23.11. 2024 20:39
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
KTM 800
satos
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 19-02-2018 16:02
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

offroaderTE: mal som obuté Pirelli MT21, sadu. Na diaľnici pri 140 ani náznak žeby motorka plávala. Hlučnosť minimálna, ale to len keď boli nové. Po cca 2000 km to už začalo byť hlučné.
Ešte jednu Bosnu by som na nich dal.
Rockrider sa aspoň podľa fotiek javí dosť podobné MT21...
MT21 som mal aj krátko obuté na ostrom endure. Nie je to vyslovene ostrá guma, ale E09 a TKC 80 už pre mňa neexistujú.

A ohľadom ťažkých "endúr", treba si uvedomiť, že ani Chris Birch netočí tie videá na prvý šup. Ak sa nepodarí, záber sa opakuje. A pamätám, ako šiel Afrikou vlastne trialovú trať a keď vyskakoval na ten obrovský balvan, po stranách stáli dvaja chlapíci. Pre istotu.
Otázkou ešte je, koľko má v nádrži benzínu a či má štandardný prevod na reťazovke.
Takže ak vieš jazdiť ako Chris a máš po ruke dvoch "bodyguardov", batožinu v sprievodnom aute..., neváhaj a ber 1290.
 
Palo7
#42 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 19:15
Člen

Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13

tak ta lehká Huska 701 má 165kg, bez úprav a dopňků. Po zvětšení nádrže a přidání doplňků to bude klidně okolo 180kg. Je to furt to nejlehčí, ale už ne žádný super zázrak :-(
 
Miguel
#43 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 19:53
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

ta lehká Huska má 150 natankovaných... to zase prSmile
Satos: shodit se dá všechno, i Chris Birch... a když Chris Birch shodí motorku, tak ji zase zvedne, stejně jako my, i když to nedá napoprvéSmile
a skákat klády a kolmé skály můžu na hard enduru nebo trialu, ale ne při turistice...
 
satos
#44 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 20:03
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

Huska 701 enduro 145 kg sucha, v podstate je to tá istá motorka ako 690 enduro, váha sedí. Nádrž od Rady môže mať tak 300 gramov (0,3 kg).
http://www.motorc...uro_16.htm
KLE500 (2V) 178 sucha
660 Tenere 183 sucha
F800GS 178 sucha
Tiger 800XC 215 mokra, čo môže byť okolo 190 sucha.
Neporovnávam výkony, ani podvozky, ale kopu železa, čo treba v teréne zmanipulovať. A posledné dve spomínané sa mne javia ako ekvivalent 790 ADV.
http://www.motorc...0%2005.htm
http://www.motorc...e%2008.htm
http://www.motorc...s%2010.htm
http://www.motorc...c%2011.htm
 
Miguel
#45 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 20:08
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

Podle mě dáváš čísla z prvních roků výroby, 2017 F800GS už má suchou 194 kg, podle mě ABS a dalšíma hovadinama...
701 pohotovostní 150 kg...
A není kupa železa jako kupa železa, viz Superenduro 950 s 30 cm zdvihama a těžištěm neuvěřitelně vysoko, když jsi vychýlil o pět cm ze svislé osy, motorka se poroučela k zemi, HP2 enduro o deset kilo míň a navíc motor na zemi a těžiště daleko níže...
Upravil Miguel dne 19-02-2018 20:11
 
Palo7
#46 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 19-02-2018 20:16
Člen

Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13

to jsou tabulkové hodnoty od výrobců. Třeba Tigera jsem měl (ne XC, ale ten je ještě lehčí) a cca 240kg, což potvrdilo i vážení Motorrade. F800GS má cca 230kg, taky zváženo Němci. Tenerka má dle uživatelů suchou váhu přes 200kg (lze dohledat). Husku (mokrou) jsem viděl na váze uživatele na Offmotu a je to 165kg! XT 660R natankovaná je 195kg (taky váženo)
 
satos
#47 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 21-02-2018 10:26
Člen

Příspěvek: 116
Založený: 31.05.17

Meral som to v garáži bežnou váhou na ľudí. Nechcelo sa mi s tým babrať, tak viem, že je tam určitá chyba merania, ale na orientačné meranie je tá chyba zanedbateľná.
Príslušenstvo: zadný nosič+hliníková platňa na kufor+prídavné svetlá, plexi, odhadujem to tak na 7 kg. Asi pol nádrže benzínu.
Takže orientačne: 156 kíl. (komplet aj s príslušenstvom)
690 enduro R, 2016
Ak odrátam príslušenstvo a dolejem benzín, tak som niekde na tej váhe.

Len dodám, že manipulovať na mieste so 690 enduro a xt660z je výrazne citeľný rozdiel. To je dôvod, prečo som predal dokončenú motorku od Yamahy a kúpil nedokončenú od KTM.
Ak by mi niekto núkal Afriku, alebo 1290 alebo 1200GS (a podobné) zdarma, ale podmienka by bola, že budem mať len túto motorku, nechcem. Na asfalt mi príde pohodlnejšie auto a na enduro by som potom vytiahol z kufra bicykel.
 
Miguel
#48 Vytisknout diskuzi
KTM 800
Přidané 26-02-2018 18:57
Člen

Příspěvek: 100
Založený: 12.01.17

No řeknu ti to takhle: enduro na velké krávě má něco do sebe a je to úplně jiná disciplína. Dokud nevyzkoušíš, tak nevíš. Zrovna jako nemůžeš říct, že sportovní auto je jenom formule, že okruhy DTM už jsou těžké mrchy a není to žádný sport.
Díval jsem se na ty videa s Chrisem Birchem. Jezdí suprově a ti dva bodyguardi co tam stojí aby nespadnul jsou ve skutečnosti dva chlapi, co drží kládu, aby se nekutálelaSmile
Prostě je víc druhů ježdění mimo asfalt a každý může mít svoje kouzlo. Někdo se cítí ošizený, pokud nedrtí v Románii kopce, co se dají sotva vyjít, jiný se zabaví i na šotolině... Někdo potřebuje dojet z vyjížďky mokrý až za ušima a s dvaceti kilama bláta na motorce, jiný pokládá polní cestu za vrchol "co motorka zvládne".
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 156

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund 402,695,821 návštěv