to je nejaka splacanina z netu.. sleduju na advrideru tema s husq701 a tahle kapotka se vyrabi, ale treba ty nadrze byly zatim jenom jako koncept u nejaky firmy na prezentaci, nikdo zatim zadnou realnou nadrz nema jako aftermarket
Ty nosiče kufrů včetně plotny nahoře jsou Touratech pro KTM 690 (051-0170) jen je tam namalovaná rovná horní trubka a vzpěry v ní - je to vidět jak to je dělaný ve photoshopu a příhradová konstrukce je domalovaná.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
vzhledemk tomu ze jde o modrou 690 tak v podstatě všechno o 690 paltí i tady - jde z toho udělat slušný adv bike, ale vyžaduje to dost práce a peněz (něco o tom vím )
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
ondrejcervinka napsal:
no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda..
Jaký to vlastně má smysl, dvě stejné motorky, které nejsou stejné?
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
ondrejcervinka napsal:
no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda..
jasně, že to není zcela stejné - ale základní koncepce, motor, projev i určení je stejné stejně jako velká část dílů
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
ondrejcervinka napsal:
no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda..
Jaký to vlastně má smysl, dvě stejné motorky, které nejsou stejné?
Barny, to ma smysl velky, hlavne financni a ten je vzdy na poslednim miste prece, jde jim predevsim o cloveka, fertig
blejdamintxr650r
Tady u nas v JAR uz je prototyp hotovy. Je to od stejne firmy od ktere mam ja rally kit na 690, tak az tu dojezdim, tak tohle bude asi logicka nahrada:
sadilek napsal:
CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉
Ja vim ze to prodavas a preju Ti hodne uspechu, nicmene ta CCM proste neni motorka pro me.
Moje 690 s rally kitem od toho sameho cloveka co delal tu 701 je pro me pouziti nesrovnatelne lepsi motorka. Jede to i v hlubokem pisku, ma to 6 rychlosti, je na tom obrovska zabava. I kdyz to ma samozrejme 20 nebo tak neco kilo navic, tak na tom projedu vsechno co bych projel na CCM, a ani si nemyslim ze mnohem pomaleji. Naopak - v pisku, kterycho ha tady v JAR a okoli jezdim hodne si myslim ze ten vykon bude na CCM schazet. Nicmene je fakt ze sem na tom nejel, takze se muzu plest.
Xpat- CCM ide v podstate veľmi podobne ako XT660Z Ténéré, ktorú si mal. Rozdiel je iba v hmotnosti, ktorá je značne nižšia, ale ,,sila" motora mi veľmi pripomínala Tenerku.
Mňa by skôr zaujímalo či 701Enduro už má vychytané muchy, ktoré mala 690tka od KTM (chybný airbox) a pod.
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
sadilek napsal:
CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉
Ja vim ze to prodavas a preju Ti hodne uspechu, nicmene ta CCM proste neni motorka pro me.
Moje 690 s rally kitem od toho sameho cloveka co delal tu 701 je pro me pouziti nesrovnatelne lepsi motorka. Jede to i v hlubokem pisku, ma to 6 rychlosti, je na tom obrovska zabava. I kdyz to ma samozrejme 20 nebo tak neco kilo navic, tak na tom projedu vsechno co bych projel na CCM, a ani si nemyslim ze mnohem pomaleji. Naopak - v pisku, kterycho ha tady v JAR a okoli jezdim hodne si myslim ze ten vykon bude na CCM schazet. Nicmene je fakt ze sem na tom nejel, takze se muzu plest.
Tady musim souhlasit s Xpatem
CCM GP450 Adventure
Rozměry a Hmotnost Maximální rychlost 145km/h Suchá váha 125kg
Poměr výkon/váha 0.31 HP/kg
Výška sedlastandard 890mm (volitelně 790mm, 850mm, 890mm, 950mm)
Celková výška 1,475 mm
Celková délka 2,170 mm
Rozchod 1510 mm
Kapacita nádrže 20.0 litrů
Světlá výška 360mm
Motor
Výrobce BMW (motor shodný s G450X, snížený výkon)
Objem 449.50ccm
Typ Jednoválec
Detaily Titanium valves Výkon 40.23 HP (29.4kw) @ 7000 RPM
Točivý moment 42.80 Nm @ 6500 RPM
Max. rychlost 145.0 km/h
Komprese 12.0:1
Vrtání a zdvi98.0 x 59.6 mm
Počet ventilů na válec 4
Palivový systé Injection. Electronic intake pipe / Keihin digital engine with overrun fuel cut-off.
Fuel Control DOHC
Chladící systém Kapalinou Převodovka 5-speed
Sekundární převod Řetěz
Spojka mokrá, vícedisková, lankem ovládaná Průměrná spotřeba 4.50 litru/100 km
Emise 104.4 CO2 g/km – Euro³ Servisní interval 8.000km
CHASSIS, SUSPENSION, WHEELS
Frame Type 6082 T6 Forged Aluminium , machined finish, Lightweight Bonded
Rake (Fork Angle) 26.75°
Trail 108mm
Front Suspension 265 mm, 45mm Marzocchi Upside Down forks, Rebound damping 18 stages, compression 12 stages
Rear Suspension 265 mm, Cast Aluminium swingarm & linkage system,Tractive shock absorber with Pre load adjustment, 12 damping stages, 24 compression stages.
Front Wheel / Tyre 21” 90/90-21 54S TT Dunlop Trailmax
Rear Wheel / Tyre 18” 120/90-18 65T TT Dunlop Trailmax
Front Brake Brembo Caliper, 320mm Disc
Rear Brake Brembo Caliper, 240mm Disc
Cena od 256 000,-Kc ????
na rozdil od KTM enduro 690
690 ENDURO R 2016
UVEDENA DOPORUČENÁ PRODEJNÍ CENA
690 Enduro R disponuje vodou chlazeným jednoválecm LC4 - poskytuje výkon 49 kW (66 koní) a má doporučený servisní interval po ujetí 10 000 km. Nově upravený podvozek nabízí snížení výky sedla na 91cm a KTM opět dokázala snížit hmotnost tentokrát na 138,5 kg.
Cena s DPH 244 938 Kč
cenove nevim nevim, v te vybave, je ta cena nekde jinde oproti 690tce, odpovidat by to melo v radu 190tis aby to bylo k premysleni, zatim proti jedinemu novemu dualu, ktery se stava vic a vic vyhledavanejsim motocyklem, az jich prorazi vice od Yamahy, Hondy atd, bude vetsi porovnani, ale z meho pohledu na parametry bych si ted ccm450 nekoupil a sel bych do ktm 690 enduro, to je proste fakt.
Upravil blejdamint dne 26-07-2016 07:19
blejdamintxr650r
CCM fandím, skvělý projekt Adventure moto! Jen víc takových moto, pro mě ale s motorem 1V-600ccm nebo více.
Pro stavbu CCM použili základ (motor, základ rámu) z G450X. Pravděp. proto, že to bylo již připravené, dostupné, splňuje emise atd. Původní G450X ale mělo (tuším) 6.kvalt. To, že ho nemá CCM se 450 ccm je velké mínus.
Mám osobní zkušenost s DRZ400 při použití jako ADV moto (Dual sport). 6.kvalt mi na silnici velice chyběl. Měli jsme tou dobou doma taky DR350 (6.kvalt) a přesto, že měla nižší výkon (-13PS), při silničních přesunech vykračovala rychleji a zlehka než DRZ.
Těším se, až někdo vsadí do ADV rámu nějaký spolehlivý 1V-600 ccm a postaví podobný stroj jako CCM. Nadějně to vypadalo u AJP s PR7. Oni ale nakonec použili motor HQ, kterému věřím méně než Minarelce (XTZ660). Škoda, motor z Yamahy je sympatickej držák. Bohužel ho emisní byrokrati už nepustí dál než do roku 2017. (V tom smyslu by mě zajímalo jakým "trikem" splní nový emisní limit třeba ona HQ).
Pokud by něco z výše uvedeného mohl dealer přenést jako zpětnou vazbu do CCM, budu velmi rád (ale samo, je to jen můj názor).
F-T
sadilek napsal:
CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉
Ja vim ze to prodavas a preju Ti hodne uspechu, nicmene ta CCM proste neni motorka pro me.
Moje 690 s rally kitem od toho sameho cloveka co delal tu 701 je pro me pouziti nesrovnatelne lepsi motorka. Jede to i v hlubokem pisku, ma to 6 rychlosti, je na tom obrovska zabava. I kdyz to ma samozrejme 20 nebo tak neco kilo navic, tak na tom projedu vsechno co bych projel na CCM, a ani si nemyslim ze mnohem pomaleji. Naopak - v pisku, kterycho ha tady v JAR a okoli jezdim hodne si myslim ze ten vykon bude na CCM schazet. Nicmene je fakt ze sem na tom nejel, takze se muzu plest.
Tady musim souhlasit s Xpatem
CCM GP450 Adventure
Rozměry a Hmotnost Maximální rychlost 145km/h Suchá váha 125kg
Poměr výkon/váha 0.31 HP/kg
Výška sedlastandard 890mm (volitelně 790mm, 850mm, 890mm, 950mm)
Celková výška 1,475 mm
Celková délka 2,170 mm
Rozchod 1510 mm
Kapacita nádrže 20.0 litrů
Světlá výška 360mm
Motor
Výrobce BMW (motor shodný s G450X, snížený výkon)
Objem 449.50ccm
Typ Jednoválec
Detaily Titanium valves Výkon 40.23 HP (29.4kw) @ 7000 RPM
Točivý moment 42.80 Nm @ 6500 RPM
Max. rychlost 145.0 km/h
Komprese 12.0:1
Vrtání a zdvi98.0 x 59.6 mm
Počet ventilů na válec 4
Palivový systé Injection. Electronic intake pipe / Keihin digital engine with overrun fuel cut-off.
Fuel Control DOHC
Chladící systém Kapalinou Převodovka 5-speed
Sekundární převod Řetěz
Spojka mokrá, vícedisková, lankem ovládaná Průměrná spotřeba 4.50 litru/100 km
Emise 104.4 CO2 g/km – Euro³ Servisní interval 8.000km
CHASSIS, SUSPENSION, WHEELS
Frame Type 6082 T6 Forged Aluminium , machined finish, Lightweight Bonded
Rake (Fork Angle) 26.75°
Trail 108mm
Front Suspension 265 mm, 45mm Marzocchi Upside Down forks, Rebound damping 18 stages, compression 12 stages
Rear Suspension 265 mm, Cast Aluminium swingarm & linkage system,Tractive shock absorber with Pre load adjustment, 12 damping stages, 24 compression stages.
Front Wheel / Tyre 21” 90/90-21 54S TT Dunlop Trailmax
Rear Wheel / Tyre 18” 120/90-18 65T TT Dunlop Trailmax
Front Brake Brembo Caliper, 320mm Disc
Rear Brake Brembo Caliper, 240mm Disc
Cena od 256 000,-Kc ????
na rozdil od KTM enduro 690
690 ENDURO R 2016
UVEDENA DOPORUČENÁ PRODEJNÍ CENA
690 Enduro R disponuje vodou chlazeným jednoválecm LC4 - poskytuje výkon 49 kW (66 koní) a má doporučený servisní interval po ujetí 10 000 km. Nově upravený podvozek nabízí snížení výky sedla na 91cm a KTM opět dokázala snížit hmotnost tentokrát na 138,5 kg.
Cena s DPH 244 938 Kč
cenove nevim nevim, v te vybave, je ta cena nekde jinde oproti 690tce, odpovidat by to melo v radu 190tis aby to bylo k premysleni, zatim proti jedinemu novemu dualu, ktery se stava vic a vic vyhledavanejsim motocyklem, az jich prorazi vice od Yamahy, Hondy atd, bude vetsi porovnani, ale z meho pohledu na parametry bych si ted ccm450 nekoupil a sel bych do ktm 690 enduro, to je proste fakt.
Zapoměl si přičíst cenu a váhu těch věcí co na ktm či hsq chybí.😉
@sadilek: Ja ne - ja jsem explicitne rekl ze mi tech 20 kilo navic nevadi pro me jezdeni (to je vcetne rally kitu - spis min):
''
Stejne jako moje TE630 ktera s velkou nadrzi vazi skoro stejne jako ta 690:
''
''
''
Z meho pohledu je proste CCM pro delsi presuny prilis lehka (a tudiz predopkladam mene stabilni - nicmene jak jsem rikal nejel jsem na tom nejel tak to ma treba ram nebo geometrii co je hodne stabilni - pak ovsem zase nebude moc agilni v offroadu) a pro ostry offroad jezdeni to ma zase stit, kterej je proste naprd a drive nebo pozdeji bych ho rozbil - a naviv bych se v offroady bal ze mi rozbije cumak nebo prorazi krk. Proto kupuji KTM 500 na ktere se ostre vylety kolem 3000 km udelaji v pohode.
Upravil Xpat dne 27-07-2016 21:21