Afrika bude!!!
|
qwert |
Přidané 08-03-2016 16:10
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Tak tohle mělo třeba jen přitvrzené péro at se s tím může skákat a tím se to samozřejmě zvedne.. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 08-03-2016 17:40
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
Tak tohle mělo třeba jen přitvrzené péro at se s tím může skákat a tím se to samozřejmě zvedne..
Těžko. Řekl bych, že to bude stejný jako podvozek na tom prototypu co byl na EICMA vedle produkční verze.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 09-03-2016 16:26
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Jen pro info - dnešní zpráva...
Závodní tým Touratech Racing na sezónu 2016 ohlašuje radikální posilu...
S prototypem závodního speciálu na bázi CRF1000 pojede mnohonásobný účastník rallye Dakar (poprvé startoval v roce 1997), vítězný navigátor v kategorii automobilů a TOP3 pilot Toyoty - DIRK VON ZITZEWITZ
První závod, kde ho můžete sledovat bude Hellas Rally Raid 2016
A nějaké zákulisní detaily: motorka má aktuálně pod 200kg, zvýšené zdvihy (+25mm vpředu, +28mm vzadu), zadní tlumič s velkou externí nádobkou, přední uzavřené cartridge. Pochopitelně to bude styl enduro a ne rallye - nízký kokpit, nejpíš žádné plexi atd.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 09-03-2016 18:26
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Zitzewitz Africa 1000
Fretige SuprTéčko 1200
tak a kdo se teď přidá na novém Stromu 1000 a nějaký odvážný co osedlá Versyse :-)))) ?
|
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 10-03-2016 19:28
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Pro dnešek hotovo...
''
''
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 10-03-2016 19:41
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Když se bude motorka servisovat, můžou padáky zůstat na mašině ?
Když budeš čistit vzduchové filtry, tak padáky nevadí ?
Tome co přístup k baterii?
Někde jsem četl že je špatný. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 12:48
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
PetrAT:
my jsme ty plasty sundávali odtažené od motorky tak do úhlu 45°, takže by padáky musely být 30cm od motorky aby to šlo. Boční plasty visí za takové háčky v přední části a asi by to šlo vytrhat nějakým nástrojem ale mě to přijde ****ní. Honda má ve shop manuálu taky že se padáky musí před čištěním filtru sundávat. Mimochodem - oni nepočítají s tím, že by tuhle práci dělal zákazník - v uživatelském návodu je, že to má dělat servis
Podle mě to nepůjde s žádnýma ale jsou to jen 4 šrouby a matice jsou přivařené na druhé straně, takže z toho nic neodpadne. Ale ideální to není.
Baterka - není to tak strašný - sundat sedlo, tam je imbus, tím vytočíš šrouby držáku nářadí a pod ním je kastlík baterky. Leze se tam na levé straně motoru - ne pod sedlem.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
vilemx |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 16:18
|
Člen
Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15
|
No potěš, s tou demontáží při servisu. Stačí jedno dvě odložení a už tu napruženou změť trubek nikdo nedá dohromady |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 16:29
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
..Mimochodem - oni nepočítají s tím, že by tuhle práci dělal zákazník - v uživatelském návodu je, že to má dělat servis..
Takže koupím novou afru,někde v prdelkovicích sundám padáky abych vyměnil filtry a mám po záruce.. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 16:40
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Tak padáky a šusplech jsou na místě...
''
''
''
''
''
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 16:43
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
..Mimochodem - oni nepočítají s tím, že by tuhle práci dělal zákazník - v uživatelském návodu je, že to má dělat servis..
Takže koupím novou afru,někde v prdelkovicích sundám padáky abych vyměnil filtry a mám po záruce..
Nemyslel jsem padáky ale ty plasty. V návodu se o doplňcích vůbec nemluví. Ale prostě čištění air filtrů - obraťte se na servis. Takže v návodu co dostane zákazník ani není postup sundávání těch plastů. Tohle jsme fakt nepochopili. "True adventure" motorka, kde se nepoředpokládá čištění filtrů zákazníkem na cestách? Ale není to tak strašný na KTM ale se starou Afrikou se to srovnávat nedá.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 16:46
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
To je plast na spodku šusplechu? |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 17:07
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
To je plast na spodku šusplechu?
Jo. Jsou tam takový docela hluboký prolisy, který zpevňují ten duralový vnější plech (vnitřní plech je nerezový). A šrouby v těch drážkách kryje takový docela odolný plast se skelnými vlákny. Ty ližiny jsou docela vysoký a masivní. Koukni na foto bez nich - je vidět hloubka prolisu a pak to leze asi 1cm ještě ven nad úroveň plechu. Je to fakt odolný. V případě nouze to jde vytlačit zezadu třeba šroubovákem a hlavy šroubů pod ním jsou vždycky v perfektním stavu. Dřív se tam dávaly zápůstný a když to dostalo ránu o šutr, tak ta hlava šroubu s imbusem byla třeba tak rozmačkaná, že to nešlo vyndat bez použití vrtačky - což na cestách třeba byla pakárna. Tohle je dobrý řešení.
''
Upravil TomasTT dne 11-03-2016 17:09
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 17:23
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
No tohle je už umělecké dílo,ani se neptám co to stojí. Zamezit zničeným šroubům na šusplechu se dá jiným uchycením aby žáden nebyl vespod,na svoji přestavbě to tak dělám.. |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 17:29
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Na SERku mám taky kryt který nemá vespod žáden šroub..
'' |
|
|
|
Jirik |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 17:34
|
Člen
Příspěvek: 45
Založený: 18.12.15
|
Mě udivuje, že u "true adventure" motorky nejsou chladiče jako u Varadera podélně se směrem jízdy, kde je sice nižší jejich účinnost, ale určitě lépe odolají menším pádům, a když už je dali takhle proč tam není příprava na tříbodový padák?
Upravil Jirik dne 11-03-2016 17:36 |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 17:58
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
No tohle je už umělecké dílo,ani se neptám co to stojí. Zamezit zničeným šroubům na šusplechu se dá jiným uchycením aby žáden nebyl vespod,na svoji přestavbě to tak dělám..
Určitě to jde ale oni právě chtěli použít ty prolisy, protože je to pevnější a ten systém jde použít na spoustu dalších modelů motorek.
Jinak to stojí 6800 s daní
Upravil TomasTT dne 11-03-2016 18:01
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
abbe Faria |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 18:14
|
Člen
Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15
|
Jééje a endůrochopper true adventure už je na světě.
Tož gratulace |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 18:42
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
abbe Faria napsal:
Jééje a endůrochopper true adventure už je na světě.
Tož gratulace
Neměl jsem zrovna na krámě stříbrný kufry, s těma to vypadá líp.
Zrovna jsme dodělávali ještě černou motorku, která stála na stánku Interphone na výstavě, váhali jsme jestli černý nebo stříbrný padáky a stříbrný vypadaly líp.
Šusplech se dělá černý ale přijde mi to jako pitomost, bude na tom všechno vidět. To samý padáky a rámy na kufry - párkrát se to nasadí a barva bude odřená. Ale černý rámy a plechy vypadají hezky, to jo.
Každopádně vzdálenost toho bočního padáku od plastů je slušná, je to asi 3cm a v přední části, kde je chladič, to nejde prohnout ani o milimetr. Vzadu to pruží ale myslím, že když by ty trubky projely do kapotáže, tak už to je taková rána, že člověk bude řešit něco úplně jiného než jen tohle.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
PetrAT |
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 19:18
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Škoda , že šusplech
nekryje na levé straně kartery
nekryje svod vpředu u kola
kdyby se podařilo zakomponovat i tu pravou stranu .. (ale chápu že by musel ten šusplech pak být dlouhý až dozádu)
Zpracování vypadá hezky
|
|
|