Afrika bude!!!
|
TomasTT |
Přidané 25-02-2016 12:23
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Mě přijde taky trošku menší. Došlápnu s rezervou plnou nohou. Ale světlá výška je slušná...
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Xpat |
Afrika bude!!!
Přidané 25-02-2016 13:10
|
Člen
Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15
|
Tak jak to jezdi? |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 25-02-2016 15:30
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Xpat: na téhle jsem ještě nejezdil, ráno to dovezli, musíme nabít baterku atd.
Ale jinak jezdí hezky... já s ní jezdil jen chvíli po parkovišti ale kolegové třeba v Řecku slušně blbnou...
https://www.faceb...amp;type=3
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 14:03
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Remus Okami s EC...
Rozdíl ve váze koncovky je 2.34kg
Zvuk se dá pochopitelně vylepšit ale pak to nebude EC..
''
''
''
Zvuk po vyndání dbK je tady, před vyndáním na našem FB...
https://touratech...n-1280.mp4
Tady je db Killer:
''
Upravil TomasTT dne 26-02-2016 15:00
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 14:49
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
kde je umístěný kat ?
nějaká změna palivové mapy pro remuse ?
|
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 14:59
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
PetrAT napsal:
kde je umístěný kat ?
nějaká změna palivové mapy pro remuse ?
Neumím vložit odkaz na video soubor...
Kat je pod tím plastovým deklem ... tady je foto:
''
na tom je tenký kovový kryt:
''
A na něm ten plastový co je na prvních fotkách vidět..
Jinak jsme s tím nic nedělali, jen se to nasadí a hotovo.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 15:02
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Teoreticky tohle by mělo otevřít video na serveru. Klikněte na fotku a mělo by to fungovat...
''
Upravil TomasTT dne 26-02-2016 15:03
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
sumavahonzi |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 16:25
|
Člen
Příspěvek: 41
Založený: 29.07.15
|
Ten Kat se úplně nabízí na odstranění |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 18:11
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Já mám obavy aby pak nebyl problém s palivovou mapou. Uvidíme...
Italové ten svod dělají ale nikdo netuší, jestli nemají přeprogramovou řídící jednotku
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Cidas |
Afrika bude!!!
Přidané 26-02-2016 20:05
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Tak uz to vyraž pořádně projet. Jsem zvědav na tvou recenzi... :-)
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 28-02-2016 04:11
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Cidas napsal:
Tak uz to vyraž pořádně projet. Jsem zvědav na tvou recenzi... :-)
Zatím jen k silnici a zpátky, nechci riskovat že zrovna kolem pojedou a přijdu na půl roku o papíry - jako se to celkem nedávno stalo kamarádovi... Náhoda je blbec a nestojí to za to.
Jinak s těmi výfuky bez katu to bude asi zajímavý, jak Termignoni, tak Arrow mají svody bez katu a v obou případech se v diskuzích píše, že je nutné přeprogramování ale jak, to nikdo netuší a výrobci mlčí. Těžko říct, jak moc to je na hraně, jaké křivky palivo/vzduch používají a kam se to posune když by se kat vyhodil resp. použil se celý svod bez něj.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
snelcuk |
Afrika bude!!!
Přidané 29-02-2016 13:47
|
Člen
Příspěvek: 1281
Založený: 20.10.11
|
TomasTT napsal:
Teoreticky tohle by mělo otevřít video na serveru. Klikněte na fotku a mělo by to fungovat...
''
Sluší a zvuk supr decent |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 29-02-2016 13:50
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Výrobci nabízejí výfuky a neví co dál ?? No to je dobrý.. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 29-02-2016 15:03
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert: oni je ještě neprodávají, jen to ukázali, proběhly fotky prototypů a fyzicky budou bůhvíkdy. Podle mě to pojede i bez jiné mapy, jen to třeba bude střílet... nevím. Uvidíme.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 29-02-2016 15:32
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Tak jsme to rozebrali celkem hodně a některý věci zase takový šlágr nejsou. Světla jsou jeden obrovský zavřený box nejspíš včetně všech regulátorů (jsou to pochopitelně LEDky) takže v případě poškození to odhaduju že to bude raketa.
''
Stromeček kokpitu tvoří 26mm trubka (tenkostěnná) ohnutá do tvaru písmene L tak, že dole prodlužuje boxík, kterým je celá konstrukce přišroubovaná na nálitek na krku řízení (dva šrouby nad sebou - naprosto stejně jako na rallye motorkách). Na dolním konci je navařená příčná trubička, na horním konstrukce lešení kokpitu opět příčná trubička. Obě jsou zesílené úhelníčky. Vypadá to docela pevně. Víceméně je tam jedna obrovská díra, kterou vyplňuje ta plastová bedna světel. Nad ní je malinkatý prostor na nějaké kabely ale jinak tam není moc místa na nic.
''
Padák nebo cokoliv jiného namontovaného zespodu do trojúhelníkových výztuh příčné trubičky nebude asi moc pevný. Pokud se použijí zadní šrouby, tak to je přímo do rámu a konstrukce stromečku nebo lešení kokpitu s tím nemá co dělat. Ty přední díry se přímo nabízí chytit to na ně ale moc důvěru to nebudí.
Po stranách airboxu je z každé strany filtr a plastové sání zakončené gumovou trubkou do zadní strany masky. Pro čištění filtrů bude potřeba sundávat boční plasty ale nádrž může zůstat na místě naštěstí. Spodní černé "spoilery" pod kapotáží jsou jen na sucháčích. Není to tak snadné ale taky to není tak šílené, jak na jiných v součastnosti prodávaných nových motorkách jiných výrobců.
''
Jo a ke svíčkám je naštěstí přístup na boku válců, takže když se motorka utopí, tak to půjde celkem v pohodě.
Upravil TomasTT dne 29-02-2016 15:47
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
vilemx |
Afrika bude!!!
Přidané 29-02-2016 23:22
|
Člen
Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15
|
Tomáši, jestli to máte ještě rozhozené, můžeš zvážit světlomet a budíky, prosím? |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 29-02-2016 23:59
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
vilemx napsal:
Tomáši, jestli to máte ještě rozhozené, můžeš zvážit světlomet a budíky, prosím?
Budíky jsme nevyndávali - je miniaturní krabička.
Světlo zvážím zítra ale odhaduju to na 2-3kg max.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Jirik |
Afrika bude!!!
Přidané 01-03-2016 15:19
|
Člen
Příspěvek: 45
Založený: 18.12.15
|
A jak hodnotíš celkové zpracování nové Afriky, když jste se jí "koukli pod sukně" s ohledem na to, že jí Honda prezentuje jako daleko více adventure než je většina konkurenčních cestovních endur? |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 01-03-2016 15:23
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
TomasTT napsal:
vilemx napsal:
Tomáši, jestli to máte ještě rozhozené, můžeš zvážit světlomet a budíky, prosím?
Budíky jsme nevyndávali - je miniaturní krabička.
Světlo zvážím zítra ale odhaduju to na 2-3kg max.
Tak světlo váží 2450g
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 01-03-2016 15:51
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Jirik napsal:
A jak hodnotíš celkové zpracování nové Afriky, když jste se jí "koukli pod sukně" s ohledem na to, že jí Honda prezentuje jako daleko více adventure než je většina konkurenčních cestovních endur?
No mechanik je dlouholetý hondař, který nemá na výrobky honda úplně nestranný názor. Nicméně první dojmy byly mizerný - spousta plastových deklů, dekly přes dekly, nacvakávací packy (dřív nebo později se urvou), málo místa...
Teď už je to trošku lepší ale některý detaily nechápeme, vypadá to jak na motorkách z osmdesátých let.
- nářadí je ve schránce na levém boku motoru. Je to na imbus. Nejdřív se musí sundat sedlo a vytáhnout ten imbus, pak vyšroubovat schránku. To nešlo dát pod sedlo rovnou?
- baterka je speciální a má celkem malou kapacitu. Není prakticky šance strčit tam nějakou jinou motorkovou někde v tramtárii kdyby klekla.
- líbí se nám, jak jsou udělaný choboty sání ale přístup k nim přes krycí plasty je nic moc. NIC lepšího než dva šrouby v airboxu 1150GS pod sedlem jsem zatím neviděl. Tady jsou filtry sice výš ale o dost hůř přístupný
- ke svíčkách je přístup zboku. Pokud jsou nahoře další svíčky (divil bych se kdyby nebyly) tak k nim bude přístup totální peklo. Některý motorky když se utopí, tak dokud se nevyčistí všechny svíčky tak nestartují. Doufejme to nebude tenhle případ
- na první pohled musí každý na odstrojený motorce vidět, že všechno těžký je dole pod linkou rámu. Nízké těžiště
- bohužel nádrž 19l bude znamenat jen třeba 300km dojezd což pro "adventure" zase není takový šlágr, někde je potřeba fakt mnohem víc - ne všude je benzín každých pár kilometrů
- když srovnávám kokpit třeba LC8 nebo 1190 KTM, tak tam je všechno připravený pro napájení dalších věcí - spínaných 12V za klíčkem, stálých 12V... Tady není nic, ani ten kabel. Natož zapojený a připravený.
- kokpit má kovový stromeček a celé lešení budíků je kovové. To je super
- obří plastový box se světly zabírá prakticky celý prostor kokpitu, takže se tam stěží smotá přebytečný kabel od navigace a to je všechno.
- Poloha budíku nejde změnit a ve stupačkách (187cm postava) už na něj je dost blbě vidět. Nikdo nepočítal s tím, že by se na adventure motorce jezdilo ve stupačkách?
- sériový blástry jsou směšný. To je jen tak aby se neřeklo, i proti větru jsou nízký a upevnění na jedné straně plastovým můstkem a na druhé straně jen nastrčené ve vidličce na konec závažíčka - to nic neochrání.
- hadice by teda mohly být pancéřový i kdyby to stálo o pár tisíc víc. Je to kruci adventure motorka ne?
Ale jak jsem psal - dojmy jsou fakt pozitivní až na ty detaily..
Zásadní je těžiště, to už níž asi dát na takové motorce nejde.
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|