konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Stalo se mi to samé. Na netu jsme si našel bundu, kamený obchod mám asi 10 km od domu, tak jsme ji jel zkusit. Při placení zjišťuju že je o 500 drazší. Sleva údajně platí jen na eshop. Tak domu, objednat přes net (s vyzvednutím na prodejně). Zpět do kamenné prodejny a dostal jsme ji za cenu eshopu.....
Od prodejce bych čekal snahu prodat a ne že mi ještě budou diktovat kde si musím věci objednávat ...
Ride all day !
Mě se teď stalo, že jsem si v inmotu objednal gufera a prachovky do vidlice - pěkně celou sadu All Balls, pak čekám na balík a při rozbalování - hle sice tu jsou i gufera i prachovky, ale nok-y nikoliv All Balls, což o to, Nok je taky OK takže jsem to aspn nemusel neřešit,
ale prostě mi z podstaty vadí když si něco objednám, že dostanu něco jiného
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Jirko dobrej napad s timto vlaknem Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž
Upravil prezi dne 16-12-2010 22:18
to itchy - však jsme se spolu o tom bavili, že jsme je mohli objednat najednou, ale jel jsem kolem, tak jsem se tam stavil. Jen mě zarazila odpověď majitelky, to je fakt přístup k zákazníkovi.
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Stalo se mi to s fotakem,ale vsimnul jsem si toho,tak jsem rekl,ze ho vezmu jenom za cenu z netu a souhlasili.
Jinak ja to chapu.Je to jednoduchy.Tu nabijecku co si koupis na krame oni musej zase na kram objednat a nevedej kdy ji prodaj a jak dlouho jim v tom budou lezet penize.
E-shop funguje tak,ze jim od tebe prijde objednavka,oni to zbozi na krame vetsinou vubec nemaj(pokud to neni neco,co se prodava fakt casto)a teprve na zaklade tve objednavky ho objednavaj oni.druhej den ho maj a posilaj tobe.Takze jde o to,ze v tom e-shopu nemaj zadny riziko,vetsinou jim to chodi na fakturu a nez ma splatnost,tak uz maj tvoje penize.Takze pri takovem obchodu urcite staci mensi rabat nez kdyz drzis zasobu zbozi na krame,aby si to lidi mohli prohlednout a nevis na jak dlouho ti v tom lezej penize,nez to prodas.
3X tohle je běžná praktika většiny obchodů cena eshop a prodejna je jiná..maj to i velké prodejny typu Datar nebo elektroword kde rozdíl v ceně je u věci za 2500,- na eshopu a v prodejně 3700,-
bohužel to tak je a nic s tím neuděláme........
a vůbec měl sis koupit nabíječku v Lidlu ted je za 500,- a je super
Upravil jetam dne 13-01-2011 21:40
vevis napsal:
Stalo se mi to s fotakem,ale vsimnul jsem si toho,tak jsem rekl,ze ho vezmu jenom za cenu z netu a souhlasili.
Jinak ja to chapu.Je to jednoduchy.Tu nabijecku co si koupis na krame oni musej zase na kram objednat a nevedej kdy ji prodaj a jak dlouho jim v tom budou lezet penize.
E-shop funguje tak,ze jim od tebe prijde objednavka,oni to zbozi na krame vetsinou vubec nemaj(pokud to neni neco,co se prodava fakt casto)a teprve na zaklade tve objednavky ho objednavaj oni.druhej den ho maj a posilaj tobe.Takze jde o to,ze v tom e-shopu nemaj zadny riziko,vetsinou jim to chodi na fakturu a nez ma splatnost,tak uz maj tvoje penize.Takze pri takovem obchodu urcite staci mensi rabat nez kdyz drzis zasobu zbozi na krame,aby si to lidi mohli prohlednout a nevis na jak dlouho ti v tom lezej penize,nez to prodas.
to máš pravdu s tím e-shopem, ale tito to posílají z prodejny, mají je skladem, vystavených na obchodě měli min 5ks, takže pro ně je to více práce - zabalit, vystavit doklad, odeslat,...
to jetam: u elektrowordu je sice rozdíl v cenách, ale co objednáš na eshopu, tak si můžeš za tu cenu vyzvednout u nich v marketu.
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
No ja to vidím jako že to trošku podělali...je to ale o lidech...a když nemá zájem tak to tak dopadá...stačila by omluva třeba..když se tady stavíte na nákup dáme vám slevu nebo tak něco..ale to co řekla bych tam taky nikdy už nešel
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
Když kupuju něco v Electroworldu, kouknu nejdřív na jejich e-shop, pak tam jedu (jezdím kolem často) a řeknu že to chci za cenu z e-shopu. Jinak mi to prodají taky o dost dráž. Takže běžná věc a netřeba bádat nad důvody.
Ale k tématu - nic mne zatím nenapadá, snad jen chlumecký Bikerscrown, moc věcí se mi tam nelíbí, ale dobrá služba je, že Ti novou helmu půjčí na zálohu na zkušební jízdu. Jestli jsi pryč 5 minut nebo hodinu jim je jedno a pak se teprve rozhodneš jestli ji chceš. Za tuhle službu
Nazdar vospolok, máte niekto skúsenosti s firmou J & J moto Vyškov? V sobotu tam chcem ísť pre moto, a aj keď komunikuju v pohode tak by ma potešila niaka info o firme, čo by mi potvrdilo zatial celkom dobrý dojem z prístupu tejto firmy.