Motodoplňky Marselus
|
Marselus |
Přidané 18-02-2012 21:05
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
maraXRV napsal:
Marselus napsal:
Marku vím že se nebudou prodávat jako rohlíky v kauflandu s tím jsem počítal ale jak jsem psal výše levných kufru je tu dost . A myslím že soudný člověk pokud má představu o ceně kufrů a chce třeba levné tak tyto kufry prostě nebude řešit a mávne nad nimi rukou . Přece když chceš škodovku nepujdeš do Alfy romeo
A když chceš Alfu nekupuješ Schade
Takovej technickej dotaz, budeš dělat i jiný rozměry třeba na přání?
V podstatě byl můj záměr trefit se do nějaké univerzální velikosti nechtěl jsem je dělat moc široké - je asi jasné proč. Kolony - manevrování mezi auty atp. Zapomněl jsem napsat taky rozměry teda venkovní míry- v-45cm, d- 45 cm, š 24 cm. Hrany jsou ale skosené takže objem je nějakých 44 l. Možná ještě malá teh. poznámka k pevnosti je to almg 5 takže i po položení na bok na zemi jsem se svými 107 kily stál jednou nohou na hraně kufru v prostřed bez víka - bez jakéhokoli poškození nebo prohnutí - pouze mírně propružil.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 18-02-2012 21:20
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Píšete o ty tašky na kufry které nabízím ale na jiné typy kufrů už teď´můžu říct že budou přizpůsobeny na kufry trax a bmw
Upravil Marselus dne 19-02-2012 10:24
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
vlk |
Motodoplňky Marselus
Přidané 18-02-2012 22:07
|
Člen
Příspěvek: 643
Založený: 01.07.10
|
[quote]pavelgs napsal:
Lidi neblbněte.Před chladič tak maximálně drátěná/tahokov mřížka,jinak se vám bude motorka přehřívat.Mám to vyzkoušeno.s.erepetička dobrá leda k pokoukání.
presne ako pises to mam i ja - dratena mriezka, akurat som ju po okrajoch olepil penovou paskou aby som neposkrabal susedne plastove diely po nasadeni a puzivani
na druhu stranu pekna a funkcna mriezka s logom gs mi pride ako potesenie a urobenie si radosti skraslenim svojho milacika preto sa Ta chcem spytat kedy sa ti prehrievala motorka?
ked si tam dal nejaky chranic? alebo pri nejakych tazkych podmienkach ( off / zacpy v meste pri vysokych letnych teplotach ? )
pises ze to mas vyzkusane - podelis sa o skusenosti?
Navigačný pretek motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk |
|
|
|
Marek_T |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 01:27
|
Člen
Příspěvek: 590
Založený: 17.03.11
|
Marselus napsal:
Marek Turan napsal:
Cenu si netrúfam odhadnúť, ale už teraz viem, že ich chcem
Marku jsem rád že se ti to líbi . Možná budeš zklamaný takže ceny.
Cena za 1 kufr 6500kč samozřejmě v laku jak je na fotkách v ceně polepy. madlo na přenos , montážní sada(frézované puky,šrouby,podložky záchytné patky na nosiče)
Cena sady tašek do kufrů tj 2x velká + 2x malá 1700kč
Cena kompresních tašek na kufry 1100kč / kus
Ted jsme připraven na kritiku dal jsem si na to panáka - toho co jsme pili na Turkově Marku
Nooo...........tak trošku som prekvapkaný
Nekúpim si ich teda z najbližšej výplaty, budem chvíľu šetriť |
|
|
|
Jaris |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 06:13
|
Člen
Příspěvek: 87
Založený: 30.11.11
|
Moc pěkný kufry,škoda že už mám jinak bych si koupil tyhle krásný černý. |
|
|
|
andelin |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 09:45
|
Člen
Příspěvek: 26
Založený: 23.01.11
|
Kufry vypadaj luxusně, už šetřím :-)
moto je láska na celý život |
|
|
|
xx4 |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 09:48
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
vlk napsal:
[quote] pavelgs napsal:
Lidi neblbněte.Před chladič tak maximálně drátěná/tahokov mřížka,jinak se vám bude motorka přehřívat.Mám to vyzkoušeno.s.erepetička dobrá leda k pokoukání.
presne ako pises to mam i ja - dratena mriezka, akurat som ju po okrajoch olepil penovou paskou aby som neposkrabal susedne plastove diely po nasadeni a puzivani
na druhu stranu pekna a funkcna mriezka s logom gs mi pride ako potesenie a urobenie si radosti skraslenim svojho milacika preto sa Ta chcem spytat kedy sa ti prehrievala motorka?
ked si tam dal nejaky chranic? alebo pri nejakych tazkych podmienkach ( off / zacpy v meste pri vysokych letnych teplotach ? )
pises ze to mas vyzkusane - podelis sa o skusenosti?
Míval jsem taky GS1150 a taky jsem laboroval s krytem chladiče.Taky se mi líbil podobný typ jako se tu prezentuje,ale motorka se opravdu přehřívala,hlavně při jízdě ve městě.Dílky na teploměru oleje se dostaly do nebezpečných výšin už při menší koloně.Potom jsem přešel ke krytu z jemného tahokovu,kde to bylo o poznání lepší,ale zase se mi to nelíbilo vzhledově.Když se to trošku zasvinilo,vypadalo to jako dvířka do králikárny a špatně se skrz něj čistil chladič od hmyzích zbytků.Takže ve finále letělo do bedny i tohle.Nechal jsem jen drátěný kryt předního světla.
Pokud to budu brát jako designový prvek,bez ohledu na trable které to motoru působí,tak je to OK.Pokud ale nechci motoru ztěžovat jeho práci,tak před chladič nic cpát nebudu.
U GS není chladič na tak exponovaném místě,aby jej bylo nutné krýt,zvlášť když většina lidí jezdí asfalt,případně max nějakou tu šotolinku.
Ono taky s tím zkrášlováním........ Když je to v takové normální míře,kdy se vychytávají konstrukční nedostatky motorky,tak dejme tomu.Ale když to někdo na motorku cpe jak smyslu zbavený a plácá krytky na kde co.........nevím jak to mají jiní ,ale přijde mi taková motorka ostrašně srandovní.Něco jako pákistánské kamióny ,ale to je jen můj subjektivní názor .Když se to někomu líbí,tak ať to teda má jako pojízdné železářství
Upravil xx4 dne 19-02-2012 09:49
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
vlk |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 10:29
|
Člen
Příspěvek: 643
Založený: 01.07.10
|
pavelgs napsal:
vlk napsal:
[quote] pavelgs napsal:
Lidi neblbněte.Před chladič tak maximálně drátěná/tahokov mřížka,jinak se vám bude motorka přehřívat.Mám to vyzkoušeno.s.erepetička dobrá leda k pokoukání.
presne ako pises to mam i ja - dratena mriezka, akurat som ju po okrajoch olepil penovou paskou aby som neposkrabal susedne plastove diely po nasadeni a puzivani
na druhu stranu pekna a funkcna mriezka s logom gs mi pride ako potesenie a urobenie si radosti skraslenim svojho milacika preto sa Ta chcem spytat kedy sa ti prehrievala motorka?
ked si tam dal nejaky chranic? alebo pri nejakych tazkych podmienkach ( off / zacpy v meste pri vysokych letnych teplotach ? )
pises ze to mas vyzkusane - podelis sa o skusenosti?
Míval jsem taky GS1150 a taky jsem laboroval s krytem chladiče.Taky se mi líbil podobný typ jako se tu prezentuje,ale motorka se opravdu přehřívala,hlavně při jízdě ve městě.Dílky na teploměru oleje se dostaly do nebezpečných výšin už při menší koloně.Potom jsem přešel ke krytu z jemného tahokovu,kde to bylo o poznání lepší,ale zase se mi to nelíbilo vzhledově.Když se to trošku zasvinilo,vypadalo to jako dvířka do králikárny a špatně se skrz něj čistil chladič od hmyzích zbytků.Takže ve finále letělo do bedny i tohle.Nechal jsem jen drátěný kryt předního světla.
Pokud to budu brát jako designový prvek,bez ohledu na trable které to motoru působí,tak je to OK.Pokud ale nechci motoru ztěžovat jeho práci,tak před chladič nic cpát nebudu.
U GS není chladič na tak exponovaném místě,aby jej bylo nutné krýt,zvlášť když většina lidí jezdí asfalt,případně max nějakou tu šotolinku.
Ono taky s tím zkrášlováním........ Když je to v takové normální míře,kdy se vychytávají konstrukční nedostatky motorky,tak dejme tomu.Ale když to někdo na motorku cpe jak smyslu zbavený a plácá krytky na kde co.........nevím jak to mají jiní ,ale přijde mi taková motorka ostrašně srandovní.Něco jako pákistánské kamióny ,ale to je jen můj subjektivní názor .Když se to někomu líbí,tak ať to teda má jako pojízdné železářství
dik za info, v podstate zo vsetkym co pises suhlasim, hlavne ze kryt je dizajnovym doplnkom podla gusta kazdeho sudruha avsak nesmie znizovat ucinnost chladenia
ja som pri mriezke nezaregistroval ziadne problemy s prehrievanim ani v zacpatoych mestach ani v offu
takze ako pisem odskusam marselusov kryt a pak pisnu
apropo: nemal si v trubkach od chladica vodny kamen
Navigačný pretek motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 10:41
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Asi co se týka ruznych krytu s tebon mnoho lidi souhlasit nebude to by firmy jako tt a dalsi uz zkrachovaly. :-) je pravda ze ten tahokov tam neni teda nevim jak u bmw ale treba u stroma kvuli lepší funkčnosti ale to spiš rozpočtova položka. Jinak cos napsal o zakryvani chladice vuci zatezi motoru je asi pravda ale myslim ze je treba to fakt odzkouset. Ono taky mozna zaleži v jake kondici je chladic myslim usazeniny atd. Ja jsem kdysi jeden vyhodil a prazdny byl asi o tretinu těžši nez novy a ucinnost chlazeni klesla asi na polovinu.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
vlk |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 10:48
|
Člen
Příspěvek: 643
Založený: 01.07.10
|
sak to hovorim - vodni kamen je previt
.... kurna sa budem muset pozret aj na ten svoj - to som este nekontroloval
Navigačný pretek motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk |
|
|
|
motoblb |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 10:50
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
vlk napsal:
pavelgs napsal:
vlk napsal:
[quote] pavelgs napsal:
Lidi neblbněte.Před chladič tak maximálně drátěná/tahokov mřížka,jinak se vám bude motorka přehřívat.Mám to vyzkoušeno.s.erepetička dobrá leda k pokoukání.
presne ako pises to mam i ja - dratena mriezka, akurat som ju po okrajoch olepil penovou paskou aby som neposkrabal susedne plastove diely po nasadeni a puzivani
na druhu stranu pekna a funkcna mriezka s logom gs mi pride ako potesenie a urobenie si radosti skraslenim svojho milacika preto sa Ta chcem spytat kedy sa ti prehrievala motorka?
ked si tam dal nejaky chranic? alebo pri nejakych tazkych podmienkach ( off / zacpy v meste pri vysokych letnych teplotach ? )
pises ze to mas vyzkusane - podelis sa o skusenosti?
Míval jsem taky GS1150 a taky jsem laboroval s krytem chladiče.Taky se mi líbil podobný typ jako se tu prezentuje,ale motorka se opravdu přehřívala,hlavně při jízdě ve městě.Dílky na teploměru oleje se dostaly do nebezpečných výšin už při menší koloně.Potom jsem přešel ke krytu z jemného tahokovu,kde to bylo o poznání lepší,ale zase se mi to nelíbilo vzhledově.Když se to trošku zasvinilo,vypadalo to jako dvířka do králikárny a špatně se skrz něj čistil chladič od hmyzích zbytků.Takže ve finále letělo do bedny i tohle.Nechal jsem jen drátěný kryt předního světla.
Pokud to budu brát jako designový prvek,bez ohledu na trable které to motoru působí,tak je to OK.Pokud ale nechci motoru ztěžovat jeho práci,tak před chladič nic cpát nebudu.
U GS není chladič na tak exponovaném místě,aby jej bylo nutné krýt,zvlášť když většina lidí jezdí asfalt,případně max nějakou tu šotolinku.
Ono taky s tím zkrášlováním........ Když je to v takové normální míře,kdy se vychytávají konstrukční nedostatky motorky,tak dejme tomu.Ale když to někdo na motorku cpe jak smyslu zbavený a plácá krytky na kde co.........nevím jak to mají jiní ,ale přijde mi taková motorka ostrašně srandovní.Něco jako pákistánské kamióny ,ale to je jen můj subjektivní názor .Když se to někomu líbí,tak ať to teda má jako pojízdné železářství
dik za info, v podstate zo vsetkym co pises suhlasim, hlavne ze kryt je dizajnovym doplnkom podla gusta kazdeho sudruha avsak nesmie znizovat ucinnost chladenia
ja som pri mriezke nezaregistroval ziadne problemy s prehrievanim ani v zacpatoych mestach ani v offu
takze ako pisem odskusam marselusov kryt a pak pisnu
apropo: nemal si v trubkach od chladica vodny kamen Nemyslel si olejový kámenJinak musím souhlasit s Pavlem někteří maj motorku jako přípravu na vánoce |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 10:59
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
vlk napsal:
sak to hovorim - vodni kamen je previt
.... kurna sa budem muset pozret aj na ten svoj - to som este nekontroloval
Dušane možna se budes smat ale 4 roky jsem se zivil cistenim oleju u turbin vstrikolisu a ruznych cnc stroju a muzu rict ze kde se olej pouzival coby chladivo tak to byl pekny maras podstatne horsi nez u vody. Pouzivali jsme na to spec filtry ktere meli ruznou hustotu a zachytily 0.1 mikrometru.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
xx4 |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 11:04
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
vlk napsal:
dik za info, v podstate zo vsetkym co pises suhlasim, hlavne ze kryt je dizajnovym doplnkom podla gusta kazdeho sudruha avsak nesmie znizovat ucinnost chladenia
ja som pri mriezke nezaregistroval ziadne problemy s prehrievanim ani v zacpatoych mestach ani v offu
takze ako pisem odskusam marselusov kryt a pak pisnu
apropo: nemal si v trubkach od chladica vodny kamen
On se sice do GS dává minerální olej,ale na kámen to není . U GS se vyplatí čas od času vyčistit chladič od hmyzích prdelek.Ale jemně,protože lamely chladiče jsou dost křehké.Slabým proudem vody z vnitřní části chladiče namočit zbytky hmyzu,nastříkat nějakým přípravkem na čištění a po chvíli zase slabým proudem vody vypláchnout.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
qwert |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 11:06
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Nebo to celé prodat i s hmyzem a koupit KTM.. |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 11:08
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
A pravě ty mineraly to je problem usazenin viz jak pisu výše :-)Ale samozřejmě u moto to může být jinak ale i tak- starý olej postupně rosolovatí a může se usazovat - přiznávám že chladič který jsem vyhazoval byl na vodu.
Upravil Marselus dne 19-02-2012 11:58
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
vlk |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 11:12
|
Člen
Příspěvek: 643
Založený: 01.07.10
|
ten smiech patril ze som zamerne udal vodní kámen,
pavelgs - hej to cistenie - hmyzi prdelky co opisujes robim na jar zaciatok sezony
ale ked tu pisete ( marselus ) o cisteni, ako a cim? vycistit chladic zvnutra? ako casto sa to ma/nema robit?
je to vobec predpisovan, standartny aspekt servisu?
Navigačný pretek motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 11:13
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Jen ješte dodam ze jsme nedelali jen rozbory mech. Znecisteni ale treba vizkozitu,bod vzplanuti obsah antioxidačních látek na ič.s atp. takze chvili jsem se v tom motal :-)
Upravil Marselus dne 19-02-2012 11:54
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 11:18
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Urcite budou na trhu nejake sajrajty ktere budou na ty vyplachy ale asi bych to neřešil dokud se ti to nepřehřívá
Upravil Marselus dne 19-02-2012 11:21
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Thymallus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 19-02-2012 19:44
|
Člen
Příspěvek: 238
Založený: 16.05.10
|
Marselus napsal:
To thymallus: Tak jsem si trochu hrál a je úplně jedno jestli jsou ty pásky na té hraně nebo kolmo. Zjistil jsem že záleží pouze na tom v jakém úhlu jde ten odraz k očím vůči zdroji světla - teda čím bude motorka dále od řidiče za tebou tím bude úhel menší a odraz by měl být lepší. Bylo mi divné že z foťáku se to lesklo pokaždé ale bylo to právě tím že čočka snímá odraz téměř ze stejného úhlu jako byl vyslán blesk. Když jsem ale použil jiný zdroj světla stalo se toto vlevo svíceno baterkou cca 10cm vedle objektivu a v pravo asi metr nad . Naprosto stejná vzdálenost asi 6metrů. Jestli jsem je dal uplně kolmo nebo takto tak nebyl vůbec žadén rozdíl.V podstatě by se dalo říct že z určité vzdálenosti tě řidič řekněme ferrari uvidí líp než z 815-tky tatry
' '
Ještě jednodušeji řečeno když jsem svítil z čelovkou na hlavě tak se pásky leskly z jakéhokoli úhlu stejně.
mno...
tak třeba na motorce máš oči výše, než když "ležíš" ve ferrari...
a srovnávací test s baterkou pořád neberu jako test - pořád je to bodové světlo a 6m vzdálenost je dost malá...
já mluvím jen z vlastní zkušenosti a vím, že reflexní polepy ne zkosené hraně jsou k ničemu... ale to se opakuju :-)
nebudem se hádat o hovně - prostě si počkej na to, co ti lidi řeknou v reálu a uvidíš sám...
zatím si všimni, jak mají polepy řešeny ostatní lidé s kufry.
Když je vůle, cesta se najde
'' |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 20-02-2012 09:11
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Thymallus napsal:
Marselus napsal:
To thymallus: Tak jsem si trochu hrál a je úplně jedno jestli jsou ty pásky na té hraně nebo kolmo. Zjistil jsem že záleží pouze na tom v jakém úhlu jde ten odraz k očím vůči zdroji světla - teda čím bude motorka dále od řidiče za tebou tím bude úhel menší a odraz by měl být lepší. Bylo mi divné že z foťáku se to lesklo pokaždé ale bylo to právě tím že čočka snímá odraz téměř ze stejného úhlu jako byl vyslán blesk. Když jsem ale použil jiný zdroj světla stalo se toto vlevo svíceno baterkou cca 10cm vedle objektivu a v pravo asi metr nad . Naprosto stejná vzdálenost asi 6metrů. Jestli jsem je dal uplně kolmo nebo takto tak nebyl vůbec žadén rozdíl.V podstatě by se dalo říct že z určité vzdálenosti tě řidič řekněme ferrari uvidí líp než z 815-tky tatry
' '
Ještě jednodušeji řečeno když jsem svítil z čelovkou na hlavě tak se pásky leskly z jakéhokoli úhlu stejně.
mno...
tak třeba na motorce máš oči výše, než když "ležíš" ve ferrari...
a srovnávací test s baterkou pořád neberu jako test - pořád je to bodové světlo a 6m vzdálenost je dost malá...
já mluvím jen z vlastní zkušenosti a vím, že reflexní polepy ne zkosené hraně jsou k ničemu... ale to se opakuju :-)
nebudem se hádat o hovně - prostě si počkej na to, co ti lidi řeknou v reálu a uvidíš sám...
zatím si všimni, jak mají polepy řešeny ostatní lidé s kufry.
Taky se nechci hádat to není o hádání ale já jsem tu dal konkrétni fota - měl jsem ty pásky v garáži svítil jsem na to i z kolmé strany - nalepeno na kanistru - žádný rozdíl -pásky na kanistru z kolmé strany se leskly či neleskly přesně jak na té hraně současně úplně stejně jen jsem to už nefotil jelikož se stalo přesně to co jsem si myslel že se stane po testu z baterkou - viz polopatický popis výše. Ale pro klid si tu práci ještě jednou dám a nafotím z jedoucího auta Navíc jak to mají ostatní pro mě není argument nehledě na to že právě na té hraně jsem to viděl často - kdybych se díval jak dělají ostatní kufry dal bych madla shora
Sorry Jirko asi se nedohodnem - já rozhodně budu lepit na hrany . už jen proto že jinde to ani nejde jelikož na jednom kufru mám kanistr a na druhém držáky na termosky které mimochodem budu dávat ke kufrům za ještě lepší cenu pro zájemce v pm nebo mail
Upravil Marselus dne 20-02-2012 12:19
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|