Palo7 napsal:
tak jsem byl dnes projet x-challenge a 690 enduro
x-challenge na kterém jsem byl, tak byl asi trochu šrot a zdálo se mně to motorově mrtvý, ale nevím jestli to právě nebylo konkrétním kusem. Pocitově to jelo hůř než moje 250 CRFLka s cca 25koňama (sice poladěná a to včetně převodů výrazně na zátah, ale i tak mně to nemile zaskočilo), Navíc teda dost velký, takže pro mně jedině se sníženým podvozkem (+ cca 20tis. ?)
690 mně zaskočila přesně obráceně, jede strašně, no úplně nesmyslně, vůbec nevím co bych s tím dělal. Měla teda laďák a přepínání map, tak třeba v originále to nebude takový peklo, ale tohle je fakt strašně moooooc. Za mně to nemůžu brát jako univerzál na polňačky, když to poskočí tak i na trojku se zvedá na záda a furt to rve řídítka z ruk. No fuj, ještě teď se třepu :-) .....
Tím jsem ale na začátku a totálně v prdeli a nevím jak dál :-( nějaké nápady?
Na tupou mapu to bude značně lepší. Jezdil jsem se 701 celou dobu na mrtvolu a zdálo se mi to docela v pohodě. Až časem jsem si říkal, že to skoro nejede tak moc, tak jsem dal Akrapoviče a jinou rozetu. A při té instalaci se přišlo na to, že je to přepnutý. Teď už to jede úplně strašlivě, přesně tak jak píšeš, vytrhává ruce z ramenních kloubů Do technického terénu to není, spíš na nějakou expedici. To už je taková dvanáctka daleko lepší
Krom toho, pokud nejsi opravdu čahoun, tak je 701 ta největší motorka na světě a furt se válíš, jakmile někde zastavíš a nedejbože je tam nějaká díra, hned ležíš, sletěl jsem z ní miliónkrát po zastavení, zvažuju, že ji snížím o 4 cm ale nevím, co z té motorky zbude Na polňačky, šotoliny, do Maroka, tam všude to musí být super stroj. i do písku.
Co malá Tenére? Ta má výkonu tak akorát.
Miguel: jsem spíš malej (175cm) a proto vyřazuji i Tenerku (je to kolos). Koupit si silnou motorku a jezdit na zavřenou mapu mně nebaví, a otevřená mně na mých 70kg přijde ta KTM a Huska fakt brutální.
Vidím ještě tedy SWM který je celkem dobrý a to i velikostí, ale co spolehlivost? a taky cena 175 za moto na válení po lese ...
další možnosti jsou BMW X-challenge a vrazit 20tis. do podvozku na snížení ? ale aby se tím nedodrbali jízdní vlastnosti? a nebo BMW X-country, to by na blbnutí taky mohlo stačit, ale prý je do terénu dost marný a chodí po dorazech (ale zdvihy nemá vůbec špatný, tak nevím proč by mělo) a taky přední kolo je 19. Což je ale i u spousty jiných motorek a celkem to v terénu prý jde?
Palo, pořád je třeba počítat s tím, že to je "dual sport" a že to jezdí i po cestě a tam ten výkon ničemu nevadí. Mimochodem, ta mrtvá mapa znamená, že odezva na plyn není nervní.
Jinak mrkni na 690 enduro /ne R/ - ta je o něco nižší.
Konečně jsem to umyl, fotka do rubriky "jak mejete své moto ?" - vapkou nasucho :-) a čím mažete řetěz - bahnem ! a nejlepší hadry na moto ? - cyklohadry z Lídla , a jaký nepromok ? - žádný ! :-D
''
http://kysin.rajce.idnes.cz/
Asumi, Hadislav: chlapi co jezdíte za pneu, dáváte jiné zimní a letní období? Jaká je výška pod XTčkem při porovnání s 0,5l petkou? Vleze v nejnižším místě, vleze a ještě více, nebo vůbec nevleze? Jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými ročníky, hlavně mně zajímá jestli jsou nějaký za který se vyplatí připlatit novější ročník. Díky
Ahoj, co se výšky týče, tak nemůžu odpovědět. Vepředu mám crossovou vidlu s 30cm zdvihu a na zadku mám kratší kosti, takže světlou výšku mám úplně jinou než je standard. Pneu mám na celej rok stejný. Vzadu mám C02 a vepředu se mi výborně osvědčil Michelin S12XC. Výborná pneumatika. Jako nová měla nižší vzorek, ale oproti Mitaskám má výbornou životnost. Kysin si ji chtěl pořídit, ale prej výroba již skončila...
Hadislav: takže v originále je ten podvozek dost slabej? Určitě nechci motorku vyšší. Uvažuji že bych dal jen vyfuk 2do1 a šustplech a tím zvedl průchodnost. Ohledně podvozku jsem si říkal že max investovat do pružin Hyperpro jak dopředu, tak dozadu.
Když jsem jel jednou s za Kysinem (já s původním podvozkem), tak tam kde já mlátil podvozkem o kameny, tak on byl v poho. Včera jsem to měřil a teď mám světlou výšku nezatížené motorky 25cm po šus plech a pokud bych měl ten výfuk Creptus 2do1, tak se dostanu na 30cm (ale už s upraveným podvozkem). Originál změřenej nemám..
nakonec mám jen dva favority a to XT660 a x-country a zrovna aktuálně je výběr dost slabej :-(
U toho XT jsem tak nějak vydedukoval že nejlepší by snad mohli být ročníky 2006-2008, ale to jen uvažuji že ty s černýma kolama už jsou výroba Francie a třeba ty kola jsou nějaký italský a nevypadají zrovna odolně :-(
Ále jezdí. Jen se musíš ozvat. Jenže naše umění není na takové úrovni aby se dalo presentovat.
[youtube]QIBdLOH_wdI[/youtube]
Upravil Pacho dne 13-11-2017 17:25
Palo7 napsal:
tak teď jsi mně teda dost vyděsil, jsem myslel že jezdíte polňačky a ne takový marast :-)
S těmi se do kupy nedávej, to jsou "čistokrevní bahňáci"...
Také bych se "lehce" svezl, ale nemám s kým...
Upravil hobr dne 13-11-2017 22:35
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)