prezi napsal:
to Albert: kurnik, já měl ráno takový fofr, že jsem nestihl vůbec mrknout na web ...vstával jsem před sedmou a ještě musel nechat obout darovanou pneu (ráfek mám opraven na jedničku) , pak jsem si hrál na mechanika F1 a namontoval kolo za (na mne rychlých) cca 20 minut a už jsem fičel na výlet
to PavelGS: já najel skoro 300 km ...parádní poježděníčko, panorámata, halušky ...offu bylo spousta - užil jsem si to!
Byl to krásný den s príma lidma a kopou srandy !!!
Míjeli jste mě v Bytči.Zrovna jsem na pumpě cpal opožděnou snídani.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
albert napsal:
tak ako to vidite s tym vyjazdom?..zatial je tu kosa ako svina, ale ak by ste isli, mozno by som sa k vam niekde pripojil...
Sakra to mě mrzí, že jsem tenhle příspěvek ráno nepodchytil. Mohli jsem dát scuka.
v pohode, tak niekedy nabudúce...nakoniec sme pojazdili len tu v okolí, ale nádhera...http://cenduro.cz...#post_8462
Upravil albert dne 24-10-2010 16:30
...vyrazím na něco kratšího po obědě - možná s bratrancem Veverkou a Jitkou na tandemu, tak asi jen po cestě nebo lehoučký off ...sraz okolo 13:00hod. ...ještě upřesním kdy přesně a kde pro případ, že by se chtěl někdo přidat
EDIT ve 12:25 hod.:
...Veverkovi nemůžou, tak jedu sám cca ve 13:00 z NJ
Upravil prezi dne 28-10-2010 12:26
já po obědě vyrazím zase zpátky do peřin s horkým čajem tak se hezky projeďte, je tam nádherně, i když pořádná kosa a pozdrav veverkovic
---------------------------------------------------------------------------------------
Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. Jan Werich
...jsem doma ...vzal jsem to stopách "Kotár rallye"
...slunce pálilo (do cca tří hodin) - hezky jsem se projel