Meli napsal:
JJ je z toho krásná diskuse ala Motorkáři.cz - prostě lepší smazat nebo aspoň nečíst...
Ale zkusil jsem to
Proč ten pláč?Jednak platí,že sto lidí =sto chutí a druhak není chybou majitelů BMW a KTM,že majitelé ostatních značek jen čtou a nepíšou vůbec nebo jen málo.Třeba majitelů Triumphů tu chodí dost,ale nikdo nic nenapíše.Přitom by si to starší Tigry zasloužily.To samé Tenere,Supertenere (stará i nová) Transalpy,600-650-700),Afriky..........nikde nic.Za tohle "bramboráři" ani "kátemkáři" opravdu nemůžou.
.....a do diskuzí na M.cz to má ještě hoooooodně daleko.Bohudík.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Meli napsal:
JJ je z toho krásná diskuse ala Motorkáři.cz - prostě lepší smazat nebo aspoň nečíst...
Ale zkusil jsem to
Proč ten pláč?Jednak platí,že sto lidí =sto chutí a druhak není chybou majitelů BMW a KTM,že majitelé ostatních značek jen čtou a nepíšou vůbec nebo jen málo.Třeba majitelů Triumphů tu chodí dost,ale nikdo nic nenapíše.Přitom by si to starší Tigry zasloužily.To samé Tenere,Supertenere (stará i nová) Transalpy,600-650-700),Afriky..........nikde nic.Za tohle "bramboráři" ani "kátemkáři" opravdu nemůžou.
.....a do diskuzí na M.cz to má ještě hoooooodně daleko.Bohudík.
ty svatá prostoto..má pravdu ten chlapec
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
Meli napsal:
JJ je z toho krásná diskuse ala Motorkáři.cz - prostě lepší smazat nebo aspoň nečíst...
Ale zkusil jsem to
Proč ten pláč?Jednak platí,že sto lidí =sto chutí a druhak není chybou majitelů BMW a KTM,že majitelé ostatních značek jen čtou a nepíšou vůbec nebo jen málo.Třeba majitelů Triumphů tu chodí dost,ale nikdo nic nenapíše.Přitom by si to starší Tigry zasloužily.To samé Tenere,Supertenere (stará i nová) Transalpy,600-650-700),Afriky..........nikde nic.Za tohle "bramboráři" ani "kátemkáři" opravdu nemůžou.
.....a do diskuzí na M.cz to má ještě hoooooodně daleko.Bohudík.
nepíšou, protože v "zadání" od Meliho je ojetina max 5 let stará a zároveň cenově od 100-200 tis Kč
dále že jednoválce nebere a tudíž je ve vláknu nechtěl...
jelikož mám dlouhé zkušenosti pouze s jednoválcema a nebo dvouválcama ještě ze "staré školy", tak jsem se k tématu nevyjadřoval protože jsem to tu nehctěl špinit věcma mimo zadání
(a s těma novejma jsem měl třeba čest jeden, dva dny, max týden a to není pro objektivní hodnocení z mojí strany dostatek... a co mají moji kamarádí a známí, to je jedna babka povídala protože si to nevyzkouším sám...
podle mě že se jednou povozím a řeknu že to stojí za prd či že je to bomba je podle mě hloupost, chce to více dní aspoň ten tejden aby se trošku sžil se strojem a pak může teprve hodnotit.. jenom posez nebo 15 minutová vyjížďka je oničem - dle mě)
If you see the flash, it's already too late
PavelGS> dost triumpháků? já vím, že nás tu je 5, z toho tak 3 aktivnější Neřkuli že tohle téma začalo jako téma o nových motorkách a nevím, zda tady na c.cz má někdo novou 800 Tigera. Ten parník 1200 neberu jako cenduro. S tím bych měl strach jet za barák, bo v tom je víc elektroniky než v mojen notebooku.. Neřkuli že na téma Triumph Tiger je tu celé samostatné téma, které zakládal Marvy a jen to kopírovat z leva doprava...
Hele klucí.Meli sice dal zadání 5 let,ale myslím,že se nikdo zlobit nebude,když se tu objeví uživatelský pohled i na motorky starší,protože zrovna v oblasti cendur se starší kousky nakupují docela fest.Novinky si může každý ochmatat v krámě,ale se staršími kousky to může být pro někoho potíž.
Samo,že ideální hodnocení je po pár tisících kilometrech,ale na druhou stranu vím,že není vůbec od věci, občas si třeba s kamarádem na vyjížďce prohodit motorku,protože některé vlastnosti té které motorky jsou potom mnohem znatelnější a některých věcí si člověk všimne právě až po takovém rychlém přesednutí...
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
tak já jen tak na okraj k tomu staršímu tygru. Jezdil sem jednobuchy(canyon, xt660, LT610, dvouhrnky TDM 850, XL650, čtyřhrnky bandit,zrx1200) a musím říct, že motor na Tigeru 955 je prostě geniální
PavelGS> to víš, já startuju na první našlápnutí
jinak souhlas, testů a zkušeností můžeš přečíst kolik chceš, ale osobní zkušenost je nade vše
Pár motorek sem si už projel a mohl si tak udělat na pár motorek svůj úsudek. Jediné co mi chybí je R 1150 GS (případně 1100) Mám ji sice slíbenou od kámoše, ale pořád to ještě nevyšlo. Nejvíc mne asi nadchla LC8 950. Ten podvozek je bravůrní a ten zvuk. a třeba charakteristika motoru mi přišla hodně podobná mému Tigerovi. Což mne trochu udivilo, čekal jsem něco víc drsnějšího. ZAs je fakt, že sem tomu nedával za uši. Přece jenom půjčená motorka na horší cestě.. to fakt ne
Jinka kdyby někoho zajímaly zkušenosti s Tigerem po cca 50 tis, na mém webu pár slov je
daliss napsal:
PavelGS> to víš, já startuju na první našlápnutí
jinak souhlas, testů a zkušeností můžeš přečíst kolik chceš, ale osobní zkušenost je nade vše
Pár motorek sem si už projel a mohl si tak udělat na pár motorek svůj úsudek. Jediné co mi chybí je R 1150 GS (případně 1100) Mám ji sice slíbenou od kámoše, ale pořád to ještě nevyšlo. Nejvíc mne asi nadchla LC8 950. Ten podvozek je bravůrní a ten zvuk. a třeba charakteristika motoru mi přišla hodně podobná mému Tigerovi. Což mne trochu udivilo, čekal jsem něco víc drsnějšího. ZAs je fakt, že sem tomu nedával za uši. Přece jenom půjčená motorka na horší cestě.. to fakt ne
Jinka kdyby někoho zajímaly zkušenosti s Tigerem po cca 50 tis, na mém webu pár slov je
No tak to se máš na co těšit jestli ti příjde motor podobný u LC 8 a
triumphu tak u 1150 je naprosto ...........naprosto
Je fakt, že to vypadá, jako by existovala jen Kačena, Brambora a Strom.
Pokud 5 let stáří, tak tu chybí Varan, Transalp, Capouš. Co se zdvihů týče, a Stromek má nějakejch 150mm, může tu bejt i TDM, a jestli by byla šotolinka jednou za čas, tak bych si dokázal představit i Tigra 1050.
Každej bude samozřejmě hodnotit motorku ze svýho pohledu a ze svý zkušenosti. To ale budoucímu majiteli taky moc neřekne.
Je tady ale spousta důležitejch faktorů. který by šli nacpat do nějakýho hromadnýho přehledu.
Mám prachy, nemám prachy (tím myslím jak na opici, tak i na banány). Budu si servisovat, alespoň co půjde sám (abych věděl co a jak, někde na cestě), nebo budu sypat do servisu.
Servisní intervaly 6tis. km – dnes už i 16tis. km.
Chci jezdit sám, nebo ve dvou? Chci cestovat, nebo se motat kolem komína? Pohodlí, ale i šířka posedu. Chci jezdit v „terénu“? Víc, sem tam, nebo vůbec? Umim v terénu, nebo ne? Pod pojmem terén si taky každej představuje něco jinýho. Jezdim kochačku, nebo za to tahám.
Spotřeba, dojezd na nádrž, váha, podvozek, zdvihy, výbava v základu, 21“ ve předu.
Chci kola na drátech, nebo mi liťáky nevaděj. Jakej rám? Ocelovej, CrMo, nebo mi hliníkovej nevadí? Zvládnu tu váhu při manipulaci.
Tak nevim, je toho ještě hodně a nic není dokonalý.
marvy napsal:
Je fakt, že to vypadá, jako by existovala jen Kačena, Brambora a Strom.
Pokud 5 let stáří, tak tu chybí Varan, Transalp, Capouš. Co se zdvihů týče, a Stromek má nějakejch 150mm, může tu bejt i TDM, a jestli by byla šotolinka jednou za čas, tak bych si dokázal představit i Tigra 1050.
Každej bude samozřejmě hodnotit motorku ze svýho pohledu a ze svý zkušenosti. To ale budoucímu majiteli taky moc neřekne.
Je tady ale spousta důležitejch faktorů. který by šli nacpat do nějakýho hromadnýho přehledu.
Mám prachy, nemám prachy (tím myslím jak na opici, tak i na banány). Budu si servisovat, alespoň co půjde sám (abych věděl co a jak, někde na cestě), nebo budu sypat do servisu.
Servisní intervaly 6tis. km – dnes už i 16tis. km.
Chci jezdit sám, nebo ve dvou? Chci cestovat, nebo se motat kolem komína? Pohodlí, ale i šířka posedu. Chci jezdit v „terénu“? Víc, sem tam, nebo vůbec? Umim v terénu, nebo ne? Pod pojmem terén si taky každej představuje něco jinýho. Jezdim kochačku, nebo za to tahám.
Spotřeba, dojezd na nádrž, váha, podvozek, zdvihy, výbava v základu, 21“ ve předu.
Chci kola na drátech, nebo mi liťáky nevaděj. Jakej rám? Ocelovej, CrMo, nebo mi hliníkovej nevadí? Zvládnu tu váhu při manipulaci.
Tak nevim, je toho ještě hodně a nic není dokonalý.
Tak pod to se klidně podepíšu !
A hlavně je to o jezdci motorka toho zvládne mnohdy víc jak pilot
Každej bude samozřejmě hodnotit motorku ze svýho pohledu a ze svý zkušenosti. To ale budoucímu majiteli taky moc neřekne.
A z jakého jineho pohledu bych ji mel hodnotit...
Hodnoty si muzu prece precist sam, ale jejich aplikace, pouzití a a jestli je rozdil např. mezi 19 a 21" v praxi ti řekne jen tvá osobní zkušenost. Ja taky nevěřil že to muže byt takovy nebetyčný rozdil a přitom na silnici to skoro nepoznam... nejsem silniční zavodník.
cestovaní na moto - to je vášeň
Pardal napsal:
A z jakého jineho pohledu bych ji mel hodnotit...
To jo, ale každej jezdí podle sebe, svejch zkušeností a možností. Většina lidí se nedostane ani zdaleka k limitům motorky. Takže i když někdo něco vychválí a další si to pořídí na základě spousty kladných názorů, tak mu to nakonec vůbec nemusí vyhovovat.
Sice ty technický data se dají různě najít, ale já to myslel tak, že třeba taková hromadná tabulka všech cendur s technickejma datama a cenama na jednom místě a u každého by byl třeba ještě odkaz, kdo o tom napsal nějaké „své“ zkušenosti, by vůbec nebylo marný.
Plus všeobecně napsáno co je lepší a proč (třeba zrovna proč je lepší 21“ ve předu).
To myslím pro člověka, kterej se zatím ještě moc neorientuje.
daliss napsal:
PavelGS> to víš, já startuju na první našlápnutí
jinak souhlas, testů a zkušeností můžeš přečíst kolik chceš, ale osobní zkušenost je nade vše
Pár motorek sem si už projel a mohl si tak udělat na pár motorek svůj úsudek. Jediné co mi chybí je R 1150 GS (případně 1100) Mám ji sice slíbenou od kámoše, ale pořád to ještě nevyšlo. Nejvíc mne asi nadchla LC8 950. Ten podvozek je bravůrní a ten zvuk. a třeba charakteristika motoru mi přišla hodně podobná mému Tigerovi. Což mne trochu udivilo, čekal jsem něco víc drsnějšího. ZAs je fakt, že sem tomu nedával za uši. Přece jenom půjčená motorka na horší cestě.. to fakt ne
Jinka kdyby někoho zajímaly zkušenosti s Tigerem po cca 50 tis, na mém webu pár slov je
Jestli se ti zdá tříválec tigra podobný lc8 tak si ji moc nepohonil.Zkus ho točit nad 6000,pak se dějí věci.. Ale po těhle věcech zkoušet gs1150 bude jako přelézt z krásné brazilky na gumovou pannu..
To mě taky škoda že to tak nevyjelo od výroby, nová teneka mě dost zklamala čekal jsem od "legendy" trochu větší propracování protože působí dost lacině, třeba ST mi už přijde mnohem zajímvější
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
qwert> všk já sem tam psal, že sem tomu nedával za uši z důvodů půjčené motorky na rozbité cestě.... A jen tak mezi řečí, ty si někdy jel na Tigerovi 955i? Že tvrdíš, že ty motory nejsou podobné..