23.11. 2024 22:00
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Luky1
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 18-02-2013 19:27
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Těch 30 tis. km bych se zase až tak nebál....neříkám že to nemůže bejt stočené ale pokud si dal někdo práci i s výměnou čidel ABS ka tak to stejně nijak nepoznáš a motoru je jedno jestli má 30 nebo 60tis...ostatně u 12ctky za 130k bych to i očekával.
Tím ale netvrdím že nemůže mít poctivých 30tis. najeto...podívej se do inzerce a jednu dobu se prodávaly motorky 11ky i 1150 a ty měly vždy okolo 50tis. nalítáno a byly to o pár let starší stroje. Dokonce ještě pořád jde sehnat jedenáctka z roku 2000 s 25tis. km tak proč by nemohla mít 12ctka z roku 2004 najeto 30tis.?! Spíš je to o prodejci....zajel bych se tam být tebou kouknout a pořádně ji prohlídl...pokud bude vše ok tak by bylo jen na tobě jestli ji koupíš. Ještě k těm kardanům, znám jen dva lidi co jej museli měnit ale to až ve 120tis. km takže žádná hrůza a jde sehnat za 6 tis. kč. což tě řetězovky vyjdou na ty km dráž
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Bezpy
#42 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:28
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 18.11.11

No vidim to asi tak že budu projíždět a zkoušet.Hodně velkou váhu má u mě představa že dejme tomu koupim pěkné 1200GS za cenu nového Stroma 650 nebo Tigera 800 a u Gs v podstatě bude člověk čekat co kdy kde odejde protože člověk neví jak ten před nim s ní jezdil,choval se k ní atd.... takhle vim že když si koupim toho stroma nebo tigera tak vím že jsem první majitel a je vše na mě.
 
Luky1
#43 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:29
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

magoss napsal:
Bezpy napsal:
No samozřejmě mi je tech 30 000km divných ale mělo by se to dát napíchnout jako auto a zkontrolovat to ne?To mě docela překvapilo že 650 strčí do kapsy 1200.Chápu že je menší,lehčí hravější ale i tak hmm


650 strčí do kapsy R1150 gs dvanáctku nevím :-)



Když jej stejně zatížíš tak myslím že stromek 650 by to projel
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Luky1
#44 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:32
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Bezpy napsal:
No vidim to asi tak že budu projíždět a zkoušet.Hodně velkou váhu má u mě představa že dejme tomu koupim pěkné 1200GS za cenu nového Stroma 650 nebo Tigera 800 a u Gs v podstatě bude člověk čekat co kdy kde odejde protože člověk neví jak ten před nim s ní jezdil,choval se k ní atd.... takhle vim že když si koupim toho stroma nebo tigera tak vím že jsem první majitel a je vše na mě.


To ale nevíš u žádné moto jak se k ní kdo choval....ale máš pravdu, budeš mít za cenu nového stromka jeté BMW které opět po pár letech za skoro stejnou cenu prodáš ale u stromka na tom při případném prodeji budeš hůř. Nejlepší je ale opravdu vyzkoušet si ony motorky a pak hodnotit.
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
magoss
#45 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:35
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

Tak u nové věc je to jasné že si za to sám ručíš:-) a víš co a jak.ale já za sebe..jelikož mám do kapsy hloub.tak byhc koupil třeba rok dva staší pač tam je docela rozdíl ceny si mylsím.ale o já pač na novou motorku nemám.
Tiger 800 mě velice oslovil když jsme na něm hačal v olmiku a mylsím že GS800 má velkou konkurenci teď už jen ukáže čas co a jak..ale jak se probíralo vedle na fůru tak GS800 na tom kvalitou taky není zas až tak slavně teda určité ročníky nechci házet celou kolekci od BMW do kopru to ne zas:-)
ale jak tu bylo napsáno.ideální je svést se na všem co máš v merku a podle toho se rozmyslet a vybrat :-)

Luky1 s těma čislama to je prej taky ale dost nejisté.povídal mi Milan (servisák ) že podle motohodin ABS se taky nedá zjistit počet km motorky..

a jinak s tou rychlostí.. zkoušeli jsme to nebo nezkoušeli já zkoušel:-) kamarád má 650 a suveréně mi ujížděl..a ona jsme byli asi tak zhruba stejně naloženi.nevím jak na maximálku ale na akceleraci a na spotřebu každopádně vedl strom
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
tra
#46 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:35
Člen

Příspěvek: 47
Založený: 27.08.10

Mám 650 Stroma, jezdí výborně, ale tvrdit že je lepší než BMW GS bych si teda netroufl. Ten obsah u BMW musí být znát. U GS možná slýchám o více závadách, ale zase minimálně podvozek je určitě lepší.
Jinak výkonu není nikdy dost Wink , ale problém s tím nemám. Plně naložený ve dvou, pořád na cestování dobrý. Kolegové na silnějších motorkách se kolikrát diví, kde se to v té 650 bere.
Bezpy: Přeji šťastnou volbu, vše má své pro a proti, rozhodnout se musíš sám podle svých preferencí.
 
Bezpy
#47 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:36
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 18.11.11

To ale nevíš u žádné moto jak se k ní kdo choval....ale máš pravdu, budeš mít za cenu nového stromka jeté BMW které opět po pár letech za skoro stejnou cenu prodáš ale u stromka na tom při případném prodeji budeš hůř. Nejlepší je ale opravdu vyzkoušet si ony motorky a pak hodnotit.[/quote]

To je také pravda ale ted jde o to jestli by člověk tu motorku po pár letech vubec prodal protože mi přijde že motorek je všude tolik že to neni ani možný Grin Grin
 
motoblb
#48 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:38
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10

Taky tu zarozumujublushingPokud máš prd najeté,omezený rozpočet,hopsni do stroma.Hovno žere,jede to taky,ale nabalený a ve 2 to budeš muset trošku točit,jo holt 650.Pokud to náhodou někde opřeš,na bazaru na to seženeš asi nejvíce dílu.Osobně se mi nelíbí cendura,co mají lité kola ale je to věc pohledu,ať je to strom,varan nebo gs.Každopádně přeji ať si vybereš to co bude tobě nejvíce vyhovovat.

V tomhle trojlístku cos tu dal,bych pro sebe viděl favorita z ANGLIESmile
www.motodilyhavirov.cz
 
http://www.motodilyhavirov.cz/
magoss
#49 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:38
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

:-) to máš pravdu :-) motorek a aut je všude mraky :-) já už si asi taky Bawo nechám :-D:-Dpač za to co mě stály opravy bych to vživotě neprodal:-D
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
Luky1
#50 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:41
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

magoss napsal:
Tak u nové věc je to jasné že si za to sám ručíš:-) a víš co a jak.ale já za sebe..jelikož mám do kapsy hloub.tak byhc koupil třeba rok dva staší pač tam je docela rozdíl ceny si mylsím.ale o já pač na novou motorku nemám.
Tiger 800 mě velice oslovil když jsme na něm hačal v olmiku a mylsím že GS800 má velkou konkurenci teď už jen ukáže čas co a jak..ale jak se probíralo vedle na fůru tak GS800 na tom kvalitou taky není zas až tak slavně teda určité ročníky nechci házet celou kolekci od BMW do kopru to ne zas:-)
ale jak tu bylo napsáno.ideální je svést se na všem co máš v merku a podle toho se rozmyslet a vybrat :-)

Luky1 s těma čislama to je prej taky ale dost nejisté.povídal mi Milan (servisák ) že podle motohodin ABS se taky nedá zjistit počet km motorky..

a jinak s tou rychlostí.. zkoušeli jsme to nebo nezkoušeli já zkoušel:-) kamarád má 650 a suveréně mi ujížděl..a ona jsme byli asi tak zhruba stejně naloženi.nevím jak na maximálku ale na akceleraci a na spotřebu každopádně vedl strom


Můj kamarád má 1150 a váží o 30kg míň jak já a taky jsem ho na 12 suveréně nechal za sebou :-)
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
magoss
#51 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

Luky1 napsal:
magoss napsal:
Tak u nové věc je to jasné že si za to sám ručíš:-) a víš co a jak.ale já za sebe..jelikož mám do kapsy hloub.tak byhc koupil třeba rok dva staší pač tam je docela rozdíl ceny si mylsím.ale o já pač na novou motorku nemám.
Tiger 800 mě velice oslovil když jsme na něm hačal v olmiku a mylsím že GS800 má velkou konkurenci teď už jen ukáže čas co a jak..ale jak se probíralo vedle na fůru tak GS800 na tom kvalitou taky není zas až tak slavně teda určité ročníky nechci házet celou kolekci od BMW do kopru to ne zas:-)
ale jak tu bylo napsáno.ideální je svést se na všem co máš v merku a podle toho se rozmyslet a vybrat :-)

Luky1 s těma čislama to je prej taky ale dost nejisté.povídal mi Milan (servisák ) že podle motohodin ABS se taky nedá zjistit počet km motorky..

a jinak s tou rychlostí.. zkoušeli jsme to nebo nezkoušeli já zkoušel:-) kamarád má 650 a suveréně mi ujížděl..a ona jsme byli asi tak zhruba stejně naloženi.nevím jak na maximálku ale na akceleraci a na spotřebu každopádně vedl strom


Můj kamarád má 1150 a váží o 30kg míň jak já a taky jsem ho na 12 suveréně nechal za sebou :-)


nechme porovnávání motorek dostáváme se jinám. jinak u 1200 se nedivím že 1150 nechá za sebouWink
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
Luky1
#52 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:48
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

motoblb napsal:
Taky tu zarozumujublushingPokud máš prd najeté,omezený rozpočet,hopsni do stroma.Hovno žere,jede to taky,ale nabalený a ve 2 to budeš muset trošku točit,jo holt 650.Pokud to náhodou někde opřeš,na bazaru na to seženeš asi nejvíce dílu.Osobně se mi nelíbí cendura,co mají lité kola ale je to věc pohledu,ať je to strom,varan nebo gs.Každopádně přeji ať si vybereš to co bude tobě nejvíce vyhovovat.

V tomhle trojlístku cos tu dal,bych pro sebe viděl favorita z ANGLIESmile



No já zase myslím že litá kola jsou na silnici a do terénu jsou lepší špice....kur.va musí to tak bejt protože sem za drátěný kola když jsem dokupoval místo litých, dal skoro 30klacků pissed
Pravda je ale že ty liťáky sou měkčí a mě osobně se stalo že se mi z boku odrazil o kámen a liťák byl skoro na vyhození...proto sem pak koupil dráty.
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
magoss
#53 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:50
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

Pravda je ale že ty liťáky sou měkčí a mě osobně se stalo že se mi z boku odrazil o kámen a liťák byl skoro na vyhození...proto sem pak koupil dráty.[/quote]

nj ale tyhle motorkyj sou pro normální lidi a né velikány jako jsi ty blushingGrin
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
tonybeny
#54 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:52
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11

no, napsat, že za cenu novýho stromka koupíš ojetý GS, který po pár letech prodáš za skoro stejnou cenu mi teda přijde hodně naivní, ceny ojetých motorek padají a lepší už to asi nebude a platí to i pro GS
 
Luky1
#55 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:54
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

magoss napsal:
Pravda je ale že ty liťáky sou měkčí a mě osobně se stalo že se mi z boku odrazil o kámen a liťák byl skoro na vyhození...proto sem pak koupil dráty.


nj ale tyhle motorkyj sou pro normální lidi a né velikány jako jsi ty blushingGrin[/quote]

Pode mnou většina motorek vypadá jak tříkolka tak proto mi i GS sedlo Grin
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Luky1
#56 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 19:59
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

tonybeny napsal:
no, napsat, že za cenu novýho stromka koupíš ojetý GS, který po pár letech prodáš za skoro stejnou cenu mi teda přijde hodně naivní, ceny ojetých motorek padají a lepší už to asi nebude a platí to i pro GS



No...podívej se pořádně do inzerce, tam to srovnání uvidíš na vlastní oči. Většina motorek padá první roky a některé se zastaví na určité hranici což je případ BMW obecně.
Když dneska koupíš jeté bmw za 150tis. a najezdíš na něm třeba 20tis km tak jej za těch 150 dokážeš prodat i za dva roky což se o ostatních značkách říct nedá. U BMW se tak díky jejich motorům na nájezd km nehledí jak u ostatních značek.
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
motoblb
#57 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 20:06
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10

Luky1 napsal:
motoblb napsal:
Taky tu zarozumujublushingPokud máš prd najeté,omezený rozpočet,hopsni do stroma.Hovno žere,jede to taky,ale nabalený a ve 2 to budeš muset trošku točit,jo holt 650.Pokud to náhodou někde opřeš,na bazaru na to seženeš asi nejvíce dílu.Osobně se mi nelíbí cendura,co mají lité kola ale je to věc pohledu,ať je to strom,varan nebo gs.Každopádně přeji ať si vybereš to co bude tobě nejvíce vyhovovat.

V tomhle trojlístku cos tu dal,bych pro sebe viděl favorita z ANGLIESmile



No já zase myslím že litá kola jsou na silnici a do terénu jsou lepší špice....kur.va musí to tak bejt protože sem za drátěný kola když jsem dokupoval místo litých, dal skoro 30klacků pissed
Pravda je ale že ty liťáky sou měkčí a mě osobně se stalo že se mi z boku odrazil o kámen a liťák byl skoro na vyhození...proto sem pak koupil dráty.

Grin prej musí to tak bejt Grin
No mi to k tomu C enduru nesedí,je to jako by choper místo chromu nafasoval nátěr tabulovou barvouhilarious
www.motodilyhavirov.cz
 
http://www.motodilyhavirov.cz/
qwert
#58 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 20:51
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Luky do terénu patří drátěné kola protože přece jen trochu pruží..
 
Luky1
#59 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 21:02
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

qwert napsal:
Luky do terénu patří drátěné kola protože přece jen trochu pruží..


To vííím Grin
To s těma 30 klackama byl jen takovej foorek na odlehčení i když opravdu tolik stály. Grin
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
tonybeny
#60 Vytisknout diskuzi
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 21:09
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11

No...podívej se pořádně do inzerce, tam to srovnání uvidíš na vlastní oči. Většina motorek padá první roky a některé se zastaví na určité hranici což je případ BMW obecně.
Když dneska koupíš jeté bmw za 150tis. a najezdíš na něm třeba 20tis km tak jej za těch 150 dokážeš prodat i za dva roky což se o ostatních značkách říct nedá. U BMW se tak díky jejich motorům na nájezd km nehledí jak u ostatních značek.[/quote]

Tak sem se teda podíval do inzerce a gs1150 ztratili za 14 měsíců zhruba 30 tis. na hodnotě, kolik ztratil vstrom netušímhelpless
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 142

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.22 sekund 402,711,535 návštěv