Suzuki DR 350
|
Barney |
Přidané 06-11-2014 17:39
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Ona je ta "trubička" vlastně pouzdro kluzného ložiska. Takže když nepřesahuje ven, a spojkový koš se z obou stran přimáčkne podložkama, tak se volně netočí a je to naprd. Dělal jsem fotky...
'' '' '' '' '' ''
Na poslední fotce je to pouzdro ve spojkovém koši, chtěl jsem vyfotit jak malý (nebo žádný) to má přesah, ale jde to blbě vidět.
Upravil Barney dne 06-11-2014 17:46
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 06-11-2014 18:23
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
... tak mě napadlo, to pouzdro je 20x25x29. V nějakém krámě s ložiskama by mohli umět sehnat třeba 20x25x30.
Ale zase, 1 mm vůle je dost.
Upravil Barney dne 06-11-2014 18:54
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 06-11-2014 20:08
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Obávám se, že to pouzdro se běžně neprodává
Můžeš projít strojírenské tabulka, ale myslím že to je prostě jejich (suzuki) výrobek
Asi by se to dalo nechat vyrobit
Je otázka jaké to má další tepelné zpracování, broušení ...
.
Je někde vidět ta podložka č.2 ? Které je z vnějšku koše ?
|
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 06-11-2014 20:26
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Podložky jsou dvě. Vidíš je na fotce č. 4 a předposlední fotce.
Diskutoval jsem to s Tátou a vezme z té zadní strany koše desetinu-dvě... Zdá se že to kluzné ložisko málo zalisovali a na té zadní straně nepatrně trčí. Nemám to doma čím přesně změřit.
... To pouzdro jsem právě našel na internetu - http://zbozi.arko...metal.html Jen nevím jestli bych ho sehnal i u nás. Pamatuju si, že jsem sháněl nějaké gufero a 20 mm hřídel tady prý není normovaná.
Tož tak.
Upravil Barney dne 06-11-2014 20:26
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 06-11-2014 20:40
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Tak obě řešení vypadají jako schůdná
Ty 2/10 mm co odebereš na koši asi ničemu vadit nebudou
Ale i s tím pouzdrem by se dalo pohrát
Akorát ověřit jestli to je shodný matroš jako to co je originál
|
|
|
|
John |
Suzuki DR 350
Přidané 07-11-2014 06:48
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
Těší mě, že tohle vláno nabírá pěknou "užitnou hodnotu". Přes zimu bych chtěl pořešit na své DRce nová řidítka a jejich zvýšení a také mě zaujaly širší stupačky DRC. Máte s nimi někdo zkušenost? http://www.motodr...i-dr-350sr
A ještě jsem narazil na možnost zvýšení "zadní partie" pomocí změny délky "kostí" na přepákování zadního tlumiče. Máte s toto úpravou taky nějaké zkušenosti?
Upravil John dne 07-11-2014 06:51
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|
|
Milanek |
Suzuki DR 350
Přidané 07-11-2014 07:12
|
Člen
Příspěvek: 179
Založený: 18.04.14
|
kluzných pozder je kopec http://www.kluzna...ch-lozisek spis jde o ot to tam bez nasledku namontovat - ja bych vzal nejaky silnejsi nalisoval a pak odsoustruzil a prestruzil , event. klidne pozdro s osazenim a to pak odtočit na soustruhu , opravit to urcite jde |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 07-11-2014 18:55
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Tááákže... Táta z koše stočil co přesahovalo, vůli to má 0,15 mm. Namotnováno, složeno a neutrál tam padá jak po másle. Naprostá paráda!
''
Upravil Barney dne 08-11-2014 07:27
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 08-11-2014 13:22
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Barney , a z hlediska hluku od koše, nějaká změna k horšímu? Není ho více slyšet ? |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 08-11-2014 19:34
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Jo, je o něco více slyšet.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
snelcuk |
Suzuki DR 350
Přidané 09-11-2014 10:14
|
Člen
Příspěvek: 1281
Založený: 20.10.11
|
barney napsal:
Tááákže... Táta z koše stočil co přesahovalo, vůli to má 0,15 mm. Namotnováno, složeno a neutrál tam padá jak po másle. Naprostá paráda!
Happy end |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 14:25
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Zpátky k převodům, trochu jsem listoval manuály a našel jsem rozdíly...
Od roku 94 má DRko kratší (tj. více do síly) primární převod.
''
''
Nahoře rok 91, dole rok 94
-----------------------------------
V roce 96 přidali jeden zub na kolečku jedničky (tedy nepatrně delší převod).
''
-----------------------------------
Aby toho nebylo málo, od roku 97 se dá sehnat DRko opět s původním primárním převodem, ovšem záleží pro jaký trh bylo určeno.
''
''
A teď se v tom vyznej
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 14:34
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Takže Dimi, pokud máš primární převod více do síly a sekundární (finální) převod více do rychlosti než já, vlastně to můžeme mít nakonec velmi podobné.
Proto jsem po projížďce na tvém strojí říkal, že jsem čekal ten rozdíl větší, v tom může být ten zakopaný pes.
Zamotal jsem ti hlavu?
P.S. Mám rok 91, originální sekundární převod 14/43. Ať víš na čem jsi jel.
Upravil Barney dne 22-11-2014 14:37
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
qwert |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 14:37
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Už si zralý na silnější motorku at ty převody furt neřešíš.. |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 14:38
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Počítáme a navrhujem převody teď ve škole, takže to řešit stejně budu.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
qwert |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 15:01
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Tak to ted můžeš spočítat na mé SERko at nemám pocit že mě chce zabít.. |
|
|
|
MatyB |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 15:52
|
Člen
Příspěvek: 391
Založený: 06.10.12
|
qwert napsal:
Tak to ted můžeš spočítat na mé SERko at nemám pocit že mě chce zabít..
U tebe na SERku je to jedno, kdyz mas dost plynu tak je uplne jedno co tam mas za prevod (kvalt). Jedine, ze by jsi jel na jeden valec . |
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 17:20
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
barney napsal:
Takže Dimi, pokud máš primární převod více do síly a sekundární (finální) převod více do rychlosti než já, vlastně to můžeme mít nakonec velmi podobné.
Proto jsem po projížďce na tvém strojí říkal, že jsem čekal ten rozdíl větší, v tom může být ten zakopaný pes.
Zamotal jsem ti hlavu?
P.S. Mám rok 91, originální sekundární převod 14/43. Ať víš na čem jsi jel.
Jsem z toho zmatený jako čerstvě vyoraná myš. Prosím vysvětlit, z čeho se vypočte primární převod. Díky |
|
|
|
qwert |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 17:23
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Primární převod máš pod levým víkem..Ale ten neovlivníš,ten je daný ozubenými koly výrobcem.. |
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 17:33
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
qwert napsal:
Primární převod máš pod levým víkem..Ale ten neovlivníš,ten je daný ozubenými koly výrobcem..
No ale podle těch tabulek, co poslal Barney, mají ročníky 1991 i 1994 stejné počty zubů ozubených kol v převodovce pro jednotlivé převodové stupně, a přitom primární převod pro rok 1991 je 2,818 a pro rok 1994 je 2,733. Čím je daný ten poměr 62/22 a 64/20? |
|
|