vlastimil napsal:
To jo,vypadá moc pěkněškoda že to není Tenerka...
No ja porad doufam ze Tenere vyjede s MT07 motorem a cca o 30 kg lehci nez AT (a bez toho stupidniho vysokeho zadku se schodovym sedlem). To by pro me byl skutecny 'game changer' jak Honda rada oznacuje AT.
Ja mel na mysli Tenere 660, ne SuperTenere (ta je fakt hodne divna). Pokud by ponechali vzhled 660 (krome toho pitomeho zadku) tak bych byl naprosto spokojenej. Dobre vypada, a je vyborne chranena pri padu be nutnosti montovat na to leseni - moje se klouzala po sotoline ve 100 kmh a skody byly pouze kosmeticke.
To u tehle AT me zajima, jestli s tim bude mozne rozumne padat bez padaku. Poskrabany plasty jsou mi suma fuk, ale ten chladic vypadat docela na rane. A jakmile na to namontujes to leseni, tak to vypada stejne jako ta ST - blbe.
BMW 800GS je podle mne přesně ta motorka které by měly zkusit konkurovat i jiní než Triumph... No třeba se dočkáme zatim vim jen o špionážních fotkách MT-07 Tracer - zase silniční moto na 17-kách
Bvízka se k bvízce naklání
triumph ji nekonkuruje :-) znam je obe- staci to vzit na louky nebo horsi sotolky - triumph je o 30% vic na silnici nez 800ka a to je o hodne - obe je podela samozrejme 990ka ale vezme si za to stejne benzinu a oleje jak obe dohromady :-D - ale to uz se tu reklo mockrat , ta afrika se trefila - v terenu to bude pouzitelny a litrovej motor se 70kw bude drzak uz jen pomerem vykon/obsah, je jasny ze to bude uspesna motorka - a snad se konecne dočkáme poradnych endurek s motorem z versyse, MT3 atd.
PetrAT napsal:
Bylo by supr, kdyby udělali MT07 tenere
Otázka kam by to zasadili do nabídky cenově
Když jednobuch je za 200tkč
Jednobuch pujde do kytek (bohuzel, je preferuju jednobuchy - maji charakter), kvuli emisim. A Yamaha se s cenami Tenere posrala - myslim ze s novou MT serii si to uvedomila a zacala konkurovat taky cenou (mozna taky proto ze je nemontujou v Evrope myslim).
A uprimne, ja bych za lehkou MT07 Tenere byl ochoten si priplatit, nicmena ja ziju v posledni vyspe svobody - Africe - kde offroad neni jeste sprosty slovo, povoleny pouze marketingovym firmam.
To psal Ital, ne ja. Nicmene natvrdo co by jste v te Evrope dali za to kdyby jste mohli jezdit i tohle? Ne v nejakem vojenskem prostoru na specialni povoleni, ale jen tak pro radost, legalne a treba par 1000 km vicemene v kuse?
Jen klidne prijed - ja ti to tady vysvetlim. Abych te jeste trochu nasponoval tady je video ktere udelal kamos z Cech z vyletu co jsme spolu jeli v prosinci 2012 v Kaokolandu v Namibii. Tam by stalo za to vyskouset i tu novou AT, i kdyz by na to byla trochu tezka: