TomasTT napsal:
Mě psal včera večer kamarád, který pro německý Touratech natáčí pořady. Je to dlouholetý majitel několika KTM. Právě přiletěl z testování nové AT v jižní africe a psal mi, že se rozhodl a objednává si verzi s automatickou převodovkou. Prý je to mimořádně povedený univerzál, který mu chyběl a během těch pár dnů se rozhodl pro koupi. Jasně - je to vlastně "novinář", určitě byl ovlivněný tou akcí a ideálními terény které tam měli atd. Ale jen pro příklad - že asi fakt je potřeba na to chvíli jezdit a pak hodnotit.
TomasTT napsal:
Mě psal včera večer kamarád, který pro německý Touratech natáčí pořady. Je to dlouholetý majitel několika KTM. Právě přiletěl z testování nové AT v jižní africe a psal mi, že se rozhodl a objednává si verzi s automatickou převodovkou. Prý je to mimořádně povedený univerzál, který mu chyběl a během těch pár dnů se rozhodl pro koupi. Jasně - je to vlastně "novinář", určitě byl ovlivněný tou akcí a ideálními terény které tam měli atd. Ale jen pro příklad - že asi fakt je potřeba na to chvíli jezdit a pak hodnotit.
Já jako taky dlouholetý majitel KTM mu rozumím.Kačenu si nechávám pro opravdový off a Hondu na lighoff cestování..
Ahoj Všem, každopádně nechci soudit něco na čem jsem nejel, ale nová Afrika se mi líbí, jenom ten strašnej výfuk...nicméně ladák to asi vyřeší.
Dle videí a logické úvahy, to nebude drsná a totálně offroudová motorka, nicméně jsem ale právě na základě videí, konstrukce mašiny, mnoha předpokladů ( 18 kolo, vejška zdvihů atd) hluboce přesvědčen - že je stvořen konečně cestovní univerzál který si poradí nejen v terénu, ale i na cestě, zvládne běžný offík, a taky cestu třeba do Albánie a zpět....prostě+ to co všichni na forech probíraj...všichni si furt stěžujou, že není univerzální motorka....
myslím že tohle je fakt univerzální motorka, a k tomu vše nasvědčuje.....
recenzi jak jede - rád napíšu až se svezu...
nicméně jak píše QWERT - v terénu, fakt terén a ne jenom polnačka...jsem si z KTM stříkal do trenek a užíval si pekelnou jízdu...byla a je to famózní motorka....na silnici se už trochu dá najít pár výtek....
teď jezdím na STARÉ Afře, ovšem tak upravené ( váha a podvozek ) že mám téměř univerzální stroj....musím uznat že cestování, projíždky,středně těžkej terén, zvládá perfektně, a spolehlivost a bezporuchovost a nízká spotřeba je teď pro mne favoritem....
Těžkej terén si moje Africká Babička a 120 tis km....naříká...tam bych zase užil Kačenu...a jsme u toho - univerzál není....
Takže se nahádejte, a jezděte, když je tak teplo Bejci normálně by bylo tak mínus 5 ...
přeji všem krásný den
první srovnání KTM s Hondou od GASe z Motohouse:
Ty mašiny jsou si velice podobné, co do schopností, ovšem jdou na to tak říkajíc každá z jiné strany. Zatímco ADV je relativně vzteklá a agresivní, CRF je skutečně hodná, předvídatelná. Podvozková skupina se zvládá s terénem vypořádat obdobně, ale zatímco na 990ADV stojí / sedí jezdec jakoby na motorce, AT člověka jakýsi způsobem obklopuje. Podvědomě jsem se ve stupačkách CRF cítil bezpečněji než na svém Advikovi a to jsem fakt nečekal. Honda má také mnohem širší řídítka než KTM, což mám osobně velmi rád.
Dále píše že se svýma 173cm dosáhne pěkně ze sedla a že bude uvažovat o výměně za svojí KTM 990. Test bude až v lednu a v Motocyklu dokonce až v únoru :-(
Plukovnik napsal:
Ahoj Všem, každopádně nechci soudit něco na čem jsem nejel, ale nová Afrika se mi líbí, jenom ten strašnej výfuk...nicméně ladák to asi vyřeší.
Dle videí a logické úvahy, to nebude drsná a totálně offroudová motorka, nicméně jsem ale právě na základě videí, konstrukce mašiny, mnoha předpokladů ( 18 kolo, vejška zdvihů atd) hluboce přesvědčen - že je stvořen konečně cestovní univerzál který si poradí nejen v terénu, ale i na cestě, zvládne běžný offík, a taky cestu třeba do Albánie a zpět....prostě+ to co všichni na forech probíraj...všichni si furt stěžujou, že není univerzální motorka....
myslím že tohle je fakt univerzální motorka, a k tomu vše nasvědčuje.....
recenzi jak jede - rád napíšu až se svezu...
nicméně jak píše QWERT - v terénu, fakt terén a ne jenom polnačka...jsem si z KTM stříkal do trenek a užíval si pekelnou jízdu...byla a je to famózní motorka....na silnici se už trochu dá najít pár výtek....
teď jezdím na STARÉ Afře, ovšem tak upravené ( váha a podvozek ) že mám téměř univerzální stroj....musím uznat že cestování, projíždky,středně těžkej terén, zvládá perfektně, a spolehlivost a bezporuchovost a nízká spotřeba je teď pro mne favoritem....
Těžkej terén si moje Africká Babička a 120 tis km....naříká...tam bych zase užil Kačenu...a jsme u toho - univerzál není....
Takže se nahádejte, a jezděte, když je tak teplo Bejci normálně by bylo tak mínus 5 ...
přeji všem krásný den
A co na kačeně není univerzální? Já na ni projel 20 států..
Plukovnik napsal:
Ahoj Všem, každopádně nechci soudit něco na čem jsem nejel, ale nová Afrika se mi líbí, jenom ten strašnej výfuk...nicméně ladák to asi vyřeší.
Dle videí a logické úvahy, to nebude drsná a totálně offroudová motorka, nicméně jsem ale právě na základě videí, konstrukce mašiny, mnoha předpokladů ( 18 kolo, vejška zdvihů atd) hluboce přesvědčen - že je stvořen konečně cestovní univerzál který si poradí nejen v terénu, ale i na cestě, zvládne běžný offík, a taky cestu třeba do Albánie a zpět....prostě+ to co všichni na forech probíraj...všichni si furt stěžujou, že není univerzální motorka....
myslím že tohle je fakt univerzální motorka, a k tomu vše nasvědčuje.....
recenzi jak jede - rád napíšu až se svezu...
nicméně jak píše QWERT - v terénu, fakt terén a ne jenom polnačka...jsem si z KTM stříkal do trenek a užíval si pekelnou jízdu...byla a je to famózní motorka....na silnici se už trochu dá najít pár výtek....
teď jezdím na STARÉ Afře, ovšem tak upravené ( váha a podvozek ) že mám téměř univerzální stroj....musím uznat že cestování, projíždky,středně těžkej terén, zvládá perfektně, a spolehlivost a bezporuchovost a nízká spotřeba je teď pro mne favoritem....
Těžkej terén si moje Africká Babička a 120 tis km....naříká...tam bych zase užil Kačenu...a jsme u toho - univerzál není....
Takže se nahádejte, a jezděte, když je tak teplo Bejci normálně by bylo tak mínus 5 ...
přeji všem krásný den
A co na kačeně není univerzální? Já na ni projel 20 států..
qwert napsal:
Ted bys nám ještě mohl vysvětlit jak tvůj duchaplný příspěvek osvětluje univerzálnost LC8..
No nevím proč píšeš "nám".Měl jsi naopak napsat "mi" zdá se že ostatní to pochopili... Takže jsem chtěl tímto upozornit na to že univerzálnost motorky dokazovat tím "kolik jsem na ní projel států" není vypovídající...
Upravil 12345 dne 13-12-2015 07:25
TomasTT napsal:
Mě psal včera večer kamarád, který pro německý Touratech natáčí pořady. Je to dlouholetý majitel několika KTM. Právě přiletěl z testování nové AT v jižní africe a psal mi, že se rozhodl a objednává si verzi s automatickou převodovkou. Prý je to mimořádně povedený univerzál, který mu chyběl a během těch pár dnů se rozhodl pro koupi. Jasně - je to vlastně "novinář", určitě byl ovlivněný tou akcí a ideálními terény které tam měli atd. Ale jen pro příklad - že asi fakt je potřeba na to chvíli jezdit a pak hodnotit.
Já jako taky dlouholetý majitel KTM mu rozumím.Kačenu si nechávám pro opravdový off a Hondu na lighoff cestování..
zkus mi prosím vysvětlit proč Kačenu nepoužíváš na všechno?Vždyť podle fotek je skvěle upravená na cestování všeho druhu.
Upravil mardock dne 13-12-2015 14:41
Ale já ji používám na všechno.Než jsem koupil serko měl jsem 950 adv a na něm jsem pocestoval hodně.Kromě toho jsem se na ni zůčastnil závodu v Rumunsku a nějakých i u nás,proto si myslím že univerzální je dost.Na serku jsem loni pocestoval po Rumunsku a příští rok asi pojedem Ligurské Alpy.Jediná nevýhoda serka je malá nádrž v základu,dá se koupit 30litrová ale ta se mi nelíbí..Ale bavíme se o 950 adv..
Také to obtížně chápu,nenapadlo mě psàt na KTM forum ja je ta motka špatná a jak je jiná lepší,ale tu a tam to asi někomu dělá dobře jako nějaký způsob seberealizace asi.👄