Při pohledu se celkem ta váha dala čekat,jen blázen si mohl myslet že bude mít s plnou nádrží 180kg..
PS: Když si tu tenerku vybavíš i vidlema z lc8adv jak je na obrázku tak se prima povozíš.Jezdil jsem na tom a jak jednoválce nemusím tak mě mile překvapil jak byl prost vibrací..Itchi si tam nacpal i powercomander a motor pak výrazně ožil..
qwert napsal:
Při pohledu se celkem ta váha dala čekat,jen blázen si mohl myslet že bude mít s plnou nádrží 180kg..
PS: Když si tu tenerku vybavíš i vidlema z lc8adv jak je na obrázku tak se prima povozíš.Jezdil jsem na tom a jak jednoválce nemusím tak mě mile překvapil jak byl prost vibrací..Itchi si tam nacpal i powercomander a motor pak výrazně ožil..
Ja necekal 180 plnou, ale pokud by se vyrovnala 210 kg plne Tenere, a mela rozumne pruzeni, tak by asi nebylo co resit.
Na Tenere mam DNA Stage 3 (otevrena cela jedna strana airboxu pres filtr), rozsirene 'throttle body' (nemam poneti jak se to rekne cesky) a PCV. Neco kolem 60 km a jo ted uz to jezdi snesitelne. Ale stejne nedockave cekam na XT700Z (i kdyz preferuju jendovalce), pac par koni navic se vzdy hodi a ta soucasna vyvysena podsedlovka s vysokou prdeli me neskutecne sejri.
Jo, prevrtani jsem zvazoval, ale nakonec jsem se rozhodl proti. Ja jezdim solo vylety do Botswany, Namibie, Zimbabwe a podobne a spolehlivost je tudiz nekdy zivotne dulezita. Takze jsem modifikoval pouze privod vzduchu a nechtel sahat na mechanicke komponenty.
Kdyby spolehlivost (a ja vim ze mi reknes ze LC8 spolehliva je, ale pro klid na dusi jsem se rozhodl pro neco jednodussejsiho) a spotreba (tzn. dojezd, ne nutne prachy) nebyly stezejni, tak bych mel LC8.
Jo a ta na obrazku je moje - takze ty WP mam.
Upravil Xpat dne 23-07-2015 16:35
barney, dobrá práce
Mě ty hodnoty nijak nepřekvapují . Prostě Honda. (Sice padaly hodnoty suché hmotnosti 200 kg)
Bude to stejná váha jako u staré Afry
Ale bude to litr
Na druhou stranu, je v bandasce o 5L méně benálu
Takže doufejme , že zapracovali na spotřebě. Která by musela být na hranici 4L
Mě se ta motorka líbí. jen je skutečně škoda, že ji Honda nezačala dělat nějakých 5-7 let zpátky ..
Pekna je ta Africka, len co je pravda Aj celkom minimum plastov,ze nebude moc co rozbijat a snad budu tak odolne , jak su na LC8. Len tie zvody spodkom motora ma do terenu trochu znepokojuju.
Nádrž mohla být větší. Nevěřím že pojede pod 5 litrů, tak to mi přijde jako škoda - jinak se mi docela líbí. Ale jakto že nemá zobák?
Svody pod motorem uplně nejsou - motor je vykouslej a tak spodní hrana svodů je zároveň se spodkem motoru - šusplechem - co bych za to dal u svého smrka...
Bvízka se k bvízce naklání
Kolik to má zdvihy,ví to někdo?A proč je tak těžká,asi ten hambal co je místo vyfuku.A malá nádrž,to je škoda.Myslel jsem že to bude váhové stejné tak jako třeba u BMW GS 800
Podvozek SHOWA, zadek s hydraulicky štelovatelným předpětím pružiny... O výšce zdvihu ale nemluví.
Dojezd až 400 km.
Fotky ve velkým, můžete študovat detaily: http://postimg.org/gallery/3jbfm6uzg/
Upravil Barney dne 24-07-2015 10:02
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Cena začíná na €12,100 (cca 327 tis. Kč, cena se může lišit dle místních daní atd.)
Edit: Cena ve finsku - 17990€ basic, 19690€ DCT
Ve španělsku 12.700€ za basic verzi.
TheRideAdvice.com:
Front fork diameter is 45mm while suspension travel across all three models is 230mm at the front and 220mm at the rear - that puts it just ahead of the KTM 1190 which many feel this model will compete against.
''
Upravil Barney dne 24-07-2015 12:43
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S