No to je teda "výlev"Nevím jestli je 150 koní nutnost ale zjistil jsem že podle zobáku se pozná schopnost jízdy v terénu viz."nechybí mu "zobák" ukazující, že tahle motorka si poradí i s lehkým terénem" já jsem přesvědčen že výroba takových endur by se měla zakázat
petr0604 napsal:
Mě teda přijde jako těžká prasárna chtít za plastové kufry s mizerným objemem 53 700Kč. To je humus. Za kousek plastu.....
už to je skoro drahé jako u bmw
honda má podobné ceny a její kufry jsou dost hrozné (což se o těch bmwáckých zase říct nedá)
Upravil PetrAT dne 25-11-2014 15:23
Dle mého a mých pokusů by měla být výška pod břichem endura taková, aby se pod ní proplazil jezdec, když stojí na bočním stojanu Je to takové hecování mezi kamošama z dřívějších srazových let
Upravil John dne 10-03-2015 08:33
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
Hele já mám Afriku tak zvednutou, že se podplazím, ikdyž škrtnu zádama o šusplech. Na DRku jsem to ještě nezkoušel, ale je už taky pěkně zvednuté
Upravil John dne 10-03-2015 09:02
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
qwert> ne nikdy jsem ho neviděl, nikdy jsem s ním nejezdil a ani jsem nebyl u něj na návštěvě To víš že Johna znám osobně, však proto narážím na to podlézání viz výše
Qwert> Daliss mě dobře zná a skrytě poukazuje spíš na to, že jeho "brambora" je taky dost nízký břichoplaz. Vždyť Daliss je hubený jak proutek, ten by se nacpal kamkoliv. Můžeme ho na Doroťance zkušebně pod něčím protáhnout
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E