22.11. 2024 23:46
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
             
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Suzuki DR 350
Barney
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 21-08-2014 20:46
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10

Suzuki vyslala do světa model DR 350 v sezoně 1990.
Díky svému pružnému motoru,nízké hmotnosti a odolnému podvozku si získalo oblibu mezi širokými vrstvami enduristů. Spolehlivost a nízká spotřeba patří k dalším trumfům DR-ka. Husqvarna a KTM se na silnici uvibrují do komatu ,XT-éčko trpí v terénu nadváhou,ale DR 350 zvládá obojí na výbornou.Nebojí se ani pouští a v roce 1994 dovezla Ivoše Kaštana až do Dakaru.Pro chlapy s postavou Romana Skamene vymysleli u Suzuki v roce 1992 model SHC (Seat Hight Control) se seřiditelnou výškou sedla a v roce 1994 byl zaveden elektrostartér (model SE). Díky svým prodejním úspěchům neuniklo DR-ko ani pozornosti ladičů a výrobců doplňků a tak není problém přidat motoru pár "koníků" navíc nebo zakoupit velkou nádrž na cestu mimo civilizaci . Až v roce 1996 vymysleli u Hondy podle stejného receptu XR 400.DR-ko si udrželo svou pozici až do roku 1999,kdy ho vystřídal ale velkou díru do světa neudělal model DR-Z 400. Pro ty,kdo hledají motorku do každého počasí, v ceně 30. - 50.000,- Kč, bez nutnosti repase po každé sezóně,bez proražených chladičů o pařez,s pojištěním jako za Jawu Twin Sport, je tady DR 350 a ještě dlouho taky bude.


'http://s22.postimg.org/xoo0cg641/8752869248_ba888d5c29_o.jpg'

'http://s22.postimg.org/rl1uesqgh/8752870060_7217d15494_o.jpg'
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S
 
Barney
#2 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 21-08-2014 20:48
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10

A já mám první dotaz, na napínáku rozvoďáku mám 3 zoubky do konce, asi je to brzy na výměnu což? hmm
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S
 
PetrAT
#3 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 21-08-2014 21:23
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Hranice pro výměnu je daná roztažením řetízku
Vzdálenost mezi 21 nýtky by neměla být větší než 128,9 mm
Jestli chceš, mám k DR nějaké manuály jako PDF soubory
Upravil PetrAT dne 21-08-2014 21:38
 
Barney
#4 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 21-08-2014 21:30
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10

Tohle všechno mám taky. Spíš se mi to nechce tolik rozdělávat. Nechám si to na zimu. Cool
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S
 
petr0604
#5 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 21-08-2014 22:03
Člen

Příspěvek: 275
Založený: 07.08.11

Tak do zimy ti to vydrží určitě. Pokud se do toho nechceš pouštět sám, můžu ti dát kontakt na příbuzného z Kunčic p.O. Motorky má jako koníček (spíš koně) a dělá hodně dobře. Pro mě dělal např. kliku na YZF 750, hlavu atd. Prostě se v motorech hrabe pořád a věnuje zákazníkovi náležitou péči. Určitě není problém zjistit reference u lidí kterým motorku dělal...ale to je na tobě. V případě zájmu ti dám kontakt v PM.
 
John
#6 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 31-08-2014 16:51
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Zdravím, stal jsem se taktéž hrdým majitelem DR 350 a právě řeším výměnu řídítek. Můžete mi doporučit nějaká řídítka, která jsou vyšší a mají lepší ergonomiku než ty originální. Taky budu řešit zvýšení pomocí nádstavců, do kolika cm mě bude ještě vycházet originální kabeláž a lanka?
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
bzukTA
#7 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 31-08-2014 17:19
Člen

Příspěvek: 70
Založený: 22.05.10

John napsal:
Zdravím, stal jsem se taktéž hrdým majitelem DR 350 a právě řeším výměnu řídítek. Můžete mi doporučit nějaká řídítka, která jsou vyšší a mají lepší ergonomiku než ty originální. Taky budu řešit zvýšení pomocí nádstavců, do kolika cm mě bude ještě vycházet originální kabeláž a lanka?



Gratuluju :-), fotka nebude?
Já mám zvýšeno o 5cm , asi by to ještě o kousek šlo.
 
Barney
#8 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 31-08-2014 18:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10

Též mám zvýšeno, koupil jsem tak. Vychází to pěkně...

'http://s13.postimg.org/u85r82yqf/IMG_20140619_152551.jpg'
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S
 
John
#9 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 05-09-2014 10:10
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Tak mám další všetečný dotaz. Při procházení údajů v technickém průkazu jsem narazil na nesrovnalost v zapsaném rozměru pneumatik. Mám zapsanou přední 90/90-21 54H a zadní 120/80-18 65H. Tyto hodnoty podle mého nesouhlasí s originálními rozměry. V Suzuki mě řekli, že mě pošlou typový list na předepsané pneumatiky za 600,- Kč a na úřadě mě ještě radili, že to můžu řešit na inspektorátu, kde byl vystaven technický průkaz. Tak se ptám, jaké máte zapsané pneumatiky a jestli by jste nějak řešili zápis originálních rozměrů nebo to nechali být. Díky
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
PetrAT
#10 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 05-09-2014 10:32
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

No, večer se můžu podívat do TP
Ale asi bych to neřešil
V 90/90-21 je mnohem větší výběr než v 80/100
A zadní 120 asi bude bez problémů
Ostatně spousta lidí to stejně jezdí v 90/90
Origo zadní je určitě 110
 
Barney
#11 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 05-09-2014 17:40
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10

Ahoj, mám DR350S, rok 91
- přední: 80/100 - 21
- zadní: 110/90 - 18
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S
 
John
#12 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 07:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Zdravím, tak se pomalu seznamuji s DRkem a chtěl bych popsat svůj problém. Koupil jsem DR 350 SE r.v. 1995 které delší dobu nejezdilo. Tak jsem vyměnil olej, olejový filtr, svíčku NGK Iridium a vzduchový filtr K&N. Pročistil kohout v nádrži a natankoval 100 oktanový benzín. Nechal jsem ultrazvukem vyčistit a seřídit karburátor. Start a volnoběh se sytičem i bez je bezproblémový. Po rozjetí akceleruje do cca 4500 otáček a pak se projeví nepravidelné cukání, které trvá do cca 5500 otáček a potom zase plynule akceleruje až do 7000 otáček. Motor samozřejmě nechám před jízdou zahřát. Nevíte, kde může být problém, který způsobuje to cukání (jako by docházel benzín nebo byl studený motor)? Původní majitel tvrdí, že takový problém nikdy neměl. Ještě doplním, že na motorce je laďák Laser ProDuro. Díky za Vaše názory.


Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
PetrAT
#13 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 08:09
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

S původní svíčkou se to chová stejně ?
 
John
#14 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 08:22
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Ano, původně to dělalo s originál svíčkou NGK a originálním filtrem, proto jsem to všechno měnil a právě jsem si myslel, že příčina bude v starých dílech nebo zanesené palivové soustavě, ale je to teď stejné.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
dimi650ta
#15 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 08:44
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11

[quote]John napsal:
Zdravím, tak se pomalu seznamuji s DRkem a chtěl bych popsat svůj problém. Koupil jsem DR 350 SE r.v. 1995 které delší dobu nejezdilo. Tak jsem vyměnil olej, olejový filtr, svíčku NGK Iridium a vzduchový filtr K&N. Pročistil kohout v nádrži a natankoval 100 oktanový benzín. Nechal jsem ultrazvukem vyčistit a seřídit karburátor. Start a volnoběh se sytičem i bez je bezproblémový. Po rozjetí akceleruje do cca 4500 otáček a pak se projeví nepravidelné cukání, které trvá do cca 5500 otáček a potom zase plynule akceleruje až do 7000 otáček. Motor samozřejmě nechám před jízdou zahřát. Nevíte, kde může být problém, který způsobuje to cukání (jako by docházel benzín nebo byl studený motor)? Původní majitel tvrdí, že takový problém nikdy neměl. Ještě doplním, že na motorce je laďák Laser ProDuro. Díky za Vaše názory.

jak dlouho motor zahříváš?
jak dlouho po rozjetí to takhle zlobí?
nezmizí to po cca ujetí cca 5 km?
 
John
#16 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 09:05
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Ahoj Míťo, zahřívám dle rady, až je teplé víčko olejového filtru. Potom to s lehkým plynem projíždím a až potm zkouším tahat, abych poznal průběh akcelerace. Takže ani po 20 km ty projevy ve středních otáčkách nezmizí. Teď jsem dostal pár rad, abych vrátil původní svíčku a zkusil posunout jehlu o zářez nahoru. Tak budu odpoledne testovat a pak dám vědět výsledek. Přeci jen mám otevřené sání i výfuk a tak by to mohlo na tu zvýšenou jehlu zareagovat.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
PetrAT
#17 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 09:15
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

vyzkoušej
případně nechat změřit lambou výfukové plyny
a pak poladit karbec
 
John
#18 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 19:28
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Tak jsem odpoledne laboroval s výškou jehly a úspěch se dostavil. Po zvýšení jehly o dva zářezy se problémy s cukáním ztratily. Takže při propustnějším vzduchovém filtru a laděném výfuku platí : "Dej koním pít"
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
bartus
#19 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 19:40
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 707
Založený: 11.07.10

clap
www.bartus.eu - padací rámy a nosiče kufrů na zakázku
 
www.bartus.eu
Barney
#20 Vytisknout diskuzi
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 21:42
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10

V čem je zrovna na DRku K&N filtr lepší? Cool
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 110

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.21 sekund 402,470,688 návštěv