blejdamint napsal:
.... ale jedno pozitivum to ma, ceny starych vran Afrik pujdou dolu, budou radi kdyz to prodaji za 35tis a pak se bude moct ta vrana stara ale dobra prestavet. Tak ze konecne.......
Nemyslím, že o ceně ojetin u nás rozhodne příchod nového modelu
Cena se bude odvíjet od kupní síly
Pokud tady lidi nebudou stále mít na novou, tak se dá trvale očekávat poptávka po ojetinách
A od toho se bude odvíjet i cena
Ty dnešní afriky co stále jezdí mají nájezd kolem 150-250tkm
Takže asi úplně špatná investice od majitelů to nebyla
Pravdu máte oba. Většina z nic má v reálu opravdu o sto nebo dvěstě tisíc km víc, než je psáno v inzerátech nebo protokolu z STK. Navíc většina majitelů je opravdu přesvědčena, že zrovna jeho dvacelitelá AT má krásných 67 tisíc, nikoliv o kilo víc. Vždyť přece tak hezky vypadá a bezvadně funguje...
no oni si to nějak patentovali že bude nádrž mezi a pod airboxy... ale proč taková moto nemá 25 litrovou nádrž... asi by to moc bolelo kdyby o tom museli přemýšlet 18 pro ježdění do Alp stačí
Bvízka se k bvízce naklání
jj, mají to patentované
A je dobře že to snad pořešili
Když si vzpomenu jak to je u TA 650, kde se musí demontovat nádrž
S tou nádrží 25 L to je asi jako s topkejsem u BMW , kde se vlezou tak cigára a sirky
Prostě v základu nechtěli dát nic co by zhoršovalo jízdní vlasnosti
A pokud skutečně bude spotřeba nižší , tak by to mohlo stačit
Spíše mi vadí, že tu nádrž neposlali níž , jak to má LC8