Až 500 Kč vrátíme zpět*
OD 3. BŘEZNA DO 30. DUBNA 2014
MICHELIN vám vrátí formou palivové poukázky nebo bankovním převodem 500 Kč za nákup jedné sady pneumatik v období mezi 3. březnem a 30. dubnem 2014 z řady MICHELIN Pilot Power 3, MICHELIN Pilot Road 4, MICHELIN Anakee III, MICHELIN Commander II.*
-----------------------------------------------------------------------------
já pořád čekám na zpracování - chtěl jsem to sem dát až budu mít ověřené že ty peníze pošlou ale čas ubíhá tak ať to dyštak můžete využít.
Bvízka se k bvízce naklání
Tak nevím jeslti jste někdo využili ale mně minulý týden konečně dorazilo na účet to 5-ti kilo - docela to trvalo ale aspoň že frantíci nelhali ;-)
Bvízka se k bvízce naklání
anakečka 3 jsem měl te´d v rumunsku a vyloženě cestovní guma.byl jsem spíše silnice tentokrát neb jel s náma ces´ták a musím říci velmi příjemně mě překvapili....doporučuju....dalo se jen asfalt až koleno ...takže dost dobrá a v dešti neklouzala a to bylo podstatný
Upravil czunik dne 03-07-2014 08:10
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
já mám s anakee 3 ne moc dobré zkušenosti. mám ji XT1200Z, koupil jsem ji tu u borca u nás protože nic jinýho skladem neměl v mém rozměru a já musel ráno odjet (vitani jara). strašně hučí, ale strašně, řekl bych víc jak mitasky 7 nebo 9, jinak drží za sucha dobře. nedejbože když vletíš do něčeho měkčího a mokrýho (ale to skoro každá silniční guma), na výjezdech za mokra mi podkluzovala dosti (asi to bude krouťákem na XTčku). za mě, tourance EXP daleko lepší guma (byla od novoty na XTčku, akorát mi vydržela pouhých 5800 km (jezdil jsem furt ve dvou).. toto anakee vypadá že podle opotřebení nebude mít problém dát 8000+
If you see the flash, it's already too late
to hučení mi fakt vadí, na těch touranckách jsem nevěděl o ničem.. a nedávno málem jsem si nabyl kokos na mokré trávě, ale to by se mi stalo asi s každou silniční gumou.. jak jsem psal výše, řekl bych že má tvrdší směs než ty tourancky, ale může to bejt pocit.. uvidím jakej na tom bude nájezd, zatím mám 2800 km a nevypadá že by vůbec nějak dramaticky ubyla
Upravil Flash dne 03-07-2014 09:59
If you see the flash, it's already too late
no proti karoo a TKC je to rozdíl...mitasky nejezdím..tvrdé a kloužou...ale je to o stylu jizdy...nejsem někdy moc kochač
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
tak to je, karoo a TKC jsem měl taky, ale na předchozí motorce.. hlučnost byla o něco vyšší ale nebyl to zase až takový rozdíl. překvapilo mě to (ta hlučnost)
If you see the flash, it's already too late
Řešil jsem to s někym na motorkářích
1) tvar zadní gumy - je míň vypouklý než třeba dunlop trailmax nebo pirelli co jem měl před tím a tim pádem při menšim náklonu už jedu na hranu. Ty gumy jsou specielně vyvýjený pro nelký cestovní endura na stabilitu v přímym směru s kuframa ve vysoké rychlosti - dálniční přejezdy a tak (s dunlop jsem s tim měl prvních pár tisíc km problémy).
Jinak při trénincích zatáček a brz s Lukášem Peškem jsem na Anakee 3 nijak nezaostával za lidma co měli silniční motorky a obutí... takže jízdní vlastnosti v pohodě podle mne...
2) hluk
Jednu vyjížďku do Krkonoš jsem se tomu věnoval a asi tolik:
zaslechnout se to dá už cca od nějakých 40 km/h ale je to na hranici rozpoznatelnosti
až do 90-ti je to slyšet jen jemně občas jakoby nárazově trochu víc ale nic hroznýho
ale v rozsahu 95 - 105 km/h to hučí opravdu hodně.
Zajímavé je, že od 110 km/h vejš to neslyšim a jede se jako s jakejma koli jinejma hladkejma gumama(aerodynamický hluk od plexi na helmu to úplně přehluší.
- ty rychlosti co tu píšu jsou tachometrový
Ještě bych dodal že jsem nedávno jel 450 km odpolední vyjížďku a tim jak jsem nemyslel na to že to mám sledovat jsem to nějak nevnímal - tak buď se to zlepšuje nebo se to dá v pohodě ignorovat... ještě poinformuju ;-)
Bvízka se k bvízce naklání