Tyhle akce-jsou jen pro uzavřenou skupinu lidí nebo by se mohl přidat i někdo nový? Pokud mohl, tak jsou nějaké požadavky na moto/pneu na čem dotyčný může přijet nebo ne?
Díky
PetrOV> pokud chceš jezdit s Qwertem a jeho "úchylama" (kluci pardon ) tak ci obuj "C" a měj pořádné zdvihy. Pokud takové ty hromadné soft, tak tam to chce být rychlý, páč tam je někdy omezená kapacita (teda pokud to pořádám já )
PetrOV napsal:
Tyhle akce-jsou jen pro uzavřenou skupinu lidí nebo by se mohl přidat i někdo nový? Pokud mohl, tak jsou nějaké požadavky na moto/pneu na čem dotyčný může přijet nebo ne?
Díky
PetrOV napsal:
Díky
Co máš za stroj?
odpovím za Petra (doufám že neva) - malorážkového břichoplaza od Suzuki
Jo, mám malého břichoplaza od Suzuki-malý strom, břichoplazí se teda už o 2cm méně(kratší kosti) a přes zimu přibudou asi další 2-3cm na světlosti.
Jsem začátečník, to řeknu rovnou, stejně tak vím, že videa klamou a asi bych to musel vidět na vlastní oči, nicméně máme chalupu v horách 800mnm a vede tam 5km cest do celkem prudkých kopců po cestách, které jsou vysypané makadamem a zvládám to (sice s vypětím sil, ale zvládám), tak sonduju, ke komu se přifařit abych něco pochytil.
Nechci machrovat-jak říkám video zkresluje, ale kdyby tam byla taková cesta http://www.youtube.com/watch?v=rnf9T4ajZCg tak bych byl opravdu přešťastný...
jinak obuté mám K60Scout na doporučení tyfozy (možná budete znát)-krom bahna jsou opravdu celkem ucházející 50:50 gumy.
Pokud ale jezdíte výhradně na Céčkách, tak jsem tu asi blbě :-D
ok, pokud by alespoň nějak vyšlo počasí, nejsem proti. Nicméně jak říkám, na větším bahně s těma pneu končím, to je mi jasné, ale je možné, že skončím i na suchu :-)
Famoza napsal:
Včerejší vyjíždka byla super,už dlouho jsem si tak pěkně nepojezdil parádní podzim,pokud nepřituhne tak bych si to letos ještě dal. Pravda servisních prací bylo více ,ale technika občas zlobí. Qwerte díky za skvělý off .