qwert napsal:
Pavle neblázni,přece si proto nebudu kupovat starou bramboru,to bych byl politická mrtvola..
...a co bys taky zrovna ty u těch oných brambor chtěl hledat.....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Pěkné moc pěkné.Většinou mě podobné diskuze vůbec nebaví.Ale tohle má i celkem úroveň.
Chtěl bych pozdravit všechny zúčasněné a zvláště ty co znám.
No já objektivní byt nemůžu,afu jsem koupil původně rakouskou verzi s 35 Kw,ale již hodně upravenou.(podvozek i motor)A byl jsem spokojeny,užíval si,bavilo mě to..Až později se ukázalo,že má motor krom ladáku,dinojet a kn-filtru,ještě vetší písty,s vyšší kompresí,navařenými vačkami,atd..Jel hodně dobře.Originál afriku,se slušným motorem,jsem zatím neprojel.Tak nemůžu porovnat.
Úpravy a výkon snížily životnost motoru.Teď jezdím orig. motor s ladakem,kn a dinojet.Výkon a reakce na plyn je pryč,ale i tak to není originální koncepce.
Podvozek- progresivní pružiny,dofukovaní tlumičů,pancéřové hadice,nádstavce řidítek,doplněno o zadní pružinu,vše patřičně promazané,seřízené a nastavené,aby vše sedělo,jsem začal brát jako standart.A usednutí na starší zanedbanou!!! afriku ujeti jen 300 metru byl šok,nejela,nebrzdila,předek se potápěl jako ponorka.Prostě uplná hrůza.Byt majitel té druhé a projet tu mou,tak se asi rozpláču.
Co jsem chtěl,říct je že dvě stejné motorky staršího byť podobného datavýroby,můžou být dvě úplně rozdílné věci.
A na značce vůbec nezáleží.
Mě tak nějak baví se v tom "hrabat" a jak říká kamarád "upravovat k obrazu svému" A nemít si co upravit tak by mě to ani nebavilo.Afrika mě zatím vždy dovezla k cíly.Jasně není to zavodni motorka(chybí 6stka a aspoň 10 koni),ale pro mě splňuje dvě věci,cestovat kamkoli a projet cokoli.A když už se závodí
tak s motorkou co jede skoro sama umí jezdit každý.Ale ukazovat jim záda na věci,která do terénu podle některých ani nepatří má své kouzlo.Závěr:Afriku si bud zamiluješ a nebo ne..... A Pavle klobouk dolu a držím palce k mnoha štastným kilometrum at s Afrikou a nebo s jinou motorkou.
...ten "inteligentně" vedený svod mě vysloveně fascinuje...
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Nášlap tam je.Sice takový menší,ale je.Když bude nejhůř,není problém dovařit kousek plechu.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
PetrAT napsal:
Super cena
Podle té fotky to vypadá, že ani nebude při montáži nutné sundat svody výfuku
Dej pak vědět jak fachá
Jo,písnu výsledek montáže.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
qwert napsal:
Zvlášt jak ti půjdou nasadit ty pružiny..
Dobře.Mám na to forichtung.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
PetrAT napsal:
Super cena
Podle té fotky to vypadá, že ani nebude při montáži nutné sundat svody výfuku
Dej pak vědět jak fachá
Hlásím,že stojan je namontovaný.Svody stačilo jen povolit,lehce vyhnout a sundat stupačku.Všechno sedlo jak prdel na hrnec.Pružiny jsem nahodil pomocí provázku během pár vteřin a bez velkého násilí.
Ten nášlap je opravdu malý a bude se muset dodělat.Myslím,že to půjde i bez svařování.Už to kutím na PC.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Jencku jinak já am oje rozsypané BMW teda pokuď jsi myslel mě cenu oravy asi už psát nebud co se na tom vše dělalo asi taky ne ať tu nekazím vlákno.. loni po opravě najeto něco kolem 18 tis km tuším,motorka bere oleje o poznání míň,jsou tam nějaké nedodělky po opavě co měl dodělat servis ale to je už pasé, jediná věc co jsem shledal a dělá mi starosti je, když je velké horko a motor se zahřeje o jeden dílek víc či o dva třeba ve městě a hlavně v Rumunsku mi to dělalo. když jsem vzal prudce za plyn a potřeboval jsme aby motorka vystartovala jak střelená začalo v motoru rachotit jak kdyby mezi koly byl štěrk a začla strácet výkon:-( když jsem udělala to samé a přidával jsem pomale a postupně tak to neudělala a mohl jsme jí vytočit třeba k 5 tis otáček a bez potížído teď nevím co to je protože když jsme to pak zkoušel doma a i v servisu tak to neudělalo bohužel ani jednou :-( pokaždé bylo chladno a nidky se to nepodařilo nasimulovat:-([/quote]
Nevím, ale myslím si že to není chyba motorky, ale nízko oktanový benzín. Moje zkušenost z Tunisu se nějak podobá té tvojí z Rumunska.
Upravil Joe dne 07-04-2013 18:59
wiktor napsal:
Tak teď už plně chápu tvé rozčarování, když si z ADV šel na AFRIKU...
To je jinej mazec...
Njn.Ale některým "sektářům" to nevysvětlíš... V každém případě gratulace ke stroji...
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Vzhledem k tomu, že mám evropu od korsiky do norska sježděnou, dohodli jsme se, že vyrazíme do Afriky. Vybíral jsem nějaký stroj a díky tomu že známý prodával svou afriku 2002, kterou měl jako novou s 23tis.km, tak jsem ji koupil. Nejvíce mi šlo o stav. Vybíral jsem mezi GS, 990.... Vše mám v originále s plným servisem autorizáku...
Nedělá mi problém moto kdykoliv prodat a koupit cokoliv jiného, nejsem značkama zaujatý. Již patnáct let jsem nešel objemově pod litr...
Z nedostatků afriky je jednoznačně "rychlý přesun" Reálná jízda je do 130. max do 150. svižnější předjíždění končí ve 120. Po dálnicích mám tedy už moto za autem - asi stárnu :-) - tak rychlost až tolik neřeším.
Byl jsem zvyklý na možnosti o 100km/h víc bez problémů :-)
Něco už odježděno mám a afrika dle mého soudu vůbec není špatný stroj. Samozřejmě se nedá srovnávat s mnohem novějšími platformami podvozků, nicméně ničím neurazí, ale hlavně ničím záporně nepřekvapí. Na dobu kdy to vzniklo, je to jednoznačně nadprůměr.
S pár lidma na africatwin.cz jsem se dohodl na výrobě nových progresivních pružin dopředu i dozadu, kde vše vyjde na cca 3tis. Nemám s podvozkem problém, jen mám problém, že v zatáčkách dřu AL kufry o zem, proto ta tužší pružina.
Co jsem zde četl mě dost pobavilo. Koupit mašinu, navíc enduro co má nalítáno a je po nějakých min. 13 letech pořád na origo podvozku a stěžovat si jak to nefunguje a jaká je afrika díky tomu špatná motorka... srovnávat to stále s něčím co vzniklo o snad více než 2 dekády později, mít nejspíš podle informací o průběhu i něco s motorem... Pánové to není výzva k diskuzi, to jen k pousmání...
Na jakékoliv motorce s mrtvým podvozkem opravdu zábava není, je to spíš pro zlost.
Já jsem neměl problém dát za afriku 115tis. - je to za afriku dost, kdybych koupil 990, počítal bych tak 260... Narovinu nerad kupuji starší moto. Pokud dá kdokoliv za afriku 50 jednoduše bude muset připlatit servis tak aby bylo vše zase OK. Jinak to prostě nejde. Pokud to neudělá, je zbytečné psát recenzi na moto.
Tady posílám jdno moc zajímavé video. Vydržet až do konce [youtube]http://youtu.be/xM1wE6ipOgo[/youtube] Mě Afrika k srdci opravdu přirostla
Upravil Cidas dne 24-01-2015 14:42
"Míra dálky je toulka..."
worezprut napsal:
Vzhledem k tomu, že mám evropu od korsiky do norska sježděnou, dohodli jsme se, že vyrazíme do Afriky. Vybíral jsem nějaký stroj a díky tomu že známý prodával svou afriku 2002, kterou měl jako novou s 23tis.km, tak jsem ji koupil. Nejvíce mi šlo o stav. Vybíral jsem mezi GS, 990.... Vše mám v originále s plným servisem autorizáku...
Nedělá mi problém moto kdykoliv prodat a koupit cokoliv jiného, nejsem značkama zaujatý. Již patnáct let jsem nešel objemově pod litr...
Z nedostatků afriky je jednoznačně "rychlý přesun" Reálná jízda je do 130. max do 150. svižnější předjíždění končí ve 120. Po dálnicích mám tedy už moto za autem - asi stárnu :-) - tak rychlost až tolik neřeším.
Byl jsem zvyklý na možnosti o 100km/h víc bez problémů :-)
Něco už odježděno mám a afrika dle mého soudu vůbec není špatný stroj. Samozřejmě se nedá srovnávat s mnohem novějšími platformami podvozků, nicméně ničím neurazí, ale hlavně ničím záporně nepřekvapí. Na dobu kdy to vzniklo, je to jednoznačně nadprůměr.
S pár lidma na africatwin.cz jsem se dohodl na výrobě nových progresivních pružin dopředu i dozadu, kde vše vyjde na cca 3tis. Nemám s podvozkem problém, jen mám problém, že v zatáčkách dřu AL kufry o zem, proto ta tužší pružina.
Co jsem zde četl mě dost pobavilo. Koupit mašinu, navíc enduro co má nalítáno a je po nějakých min. 13 letech pořád na origo podvozku a stěžovat si jak to nefunguje a jaká je afrika díky tomu špatná motorka... srovnávat to stále s něčím co vzniklo o snad více než 2 dekády později, mít nejspíš podle informací o průběhu i něco s motorem... Pánové to není výzva k diskuzi, to jen k pousmání...
Na jakékoliv motorce s mrtvým podvozkem opravdu zábava není, je to spíš pro zlost.
Já jsem neměl problém dát za afriku 115tis. - je to za afriku dost, kdybych koupil 990, počítal bych tak 260... Narovinu nerad kupuji starší moto. Pokud dá kdokoliv za afriku 50 jednoduše bude muset připlatit servis tak aby bylo vše zase OK. Jinak to prostě nejde. Pokud to neudělá, je zbytečné psát recenzi na moto.