24.11. 2024 21:10
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
SUZUKI V-Strom
tra
Přidané 02-08-2011 17:46
Člen

Příspěvek: 47
Založený: 27.08.10

A chápu dobře, že nyní máš GS 1150 a hledáš něco jiného ? Obvykle to bývá naopak a tak by mne docela ty důvody zajímaly? Navíc ze silnější na slabší to bývá dost těžký přechod - chvíli trvá, než si člověk zvykne.
Upravil tra dne 02-08-2011 17:47
 
albert
SUZUKI V-Strom
Přidané 02-08-2011 18:55
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

...tak sa s odstupom času dozvedám akú som mal kedysi skvelú motorku Grin ale vážne, mal som dva stromy, obidva 1000-ky takže o jazdných vlastnostiach 650-ky neviem nič...najazdil som na nich cca 55 tis km a vadilo mi pár vecí, pomerne slabé brzdy, rozhádaný, rozdrnčaný chod motora a nie zrovna najšťastnejšie odstupňovaná prevodovka...inak výkon dostatočný, spotreba okolo 6 L, jazdili sme väčšinou dvaja plne naložení...a len pre info 1000-ky nemajú ABS
 
www.motorestugaborikov.com
hobr
SUZUKI V-Strom
Přidané 02-08-2011 20:12
Člen

Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11

robert_zl napsal:
140 km/hod mi na přesun úplně stačí... Takže ve výkonu problém není ani u 650.
No... budu dumat dál, každopádně se mi ta motorka líbí moc Smile
Z kardanu na řetěz? Chci jít opačnou cestou.
 
vlco
SUZUKI V-Strom
Přidané 02-08-2011 21:55
Člen

Příspěvek: 84
Založený: 01.06.10

Dewal napsal:
Vyřešen problém v vidlicemi . Za vším stály origo pružiny. Dal jsem progresivní a vše je ok . Prý ten to problém trápí dosti Stomků. Stromků Zrar Grin


ten problem s tlmicmi mam aj ja, skusil som teraz upravit predpetie o jeden stupen a bol som velmi prekvapeny ako sa tá motorka inak správa, ale to klepanie zostalo. Chcel som sa spýtat ake pruziny si dal a kto ti to robil

vlcoCool
 
karas1
SUZUKI V-Strom
Přidané 02-08-2011 22:48
Člen

Příspěvek: 24
Založený: 14.12.10

Zdar požil jsem pružiny Wilbers. http://www.partsdepot.cz/index.php?PHPSESSID=f2bbedbe0da1677cb44042819e174ccd&acc=&mode=2&limit=72&kategorie=343
 
robert_zl
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 08:40
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 295
Založený: 10.06.10

No já neříkám, že chci přejít rovnou.... jenom mě to trošku nahlodalo, když na 10 denní výpravě, kde byly japonské motorky a baworáky měly problémy jenom ty baworáky. Kdysi jsem moc přemýšlel, jestli Stroma nebo BMW, zvítězilo BMW, ale teď už bych to tak jednoznačně neviděl.

No je pravda, že zatím jsem na Stromovi nejel, musím si ho nejdřív někde půjčit.
A důvody proč mě napadlo přejít z 1150 na Stroma? No, jak jsem ho tak pozoroval na cestách, připadá mi takový čistější - spolehlivě startuje, nikde nic neklepe, není celý od oleje, netřepe se, nerachotí..... prostě takový japonský styl, jede a člověk se o nic nestará. BMW naproti tomu vyžaduje jistou pozornost, servis a je to takový traktor.
No a řetěz? Nevím, jestli je pravda, co mi říkal ten klučina, ale za 3000km jsem ho viděl mazat řetěz jenom 2x, napíná ho jen při výměně oleje a údajně ta řetězovka vydrží asi 30 000km. Jsou známy případy, kdy se na BMW ve 30k rozpadl kardan...
 
www.onicem.cz
Flash
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 08:55
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10

robert_zl napsal:
No já neříkám, že chci přejít rovnou.... jenom mě to trošku nahlodalo, když na 10 denní výpravě, kde byly japonské motorky a baworáky měly problémy jenom ty baworáky. Kdysi jsem moc přemýšlel, jestli Stroma nebo BMW, zvítězilo BMW, ale teď už bych to tak jednoznačně neviděl.

No je pravda, že zatím jsem na Stromovi nejel, musím si ho nejdřív někde půjčit.
A důvody proč mě napadlo přejít z 1150 na Stroma? No, jak jsem ho tak pozoroval na cestách, připadá mi takový čistější - spolehlivě startuje, nikde nic neklepe, není celý od oleje, netřepe se, nerachotí..... prostě takový japonský styl, jede a člověk se o nic nestará. BMW naproti tomu vyžaduje jistou pozornost, servis a je to takový traktor.
No a řetěz? Nevím, jestli je pravda, co mi říkal ten klučina, ale za 3000km jsem ho viděl mazat řetěz jenom 2x, napíná ho jen při výměně oleje a údajně ta řetězovka vydrží asi 30 000km. Jsou známy případy, kdy se na BMW ve 30k rozpadl kardan...


vím že to tu do stromu moc nepatří. ale v debatě kardan vs řetěz si myslím že to tak jednoznačné není.
já na japonci (staré "mrdce" která furt jede jak sviňa bez poruch Grin) mažu řetěz v podstatě jen po offu když se někde brodí nebo je fakt bláto.. tak ho "umeju" 50 km jízdou po cestě, to z něj všechno vylítá, občas teda aby se neřeklo technickým benzínem nebo naftou a namažu.. po silnici ho mažu asi jednou za 1500-2500 podle toho jak si vzpomenu.. už dávno ho chci vyměnit a on pořád drží sviňa a není ani nějak moc vytahaná Grin (zlatá D.I.D. 520-ka). je na něm takovýmto stylem najeto (ode mě, nevím co najel majitel předtím) 20 000 km

mám ho teda hodně povolený protože jezdím s opravdu velkou náloží ve 2 nebo v offu kde to je potřeba. jednou jsem měl krizovku když jsem myslel že mi opravdu crachtá řetěz a to bylo když jsem jel k prezimu, ale to bylo něčím jiným.

jak jsem psal nazačátku. kardan vs řetěz to zase tak strašně nevidím

viz nálož následující foto (to tam chybělo ještě 2x kanystr se 3 litry vody a spolujezdec Wink:
'http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/5/5142/5142172_6ff541635a099d5a33133eb38e7a56ef/images/104_3412.jpg'
'http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/5/5142/5142172_6ff541635a099d5a33133eb38e7a56ef/images/104_3415.jpg'

cestovka s touto náloží a spolujezdcem normáně 110 km/h, maxima 150 km/h při předjížění což je pro mě dostačující
If you see the flash, it's already too late hilarious
 
albert
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 10:00
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

robert_zl, s tou reťazovkou ti nekecal, ja som ju menil po 33 tis km, aj s tým spolahlivým štartovaním by som súhlasil...ale s tým neklepe, netřepe se, nerachotí by som nesúhlasil...ale ako som už vyššie spomínal, mal som len tisíckové stromy...
 
www.motorestugaborikov.com
robert_zl
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 11:42
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 295
Založený: 10.06.10

Albert: mě se to tak jevilo jenom při pozorování zvenku....
Jel jsi někdy na géesu?
 
www.onicem.cz
albert
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 12:40
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

rober_zl, mám GS Wink
 
www.motorestugaborikov.com
robert_zl
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 15:16
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 295
Založený: 10.06.10

Aha :-) no to by mě zajímalo srovnání se Stromem, co jsi měl, co se týče vibrací, rachotu, startování a tak, prostě tak nějak z pohledu motoru, řazení, startování a tak.
 
www.onicem.cz
Flash
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 15:37
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10

robert_zl napsal:
Aha :-) no to by mě zajímalo srovnání se Stromem, co jsi měl, co se týče vibrací, rachotu, startování a tak, prostě tak nějak z pohledu motoru, řazení, startování a tak.


tyhle věci jsou bych řekl individuelní. můžeš si to zjistit jen pro představu, ale není to objektivní.. člověk od člověka, stroj od stroje je to jiné.

Stejně tu všici budou chválit brambory jinak by je ostatní zaškrtili Grin Grin

ale být Tebou, zůstal bych u brambory a nebo bych šel do úplně jiného stroje než jsou tyto 2. nemá cenu prodat GS a koupit stroma (můj názor) pokud je to GS v použitelném stavu
If you see the flash, it's already too late hilarious
 
Daja
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 17:02
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 74
Založený: 02.08.10

albert napsal:
...tak sa s odstupom času dozvedám akú som mal kedysi skvelú motorku Grin ale vážne, mal som dva stromy, obidva 1000-ky takže o jazdných vlastnostiach 650-ky neviem nič...najazdil som na nich cca 55 tis km a vadilo mi pár vecí, pomerne slabé brzdy, rozhádaný, rozdrnčaný chod motora a nie zrovna najšťastnejšie odstupňovaná prevodovka...inak výkon dostatočný, spotreba okolo 6 L, jazdili sme väčšinou dvaja plne naložení...a len pre info 1000-ky nemajú ABS


650 je jiny motor a hlavne jina prevodovka ..... ale hlavne ja to sice nemuzu posoudit, protoze mam teprve 20 tisic, ale co se divam kolem sebe, tak 100 tisic bez zavad neni nic neobvykleho ......
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám. annoy
 
Daja
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 17:04
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 74
Založený: 02.08.10

PS: ale taky chcu jednou GS inlove
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám. annoy
 
albert
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 18:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

robert_zl, ako hovorí Flash, je to individuálne a to čo ti poviem ja, budú možno iní vyvracať. Druhá vec, mám 12 ADV 2010, takže zase je to iné porovnávať so stromom moje a tvoje gées. Ale odpoviem na to čo sa pýtaš: motor na tisícke má nekultivovaný, rozhádaný chod a pri každom zrýchlení som mal pocit, že už sa určite rozsype - fakt je, že sa nerozsypal Grin Štartovanie bezproblémové, perfektné, na kratučké brnknutie do tlačítka štartéru motor bežal. Na to som si pri géese chvíľu zvykal... Spomínal som brzdy, tie boli na tisícke fakt slabé a pár krát som mal pri brzdení v krízových situáciach poriadne bobky. Prevodovka - radenie v pohode, ale odstupňovanie zlé, pod 100-ku tam 6-ku nedáš, motor to neutiahne a roztrasie sa, vo vracákoch som mal zase problém s tým, že 2-ka výjazd z vracáku neutiahla, 1-ka bola zase málo, jazdil som to na 2-ku cez spojku. Kým som mal stroma, bol som presvedčený že do zákrut ide pefektne, keď som presadol na géeso zistil som, že to môže byť ešte lepšie, ten podvozok je proste úžasný...
Tak ako hovorí Flash, z GS do stromu by som určite nešiel...ale toto všetko je len môj názor a nikomu ho nevnucujem Wink
 
www.motorestugaborikov.com
albert
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 18:51
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

...a ešte som zabudol, prečítaj si túto diskusiu, veľa ľudí na stromoch má problémy s kmitaním predného kolesa pri rýchlosti 40 - 60 km/hod
http://www.vstrom...mp;lang=sk
 
www.motorestugaborikov.com
Meli
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 20:22
Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

Kmitání řidítek kolem 60ky (pokud to neni gumou) tak je to v krku řízení. Není to nic specifického pro V-Stromy, zažil jsem to na hondě CB 500, yamaze fazeru i jiné suzuce (SV).
Prostě ložiska se opotřebují a pomůže jen dotažení krku a když už časem ani to nepomáhá, tak vyměnit ložisko...
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
albert
SUZUKI V-Strom
Přidané 03-08-2011 20:33
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

Meli, môže to byť dôvod kmitania, ale niektoré z tých Stromov majú dosť málo najazdené na to, aby už mali opotrebované ložisko...
 
www.motorestugaborikov.com
Meli
SUZUKI V-Strom
Přidané 04-08-2011 07:42
Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

Jestli nebyli kupovane nove tak nikdy nemuzes rict "mam na motorce najeto jen 12 tisic" - rozumime si...
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
robert_zl
SUZUKI V-Strom
Přidané 04-08-2011 07:56
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 295
Založený: 10.06.10

No... nechám si poradit. Asi opravdu z géesa na Stroma 650 přecházet nebudu, jenom mě ta myšlenka párkrát napadla Smile Vypadala tak nějak čistě a bezproblémově oproti těm traktorovým BMW.....
Upravil robert_zl dne 04-08-2011 07:58
 
www.onicem.cz
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 100

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.19 sekund 402,992,528 návštěv