PetrAT napsal:
No jo, bmw má psáno víc, a stejně to všem prasklo (TT s radostí prodávalo vyztužení)
A Poubes vařil prasklou podsedlovku na ktm snad na každé výpravě
No protože ji má z hliníku a nosnost jen 178kilo.A on ji asi často překračoval a taky vymetal naložený kdejakou díru..
Jestli vse dobre pujde tak na veletrhu by mely byt k videni uz nosice i s kufry.
Jinak majitel si zatim preje byt v anonymite
Upravil bartus dne 25-01-2016 20:02
www.bartus.eu - padací rámy a nosiče kufrů na zakázku
blejdamint napsal:
Jako aby mu ju hned necub*li, tak to je massaker
No i tak se to dá říct, ale umíš si představit kolik lidí by zítra u něj zvonilo a chtěo ji vidět cca 2min po tom co jsem tu psal mi už chodily první zprávy a emaily kde stojí
www.bartus.eu - padací rámy a nosiče kufrů na zakázku
Sice nejsem typický majitel AT s beduinem na plexi a plakátem z Dakaru v garáži, ale jak píše TomášTT, tak nemám moc důvodů měnit. Na XRV mi začíná vadit hmotnost při manipulaci bez motoru, což výměna za CRF vůbec neřeší. Na XRV mám fůru dílů i zkušeností, na CRF minimálně jednu až dvě sezóny nebude vůbec nic. Takže jako jediné významné plus pro CRF vidím výkon, ale s otazníkem použitelnosti kolem rychlosti chůze, kde tipuji, že XRV bude stále neporazitelná. A čistě ekonomicky to vychází na plus čtvrt mega za trochu lepší podvozek s dvojnásobným výkonem. Kdyby mi ta motorka, tak jako v minulosti XRV, přinášela peníze a fůru zážitků, nebo byla o 30 kg lehčí, tak bych o ní vážně uvažoval. V současné situaci ale ne.
Upravil vilemx dne 26-01-2016 10:11
blejdamint napsal:
Jako aby mu ju hned necub*li, tak to je massaker
No i tak se to dá říct, ale umíš si představit kolik lidí by zítra u něj zvonilo a chtěo ji vidět cca 2min po tom co jsem tu psal mi už chodily první zprávy a emaily kde stojí
tak to pojal zle, vstupny a vybirat do nemoty a mozna by mel ty padaky od tebe za to co by vybral a jeste by ti mohl dat dysko kdyz jsou ti hnupi tak nazhaveni to videt, bylo by to jak poutova atrakce a vsichni by byli spokojeni
blejdamintxr650r
Qwert: oproti tomu, jak vyjela z fabriky, tak tam pár kosmetických změn najdeš, ake žádné radikální úpravy ve stylu USD vidlí, očesaných kapot nebo uříznutého podsedláku.
vilemx napsal:
Qwert: oproti tomu, jak vyjela z fabriky, tak tam pár kosmetických změn najdeš, ake žádné radikální úpravy ve stylu USD vidlí, očesaných kapot nebo uříznutého podsedláku.
Podsedlák řezat nemusíš ale kdyby jsi z toho udělal co má třeba plukovník tak myslím že bys byl spokojený víc.Předpokládám že necestuješ ve dvou a okufrovaný,tam by se těch 100 koní hodilo..
Zvuk origo výfuku na nové africe je příjemný
Ale ta váha bude vysoká
Navíc EU chystá pro motorky nějaká další restrikce na emisích
Údajně za 2 roky by honda měla montovat jiné výfuky , které splní emise, ale také zvýší hmotnost a výkon půjde níž
Odhaduje se že tím dojde i k navýšení ceny (u afriky uvedli prodejcům že očekávají zvednutí ceny o 1200€)
qwert napsal:
Podsedlák řezat nemusíš ale kdyby jsi z toho udělal co má třeba plukovník tak myslím že bys byl spokojený víc...
Pojem kosmetické úpravy zahrnuje i úpravu zadní části motorky, tak, že i přes originální vzhled mám kufr sklopený víc vodorovně a umístěný asi o 5 cm níž než originál.
Právě proto, že vím, jak každý cm navíc ve výšce uložení kufru dokáže znepříjemnit ovladatelnost motorky, tak mi nejde do hlavy, jak vysoko a pod jakým úhlem vystrčili u CRF zadní nosič a světlo
Quert: RD-04 má poslední část podsedláku šroubovanou. Takže jsem ji trošku pustil na spodních šroubech = otočení podél horních znamená, že je plotna víc vodorovně a celkově níž. No a namísto origo nosiče jsem svařil nižší už s integrovanými držáky horního kufru, bočních plastů a zadních nosičů/padáků. Když je nacvaknutý kufr, tak musíš tu motorku opravdu znát, abys viděl, že je něco jinak. Uvidíme v dubnu, jak znalý bude nově proškolený člobrda na STK . Fotku nemám, neb k tomu nevidím důvod