Ludek napsal:
Tomu kdo začíná jezdit bych doporučil tento motocykl za mejch mladejch let jsem se na něm něco najezdil a zvládl i lehčí terén s brodama to bylo horší
Pokud vím, Jawa 21 sport měla řidítka s hrazdou a rychlopal. Navíc neměla kryty nohou, což zaručovalo lepší průchodnost v terénu. K tomu nízká hmotnost... Takže optimální stroj :-)
Ludek napsal:
Tomu kdo začíná jezdit bych doporučil tento motocykl za mejch mladejch let jsem se na něm něco najezdil a zvládl i lehčí terén s brodama to bylo horší
Pokud vím, Jawa 21 sport měla řidítka s hrazdou a rychlopal. Navíc neměla kryty nohou, což zaručovalo lepší průchodnost v terénu. K tomu nízká hmotnost... Takže optimální stroj :-)
Máš v tom nepořádek: Jawa 21 Sport se nevyráběla.Byla pouze jawa 20 oskutrovaná,a Jawa 21 bez šustplechu s hrazdou a rychlopalem to je historie
Ten rychlopal mělo převzít BMW ta motorka by byla o stupeň vejš myslím tím 1100 a 1150 nemuseli by se vyrábět nesmysly na zápěstí
Upravil xx2 dne 27-07-2012 00:38
Ludek napsal:
Tomu kdo začíná jezdit bych doporučil tento motocykl za mejch mladejch let jsem se na něm něco najezdil a zvládl i lehčí terén s brodama to bylo horší
Pokud vím, Jawa 21 sport měla řidítka s hrazdou a rychlopal. Navíc neměla kryty nohou, což zaručovalo lepší průchodnost v terénu. K tomu nízká hmotnost... Takže optimální stroj :-)
Máš v tom nepořádek: Jawa 21 Sport se nevyráběla.Byla pouze jawa 20 oskutrovaná,a Jawa 21 bez šustplechu s hrazdou a rychlopalem to je historie
Ten rychlopal mělo převzít BMW ta motorka by byla o stupeň vejš myslím tím 1100 a 1150 nemuseli by se vyrábět nesmysly na zápěstí
To máš jedno - já se chytil obrázku, co posílal Luděk a tam to bylo takto uvedeno. No a jelikož na pincky nejsem odborník, tak jsem tomu věřil a citoval :-) Ale dík za zásadní info:-) No, jezdil jsem na obou strojích, jsou to pěkný vzpomínky. Ten podvozek, zdvihy a tak ... no nic, ale to asi nebude k tématu.
Máš v tom nepořádek: Jawa 21 Sport se nevyráběla.Byla pouze jawa 20 oskutrovaná,a Jawa 21 bez šustplechu s hrazdou a rychlopalem to je historie
Jo, to žeru, jak někdo začnu tvrdit, že se něco v Jawě nevyrábělo... Jawa 21 Sport je oficiální označení! Než začneš něco tvrdit, případně někoho opravovat, že nemá pravdu, ověř si historii. Stačí si otevřít nějakou tu odbornou literaturu...
Máš v tom nepořádek: Jawa 21 Sport se nevyráběla.Byla pouze jawa 20 oskutrovaná,a Jawa 21 bez šustplechu s hrazdou a rychlopalem to je historie
Jo, to žeru, jak někdo začnu tvrdit, že se něco v Jawě nevyrábělo... Jawa 21 Sport je oficiální označení! Než začneš něco tvrdit, případně někoho opravovat, že nemá pravdu, ověř si historii. Stačí si otevřít nějakou tu odbornou literaturu...
Tak nevím mám ji doma a v techničáku je jen Jawa 50 typ 21 o sportu nikde žádná zmíňka
Upravil xx2 dne 29-07-2012 12:07
smazak73 a RadeKK já si myslím , že případnému zájemci o cestování na tomhle "kozím dechu" bude fuk jestli je to sport nebo ne..... Každopádně kamkoliv se na tom dostat bude pěkný vopruz :-D
Triumph Tiger 800 XC
ba naopak, dostat se někam na fichtlovi je ten nejlepší pojezd..... nejvíc jsem dal 160 km za den (což oproti jinejm cestovatelům není nic) ..... kochačka, spotřeba 3 l, super pojezd.....
to na jiný mašině nezažiješ
a odrovnanej jsem po těch km byl stejně jako na bigovi ....
Sapere Aude
Máš v tom nepořádek: Jawa 21 Sport se nevyráběla.Byla pouze jawa 20 oskutrovaná,a Jawa 21 bez šustplechu s hrazdou a rychlopalem to je historie
Jo, to žeru, jak někdo začnu tvrdit, že se něco v Jawě nevyrábělo... Jawa 21 Sport je oficiální označení! Než začneš něco tvrdit, případně někoho opravovat, že nemá pravdu, ověř si historii. Stačí si otevřít nějakou tu odbornou literaturu...
Tak nevím mám ji doma a v techničáku je jen Jawa 50 typ 21 o sportu nikde žádná zmíňka
Jak říkáš, v OTP (velkej už je nevím kde) je zapsán jen ten typ 21. Ale v návodu z Považskej uvádějí " typ 21 Šport" a to prosím s velkým Š !
nuclearB napsal: smazak73 a RadeKK já si myslím , že případnému zájemci o cestování na tomhle "kozím dechu" bude fuk jestli je to sport nebo ne..... Každopádně kamkoliv se na tom dostat bude pěkný vopruz :-D
No ale Šport má k Cenduru o hodně blíže !
Ty široká a nahoru zahnutá řidítka, hrazda, v terénu nelimitují scooter plechy, rychlopal, možná i jiný mapy a co já vím co ještě ...
A hlavně, v 15-ti letech ... to fakt jelo !
Upravil RadekK dne 29-07-2012 21:38