Motodoplňky Marselus
|
AldaGS |
Přidané 12-04-2012 08:47
|
Člen
Příspěvek: 40
Založený: 20.07.11
|
BEGR ma rychloupinani vyreseny takhle, me to vyhovuje.
Na fotce to asi neni uplne jasny, sroubujess rucne ty velky kola, ve kterych je zavit. Pak uz zadny dalsi matky, takze neni potreba zadny naradi.
''
Upravil AldaGS dne 12-04-2012 08:48 |
|
|
|
stepan |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 09:53
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
AldaGS napsal:
BEGR ma rychloupinani vyreseny takhle, me to vyhovuje.
Prostě přesně, jako to vymyslel a používá Touratech. |
|
|
|
bacaono |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 10:00
|
Člen
Příspěvek: 64
Založený: 13.02.11
|
No neviem. Vsetci tasky v kufroch nenosia. Tu velku maticu povolis aj ked nevyhadzes vsetky veci z kufra, staci aby tam vosla ruka a kufre sa daju odmontovat.
Ale na povolenie packy potrebujes podstatne viac miesta, cize vyhadzat viac veci.
Upravil bacaono dne 12-04-2012 10:03 |
|
|
|
AldaGS |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 10:35
|
Člen
Příspěvek: 40
Založený: 20.07.11
|
stepan napsal:
AldaGS napsal:
BEGR ma rychloupinani vyreseny takhle, me to vyhovuje.
Prostě přesně, jako to vymyslel a používá Touratech.
To je mozny, TT kufry neznam, mam BEGRy tak jsem uvedl ty. |
|
|
|
jencekgs |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 11:08
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10
|
Já mám matku na klíč a nijak mi to nevadí. Kufry dávám a sundávám tak 4x za rok a když moc tak jeden kufr zabere minutu. To nějak přežiju. Jo a mám Zdenko and Begr
Myslím že je kolem sundávání al kufrů zbytečná histerie. Když si vzpomenu jak mi lezly pořád věci z origo plasťáků a při každém otvírání to musel urovnávat, tak klidně radši budu montovat kufry každý den. Jinak taky dotahuju jen horní šrouby.
S Rablenkou cestou necestou |
|
|
|
Flash |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 11:12
|
Člen
Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10
|
nechci špinit vlákno trošku offtopicem....
mám kufry od huskyho s jeho standartním uchycením (puky s kovovými zámky a velkými podložkami). všechno to je jakoby na pevno. dotažení imbus klíčem je taky otázka pár sekund.
ale spíš mě zajímá jiná věc.
ty profily (zámky) které se dají přes nosič kufru aby tam držel jsou z docela silného profilu. mám trošku obavy, aby při případné větší nehodě (třeba v 40 kmh zastavení kufrem o nějakou překážku), nemyslím položení na bok v nulové rychlosti aby toto uchycení "neutrhlo" polovinu motorky a kufr se celý nevyrval.
co jsme tak se známejma zkoumaly, docela zajímavý nápad je tyto zámky udělat z elektrikářské 5mm šíny. to prý udrží kufr plný konzerv a zároveň je měkká a poddajná, takže by se při případné krizovka ohla ta a kufr sám by v podstatě upadnul nějak nezničenej a nepomrvilo by to ani držáky samotných kufrů. máte s tímto ještě někdo zkušenosti ?
If you see the flash, it's already too late |
|
|
|
stepan |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 13:07
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
Flash napsal:
kufr sám by v podstatě upadnul nějak nezničenej a nepomrvilo by to ani držáky samotných kufrů. máte s tímto ještě někdo zkušenosti ?
Opět mi nezbývá, než napsat, že puky, které používá Touratech jsou vyrobené právě tak, aby se kufr případně od nosiče odtrhl. K tomu napomáhá i menší síla stěn kufru, kdy kufr funguje jako deformační zóna. Přitom je dostatečně pevnej na běžné pády na bok. |
|
|
|
Flash |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 13:17
|
Člen
Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10
|
stepan napsal:
Flash napsal:
kufr sám by v podstatě upadnul nějak nezničenej a nepomrvilo by to ani držáky samotných kufrů. máte s tímto ještě někdo zkušenosti ?
Opět mi nezbývá, než napsat, že puky, které používá Touratech jsou vyrobené právě tak, aby se kufr případně od nosiče odtrhl. K tomu napomáhá i menší síla stěn kufru, kdy kufr funguje jako deformační zóna. Přitom je dostatečně pevnej na běžné pády na bok.
jestli tomu rozumím správně..
urve se ti i kufr a bez navaření ho zpátky nedáš, ne ? budou tam velké díry ve stěně kufru.
jako např. když budeš mít takový incident v albánii nebo úplně jinde někde o skálu, urveš uchycení kufru tak ho tam necháš ? nebo jak je vyřešeno že s tím kufrem a věcma odjedeš zpátky bez servisu dalších 1500 km ?
když máš kurtu tak ho přikurtuješ, jasně, ale to neřeší pořád to, že kufr a rám zůstane relativně nepoškozen. podle mě by stálo za úvahu zkusit ty šíny, aby se proste to samotné uchycení ohlo, protože to je z měkkého materiálu a pak abys ho dal zpátky jednoduše toto narovnáš a frčíš.
možná tomu rozumím špatně. dík za vysvětlení
If you see the flash, it's already too late |
|
|
|
kysin |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 17:07
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
co to je ty šíny ? |
|
|
|
stepan |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 17:28
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
Flash napsal:
stepan napsal:
Flash napsal:
kufr sám by v podstatě upadnul nějak nezničenej a nepomrvilo by to ani držáky samotných kufrů. máte s tímto ještě někdo zkušenosti ?
Opět mi nezbývá, než napsat, že puky, které používá Touratech jsou vyrobené právě tak, aby se kufr případně od nosiče odtrhl. K tomu napomáhá i menší síla stěn kufru, kdy kufr funguje jako deformační zóna. Přitom je dostatečně pevnej na běžné pády na bok.
jestli tomu rozumím správně..
urve se ti i kufr a bez navaření ho zpátky nedáš, ne ? budou tam velké díry ve stěně kufru.
Viděl jsem několik fotek takto vyskočených kufrů, pouze se ohne plech a puky vyskočí. Touratech má spodní puky celé z umělé hmoty.
Puky pak odšroubuješ, kufr vyklepeš a osadíš zpátky pukama a jedeš. Může se to samozřejmě i urvat tak, jak píšeš, ale to se může stát u každého kufru. Záleží na ráně a štěstí. Pokud by se ti ale kufr neměl urvat, tak se zničí ještě víc a náraz přenese i do podsedlovky, kde může nadělat více škody.
Místo urvat jsem asi měl napsal vyskočit, by to bylo jasnější.
Upravil stepan dne 12-04-2012 17:29 |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 18:06
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Tak dnes jsem s tím nalítal cca 150 km a jsem s tím zatím moc spokojen. Ani náznak povolení. Kufr sundaný za 8 vteřin . Nikomu to nenutím jen je to další myslím vychytávka pro lidi co maji třeba ty šrouby na klíč. Komu to nevadí ať to neřeší - mi to vadilo a osobně určitě zustanu u těch upínáku. Navíc jde o to ,že si je každý kdykoli může koupit sám. Osobně teoriim, že tt dělá ty šrouby tak aby se to utrhlo po pádu nevěřím - žaden pád nebude nikdy stejný a osobně jsem spíše pro variantu at to trží lépe. Každopádně desítka šroub na rámu udrží určitě více než 6mm na kufru krerý je navíc z al. Loni jsme jeli kotěhulkama ve Slovinsku a jeden z nás měl nehodu a motorka letěla nekolik metrů po zemi a rozhodně bylo lepší ,že se trochu zdeformoval jeho kufr a prohl se nosič od kufru,protože jsme v klidu mohli pokračovat dále. nedovedu si představit jak to v tt můžou testovat a za jakých podmínek ale i kdyby, já bych to určitě nechtěl. Jde o to ,že se každý může rozhodnout sám za sebe . Je to jen další z řady možností. A jak bylo psáno právě ,že ne každý používá ty tašky tak je to právě mnohem snažší než v hromadě věcí nandávat klíč. Takhle stačí nahmatat a potáhnout a puk okamžitě povolí. V podstatě do stavajicích plocháčků stačí navrtat na druhé straně díru a udělat závit a koupit ty upínáky. Je zajimavé ,že po mně mnoho lidí chtělo ať udělám uchyty které by byly hlavně univerzální a montáž kufrů by byla rychlá. Trax to vyřešil po svém a nechá si za to řádně zaplatit a to musíte mít jejich nosiče. Já jsem jen nabídl mnohem levnější variantu, která je navíc pro všechny trubkové nosiče a včecky al kufry a koupíte je na každém rohu. Nezapomínejte na cenu 8x upínák = 240kč
Upravil Marselus dne 13-04-2012 07:43
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
kysin |
Motodoplňky Marselus
Přidané 12-04-2012 21:13
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
Chlape ty seš koumák, zlatý český ručičky, já teda používám imbus klíč vadila mě dokonce vevnitř i klasická hlavička imbus šroubu tak jsem je vyměnil za imbus s čočkovou hlavičkou, kufry budu sundávat dost často neprojedu s něma skrze dveře na parkování, mám je první rok tak uvidím jak mě to bude štvát.
Říkal jsem si jestly by ty tvoje napínáky nestačily jen 2 nahoru - pokud by jsi měl dole puky nastálo a ty jekle kolmo dolů mohl by jsi to zaháknout na nosič - dotlačit a pak už jen dotáhnout horníma napínákama do toho bych možná šel , zkus to jestli by to nešlo |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 13-04-2012 07:58
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
kysin napsal:
Chlape ty seš koumák, zlatý český ručičky, já teda používám imbus klíč vadila mě dokonce vevnitř i klasická hlavička imbus šroubu tak jsem je vyměnil za imbus s čočkovou hlavičkou, kufry budu sundávat dost často neprojedu s něma skrze dveře na parkování, mám je první rok tak uvidím jak mě to bude štvát.
Říkal jsem si jestly by ty tvoje napínáky nestačily jen 2 nahoru - pokud by jsi měl dole puky nastálo a ty jekle kolmo dolů mohl by jsi to zaháknout na nosič - dotlačit a pak už jen dotáhnout horníma napínákama do toho bych možná šel , zkus to jestli by to nešlo
Mám to zrovna tak jako ty. Neprojedu přes dveře garáže. Jinak nevidím problém vtom ,že spodek bude na trvalo zatažený , protože je úplně jedno jestli je tam sroub nebo upinak. Takže dole můžou být dva šrouby a na vrchu dva upinaky . Takže kufr dole za 4 vteřiny
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
stepan |
Motodoplňky Marselus
Přidané 13-04-2012 16:39
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
Marselus napsal:
Takže kufr dole za 4 vteřiny
Kolik času z těch 4 vteřin zabere sundavání víka? |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 13-04-2012 17:20
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
stepan napsal:
Marselus napsal:
Takže kufr dole za 4 vteřiny
Kolik času z těch 4 vteřin zabere sundavání víka?
Tos mě dostal to může u mně trvat i 20minut protože věčně hledám klíče a někdy u garáže zjistím ,že je vůbec nemám tak i dýl
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
zdenek1 |
Motodoplňky Marselus
Přidané 14-04-2012 21:22
|
Člen
Příspěvek: 142
Založený: 24.09.11
|
Čoveče tato tvoje vychytávka se mi zdá teda hodně,opakuji hodně vychytaná!!! Nemáš foto i druhé strany?Popřípadě bych se teda někdy stavil na tuto vymakaninku osobně podívat ?!
Upravil zdenek1 dne 14-04-2012 21:26 |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 15-04-2012 21:10
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
zdenek1 napsal:
Čoveče tato tvoje vychytávka se mi zdá teda hodně,opakuji hodně vychytaná!!! Nemáš foto i druhé strany?Popřípadě bych se teda někdy stavil na tuto vymakaninku osobně podívat ?!
Tak mašinu mam i s kuframa v garáží tak jedině na nějaké vyjížďce.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 16-04-2012 16:24
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Přátelé , pár lidí si u mně objednalo reflexní pásky, tak jsem jich nechal udělat více abych získal lepší cenu . Nejedná se o 3m, ale odráží taky velice dobře - mám ze stejného materiálu udělané i odrazové loga na kufrech. Páska má 5cm na šířku a délka 1 metr. Na kufry jsem ale dal pouze 2.5 cm a stačí 25 cm na délku. Cena za 1metr x5cm = 50KČ
Pokud teda naporcujete jako já tak pásek vychází na 12.50kč
Foto jak to vypadá na kufrech + dva kousky na ukázku.
Brzy v e-shopu. Kdo by chtěl hned tak můžete napsat do pm nebo mail. popř vezmu na dorotu.
''
''
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Marselus |
Motodoplňky Marselus
Přidané 17-04-2012 20:39
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Kryty svodů na gs 1200 hotové cena za pár 600kč - Není třeba sk pásek na připevnění . Šrouby z nerezi budu dodávat k sadě. Ještě poměřím spodní díl a udělám stejnou verzi. Taky botky - rozšíření stojanu pro gs 1200 od r.v 2010 nahoru hotové a ve výrobě. Cena 380kč Brzy v e -shopu ale dříve hodím ještě foto tady.M.
''
''
Upravil Marselus dne 17-04-2012 20:40
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
czunik |
Motodoplňky Marselus
Přidané 18-04-2012 09:19
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
je to dost dobré....a ještě tašky do boku na padák na advika pasují s tolerancí i na hepco dobrá práce synku
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|