Afrika bude!!!
|
vilemx |
Přidané 04-03-2016 00:58
|
Člen
Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15
|
Ale ono to souvisí všechno dohromady. Honda tady umístila velkou, relativně těžkou, složitou, nerozebíratelnou??? škatuli namísto menších, lehčích, jednodušších a rozebíratelných škatulek či parabol. Kromě samých praktických mínusů vidím pozitivum jen v nižším odběru Ampíků, doufám, že v lepší svítivosti a pak image LED technologie.
Protože jsem už pár podobných světlometů (Varan, TA, Domino) s ulámanými příchytkami dával do kupy, tak vím, jak málá deformace lešení stačí, aby ty plastové úchyty ulítly. O možnosti servisování střev tohoto LED řešení nemluvě. Tenhle světlomet mi přijde vhodný do Crosstourera nebo Golďase, ale ne do obouchánka. |
|
|
|
abbe Faria |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 02:05
|
Člen
Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15
|
TomasTT napsal:
abbe Faria napsal:
qwert napsal:
Posoudím až si to vyzkouším.Pořád vidím že lc8 má stavebně nižší motor a díky absenci olejové vany i níže uložený.Benzín taky podstatně níže jako i baterku..No a stará lc8 je i o skoro 10 kilo lehčí..
Souhlas. ale někdo by mohl vymyslet ekvivalent.
Ale LC 8 už se neyrábějí
Mě zajímá proč se vážejí světla u afrik a ne u BMW nebo jiných strojů?
No asi proto že BMW nepsalo, že to je opravdová adventure motorka
Jinak já jsem poukázal na to, že to je obrovský a tvoří to jeden kus - na váhu se někdo zeptal až potom. Podle mě o váhu nejde v tomhle případě vůbec ale to, že to je obrovský a jak se zdá, tak neopravitelný v případě poškození, tak mě to neladí s tou koncepcí "true adventure".
Jak to že nepsalo? 1150 adventure,1200 adventure, F 800 adventure,to je málo
Osobně si myslím,že reklamní kampaň převzala honda od BMW.
A teď tady čtu,že to nebude tak horké
Upravil abbe Faria dne 04-03-2016 02:12 |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 02:33
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
vilemx napsal:
Ale ono to souvisí všechno dohromady. Honda tady umístila velkou, relativně těžkou, složitou, nerozebíratelnou??? škatuli namísto menších, lehčích, jednodušších a rozebíratelných škatulek či parabol. Kromě samých praktických mínusů vidím pozitivum jen v nižším odběru Ampíků, doufám, že v lepší svítivosti a pak image LED technologie.
Protože jsem už pár podobných světlometů (Varan, TA, Domino) s ulámanými příchytkami dával do kupy, tak vím, jak málá deformace lešení stačí, aby ty plastové úchyty ulítly. O možnosti servisování střev tohoto LED řešení nemluvě. Tenhle světlomet mi přijde vhodný do Crosstourera nebo Golďase, ale ne do obouchánka.
Svítí to fakt docela dobře. Ale přesně souhlasím - v téhle motorce to mělo být udělaný jinak.
Tohle už je trošku extrém ale v principu - prostě dvě samostatný paraboly na držácích a elektronika někde za tím.
TomasTT přiložený následující obrázek:
[128.28Kb]
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 02:53
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
abbe faria: no jo, ty myslíš "adventure" v názvu.
Tak tomu myslím nikdo nevěří už tak 10 let ne? Možná tak LC4 Adventure ale dál už ten název je zprofanovanej. Proto taky honda použila to "true"
A ono taky záleží na tom, co kdo za dobrodružství považuje. Někdo jede cestu kolem světa a je to "dobrodružná cesta" a přitom třeba vůbec nevyhledává offroady když nemusí a když už musí, tak jede opatrně, protože má motorku přeloženou spoustou věcí. Cestovatelé obecně nejezdí žádný masakry. Až na pár vyjímek (Simon Thomas třeba). Jedou na motorkách, který vůbec ani do téhle kategorie napatří. Ale zábava v terénu to moc asi nebude.
Každý si asi od toho představujeme něco jiného ale já jsem si před 15 lety kupoval F800GS Dakar v naději, že v té motorce bude alespoň něco z těch dakarských speciálů BMW,které v té době relativně nedávno vyhrávaly rallye. Nebylo tam vůbec nic kromě loga na nádrži. Pak 1150GS Adventure, kde jsem se viděl na Altiplanu zrovna jako ten borec na fotkách v reklamním prospektu. A to s tím relativně jezdit fakt šlo. Ale od té motorky jsem nečekal, že to bude jezdit jako dakarský speciál. Naopak - že to uveze haldu věcí a půjde s tím jet mimo silnici. A to celkem splňují všechny až do dneška včetně LC. Ale bohužel mě baví jezdit trošku jinak, víc sportovně a asi míň s tím nákladem a od té Hondy čekám, že to bude zábavný, spolehlivý a pro takové ježdění vhodnější. Ale už nádrž napovídá, že to není stejná kategorie jako motorky s 30l.
Takže asi čekám prostě něco s podvozkem jako 990, spotřebou F800GS a spolehlivostí 1150GS
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 02:58
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
''
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
12345 |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 04:33
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Tož pěkné jsou obě,asi bych se těžce rozhodoval.naštěstí se můj zájem ubírá úplně jiným směrem... |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 07:44
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Na těch fotkách jde vidět že u KTM byla snaha aby vše těžké bylo co nejníž.Velikost nádrže u afry bych neviděl tak černě Tome,i na Sahaře jsme nacházeli prodejce benzínu.Myslím že v naproste většině dojezd 300km stačí.A věřím že pro opravdové cestovatele bude časem k sehnání i pro novou afru velká nádrž jaká byla i pro starou afru,lc8 a dokonce i pro superenduro se vyrábí 30litrová nádrž.. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 11:56
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
Na těch fotkách jde vidět že u KTM byla snaha aby vše těžké bylo co nejníž.Velikost nádrže u afry bych neviděl tak černě Tome,i na Sahaře jsme nacházeli prodejce benzínu.Myslím že v naproste většině dojezd 300km stačí.A věřím že pro opravdové cestovatele bude časem k sehnání i pro novou afru velká nádrž jaká byla i pro starou afru,lc8 a dokonce i pro superenduro se vyrábí 30litrová nádrž..
Já myslím, že je vidět stejná snaha i u Hondy. Nahoře je jen plastový airbox.
S tou nádrží - no nevím, v písku prý to žere 8-10l, takže teoreticky by dojezd mohl být jen 200km a to je fakt nic moc. 25l by nebyla o tolik větší (a prázdná těžší) a byla by šance na větší dojezd. Ale 18.8l to není fakt nic extra. Velká nádrž - uvidíme. Spíš třeba přídavná vzadu jako je kanadská na F800GS apod.
Jinak sahara je velká - nevím přesně kde myslíš ale třeba z Nouadhibou do Ataru jsem nesehnali ani litr bez oleje do dvoutaktů. Kluci, co jeli k ruinám památníku Meoniho za Atarem ho tam lili ale to byly LC4 karburátory. My jsme to měli jako krajní možnost, protože jsme to zkusili v 990 a nechtěla vůbec nastartovat. Motoru to asi neudělá nic ale strašně se zasírají svíčky a jak je to nějaká 86OCT nebo co to je za směs s petrolejem, tak to bylo příšerný. Každopádně ani ten dvoutaktní nebyl třeba 600km. Ono to už nehraje takovou roli, jestli je nádrž 20 nebo 25, protože to je stejně málo ale někdy se to prostě hodí mít možnost natankovat víc. Rozhodně lepší než se starat o 10l kanystr na nosiči.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Eso_Rimmer |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 12:23
|
Člen
Příspěvek: 10
Založený: 02.11.15
|
rekl bych, ze na expedicni masine mit nadrz necelych 19l neni moc expedicni... |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 15:56
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
No možná jsi přesně trefil to správný slovo - "expediční".
Tohle je "opravdová adventure" motorka ale podle mě ne expediční. Za "expediční" považuju právě třeba velkýho advíka BMW. Prostě expediční je podle mě ultra naložená motorka vč. rybářských prutů a skládacího lehátka, teoreticky i ve dvou lidech a převážně jen jízda po čemkoliv po čem se dá jet - od silnice po prašné cesty a pisty. A tisíce kilometrů. Náhradní gumy na padácích atd...
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Meli |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 17:34
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
Tak jsem byl na výstavě a napočítal tam celkem 9 nových afrik...
Je docela pěkná, kupodivu působí celkem drobně... je pohodlná... jen nevim jeslti je normální že když se ve stupačkách posunu dozadu tak se mi do lýtek zareje držák zadních stupaček... ale možná s moto botama je to jinak...
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 04-03-2016 17:41
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Měli: bohužel máš pravdu. Já jsem myslel, že se to zlepší s velkýma stupačkama ale je to stejný. Dělá to ten kulatý přední šroub. Prostě to tam nemá co dělat celé ty zadní stupačky půjdou pryč a bude to
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
abbe Faria |
Afrika bude!!!
Přidané 05-03-2016 00:59
|
Člen
Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15
|
Recenze
Sedlo dle mě dostačující pro jzídu ve dvou (oproti staré africe)
Plasty klasika ABS není to patníkovka styl KTM -
Zadní vidlice svařenec plus hliník v podstatě totožné s xrv
Pérování použili jsme člověka cca 120 kg.dost si o sedá
Nádrž je fakt hodně malá nevím,zřejmě výkon verzus hmotmost
Hlavní rám a podsedadlovka čistý železo, kopie XRV |
|
|
|
Roman Polednik Bighusky |
Afrika bude!!!
Přidané 06-03-2016 23:47
|
Člen
Příspěvek: 12
Založený: 16.12.14
|
Bighusky Concept nove Hondy Africa Twin na Motosalonu 2016 v Brne
Zatim mame jen:
Hlinikove kufry + nosice s vyrezem ny vyfuk
Hlinikovou plotnu pro zadni kufr + zadni kufr
Zadni rozetu ve zlatem eloxu
Spodni kryt motoru - karbon
Padaci ram
CNC lamaci packy - zlaty elox
a pripravujem dalsi doplnky - vice jsme nestihli do vystavy pripravit /bylo na to jen 14 dnu!/
''
|
|
|
|
petr0604 |
Afrika bude!!!
Přidané 07-03-2016 07:20
|
Člen
Příspěvek: 275
Založený: 07.08.11
|
http://auto.idnes...tomoto_fdv |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 07-03-2016 12:17
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Příšerný text. Připadá mi to jak určené pro motorkari.cz
"nekonečně dlouhé přední USD vidlice" - chybí napsat ale jen s průměrným zdvihem
"ani jízda ve sněžení není díky tomuto plexi problém" - protože plexi jako kdyby tam nebylo a jezdec s výškou 187cm chytá všechno do ksichtu
Co to je za ****itu "štíhlá postava s vypracovanou muskulaturou"
Ostře řezaná samolepka na plastech
Ostře řezaná výfuková koncovka
Úctyhodných 92 koní u litrového dvouválce? To fakt jako myslí vžně?
To je fakt blábol.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 07-03-2016 12:24
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Vždyt jsou ty testy všude stejné.Pochválí se úplně všechno.Vždyt by jim to ten výrobce snad ani nepůjčil.. |
|
|
|
12345 |
Afrika bude!!!
Přidané 07-03-2016 12:44
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
TomasTT napsal:
Příšerný text. Připadá mi to jak určené pro motorkari.cz
"nekonečně dlouhé přední USD vidlice" - chybí napsat ale jen s průměrným zdvihem
"ani jízda ve sněžení není díky tomuto plexi problém" - protože plexi jako kdyby tam nebylo a jezdec s výškou 187cm chytá všechno do ksichtu
Co to je za ****itu "štíhlá postava s vypracovanou muskulaturou"
Ostře řezaná samolepka na plastech
Ostře řezaná výfuková koncovka
Úctyhodných 92 koní u litrového dvouválce? To fakt jako myslí vžně?
To je fakt blábol.
"štíhlá postava s vypracovanou muskulaturou" to mysleli asi mne.... |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 07-03-2016 12:54
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
..agresivnějším rozjezdům je připravena pomoci antihoppingová spojka
..luxusní ráfky z lehkých slitin s drátěnými výplety
....Unicam vačka- Nejzajímavějším jevem na tom ale je, že tím došlo k soustředění setrvačných hmot do centra motorky
....režim G při změně rychlostních stupňů eliminuje „díru“ mezi řazenými rychlostmi..
|
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 07-03-2016 15:55
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Tak po delší době "recenze", při které jsem se fakt pobavil.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|