tak ten ví naprosto přesně co dělá... nenucené, uvolněné... klobouk dolů...
---------------------------------- "to je ON, mého srdce Strom..."
Můj web? Tady > www.tarabys.blogs...
Tarabys napsal:
tak ten ví naprosto přesně co dělá... nenucené, uvolněné... klobouk dolů...
mně se nejvíc líbí pak ten konec jak jezdí v uličkách jako na centimetry ke stěně, kdyby tam někdo šel tak nedej bože kde by to zapustil
každopádně, borec a motorka taky ovladatelná. podle videa to vypadá jako kdyby to byl 140 kg těžkej jednoválec a ne dvanáctka dvouvál s mokrou váhou 261 Kg (pozn. pro rejpaly, mokrá myšleno s olejem a benzínem )
Upravil Flash dne 03-06-2011 13:25
If you see the flash, it's already too late
Tarabys napsal:
tak ten ví naprosto přesně co dělá... nenucené, uvolněné... klobouk dolů...
mně se nejvíc líbí pak ten konec jak jezdí v uličkách jako na centimetry ke stěně, kdyby tam někdo šel tak nedej bože kde by to zapustil
každopádně, borec a motorka taky ovladatelná. podle videa to vypadá jako kdyby to byl 140 kg těžkej jednoválec a ne dvanáctka dvouvál s mokrou váhou 261 Kg (pozn. pro rejpaly, mokrá myšleno s olejem a benzínem )
Mokra neznamena, ze je zrovna umyta?? tyyy jo... jsem do ted myslel ze jo
XL 1000V Varadero(zebra)
Také jsem se byl na ní sklouznout, a utíká jak píchlá ****.
Super brzdy,ohromnej displey, makaný uchycení kufrů, štítek funguje obstojně i ve vysokých rychlostech jen horší sedlo (šíleně rovné),páčky jdou docela ztuha a motor má zvuk jak šicí stroj (ševelení rozvodů).
Výkonově mi připadala na víc než 110koníků teda oproti BMW 1200 co má psáno 105k je Yama letadlo ale Multistrada 1200 je zase o level jinde.
Podvozek tvrdší nalazený někam na dálnice v Rakousku.Jinak příjemná motorka na asfalt co neurazí, i na místě snadno manévrovatelná a hlavně nic z toho netrčí do stran
Majitelia, nasli ste na masine nejake chybycky krasy? Zatial sa mi nepodarilo nic najst a nechce sa mi verit ze by novy modelovy rad bol uplne bez chyby.
PS: Niekto povazuje za chybu vedenie kablov z plynu, takze okrem toho.
Ivan napsal:
Majitelia, nasli ste na masine nejake chybycky krasy? Zatial sa mi nepodarilo nic najst a nechce sa mi verit ze by novy modelovy rad bol uplne bez chyby.
PS: Niekto povazuje za chybu vedenie kablov z plynu, takze okrem toho.
Teď v Rumunsku jsme na ní potkali kluka. Jede to fakt skvěle. Akorát řikal, že je trochu problém vyměnit zadní kolo. Prej mu to v servisu dělali tři lidi.
Ivan napsal:
Majitelia, nasli ste na masine nejake chybycky krasy? Zatial sa mi nepodarilo nic najst a nechce sa mi verit ze by novy modelovy rad bol uplne bez chyby.
PS: Niekto povazuje za chybu vedenie kablov z plynu, takze okrem toho.
Teď v Rumunsku jsme na ní potkali kluka. Jede to fakt skvěle. Akorát řikal, že je trochu problém vyměnit zadní kolo. Prej mu to v servisu dělali tři lidi.
tu dvanáctku jsme měli teď na supertenere sraze co byl, kde jsme ji opravdu prozkoumali. fakt povedená motorka. a enduro ji taky moc jde. pak dám do vlákna nějaké fotky a videa, teď na to nemám čas
If you see the flash, it's already too late
Využil jsem možnosti akce na zápůjčku motorek a svezl se na ní. Jede jak z praku, skvěle brzdí. Je na místě ovladatelnější jako moje R 1150 Gs. Mé negativa:
- z motoru se line hrozný zvuk(psáno výše, šicí stroj)
- při jízdě ve stupačkách široké plasty na nádrži, blbě se mi motorka ovládá koleny
- rozdíl mezi tourer a sport režimech pocitově zvášť nijak markantní
Tak moje pocity. Jinak se mně líbí. Po asi finančně dost náročných úpravách bych ji bral.
Ivan napsal:
marvy: chalan zo servisu pisal ze u nich pred par dnami niekomu menili gumy a ze to v pohode zvladol jeden servisak, do hodiny to mal hotove.
Asi to teda nakonec bude spíš o šikovnosti a nějakym grifu.
Joe: no o sirke pocujem prvy krat a popravde sa mi tomu nechce verit kedze v yamahe na jazdu v stupackach dost mysleli(kedze moto bola robena aj na dakar) a ani podla foto mi nepride siroka. Nemal si kolena nejak moc v predu?
''
Omlouvám se za zdržení, ale já při své výšce nemohu mít kolena vepředu neboť mám 176 cm. o úpravách co jsem psal výše asi tak, jako první by šel ven výfuk a svody (splnění evropské normy je v tomto případě pro výrobce limitující), ale myslím si, že by si to zasloužilo lepší zvuk a tím i lepší průběh kroutícího momentu (ne, že by to jelo špatně) možná by potom nebyl slyšet ten zvuk šicího stroje. Další úprava, o něco širší řídítka.
Výše uvedené, jsou jen mé názory a nikomu je nevnucuji.
Viděl jsem ju (na živo) v Yamaze v Hustopečích minulý týden, ale nějak mně nepasuje umístění ol. filtru.Zdá se mi moc na raně. A cena- 360.000,- No coment.
hobrnos napsal:
Viděl jsem ju (na živo) v Yamaze v Hustopečích minulý týden, ale nějak mně nepasuje umístění ol. filtru.Zdá se mi moc na raně. A cena- 360.000,- No coment.
no jo 360 000 ale máš to i s kuframa a nějakou výbavou, což u BMW dostaneš novou dvanáctku za 400 bez ničeho
ale každopádně jsou to ceny dost vysoké u těchto dvanáctkových endur, jít tak 20% dolů by byla jiná....
ale asi tak. kdo to chce tak si to stejně koupí a kdo ne, tak čumí
If you see the flash, it's already too late