Afrika bude!!!
|
Tomas_7 |
Přidané 17-02-2016 18:56
|
Člen
Příspěvek: 87
Založený: 13.03.13
|
Když jsem tam četl tu diskuzi tak nabírám pocitu, že padáky slouží k tomu, abys motorku shodil z výsadkářského vrtulníku a na zemi ji neškráblou sebral... tank by jim byl křehkej |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 17-02-2016 19:37
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
https://www.faceb...3/?fref=nf |
|
|
|
snelcuk |
Afrika bude!!!
Přidané 18-02-2016 11:01
|
Člen
Příspěvek: 1281
Založený: 20.10.11
|
Tomas_7 napsal:
Když jsem tam četl tu diskuzi tak nabírám pocitu, že padáky slouží k tomu, abys motorku shodil z výsadkářského vrtulníku a na zemi ji neškráblou sebral... tank by jim byl křehkej
|
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 18-02-2016 19:39
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Škoda že tam Honda nedala pořádný šusplech , tak jak to měla stará Afrika
Zato tam nacpali milion zbytečných plastíčků zevnitř, které jsou k hovnu
Stará AT byla vymyšlená prakticky |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 18-02-2016 20:23
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Kdyby tam dali ten neprůstřelný plech co měla stará afrika tak by se možná dostali na stejnou váhu a to by bylo přece obchodně špatně.Tak je aspoň prostor pro úpravce.. |
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 18-02-2016 22:02
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
qwert napsal:
Kdyby tam dali ten neprůstřelný plech co měla stará afrika tak by se možná dostali na stejnou váhu a to by bylo přece obchodně špatně.Tak je aspoň prostor pro úpravce..
jj, to máš pravdu
Výrobci aut snižujou váhu tak, že nedají rezervu, ale jen sadu na lepení
A hned to vypadá líp ...
.
Šus plech na staré afře neváží moc
Je to hliník
Stejně si to lidi ověší a váha jde nahoru |
|
|
|
Roman Polednik Bighusky |
Afrika bude!!!
Přidané 18-02-2016 22:34
|
Člen
Příspěvek: 12
Založený: 16.12.14
|
nestacim se divit, jak se tady roztrhla diskuze ohledne "vseho" na africe.
konecne budu moct porovnat enduro s "endurem" :-)
Stale jeste mam KTM LC4 640 ADV versus CRF1000L :-)
Ohledne padaku a zadnich nosicu mohu rict zatim jedine, japonci moc nemysleli, jak a kde to dobre uchytit - vse tam je natlacene a malo mista, uchyceni zadnich kufru take nic moc - stara afrika to take nemala zrovna bytelne upevneni - sice srouby M8, ale matice byly privarene na plechu a ten az na ramu :-(
PS: original padak se mi moc nelibi, ale koupil jsem si ho - je hlinikovy :-) cena 14 tiskc je katastroficka :-(
turatesacky se mi moc take nelibi, je "preplacany" v oblasti mezikusu u motoru.
takze nejlepe udelat kompromis :-) - vse kolem padaku je hlinikove...
spodek motoru by mel chranit kryt motoru- coz je problem u vyfuku - zatim mam rozpracovanou plotnu z lepsiho materialu nez origos -tam setrili :-( a chci do budoucna udelat rozsireni krytu i na pravou stranu motoru.
|
|
|
|
vilemx |
Afrika bude!!!
Přidané 19-02-2016 11:01
|
Člen
Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15
|
On ten plech na stare AT je tak trochu designovka Materialem to je obyčejné alu bláto a dole je moc blízko motoru. Proti odlétajícím šutrům, hlíně nebo blátu dobrý, ale náraz břichem na něco pevného jde stejně hned do motoru |
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 19-02-2016 20:52
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Roman Polednik Bighusky napsal:
PS: original padak se mi moc nelibi, ale koupil jsem si ho - je hlinikovy :-) cena 14 tiskc je katastroficka :-(
Tak 14litrů za ten jejich krám, to je hustokruté (hliníkový ???? )
Ale dokážu pochopit jeho zakoupení
Mimochodem ceny jejich origo doplňků jsou mimo realitu a funkčnost bude diskutabilní |
|
|
|
abbe Faria |
Afrika bude!!!
Přidané 19-02-2016 23:05
|
Člen
Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15
|
Nejhorší je smrt z vyděšení Všechno příjde
Upravil abbe Faria dne 19-02-2016 23:09 |
|
|
|
blejdamint |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 09:10
|
Člen
Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11
|
Dobre ze je to drahe:-) aspon kluci nebo firmy, ktere se specializuji na tyto doplnky na trhu si budou moci neco vydelat a udelaji ramy , ktere budou funkcni a nebudou to muset delat za cenu materialu, takze budeme radi za AL a TT nebo kyho slaka jeste
blejdamintxr650r |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 12:16
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Momentálně vím asi tak o 15 výrobcích doplňků, kteří něco na novou AT nabízí..
Deset šusplechů, sedm nebo osm rámů atd...
Takže těch kýhošlaků bude fakt hodně a každý si může vybrat co se mu líbí. Ale vsadil bych se, že tak polovina lidí si stejně koupí ty OEM věci, protože to bude jako s BMW i KTM - má to značku, tak to musí být nejlepší
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
blejdamint |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 14:02
|
Člen
Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11
|
TomasTT napsal:
Momentálně vím asi tak o 15 výrobcích doplňků, kteří něco na novou AT nabízí..
Deset šusplechů, sedm nebo osm rámů atd...
Takže těch kýhošlaků bude fakt hodně a každý si může vybrat co se mu líbí. Ale vsadil bych se, že tak polovina lidí si stejně koupí ty OEM věci, protože to bude jako s BMW i KTM - má to značku, tak to musí být nejlepší
Pěkně si to shrnul, takže výběr je a jak říkal Železný,když se vám nelíbí program, který vysilame,tak si jednoduše přepněte na jiný program.
Bahnu Zdar.
blejdamintxr650r |
|
|
|
Josef |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 14:56
|
Člen
Příspěvek: 142
Založený: 26.05.14
|
To je zase keců... Okolo doplňků . A jak to bude a je s atesty a technickou ? To jsi tam fakt může každý přimontovat co chce ? Asi ne ...Už teď mají na technické připomínky , je li to schváleno atd...a při případné nehodě ,zas pojišťovny zda li ten či jiný doplněk má , či splňuje atd . atd . Takže chudák motorkář si stejně musí koupit jen to, co má certifikát a je schváleno ... Můj názor... |
|
|
|
maraXRV |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 15:56
|
Člen
Příspěvek: 290
Založený: 25.10.11
|
Certifikát má minimum věcí, co se dá navěsit na mašinu.
Enduro musí bejt apoň trochu od bahna |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 17:14
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Josef, maraXRV: OK, pro profesionální výrobce (tovární výroba) to snad takový problém není. Myslím, že se jim to vyplatí a pokud spolupracují s výrobci motorek, tak to beztak musí mít hotové. Prostě dodají ty výrobky zkušebně, která má k tomu akreditaci, tam potvrdí, že ty výrobky (obvykle celé skupiny výrobků určité řady) odpovídají příslušnému nařízení (pro doplňky na motorky 2002/xx/EC) podle určitých kapitol (podle toho kterého typu výrobku - 97/xx/číslo kapitoly, 93/xx/EEC pro rozměry atd) a zaplatí za každou skupinu za certifikát o shodě. Ano, něco to stojí a hlavně to trvá třeba půl roku. Ale když to můžou mít dokonce i výrobci doplňků na cruisery a choppery na určité věci, tak proč ne na cestovní endura. U něčeho se prostě certifikát nedá získat nikde v Evropě. Mřížka na světla je prostě všude ilegální a musí se používat mimo pozemní komunikace. Ale u normálních věcí to jde.
Nevím přesně jak to je u jiných výrobců ale u Touratechu to máme na tak 75% produkce - nemá smysl to dělat u výrobků na motorky, které se v EU neprodávají nebo u výrobků určených na sport apod. To jsou vyhozené prachy.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
maraXRV |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 17:38
|
Člen
Příspěvek: 290
Založený: 25.10.11
|
Tohle já beru, ale zatím jsem se nikde nedočetl případ, že by se u nehody řešil certifikát např. kufrů a jejich držáků, padáků, chráničů páček .. Akorát co jsem se dočetl, tak o ostrých hranách kufrů. Mřížka na světla je taková specialitka, ale jestli už někdo kvůli tomu měl problém s policajtama netuším. Já s tím při kontrole problém neměl - zaplatil jsem pokutu za rychlost a všichni spokojený
Enduro musí bejt apoň trochu od bahna |
|
|
|
Cidas |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 17:41
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Na Stk vždycky usilovně hledají certifikaci laďáku, ale mřížky si nikdy nevšimli :-) Tome kdy ti dorazí královna?
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 18:22
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
maraXRV: teoreticky by se v případě nehody mohl po tobě vozit právník protistrany
Mřížka na světla - to se myslím dřív nebo později stane každému, mě chytli na benzínce v rakousku před mnoha lety, vyřešil to šroubovák (měl jsem drátěnou co nešla lehce sundat) a bylo to snadný. Kufry jsou horší, kamarád (taky před mnoha lety) musel kufry dát k nějakým Slovákům do auta a spoléhat se na to, že mu fakt zastaví protože policajti (taky v rakousku) mu řekli, že s nima na dálnici už nevjede. Měl ****ně svařovaný jak se tenkrát dělaly - prostě dva plechy a zrovna svár venku...
Nevidím to dneska jako problém. Takže hlavně jde o ty technický a o značky na světlech, správná značka na výfuku (musí to být teď přímo viditelné bez nějakého lezení pod motorku) apod. Ale to neznamená, že minimálně ten certifikát COC nemůžou výrobci mít, jen to stojí čas a nějaký peníze.
Cidas: měla dorazit teď ale dopravce se nějak nedomluvil se skladníky a prostě přijel bez ní. Takže příští čtvrtek. Bohužel na ní budeme mít jen pár věcí, výstavu nestihneme a všechny demo díly jdou na motorky do Dortmundu (klasika - největší letošní neměcká výstava ve stejném termínu jako ty naše).
Jinak teď od ledna to je na technický trošku jinak, poslechni si někoho, kdo tam byl v poslední době. Je to docela masakr - když to berou fakt vážně. Někde jsou schopní hledat snad i vyražený značky na šroubech - teď přeháním. Prostě měří šířku řídítek, přeměřují rozměry blinkrů, úhel SPZ a podobný nesmysly.
Upravil TomasTT dne 20-02-2016 18:25
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Cidas |
Afrika bude!!!
Přidané 20-02-2016 18:26
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Nejvíc jsem zvědav na tvou recenzi po nějaké době užití.
"Míra dálky je toulka..." |
|
|