A je ze mě "afričan"
|
xx4 |
Přidané 19-03-2013 11:58
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
PetrAT napsal:
Afrika podle mě ucukaná není
Loni v Albošce jsem vracečky jezdil za 2 a na spojku jsem nešáhl
Pak jsem se zeptal Vaška na LC8 co tam řadí , jel to na 1 a vymačkával spojku
Motor na AT je hodně tolerantní , ale na dnešní poměry mu schází výkon = zábava
Mnohem lepší motor a zpřevodování má TransAlp 650 (ale bere o 0,5L více než at)
A jak mi řekl Roman700 , tak TA 700 je zase ještě dál
Žádný flame se tu zatím neděje , takže v poho , diskutujeme
Třeba nakonec zjistíš, že jsi fakt šáhl vedle
Ale AT se stále docela prodávají, tak asi nebude velký problém ji pustit do světa a hledat dál
To si dovolím nesouhlasit.Ve vracáku jsem za 1 nedával snad nikdy,možná když jsem zaspal a včas nepřidal,ale jinak ne.Je fakt,že vpředu bylo menší kolečko a Leo Vince taky dělal svoje,takže motorka si v klidu prdlala a o spojkování nebylo ani řeči.
Minulý týden ,při projíždění trasy,kterou znám fakt dopodrobna,se všechno odehrávalo o jeden až dva kvalty dolů,jinak mě motor chtěl nakopat ojnicema.Jasně,chybí tam 200ccm,ale tohle dávalo líp i XL600R blahé paměti a to byl jednohrnek z roku 87.
..že to bylo šáhnutí vedle, vím už zcela určitě.Zítra má být hezky,tak to zase zkusím,ale velkou šanci tomu už nedávám.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
tonybeny |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:02
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
se zeptám, proč si nechtěl 990? má nějaké problémy oproti 950? |
|
|
|
qwert |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:13
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Stříkačka stejný krouťák ale o 500 otáček výše,ucukaný plyn,větší spotřeba,problémy s často vybíjenýma baterkama..
Pavle jestli to máš ucukané,podíval bych se na synchro karbeců.. |
|
|
|
qwert |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:21
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Kdysi s náma jezdil 20 letý klučík na téhle afře a dával všchno co jsem si vymyslel.Bude to i o zvyku,takže Pavle zatni zuby a vydrž..
'' |
|
|
|
PetrAT |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:22
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
[quote]pavelgs napsal:
Minulý týden ,při projíždění trasy,kterou znám fakt dopodrobna,se všechno odehrávalo o jeden až dva kvalty dolů,jinak mě motor chtěl nakopat ojnicema.quote]
Pavle todle není u AT normální
Ten motor je dost tolerantní k podtáčení
Jak psal Qwert
- kontrola synchronizace karbců(když zastavuješ pomalu padají otáčky motoru?)
- vytahané rozvoďáky životnost rozvoďáků je 80-100tkm |
|
|
|
xx4 |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:23
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
wiktor napsal:
Já tě nechci nijak prudit... na to jsou tu jiní...
Jen mě zajímalo s čim si tak nespokojen...
A svým zbusobem tě chápu na Afru jsem šel z TDM900, takže taky docela výkonovej skok...
A byly doby kdy jsem ji chtel prodat a kopit jiné cenduro...
A teď, po 9-ti letech a cca 90 000Km ji už tak znám, že nemám duvod ke změně...
Ani netvrdím,že je to nejlepší stroj v tomto vesmíru...
Je líná, je těžká je spolehlivá je jednoduchá moc nežere dost toho vydrží a dost toho projede...
No asi takhle.Každá motorka má nějaké vlastnosti.Některé horší,některé lepší,takže si na ní najdu nějaké pozitiva a ty mi dělají radost.Někde je to podvozek,jinde motor,tam zase pohodlí a jinde kombinace všeho.U AT jsem nic z toho nenašel a snaha byla fakt velká.
Po koupi GS1150 mi taky trvalo,zvyknout si na úplně jiné chování podvozku a krapet línější motor než u TDM,ale časem se mi třeba podvozek zalíbil natolik,že jsem se jezdil na Skřítek bavit lovem "jogurtů" (jo,jezdil jsem jak magor,ale rád ).Při odvozu KTM z Říčan,mi taky chvíli trvalo,než se podařilo najít tu příjemnou stránku motorky,ale našel jsem ji,protože tam byla.Za pár dní to bylo čiré nadšení a od května do konce roku přibylo 25tis km.
Tohle se mi teď nedaří a to se fakt snažím.Našel jsem jen jediné pozitivum a to lepší pozice za řídítkama při jízdě ve stoje.(v sériovém stavu) .
Vlastně vidím ještě jednu výhodu.Neutratím za benzín,protože mě to neláká vyrazit ven. Taky dobrá vlastnost.
Prostě se mi s AT nepodařilo najít společnou řeč. Když už nic,je to alespoň zkušenost.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
AlesK |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:31
|
Člen
Příspěvek: 4
Založený: 08.11.10
|
Dle přiložených fotek je to leštěnka pouze s povrchovou úpravou, nahoře huj, pod poklicí fuj. Nechat takto shořet konektory je jen o údržbě, stejně jako šnek a to je bohužel u 25 let staré mašiny předpoklad číslo 1. Tipoval bych, že v obdobném stavu bude celá moto. Udělal bych komplet prohlídku všeho, nebo ji poslal dál. U výkonu bych se mrknul i na výkonovou verzi, aby to nebyla rakouská 33kW s restriktorama v sání a nedej bože i jinejma vačkama. Dá se dohledat dle výrobního čísla, podrobný návod je na AT.cz.
A pote bylo ticho ... jen supi krouzili nad krajinou |
|
|
|
xx4 |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:31
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
Pánové mizím.Na netu budu až večer...
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
xx4 |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:33
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
AlesK napsal:
Dle přiložených fotek je to leštěnka pouze s povrchovou úpravou, nahoře huj, pod poklicí fuj. Nechat takto shořet konektory je jen o údržbě, stejně jako šnek a to je bohužel u 25 let staré mašiny předpoklad číslo 1. Tipoval bych, že v obdobném stavu bude celá moto. Udělal bych komplet prohlídku všeho, nebo ji poslal dál. U výkonu bych se mrknul i na výkonovou verzi, aby to nebyla rakouská 33kW s restriktorama v sání a nedej bože i jinejma vačkama. Dá se dohledat dle výrobního čísla, podrobný návod je na AT.cz.
Špatný úsudek.Foto jsou z Advrideru.....Je třeba líp koukat...
...ale teď už fakt musím fičet.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
PetrAT |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 12:39
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
pavelgs napsal:
.Našel jsem jen jediné pozitivum a to lepší pozice za řídítkama při jízdě ve stoje.(v sériovém stavu) .
Zrovna na ten postoj ve stupačkách (ve standartu) si hodně majitelů afrik stěžuje
Řeší se jiné stupačky, zvedají se řidítka ...
Věřím, že jste si nesedli, důvodem bude nekompatibilita muže a stroje
P.S. já když si vlezl na LC8 tak jsem nechápal jak je všechno "po ruce" přímo v základu
P.S2: když jsem vlezl na LC8 1200 , tak první co mě napadlo, ta motorka je bachratá jak afrika
Když jsem se postavil do stupaček, už to nebylo tak super jako na 950 , ale pořád v základu o hodně lepší než AT |
|
|
|
Hu |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 16:41
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 15.03.13
|
|
|
|
|
xx4 |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 17:50
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
xx4 |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 17:52
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
Břeťo, prosím smaž tohle vlákno.Začíná pozbývat smysl...Dík.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
xx6 |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 18:19
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
pavelgs> teď si rýpnu zase já - Břéťa to nesmaže, páč on nemaže nic . Jen to uzamkne Takže tady budeš mít takový věčný pomníček
Sorry, nedalo mi to |
|
|
|
Klasika |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 18:36
|
Člen
Příspěvek: 52
Založený: 23.05.10
|
Jako nezúčastněný pozorovatel prosím nemazat, nezamykat. Pokračovat
Je málo lidí, kteří se nebojí vyjít ven s názorem tak odlišným. A s podáním tak věcným a oproštěným od zbytečných emocí
Afrika má u nás hodně velké renomé. A je zajímavé, že to ne všichni její majitelé vidí stejně. Není to ani škodolibé... ani nepřející.... ani posměvačné... Je to zajímavé.
Takže zachovej si prosím svůj dosavadní nadhled a piš dál. Ráda bych tenhle nevšední příběh dočetla do konce
Kde je vůle, je i cesta! |
|
|
|
qwert |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 18:42
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Tady si člověk ani nemůže v klidu postěžovat na svou motorku.. |
|
|
|
bzukTA |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 19:04
|
Člen
Příspěvek: 70
Založený: 22.05.10
|
když jsem prvně jela na africe připadlo mi to jako v traktoru ...říkám si zlatý transalp ...LC8 mi ještě nikdo nepujčil na porovnání ...nechápu proč |
|
|
|
Lasky |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 19:09
|
Člen
Příspěvek: 75
Založený: 04.11.12
|
Nic nemazat a nezamykat prosím. Já tuhle diskuzi sleduji se zájmem. Také jsem ralativně čerstvej majitel Afriky a mám trochu rozporuplný pocity. Jeden den jí miluju a druhej den jí chci zapálit. Takže tahle diskuze mi přijde opravdu užitečná. Jen co si najdu trochu času, tak bych chtěl přidat několik svých postřehů, tak mi to do tý doby nezamkněte. |
|
|
|
qwert |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 19:10
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
No protože z kačeny nedosáhneš na zem.. |
|
|
|
hobr |
A je ze mě "afričan"
Přidané 19-03-2013 19:12
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
To Pavelgs - Když je Afra tak špatná, měl bych 2 otázky: 1. Proč sis ju kupoval? 2. Vždycky ju můžeš zase prodat, ne?
Neber to ve zlém, fakt mě to zajímá, měl jsem cukání ju taky koupit.
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|