Yamaha Ténéré 700
|
Xpat |
Přidané 13-04-2016 12:22
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
Uz jsem prestal doufat, ale zda se ze by to mohlo vyjit!
http://www.motorc...tnr-spied/
Yamaho, vahu pod 200 kg plnou - (idealne do 190, ale chapu ze mozna chci moc), zadny vysoky zadek jak na stavajici tenere (stejne na tom nikdo spolujezdce vozit nebude, 21/18 a hlavne zachovat odolnost vuci padum stavajici Tenere (bez pitomych padaku - ne jak Honda).
Pak uz jenom posli cislo bankovniho uctu. Diky.
Upravil admin dne 29-05-2019 14:37 |
|
|
|
Dani-L |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 14:42
|
Člen
Příspěvek: 4
Založený: 03.04.16
|
srry, off topic
Upravil Dani-L dne 13-04-2016 15:00 |
|
|
|
Xpat |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 15:05
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
Edit: tento post byl odpovedi na otazku Dani-L (kterou mezitim smazal) zda by nestacilo tohle:http://carros.uol...-menos.htm
No tak to urcite teda ne - neco tak hnusnyho jsem uz dlouho nevidel. Pokud je ta motorka mala, tak takova ma i zustat bez nejakych pitomych stitu a nesmyslnych plastu.
A pro mne je jednoznacne nejlepsim objemem pro adventure 600 - 750 cc - zvladne to v pohode velke vzdalenosti a zaroven je to dostatecne lehke (pokud na to samozrejmen nekdo nepovesi hovadiny jako pevne kufry, obrovske stity a podobne).
Tahle nova Tenere - pokud zustane rozumne lehka do tech 200 kg s vsemi naplnemi, by byla pro mne idealni na delsi relativne lehke adventure (ziju v JAR, lehke adventure tady znamena neco jineho nez v CR), a jako doplnek k 690 kterou mam na tezsi dalkove adventure, a TE630, kterou mam na technicke adventure.
Takhle ma vypadat 250 pro adventure - do tyhle bych pro kratsi technictejsi adventure urcite sel - bohuzel se to tady neprodava: http://www.cyclew...n-project/
Upravil Xpat dne 13-04-2016 15:19 |
|
|
|
Xpat |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 15:08
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
@Dani-L: aha, tak ted si mne prevez. Odpovidal jsem na tvuj prispevek nicmene bez nej moje odpoved jaksi nedava smysl. Mozna bylo lepsi ho tam nechat a pouze pridat poznamku ze si myslel jine vlakno. |
|
|
|
Meli |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 21:13
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
http://www.motork...33866.html
''
http://imgd1.aepl...9.jpg?wm=0
Když začali dělat MT07 tak jsem tuhle moto předpověděl...
Doufám že se povede a bude stát u mne v garáži ;-)
Upravil Meli dne 13-04-2016 21:44
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
Tomas_7 |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 21:22
|
Člen
Příspěvek: 87
Založený: 13.03.13
|
Se mi to jen zdá, či klame fotka, nebo to má tak "obrovský" zdvihy? Navíc tam vidím nějak hrozně vysoko motor, prakticky přesně ve středu motorky, ale je možný, že jsem slepej
Uvidíme s čím přijdou, kdyby tu nastala zdravá konkurence klasicky cendur klasické koncepce (ne silniční závodní motorky s vysokým posezem) tak to bude jen dobře
Upravil Tomas_7 dne 13-04-2016 21:22 |
|
|
|
Xpat |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 21:51
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
No toho motoru vysoko se docela bojim. Velkou nevyhodou toho MT07 motoru je ze ma z nejakeho duvodu hodne hlubokou olejovou vanu a tak, pokud chteji zachovat svetlou vysku tak ho budou muset narvat vysoko a tim podelat teziste. Doufal jsem ze by mohli ten motor upravit, ale to asi by nebylo ekonomicky realizovatelne. Takze se obavam ze tohle by mohl byt hodne negativni faktor. |
|
|
|
PetrAT |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 13-04-2016 23:57
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
''
''
Upravil PetrAT dne 14-04-2016 00:00 |
|
|
|
PetrAT |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 00:02
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Bandaska s benzínem je zase hodně vysoko
Ale jinak good koncepce
|
|
|
|
qwert |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 06:59
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Koncepce lc8 pořád bez konkurence.. |
|
|
|
Meli |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 07:18
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
Nepředpokládám že zrovna model motorky vycházející z ultra levné MT07 měl být konkurencí pro lc8...
Ale pro majitele V-Stroma kterého neuchvátila verze XT - to mi přijde fajn motorka - do jednoválcový bych ze smrka asi nešel...
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
Hadislav |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 07:22
|
Člen
Příspěvek: 181
Založený: 21.08.13
|
Nejprve jsem byl zhnusen z toho, že to má zase výfukový potrubí pod motorem, ale na fotkách MT07 je vidět, že jsou těsně vedle té obludné olejové vany. Další hrůza je to vodní čerpadlo a ty dlouhý choboty co do toho vedou. To čerpadlo bude hodně na ráně a ani padáky to neschovají. To ale nic není proti tomu automobilovýmu olejovýmu filtru co trčí dopředu. Už vidím, jak to v lese propíchne první klacek. Je rozdíl udělat "terénní" motor XT660 a nacpat ho do silnice MT03. Ale udělat silnicu a nacpat to do "terénní".... za mě zatím
Edit: A ještě když porovnám ceny XT660Z a MT03, tak ta nová "tenerka" bude min za 255000Kč. Spíš to poleze ke 300000Kč aby to byl konkurent F800GS.
Upravil Hadislav dne 14-04-2016 07:33 |
|
|
|
PetrAT |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 13:12
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
'' |
|
|
|
Tomas_7 |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 13:26
|
Člen
Příspěvek: 87
Založený: 13.03.13
|
Tady je hodně vidět to uložení motoru, myslím, že docela je se čeho bát, třeba to bude dobrý, ale z fotky hrůza |
|
|
|
Hadislav |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 13:28
|
Člen
Příspěvek: 181
Založený: 21.08.13
|
Kurňa to fakt má zdvih skoro 20cm... |
|
|
|
qwert |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 13:41
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Tohle ještě nemusí být finální podoba podvozku..To by jste už ted mohli plakat nad výfukem a kapotáži.. |
|
|
|
Cidas |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 16:43
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Zatím to vypadá jak nějaká domácí nepovedená stavba, ale věřím, že to má k finálnímu stavu daleko a nakonec to bude vypadat dobře...
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
Xpat |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 17:28
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
Zajimavy, ze me se ta motorka tak jak je libi - cisi z toho cista funkce, zadny zbytecny kudrlinky (OK mozna krome te male diry ve vyfuku). Asi bych mel obcas vylezt z africky buse a jet se podivat co je ted trendy na asfaltu |
|
|
|
Xpat |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 17:39
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
Jo a jeste k cene - a vim ze jsem v tomhle exot - ja bych si radsi priplatil, aby to bylo lehky a melo to dobry podvozek (nebo aspon aby bylo mozne ho lehce upgradovat - tzn, aby byl prumer vidli takovy abych nemusel menit cely predek pokud tam budu chtit narvat treba 48mm), nez aby to mermomoci delali co nejlevneji.
Ja nerozumim te logice kdy vetsi motorka musi byt drazsi. Klidne za to zaplatim to same co za AT nebo 1190, pokud to bude mit spickove komponenty a bude to lehke - ze to ma mene vykonu sere pes kdyz 75 koni staci i Comovi, pro me jezdeni je to nesrovnatelne lepsi lehke a smerovane na nadseny offroad jezdeni. Koneckoncu nejdrazsi (a nejlepsi) adventure motorky jsou Dakarsky specialy a ty jsou taky 690/450. |
|
|
|
Meli |
Yamaha Ténéré 700
Přidané 14-04-2016 22:27
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
''
Nevím jeslti brzdí - ale takhle se zdá že má vepředu dost malý zdvih... ale možná optický klam jak je to přední kolo velké a celá moto dost velká...
Upravil Meli dne 14-04-2016 22:36
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|