To už je mediální masáž jak kdyby měli strach že to lidi nekoupí :-) , motorka je ale fakt pěkná, a líbí se mi i ty katastrofální bedny na hady co na to dali - to se bude měnit jak o život :-D
PS: nemůžu si pomoct ta krátká otočka okolo TA600 - 25let a je to pořád krásná motorka, jeden ten vyleštěnej mazel by se v garáži snesl :-)
Upravil Milanek dne 03-11-2015 21:45
Byly doby, kdy nejvyšším místem na motorce byla zrcátka. Štafetu potom převzalo plexi a nakonec tu máme jako vítěze kufr.
To by mě zajímalo, jaký trouba navhoval zadní nosič/světlo/blatník
Ano - testují. A mělo by to být k vidění na stánku na EICMA za týden..
Osobně si myslím, že došlo k nějaké dohodě ohledně výroby dílů přímo pro Hondu (podobně jako se OEM vyrábí pro BMW nebo KTM). Uvidíme... Každopádně padák co představila Honda vypadá jinak než tenhle nerezový. Řekl bych že je tam i jiné sedlo a možná blástry. Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
prezi napsal:
...nová Africa Twin na HONDA.cz (zatím bez cen)
na to si pockam co s tim slavna zlodejska evropska dan udela(mysli EU) corporation....................
tady ceny pro zbytek sveta
¨
Obvyklá cena je stanovena na 12.999 $ pro základní model a 13.699 $ za DCT verze USD
"Nabídl buď se šestistupňovou manuální převodovkou nebo novou převodovkou DCT s volitelnými On-a Off-road režimů, obě verze mají standardní ABS s ABS na zadním / vypnutí a Honda volitelné Torque Control (HSTC)."
Upravil blejdamint dne 12-11-2015 07:50
blejdamintxr650r
... a hned na výstavě bude stát jedna s hlavními doplňky na cestování (susplech, podvozek, sedlo, padáky, plotna, kufry...) a v úterý přidám nádherný video z testování v jižní Francii
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
TomasTT napsal:
... a hned na výstavě bude stát jedna s hlavními doplňky na cestování (susplech, podvozek, sedlo, padáky, plotna, kufry...)
No to mi neříkej, že kromě patnáctiletého zpoždění mají v Hondě takové hlupáky, že prodávají motorku na off cestování bez šusplechu, podvozku, sedla, ....
vilemx: oni asi nejsou takoví hlupáci ale je to jako se vším u prakticky všech výrobců: ta motorka se bude prodávat skvěle i kdyby byla na ráfkách bez pneumatik. Každý další díl jen snižuje jejich příjmy, protože i šusplech i lepší podvozek a dokonce i širší placka stojánku nebo deklík ABS stojí nějaké peníze a když se to vynásobí počtem kusů, tak to jsou obrovský peníze.
Honda měla resp. má na stánku svojí "vybavenou" verzi - opravdu je bez šusplechu, ten asi nahrazují svody, plastový kufry a to je asi tak všechno. Podle mě je to jasné - pokud nemají svoje (nebo OEM) doplňky a ty (zatím) nemají, tak se to hodí na trh tak jak to je. A čím míň toho bude mít v sérii a čím levněji to vyrobí, tím líp. To, jestli je vidle stavitelná nebo ne vůbec ale vůbec nikoho nezajímalo a přesto se to už objednává dopředu. Tak proč to
dělat nějak lepší a dražší?
Tady je fotka té nastrojené u Hondy:
''
A naše aktualizované video z ježdění 3 dny před veletrhem...
[youtube]3Sz-VQDS1aM[/youtube]
Upravil TomasTT dne 20-11-2015 23:04
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Jinak tady na mistnim foru na primou otazku zdali je AT srovnatelna pro svizny offoradovy jezdeni s LC8 ten novinar odpovedel (preklad):
Pokud bych ted mel 990, tak bych ji nevymenil za nic jineho, alespon pokud bych nechtel menit styl sveho jezdeni. AT neporazi LC8 v offroadu ani nahodou.
Ale s AT bude jednodussi zivot. 950S, kterou jsem mel pujcenou na to abych se dostal na a z predstaveni AT je tvrde primitivni nacini, ktere vam da zabrat, ovsem pri jizde si pripadate jako king."
Je hezke ze mezi nami jeste zijou novinari, kteri to reknou tak jak to vidi.