SUZUKI V-Strom
|
Ivan |
Přidané 21-06-2011 20:22
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 20.05.11
|
no som sklamany teda. Toto oznacit za novy motocykel naozaj prehnali. |
|
|
|
Peacemaker |
SUZUKI V-Strom
Přidané 21-06-2011 23:46
|
Člen
Příspěvek: 180
Založený: 02.05.10
|
lol tak to jsou teda tragedi... |
|
|
|
krocan80 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 07:30
|
Člen
Příspěvek: 12
Založený: 19.05.10
|
Tak ted uz je tam p.r.d.
Co tam bylo?
Upravil krocan80 dne 22-06-2011 07:42 |
|
|
|
PetrAT |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 07:46
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
http://www.youtub...Lpy6sDFSYg
http://motodenik....0-abs.html
Upravil PetrAT dne 22-06-2011 07:53 |
|
|
|
krocan80 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 09:08
|
Člen
Příspěvek: 12
Založený: 19.05.10
|
PatrAT: Dik
Tak sem to zkoukl a jak rekl Peacemaker - fakt tragedi. Ale asi to maju spocitany. |
|
|
|
tra |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 09:44
|
Člen
Příspěvek: 47
Založený: 27.08.10
|
Za mne dobrý. Nějaký nedostatky z předešlé verze jsou určitě odstraněný a vzhled vypadá dobře. Jasně mohly být nový kola, zrcátka atd. (což třeba nějaké další facelifty přinesou), proč ale kompletně překopávat něco co se dobře prodávalo a v testech mělo úspěchy? Těžko čekat, že by se měl V-Strom rovnat GS800 nebo Tiger800, to je trochu jiná kategorie.
Pokud se do budoucna odhodlají i k přestavbě V-Strom 1000, tak tam bych už čekal něco víc, hlavně kardan.
|
|
|
|
Thymallus |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 10:13
|
Člen
Příspěvek: 238
Založený: 16.05.10
|
Za mně - podle fotek se mi líbí více starší verze stromíka. Ale bude to chtít vidět naživo, třeba je to jen otázka zvyku...
Určitě je velké plus palubní počítač. Zase zmenšení nádrže moc jako bonus nevidím, i když to jsou jen blbé dva litry...
každopádně jestli to bude za rozumný peníz, jako doposud, tak je to furt výhodná koupě ověřené motorky
Když je vůle, cesta se najde
'' |
|
|
|
JirkaV |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 12:15
|
Člen
Příspěvek: 45
Založený: 10.06.10
|
http://www.facebo...2313587088
V-STROM 650 |
|
|
|
PetrAT |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 12:25
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Takto měl vypadat hned když ho uvedli na trh někdy 2004
Ten "humbuk" co kolem toho dělali mi připadá směšný
Uvádět to jako "nový motocykl" ... |
|
|
|
Ivan |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 14:26
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 20.05.11
|
Sedlo je vyssie tak len dufam ze to nebude na ukor ergonomie(vo vztahu k riaditkam). A nie je znama svetla vyska, cize som zvedavy ci tam bola robena nejaka zmena. Som rad za novy palubny pocitac, aj ked pravy blinker mohli dat inde, hlavne ze je tam ukazatel prevodu. A ochrana pred vetrom bude asi super oproti staremu stromu aj inym masinam, co je velke pozitivum. Skoda len ze klamali o novej masine ked je to len facelift Jedine ze by naozaj prisli s 800vkou a tieto usle fotky su len taky bonus pre mensieho braceka
Inak na co je dobra indikacia namrazy na ceste? A ako to vlastne funguje ?
--
A stale nerozumiem preco vedu vyfukove potrubie pod motorm. Mohli tam znacne zvysit svetlu vysku a tym aj zlepsit priechodnost v terene, nic by ich to podla mna nestalo.
Upravil Ivan dne 22-06-2011 14:29 |
|
|
|
ivan66 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 22:26
|
Člen
Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10
|
co to proboha je |
|
|
|
Marselus |
SUZUKI V-Strom
Přidané 22-06-2011 23:18
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
No co by to bylo - místo aby udělali z cendura -enduro tak udělali cesťak stejna blbost jako udělala honda s TA. Ještě že aspon ti němci maji rozum. To se zase žabožrouti předvedli prý nový model
Upravil Marselus dne 23-06-2011 00:03
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Tarabys |
SUZUKI V-Strom
Přidané 23-06-2011 00:28
|
Člen
Příspěvek: 385
Založený: 29.05.10
|
Marselus napsal:
To se zase žabožrouti předvedli prý nový model
Co nový V-Strom společného s Francouzema?
----------------------------------
"to je ON, mého srdce Strom..."
Můj web? Tady > www.tarabys.blogs... |
|
|
|
Waltr |
SUZUKI V-Strom
Přidané 23-06-2011 08:51
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Nooo, tak to vidím že Suza nastoupila dráhu Hondy s Varanem a Alpem. Dvacet let stejný model s jinými světly (v lepším případě) Pro mě bylo DL dobrou alternativou v poměru cena-výkon. To asi samozřejmě zůstane, jenže teď to kalí ten pocit že na nás vydělávají stejně, jako jiné firmy které jsou podstatně dražší, nicméně za to dávají technologie a vývoj. Pro mě krok vzad, a mám ze Suzuki pocit že bude dělat Bandita ve stejné podobě i za 80 let. Myslím že takhle půjdou do kytek, aspoň v evropě. Fandím Hondě které v poslední době společně s Yamahou něco produkují, a dá se na to koukat.
A zatím se mi starší model líbí více, ale počkám si na živo.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
Pardal |
SUZUKI V-Strom
Přidané 23-06-2011 09:10
|
Člen
Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10
|
No moc pekné - a ta bradavice dole na motoru (filtr) moc estetické :-) ale jak je videt na fotkach, motorka na horské silnicky - proste dokonalé Cenduro. Marselus dodela kryt po motor a pak se najdou i takovy šílenci jako Barvajs co na tom pojedou Erzberg :-)
cestovaní na moto - to je vášeň |
|
|
|
karas1 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 26-06-2011 22:38
|
Člen
Příspěvek: 24
Založený: 14.12.10
|
Zdravím
vlastním stromka ročník 05. Vlastním ho již 2 roky . Již od koupě řeším možná problém, nebo je to tak normální nevím. Cesta na UA byla poslední kapkou, abych s tím začal něco dělat. Vždy když projedu díru, tak mě v tom tak jako cvakne a to tlumiče nejdou nadoraz.
Nemá s tím někdo zkušenost |
|
|
|
PetrAT |
SUZUKI V-Strom
Přidané 26-06-2011 22:55
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
cvakne kde ?
co ložiska v krku řízení ?
|
|
|
|
Waltr |
SUZUKI V-Strom
Přidané 27-06-2011 07:44
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Hele to je milion možností, od volných třmenů (to by jsi slyšel i při počátku brždění) až po foťák v tankvaku.
Vem si kýbl, otoč ho a polož k přednímu kolu. Sedni si na něj a chyť do ruky vše co je šroubované a jeď od vidle až k uchycení motoru, šusplechů, pružinu stojanu atd, něco bude volné. A je lepší to najít dříve, než to ztratíš.
A jak píše Petr, sedni zmáčkni přední brzdu, druhou ruku dej na místo kde je ložisko v krku- přechod brýle rám (jak horní tak spodní) a odrážej se nohama dopředu. To by jsi měl prsty cítit jestli tam máš vůli.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
PeDR |
SUZUKI V-Strom
Přidané 27-06-2011 15:12
|
Člen
Příspěvek: 65
Založený: 27.05.10
|
To Waltr> |
|
|
|
lobo6 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 27-06-2011 19:02
|
Člen
Příspěvek: 210
Založený: 30.08.10
|
Dewal napsal:
Zdravím
vlastním stromka ročník 05. Vlastním ho již 2 roky . Již od koupě řeším možná problém, nebo je to tak normální nevím. Cesta na UA byla poslední kapkou, abych s tím začal něco dělat. Vždy když projedu díru, tak mě v tom tak jako cvakne a to tlumiče nejdou nadoraz.
Nemá s tím někdo zkušenost
Je to spodní doraz, jestli to chceš eliminovat tak dej nižší viskozitu oleje ale vyplati se to jen když jezdíš po hodně rozbitých cestách a snížíš letovou rychlost (nad 140 se vice vlní). Dal jsem 5W a už necvakám ale má to své nevýhody, je to tím že se nestačí vidle vracet na serijich děr a nakonec klepne o doraz, dole je ventil a ten je pak pustí rychleji nahoru. Např. Wilbers doporučuje olej 7,5W ke svým progresivním perum. Jestli nejseš línej nebo levej zkus laborovat, je to tuning za 500kč |
|
|