže jen malým šroubem ( mám nahrazeno od RALLY RAIDU ), stejná brzdová páka na odlitku ( láme se pravidelně ),
opět nulová ochrana zadního brzdového válce – uložený stejně jako na KTM.
Motor totožně uložený závěsem – bez spodního rámu, nutno kryt.
Nulová ochrana chladiče.
!!!!!
Jinak je to KTM v bílo-modro-žuté.
Stejný rám, motor, airbox, zadní kyvka, chladič a stejné chyby
Upravil admin dne 28-10-2015 10:30
tož pěkne kua, 6350 USD bez DPH a dole dodatek co vlastně tam fšecko není :-(
a to tam ešče furt není motorka
Not Included in the kit are the decals, can be individually designed and supplied @ $280 US
• Not Included in the kit are the carbon fibre engine protectors, swing-arm guards and exhaust guards $420 US
• Not Included are the Cycra CRM Pro bend hand guards.
• Not Included Steering damper.
• Not Included Akrapovic pipe,or wider footpegs
ale jinak super, když to tak počítám, se fším všudy tak motka i s tím kitem a případně Akrapem a dalšíma doplňkama vyjde furt na polovinu toho co stojí Dakarská replika speciálu, je to pěkný i na nějaký to závodění, dokonce i Africa Eco race by se na tom dalo odjet, pěknej počin, akorát třeba pro mne finančně bohužel nedostupný, budu se muset spokojit s AJP tam za cca 240 tis je fšecko a na amatérský ježdění stačí pár doplnků a je to
Upravil OffroaderTE dne 17-02-2017 16:41
tak je nastrojená. ale budu si asi muset pořídit ještě IPAD nebo co to tam vlastně přijde na ten stojánek
ještě přijdou kufry a padáky dopředu, trochu jim to trvá, hochům z Nomad Adventure. ale je pikantní, že na tu motorku doposud nekoupíte ani přední plexi...
OffroaderTE napsal:
tož pěkne kua, 6350 USD bez DPH a dole dodatek co vlastně tam fšecko není :-(
a to tam ešče furt není motorka
Not Included in the kit are the decals, can be individually designed and supplied @ $280 US
• Not Included in the kit are the carbon fibre engine protectors, swing-arm guards and exhaust guards $420 US
• Not Included are the Cycra CRM Pro bend hand guards.
• Not Included Steering damper.
• Not Included Akrapovic pipe,or wider footpegs
ale jinak super, když to tak počítám, se fším všudy tak motka i s tím kitem a případně Akrapem a dalšíma doplňkama vyjde furt na polovinu toho co stojí Dakarská replika speciálu, je to pěkný i na nějaký to závodění, dokonce i Africa Eco race by se na tom dalo odjet, pěknej počin, akorát třeba pro mne finančně bohužel nedostupný, budu se muset spokojit s AJP tam za cca 240 tis je fšecko a na amatérský ježdění stačí pár doplnků a je to
Chce to trošku hledat na netu existují i jiní upravci.
Miguel napsal:
není, ale taky to není na 701ku)) už ta adresa by ti mohla napovědět
a i tak je to kilo a to investovat do motorky za 250 není právě málo...
No já jsem jenom sedlák,myslel jsem že Husq koupila Ktm a tohle je 690 převlečená za 701 ,tak
mě pouc jestli to má jiný rám než 690 ať neumru blbej.
Jinak mezi námi děvčaty si můžeš za pár tisíc udělat kapoty sám,treba to bude lepší než od velkých firem a my si budeme moct koupit od tebe. Jak už píšou kluci na slovenských stránkách,česi umí jen kritizovat a mlet dokola jaké je no já pikacu a drahé.....blabla
Máš velkou možnost to jako začátečník ,,blafal,, změnit a dokázat všem jací jsme dobrý a jak se v nás čehůnou pletou.
Miguel napsal:
není, ale taky to není na 701ku)) už ta adresa by ti mohla napovědět
a i tak je to kilo a to investovat do motorky za 250 není právě málo...
No já jsem jenom sedlák,myslel jsem že Husq koupila Ktm a tohle je 690 převlečená za 701 ,tak
mě pouc jestli to má jiný rám než 690 ať neumru blbej.
Jinak mezi námi děvčaty si můžeš za pár tisíc udělat kapoty sám,treba to bude lepší než od velkých firem a my si budeme moct koupit od tebe. Jak už píšou kluci na slovenských stránkách,česi umí jen kritizovat a mlet dokola jaké je no já pikacu a drahé.....blabla
Máš velkou možnost to jako začátečník ,,blafal,, změnit a dokázat všem jací jsme dobrý a jak se v nás čehůnou pletou.
Bahnu zdar a střelcům zvlášť.
ad jedna: věci ze 701 nejsou zaměnitelné se 690kou. rozdíly tam nepochybně jsou a já si neobjednám kit, za který zaplatím sto tisíc, abych následně zjistil, že to nepasuje a pak jim budu psát: "vono to nepasuje" a oni mi napíšou na jakou motorku a já napíšu " no na jinou, než to prodáváte a voni se budou smíchy válet po zemi, že slováci říkali, ale teď že už tomu rozumí.
ad dvě: dokud dokážu za stejnou jednotku času vyprodukovat víc peněz, než člověk, kterému tu práci můžu zadat,potom je pro mně neekonomické tu práci dělat sám. pokud to není můj koníček. můj koníček to není, to je ježdění, takže kupuju hotový kit od někoho, kdo ho už někdy vyrobil a vybírám si takový, jaký se mi líbí.
ad tři. slováci říkali -
check http://www.radega...
kluci čeští šikovní, snad neprozadím příliš, když řeknu, že mají hotový kit na 701 za cenu okolo 22 tisíc, vypadá parádně a dostupný bude od června. navíc k tomu motu mají přídavnou nádrž a pěkný kryt motoru, obojí už jsem objednal
ad čtyři - nepsal jsem, ja je to drahé, HQ mám jako třetí motorku, její cenu jsem taky navýšil o téměř sto tisíc, ale jsem člověk empatický a věřím, že někdo to tak nemá, má to jako jednu motorku a navíc poměrně drahou a 160 tisíc za Omega fibre kit prostě dát nemůže, pro něj může být volbou tohle řešení, sám bych do něho šel, vědět to dřív. napsal jsem, že vzhledem k PC motorky je investice 100 tisíc docela značná.
takže v klidu, brácho slováci říkali))
Miguel napsal:
není, ale taky to není na 701ku)) už ta adresa by ti mohla napovědět
a i tak je to kilo a to investovat do motorky za 250 není právě málo...
No já jsem jenom sedlák,myslel jsem že Husq koupila Ktm a tohle je 690 převlečená za 701 ,tak
mě pouc jestli to má jiný rám než 690 ať neumru blbej.
Jinak mezi námi děvčaty si můžeš za pár tisíc udělat kapoty sám,treba to bude lepší než od velkých firem a my si budeme moct koupit od tebe. Jak už píšou kluci na slovenských stránkách,česi umí jen kritizovat a mlet dokola jaké je no já pikacu a drahé.....blabla
Máš velkou možnost to jako začátečník ,,blafal,, změnit a dokázat všem jací jsme dobrý a jak se v nás čehůnou pletou.
Bahnu zdar a střelcům zvlášť.
ad jedna: věci ze 701 nejsou zaměnitelné se 690kou. rozdíly tam nepochybně jsou a já si neobjednám kit, za který zaplatím sto tisíc, abych následně zjistil, že to nepasuje a pak jim budu psát: "vono to nepasuje" a oni mi napíšou na jakou motorku a já napíšu " no na jinou, než to prodáváte a voni se budou smíchy válet po zemi, že slováci říkali, ale teď že už tomu rozumí.
ad dvě: dokud dokážu za stejnou jednotku času vyprodukovat víc peněz, než člověk, kterému tu práci můžu zadat,potom je pro mně neekonomické tu práci dělat sám. pokud to není můj koníček. můj koníček to není, to je ježdění, takže kupuju hotový kit od někoho, kdo ho už někdy vyrobil a vybírám si takový, jaký se mi líbí.
ad tři. slováci říkali -
check http://www.radega...
kluci čeští šikovní, snad neprozadím příliš, když řeknu, že mají hotový kit na 701 za cenu okolo 22 tisíc, vypadá parádně a dostupný bude od června. navíc k tomu motu mají přídavnou nádrž a pěkný kryt motoru, obojí už jsem objednal
ad čtyři - nepsal jsem, ja je to drahé, HQ mám jako třetí motorku, její cenu jsem taky navýšil o téměř sto tisíc, ale jsem člověk empatický a věřím, že někdo to tak nemá, má to jako jednu motorku a navíc poměrně drahou a 160 tisíc za Omega fibre kit prostě dát nemůže, pro něj může být volbou tohle řešení, sám bych do něho šel, vědět to dřív. napsal jsem, že vzhledem k PC motorky je investice 100 tisíc docela značná.
takže v klidu, brácho slováci říkali))
Naprosto v klidu jsem klidný😉. Fungování těhle paskvilu mě nechává zcela chladným. Přeji všem majitelům K.t.m a Husqv alias k.tm.spoustu km s rohlíkem v helmě. Jsem konzerva a zůstanu u karburátoru a XR bez elektronických ficur. Každý si dnes může najít čemu srdce nebo peněženka dovolí,mam 5motorek a každou jinou. Jediné co máj společně je ,nemají žádnou elektroniku. Takže kluci říkali,ze v listopadu.😂😂😂😂
není mezi námi více sporu
mimochodem trochu tomu začínám rozumět, pořídil jsem si karburátorovou 950 Superenduro a baví mně to hodně. nakonec všechny ty moderní motorky vykopu z garáže a začnu skupovat veterány...