jencekgs napsal:
Vždycky jak slyším že Afrika je se 60k slabá, vzpomenu si na svého dědu, který mi říkal. Nekupuj 350ku, tak je moc silná, kup si 250ku, ta výkonově stačí a navíc je to jednohrnek.
A když si někdo koupil Afru v devadesátých letech (v té době jsem po ní strašně toužil), tak to byla neskutečná raketa.
Tak mi příjde jestli nejsme jen víc a víc nároční a rozmazlení.
Dnes má motrku kde kdo a taky to ve většině případů tak vypadá,před rokem 1989 si pořádnou motorku jen tak někdo nekoupil,bylo nás jen pár,motorka se nekupovala podle toho co si chtěl,ale to co zrovna bylo v inzerci světa motorů.Žádná sms nebo telefon,pěkně obálka odpovědět a čekat cca 3 týdny než přišla odpověď.Jo jiná dobaTOHLE BYL MŮJ PRVNÍ STROJ http://www.youtub...xYL6corzAs www.motodilyhavirov.cz
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
cestovaní na moto - to je vášeň
Cestovat se dá skoro na všem, nejlepší je ale občas si mezi sebou prohodit moto. Ty nejzarytější to ovšem nezlomí ale spousta dalších začne přemýšlet jinak. Měl jsem 6let Stroma 650 a spokojeně na něm najel 68tkm byl jsem s ním strašně spokojený do té chvíle než jsem si z nerozumu půjčil LC8
Lobo nesmíš si půjčovat něco co by jsi potom chtěl. Nikdy jsem si nepůjčil 1150.
Věřím že jsou lepší motorky než mám, ale dokud se nesvezu nezjistím to
S Rablenkou cestou necestou
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??
Klidně mi nějakou rozumnou ukaž
cestovaní na moto - to je vášeň
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??
Klidně mi nějakou rozumnou ukaž
Víš mě se ten Váš svět zdá takovej černobílej budˇBMW nebo KTM...
Alternativy:
Yamaha XTZ Supertenere
Triumph Tiger
Aprilia Caponord
Honda Varadero a Afrika
Já myslím ,že jich je dost
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??
Klidně mi nějakou rozumnou ukaž
Co třeba tenhle triumph.
''
Známý si ji koupil . Přešel z gs 1200 . Dlouho vybíral . Testoval jak novou tenerku tak crosstourera a skončil u téhle. Tvrdí , že je o dvě generace dál než jeho předchozí gs . Nemůže si jí vynachválit . Mám to k němu trochu z ruky,ale doufám ,že při nejbližší příležitosti se svezu.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Tta4XbexTMs[/youtube]
Upravil Marselus dne 24-07-2012 09:04
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??
Klidně mi nějakou rozumnou ukaž
Víš mě se ten Váš svět zdá takovej černobílej budˇBMW nebo KTM...
Alternativy:
Yamaha XTZ Supertenere
Triumph Tiger
Aprilia Caponord
Honda Varadero a Afrika
Já myslím ,že jich je dost
Vy furt nechápete že alternativa k lc8 neexistuje.Už mám druhou a moc dobře vím proč.Lc8 tak trochu svým podvozkem a sportovním motorem vybočuje z toho čemu se tady říká cestovní enduro.Můžu na ni nalepit startovní číslo a zůčastnit se závodu aniž bych se bál že se mi na ni něco ulomí nebo že bude podvozek neustále na dorazech.Na druhé straně jsem už na ni v pohodě i pocestoval asi 20 států k čemuž nemá žádné menší schopnosti než třeba velké gs.Jestli bych něco postavil jako alternativu k lc8 tak jen gs800 což potvrzuje zdejší Lainen který na ni taky něco nacestoval a pravidelně se se mnou zůčastnuje ničení motorek v kamení,brodech a bahnu v našich lesích.A i když si ji musel proti už v serii dobře vybavené lc8 trochu poupravit speciálnímy díly,snáší to gs800 myslím docela dobře..
Takže svět není černobílý ale krásně barevný,v lesích převažující oranžovou..
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??
Klidně mi nějakou rozumnou ukaž
Víš mě se ten Váš svět zdá takovej černobílej budˇBMW nebo KTM...
Alternativy:
Yamaha XTZ Supertenere
Triumph Tiger
Aprilia Caponord
Honda Varadero a Afrika
Já myslím ,že jich je dost
varadewro jsem měl a mohu doporučit,ale jen na silnici,terén trápení a ničení motorky.
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
Jinak psal jsem se Pepy co říká třeba na tu hondu Crosstourer a překvapilo mě, že podle něho je to jedná z nejméně povedených hond vůbec. Motor ok i když žere i trávu kolem patníků , ale podvozek údajně katastrofa hm za ty peníze
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.
Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??
Klidně mi nějakou rozumnou ukaž
Víš mě se ten Váš svět zdá takovej černobílej budˇBMW nebo KTM...
Alternativy:
Yamaha XTZ Supertenere
Triumph Tiger
Aprilia Caponord
Honda Varadero a Afrika
Já myslím ,že jich je dost
Vy furt nechápete že alternativa k lc8 neexistuje.Už mám druhou a moc dobře vím proč.Lc8 tak trochu svým podvozkem a sportovním motorem vybočuje z toho čemu se tady říká cestovní enduro.Můžu na ni nalepit startovní číslo a zůčastnit se závodu aniž bych se bál že se mi na ni něco ulomí nebo že bude podvozek neustále na dorazech.Na druhé straně jsem už na ni v pohodě i pocestoval asi 20 států k čemuž nemá žádné menší schopnosti než třeba velké gs.Jestli bych něco postavil jako alternativu k lc8 tak jen gs800 což potvrzuje zdejší Lainen který na ni taky něco nacestoval a pravidelně se se mnou zůčastnuje ničení motorek v kamení,brodech a bahnu v našich lesích.A i když si ji musel proti už v serii dobře vybavené lc8 trochu poupravit speciálnímy díly,snáší to gs800 myslím docela dobře..
Takže svět není černobílý ale krásně barevný,v lesích převažující oranžovou..
s tím mohu souhlasit i když jsem zatvrzelý GSák...ale když les a divočinu tak 800GS....1200 jen do určité meze,pak je to opět ničení stroje a trápení jezdce....je dobré to uznat.Ale zase na daleké cesty pohodlíčko....a komfort..to zase bych neměnil...
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
smazak73 napsal:
Zase jen řeči zatvrzelých vrtulí a oranžád
Já fakt asi budu muset zajet do toho Qwertlandu a pučit qwertoj raida aby změnil názor
ale já nesedlal jen vrtuli...čti...měl jsem i DR ale tak to je. A vůbec stejně je to jedno...ne?? každý a´t si jezdí na čem chce a nejlepší já ta na kterou mám a stojí v garáži
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
Ja vubec nejsem zatvrzelý jen na BMW a KTM, naopak svět kolem BMW jako značky me vubec nepřitahuje, KTM je co se tyka značky více " crazy" a jsou věci okolo co se mi libí, ale oranžový slipy nenosím.
Zkusil jsem si např. sednou po 2 letech stravených na GSA zpět na V stroma a ten rozdil fakt poznaš. I ted si obcas pujcim GSA a rozdíl je značny, ale už ne v kvalite ale ve vlastnostech.
Na velké tenerce jsem jezdil a neoslovilo me to. Male GS (800) je pro me taky nedodělany pionýr, proti LC8. Tam se mi ale moc libí motor, hlavne teda spotreba. Triumfa neznam ale vzhledem me nepritahuje aby se o nej zajímal vice.
Afrika je urcite velka ikona, ale tehnicky uz za zenitem. To same DR, stary Transalp, Varadero asi neni potreba do skupiny motorek vhodných pro off vubec radit, jsou blazni co to jezdi, ale uz jsem 2x zažil proraženou vanu...
Klidně bude jezdit na Jawě když to bude dobra motorka pro me potřeby, pro mě je motorka hoby, nemusim se ničím řídit a už vubec ne hlasat že mam BMW a když ji teda mam tak to je nejlepsí motorka. Zatim mam to šteští že si mohu motorku pořídit jakou chci, i když už ne kolik chci ... a tak ted nejlip me představy splnuje KTM i když ne na 100% ale na procent ze všech nejvíc.
Samozřejme bych asi uvital motorek víc, ale to zatim nejde.
cestovaní na moto - to je vášeň
Pardal napsal:
Ja vubec nejsem zatvrzelý jen na BMW a KTM, naopak svět kolem BMW jako značky me vubec nepřitahuje, KTM je co se tyka značky více " crazy" a jsou věci okolo co se mi libí, ale oranžový slipy nenosím.
Zkusil jsem si např. sednou po 2 letech stravených na GSA zpět na V stroma a ten rozdil fakt poznaš. I ted si obcas pujcim GSA a rozdíl je značny, ale už ne v kvalite ale ve vlastnostech.
Na velké tenerce jsem jezdil a neoslovilo me to. Male GS (800) je pro me taky nedodělany pionýr, proti LC8. Tam se mi ale moc libí motor, hlavne teda spotreba. Triumfa neznam ale vzhledem me nepritahuje aby se o nej zajímal vice.
Afrika je urcite velka ikona, ale tehnicky uz za zenitem. To same DR, stary Transalp, Varadero asi neni potreba do skupiny motorek vhodných pro off vubec radit, jsou blazni co to jezdi, ale uz jsem 2x zažil proraženou vanu...
Klidně bude jezdit na Jawě když to bude dobra motorka pro me potřeby, pro mě je motorka hoby, nemusim se ničím řídit a už vubec ne hlasat že mam BMW a když ji teda mam tak to je nejlepsí motorka. Zatim mam to šteští že si mohu motorku pořídit jakou chci, i když už ne kolik chci ... a tak ted nejlip me představy splnuje KTM i když ne na 100% ale na procent ze všech nejvíc.
Samozřejme bych asi uvital motorek víc, ale to zatim nejde.
výstižné a pravduvé
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
lc8 si koupím když chci - jezdit s velkou motorkou opravdu do térénu, slušný podvozek, velký výkon
velké GS si koupím když chci - pohodlně jezdit po cestách i lehkým terénem, polykat tisíce kilometrů, udělat dojem s TT doplňky
varadero si koupím když chci - když nemám na GSo, nechci boxera, chci litr a spolehlivou rejži za dobré peníze
Afriku si koupím když chci - legendu, jezdit terén, nevadí mi starší spolehlivá koncepce a menší výkon
Transalpa si koupím když chci - spolehlivost, nízkou cenu i levný provoz, nezáludnou motorku co snese zanedbávání a minimální údržbu
Caponorda si koupím když chci mít něco extra, nebojím se špaget a elektriky
triumpha si koupím kyž chci něco extra, trojhrnek a mám rád fish´a´chips
690 is koupím když chci cenduro co fakt zvládne terén a má nějaký výkon a není to lehká-ostrá
TTRo si koupím když chci když nemám na 690 a chci jednoduchoý stroj do terénu
atd. atd.
prostě jakoukoliv motorku si koupím když mě to přesvědčí že je to pro mě ta pravá, líbí se mi a mám na ni peníze
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Honzo a teď jsi umrtvil zajímě se rozjíždějící vlákno o trenkách a já nevím čím ještě
Jinak máš pravdu.
A dalo by se pokračovat ke každé mašině. Je několik kriterií podle kterých se člověk může rozhodovat. Zaměření, peníze, vizual, image,srdce, rozum.. Každý má priority někde jinde.
Kdybych vybíral očima byla by to KTM. Kdyby image byl Advik buď od KTM nebo BMW.
Srdce by si vzalo asi Afriku, kdybych byl limitovaný penězma tak asi Alpa.
Já když kupoval, prioritou bylo neměnit už motorku pokud možno nikdy. druhé byly peníze na nákup a provoz, poté asi image BMW.
Rozhodoval jsem mezi 650 Stromkem - proti bylo to, že vím že by mě to táhlo k jinému stroji. Jinak si myslím že ceny/výkon bezkonkurenční.
Afrikou - Řekl bych že byla stejně drahá jak bavor. Měl jsem VFR takže sympatie k Hondě byly. Nesnáším plasty = velké mínus.
650 Dakarem - Ta se mi líbí, ale nechtěl jsem jednohrnka a navíc mám rád větší motorky.
A nakonec vyhrála 11ka. Důvody?? Neměl jsem na 1150adv, takže finanční. Má kardan, nemá plasty, málo žere, dlouhá životnost a nakonec se mi i začala líbit.
Ale můžu říct, že pokaždé když vidím afriku, vrátí se mi ty pocity když jsem měl 18 let a strašně po ní toužil. Chtěl jsem jí i místo VFR, ale tenkrát byly hrozně drahé a navíc jsem byl mladší a hloupější a vyhrála image zmrzliny.
Dnes vím, že pokud se nic nestane, rabla u mě zůstane.