Jeli stejnou trasu jako my vloni. Podle mě je na tohle afrika perfektní - až na tu malou nádrž.
Hezký.
Ale je mi divná ta spotřeba. Tolik nežrala ani 950SE
Upravil TomasTT dne 09-06-2016 15:37
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
V tom testu je zajímavé video o rozebrání kapotáže
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qc1SOR4hJ48&feature=youtu.be[/youtube]
link: https://www.youtu...e=youtu.be
Upravil Jirik dne 09-06-2016 10:07
Po půl roce čekání dorazily dneska bez varování všechny objednané sady přídavných světel - 2x mlhovka i mlhovka+dálkové...
Zítra jednu namontujeme na naší demo motorku.
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Pěkný...ale samozřejmě s tím jezdíš jen mimo silnici neb jak všichni z manuálu pomahačů víme tak umístění světel s krytkami nejsou způsobilé provozu na silničních komunikacích
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
pochopitelně - bylo to vyfocené na soukromém pozemku mimo veřejné komunikace
Nicméně osobně volím radši možnost že mě někde někdo zastaví a bude chtít mřížku nebo plast sundat (což se mi před mnoha lety stalo v Rakousku) než že mi rozbije světlo větev (zkušenost z 1200GS) nebo šutr od motorky vpředu na obyčejné polní cestě. Na silnici to fakt je asi relativně malá pravděpodobnost... Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Myslím že přídavné světlomety nesmí být na silnici ať s mřížkou nebo bez. Je to pro šťouravé policisty lehce rozeznatelná úprava.
Ta nová afrika svítí s originál světly dobře i bez přídavných světel, ne?
dawka napsal:
Myslím že přídavné světlomety nesmí být na silnici ať s mřížkou nebo bez. Je to pro šťouravé policisty lehce rozeznatelná úprava.
Ta nová afrika svítí s originál světly dobře i bez přídavných světel, ne?
Nesmysl. Přídavný světla jsou naprosto v pohodě, pokud mají homologace. Což tyhle mají - pochopitelně bez mřížek.
Afrika svítí dobře ale mezi motorkou a jasnou světelnou stopou na cestě je tmavá mezera. Když jedeš pomalu třeba po obvyčejný polní cestě, tak nevidíš do čeho jedeš. Mlhovka to perfektně řeší a osvětluje i víc do stran. Přídavná dálka je asi zbytečná ale kdo někdy zažil jaké to je jet s motorkou, které nefungují světla, tak ví, proč mít alespoň jedno nezávislé světlo. My jsme takhle jeli 3 týdny v maroku - kamarádovi se něco vypálilo v elektrice a celý trip jel jen s přídavným xenonem. Obě klasický světla byly nefunkční. Většina lidí, kteří kupují přídavný světla je ale bere z toho nejpraktičtějšího důvodu - chějí být víc vidět na silnici, prostě motorka s rozsvíceným dalším světlem je vidět víc.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
me by zajimalo co udelaj ty padaky bud od TT nebo od hondy, jestli to nepomacka kapoty pri padu, mam na xl600v podobnej system od RDmoto a vetsinou kdyz s tim svihnu trosku ostrejs tak je videt primacknuti na jedny stane.. a co sem zatim videl na advrideru, tak plasty na africe sou reseny docela chatrne
Už s tím lidi padali ale zatím asi žádný zásadně větší pády. Ale viděl jsem padáky H-B po pádu prý v 15km/h a chladič zničenej. Padák se vpředu rozpojil (nemají levou a pravou polovinu sešroubovanou ale jen zasunutý do sebe) a otočil se tak o 30° dovnitř do motorky.
Snažím se to tak půl roku sledovat a ještě u žádného výrobce jsem neviděl, že by měl upevnění přímo na krku řízení jako to máme my. Všichni používají ty dvě díry v plechu pod světlem.
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
tomasTT tak to reseni od touratechu vypada suprove.. je videt ze nad tim nekdo fakt premejslel a chytli to i uprosted pred svetlama k ramu, tam se to hejbe nejvic.. tuhle rozlamanou afriku sem prave videl na advrideru a presne kvuli tomu rozpojeni sem se na to ptal.. o spoji v krku rizeni sem u vaseho reseni nevedel (y)
Díky za práci s hledáním ... teda nevypadá to nějak drasticky, jestli to přišlo o chladič. To moje 20 let stará vrána tipuju dostává větší rány pravidelněji a přitom se maximálně ulomí blinkr nebo zrcátko, ale tomu se asi říká ten vývoj..
Tomas_7 napsal:
Díky za práci s hledáním ... teda nevypadá to nějak drasticky, jestli to přišlo o chladič. To moje 20 let stará vrána tipuju dostává větší rány pravidelněji a přitom se maximálně ulomí blinkr nebo zrcátko, ale tomu se asi říká ten vývoj..
Podle mě se to jen pohnulo a prostě to někde vyteklo - protože ho táhli domů.
Plasty se asi prohnuly a vrátily ale není vidět jestli je chladič trvale poškozený.
Každopádně to uchycení dole pod světlem na tenké destičce s dírama je nanic, to by mohlo teoreticky držet nějaký kryt světel nebo tak ale montovat na to padák nemá moc efekt.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz