Hele 650 je určitě super jen nevím proč každý řeší že může na litru hodit šestku až ve 120 nebo ve 150 - jako by to bylo snad nějaké vodítko. Taky maximálka je jinde u litra. Nekoukej jen na tachometr při zařazeném stupni ale na otáčkoměr. jakou v dané rychlosti na daný zařazený stupen ukazuje hodnotu Na litru máš při 150 cca 5 tis otáček to na 650 nikdy nedocílíš tzn taky mnohem mín natočených otáček na motoru při ujetí stejného počtu km ve finále menší opotřebení motoru. Při konstatní tachometrové rychlosti cca 150-160 při přejezdu rakouskou dálnicí jsme měli s plně naloženým litrem dokonce menší spotřebu než 650 a to nějakých 5.9 litů. jeli jsme ve dvou a to i s bočníma kuframa a na nich ještě další batožiny. jinak v průměru asi o 1.5 litrů vyšší než 650. tarabys může dosvědčit. takže zase bych toho litra až tak nehanil. Jezdím hodně ve dvou a ten krouťák bych za 1.5 litrú ušetřených na 100km třeba nevyměnil.Pokud bych ale jezdil sám 650 by byla lepší volba .
Upravil Marselus dne 24-09-2011 13:23
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
Pěkné video bohužel největší slabina stroma se projevuje i u tohoto modelu hned v první zatáčce lítají jiskry a to jedou po lehku.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
Tak ty duvody proc 650 a ne litra jsou ty, ktere presvedcily mne - je mi jasny ze kdyz chces proste litrovej motor a nic jineho, tak ze spoustu veci z toho seznamu muzes povazovat za nedulezite. Je to jako bys mi chtel tvrdit ze jedine GSX-R, protoze takovou raketu s DL650 nezaziju. Ja to ale nepotrebuju...
Pro mne treba i ta spotreba dulezita je. V cerne hore dojizdel kamos do Zabljaku na vypary a vsichni ostatni jsme meli jeste pres 5 litru... Po Transalpovi, kterej byl z nasi bandy nejslabsi a zral nejvic je to pro mne dulezita zmena...
Na dalnici se pohybujem jen vyjimecne a i tam jsem schopnej jet nalozenej pres 160 (dle navi - tachometrovejch to bylo ke 180-ti). Ale protoze si vazim ridicaku tak jezdim vice mene dle predpisu a to je pak znat kdyz v 90-ti muzes mit zarazeno za 6 a nebo se rozmejslis mezi 4kou a 5kou.
Nikoho nepresvedcuju, jen pisu proc nema presvedcovat mne ;-)
Bvízka se k bvízce naklání
Meli napsal:
P.S.: Na DL1000 jsem jel, na GSXR750 taky ;-)
jasny naprosto chapu jen jsem chtel poukazat na to ze mnoho lidi resi ze na litru nejde treba v 90 jet na 6-tku. Ale nekoukaj na otackomer. Ja pojedu na 5-ku s litrem zhruba se stejnyma otackama jako 650 se 6-kou pri stejne rychlosti. Taky jsem resil jestli 650 nebo litr. O kvalitach 650 nepochybuji stejne jako u litru.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
NO- s těma otáčkama se nám pořád směje kamarád s Fazerem - prý: na co vám je dvouválec že tahne od spoda, když potřebujete minimálně 4 tisíce otáček. Já na Fazeru můžu jet na 6ku 40-240 km/h...
A pravda je, že ať jedem kde jedem tak on za námi brumlá s konstantní spotřebou 3,9 l/100km
Bvízka se k bvízce naklání
Je pravda ze litr je jen asi o 10 kilo težši než stary strom 650 ale pocitove je nekde jinde. Vzdy kdyz presednu na 650 mam pocit jako bych sedl na simsona tim padem urcite lepsi ovladatelnost. Jinak je treba koukat u dvouvalu na vykonovou krivku. Mam taky kawu zzr a neni sni problem jet na 6 -ku 100-250 jenze treba ve 130 kdyz chci rychle predjet auto treba v kopci nebo potrebuji zkratka rychle zrychlit musim to zkopat o 3 kvaty dolu abych se dostal aspon na 7 tis. U stromku je ten max kroutak uz kolem 4 tis. Tak staci kopnout jeden kvalt dolu a pak uz jen vychutnavat ten blažený pocit pri zrychlovani. Ona hodnota z 0-100 za 3.7 mluvi sama za sebe. V neposledni řade chlapi ten zvukovy doprovod dvouvalu je nadherny . Vzdy kdyz psesednu na tu kawu mam pocit ze jsem vytahl hracku z kinder vajicka se zvukem vysavace.
Upravil Marselus dne 24-09-2011 13:27
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
Souhlas - 4val je konstrukci, rozložením namáhání vibracema a max výkonem jinde, ale nikdy nenabídne to, co se nám na 2 válech líbí "KARAKTER"
Bvízka se k bvízce naklání
mardock napsal:
Hoši já říkám, že objem nenahradíš
Rikal jsem to samy, a z casti je to pravda,hlavne kroutak je dulezitej. Na cestovani ve dvou je litr proste lepsi. Ale na zabavnejsi jezdeni sam i nejakej ten teren, jsem posledni dobou dosel k nazoru, ze litr je moc-zbytecne tezky,neohrabany a vetsi spotreba.
Novej Strom se mi zatim designem vubec nelibi. Nezda se mi nicim zajimavej,spis obycejnej nudnej,levnej bez napadu
mardock napsal:
Hoši já říkám, že objem nenahradíš
jo, ale každý jej nechce nahradit
No nevím jestli je to opravdu tak - bmw ducati honda yamaha jdou u cendur s objemem pořád nahoru. Přece jen když máš větší objem můžež docílit velkého krouťáku bez vysokých otáček a životnost motoru je pak jinde.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků