MITAS E-10
|
radek NX |
Přidané 18-06-2012 21:55
|
Člen
Příspěvek: 57
Založený: 13.06.11
|
Meli napsal:
Hlásím se mezi "testéry" - právě dorazila sada za (podle mne luxusních) 3100,-Kč i s poštovnym...
moooc se těším na svezení
Kde jsi je objednával?? |
|
|
|
xx2 |
MITAS E-10
Přidané 18-06-2012 23:20
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
prezi napsal:
...jedu druhou sadu a jsem s E-10 spokojený
...co nejdříve napíšu více informací
Čekám na ty informace ..... |
|
|
|
Joe |
MITAS E-10
Přidané 27-06-2012 18:24
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Luky1 napsal:
Tak jsem dnes taky obul E10. Po AnakeII je to trošku rozdíl, vratší a v zatáčkách se malinko pereme ale to by se mělo dle zde napsaných příspěvků buď zlepšit po ojetí a nebo si na to holt zvyknu, zas taková hrůza to není Grin. Jízda zatím po asfaltu 150km a sedí na suchu dobře, jak to bude na mokrém nevím ale doufám že taky gut. Foukal jsem předek na 2,1 a zadek na 2,3, je to málo nebo je to dostačující? Jezdím 90% jen má osůbka a baťůžek v podobě manželky tak jednou max dvakrát za měsíc. O víkendu doufám otestuju v terénu Smile
Jinak na pneu je DOT 4111 což mi bylo vysvětleno v pneuservisu že dostat z mitasu nové gumy nejde, prý co pošlou tak to je tak nevím a budu se jen utišovat že v 41 týdnu roku 2011 už měli tu směs ustálenou a je stejná jako 2012
Samozřejmě v roce 2011 bylo vše gut i s únikem tlaku na předku |
|
|
|
Medved 77 |
MITAS E-10
Přidané 12-08-2012 07:47
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
Tak Mitas e-10 minulej týden dojetá najeto 4300km a z toho skoro tisíc km už bez špuntu uprostřed.To se na ni jezdilo nejlépe.Před e-10 jsem měl e-08 a to byla zlatá guma najeto 9000km na horších cestách a v blátě se chovala stejně a na silnici byla super. E-10 už ne ještě zkusím e-07 a e-09
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|
|
Medved 77 |
MITAS E-10
Přidané 12-08-2012 07:53
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
Takto vypadala e-10 po najetí zhruba 3500km
Medved 77 přiložený následující obrázek:
[33.07Kb]
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|
|
albert |
MITAS E-10
Přidané 12-08-2012 17:55
|
Člen
Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10
|
...mne E-10 vydržala 5500 km...už som kúpil E-07, tak som zvedavý... |
|
|
|
Pardal |
MITAS E-10
Přidané 12-08-2012 18:33
|
Člen
Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10
|
E07 rozhodne zajímavější pneumatika ve všech ohledech
cestovaní na moto - to je vášeň |
|
|
|
nuclearB |
MITAS E-10
Přidané 12-08-2012 20:47
|
Člen
Příspěvek: 108
Založený: 30.01.11
|
Kamarád je teď sundal po 1000km z GS1200 a prý nic horšího na silnici nejezdil. Ale v terénu prý v pohodě.
Triumph Tiger 800 XC |
|
|
|
majanko |
MITAS E-10
Přidané 20-09-2012 13:22
|
Člen
Příspěvek: 2
Založený: 20.09.12
|
Zvedavosť mi nedala a dal som si na Varadero Mitas-ky E10. Je o mne známe, že jazdím celoročne, kdekoľvek , na akomkoľvek povrchu, po cestách, mimo cesty okrem ľadu a ujazdeného snehu. E10-ny ma veľmi milo prekvapili svojou ovladáteľnosťou, "lepivosťou" a tým, že nikdy nekmitali riadidlá, Varaderisti vedia o čom hovorím, pri 50-70km/hod ako pri iných pneumatikách. Napr. Metz. Tourance ženú Varadero ako po koľajách a je treba motorku trochu tlačiť do zákrut. E10 naopak, ide s nimi motorka do zákrut sama. Drží na suchom povrchu lepšie než Michelin Anakee2 / tú už nikdy nedám na Varadero/. Na mokrom povrchu je to normálna predvídavá guma, pri ktorej platia fyzik. zákony. Keby vydržala aspoň 7-8 tis. km na iných pneu ani nejazdím, len na E10. Možno by stálo za úvahu použiť zmes z E07 na E10. Inak je len zbožným želaním výrobcu a strááášne opatrných jazdcov deklarovaný nájazd 6-8 tis. km. Ja som urobil na prednej 3500 a zadná možná dá 4000km. Možno... |
|
|
|
LiborJ |
MITAS E-10
Přidané 20-09-2012 16:28
|
Člen
Příspěvek: 122
Založený: 11.05.11
|
Ludek napsal:
Takto vypadala e-10 po najetí zhruba 3500km
Já mám ve stejném stavu KAROO 2 po 2.800 km na R1200 GSA a to nésu žádný trhač asfaltu.
Dřív mi ta samá vydržela 6.000 km.
Nevím, ale zdá se mi, že ve všeckém začíná být nějaký švindl, akorát v tom mlíku je furt ta samá voda...
Upravil LiborJ dne 20-09-2012 16:29
BMW R1200GSA, 2012
BMW R1100GS, 1998
BMW F650GS, 2005
YAMAHA XT600Z TÉNÉRÉ, 1990
Bejvávalo: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere.
www.lj-tech.cz |
|
|
|
cyberzef |
MITAS E-10
Přidané 20-09-2012 22:14
|
Člen
Příspěvek: 101
Založený: 19.05.11
|
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Tak jsem dnes taky obul E10. Po AnakeII je to trošku rozdíl, vratší a v zatáčkách se malinko pereme ale to by se mělo dle zde napsaných příspěvků buď zlepšit po ojetí a nebo si na to holt zvyknu, zas taková hrůza to není Grin. Jízda zatím po asfaltu 150km a sedí na suchu dobře, jak to bude na mokrém nevím ale doufám že taky gut. Foukal jsem předek na 2,1 a zadek na 2,3, je to málo nebo je to dostačující? Jezdím 90% jen má osůbka a baťůžek v podobě manželky tak jednou max dvakrát za měsíc. O víkendu doufám otestuju v terénu Smile
Jinak na pneu je DOT 4111 což mi bylo vysvětleno v pneuservisu že dostat z mitasu nové gumy nejde, prý co pošlou tak to je tak nevím a budu se jen utišovat že v 41 týdnu roku 2011 už měli tu směs ustálenou a je stejná jako 2012
Samozřejmě v roce 2011 bylo vše gut i s únikem tlaku na předku
já mám E-07 Dakar výroba 2012 ale předek se jim teda vychytat nepodařilo-utekla mi tak 5x za 4 měsíce
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70) |
|
|
|
JirkaVorel |
MITAS E-10
Přidané 21-09-2012 08:46
|
Člen
Příspěvek: 5
Založený: 21.07.12
|
Hodně jsem váhal, jestli zrovna já se mám k tomuhle tématu vyjadřovat, ale asi nakonec pár slov prohodím..
Po překonání počátečního šoku z přechodu z tourance a předtím anakee, jsem tak nějak přišel na to, že to neudělá z GSa krosku a ze mě motokrosaře už vůbec ne (jaké překvapení, že?). No jo, ale ony se ty gumy na silnici chovají pocitově čím dál tím líp. Stupačky sice nedrhnu ovšem to ani předtím. Když už vyrazím mimo asfalt, tak se občas dostanu do situace, kdy bych na tourance dávno ležel. Na mokru jezdím pochopitelně pomaleji. Nikde mě zatím neustřelily, ani jinak nezradily. Takže já těm gumám nemám absolutně co vytnout, já můžu jen chválit.
Na hodnocení nájezdu je ještě brzo. Celkové hodnocení vidím velmi pozitivně pro, jak již zde bylo několikrát zmíněno, účel ke kterému byly stvořeny. Tedy cestování s občasným výletem mimo asfalt.
Asi zrovna moje příští obutí nebudou (i když nikdy neříkej..). A to protože to prostě v terénu neumím a je mi líto si hrocha ničit. Spíš podle okolností zkusím E07, nebo se vrátím k anankee. Ale třeba opět Joe nabídne něco za hezký peníz jako posledně. Za tuhle zkoušku jsem mu vděčný - DÍKY JOE, a rozhodně nelituji, že jsem zkusil. |
|
|
|
Luky1 |
MITAS E-10
Přidané 21-09-2012 12:11
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
Tak mě ty E-10 vydržely 4000km a bylo po nich. Na asfaltu mizí jako ďábel ale to je dáno tou směsí. Když má guma dobře sedět tak holt musí být měkčí, na E-10 se nesmí na asfaltě závodit protože pak jsou kousky gumy na celém kardanu, nemá ráda rychlosti po asfaltu. Kdyby měla trošku větší nájezd tak ji nou gumu nebudu jezdit. Přední E-10 taky dobře sedí a dá dvě zadní, mám vyzkoušeno že dala jednu zadní E-10 a i jednu zadní E-09
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|
|
Joe |
MITAS E-10
Přidané 22-09-2012 17:22
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Luky1 napsal:
Tak mě ty E-10 vydržely 4000km a bylo po nich. Na asfaltu mizí jako ďábel ale to je dáno tou směsí. Když má guma dobře sedět tak holt musí být měkčí, na E-10 se nesmí na asfaltě závodit protože pak jsou kousky gumy na celém kardanu, nemá ráda rychlosti po asfaltu. Kdyby měla trošku větší nájezd tak ji nou gumu nebudu jezdit. Přední E-10 taky dobře sedí a dá dvě zadní, mám vyzkoušeno že dala jednu zadní E-10 a i jednu zadní E-09
Neboj už se chystá dvousměs pro závodníky A pokud jsi na ní jezdil jak závodník, tak klobouk dolů, že vydržela 4000km
Upravil Joe dne 22-09-2012 17:24 |
|
|
|
Jezecek |
MITAS E-10
Přidané 22-09-2012 17:58
|
Člen
Příspěvek: 34
Založený: 20.06.10
|
Kdy se Mitas vytasí s tou dvousměsovkou? jsem na ni docela zvědavej. |
|
|
|
Luky1 |
MITAS E-10
Přidané 22-09-2012 21:44
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Tak mě ty E-10 vydržely 4000km a bylo po nich. Na asfaltu mizí jako ďábel ale to je dáno tou směsí. Když má guma dobře sedět tak holt musí být měkčí, na E-10 se nesmí na asfaltě závodit protože pak jsou kousky gumy na celém kardanu, nemá ráda rychlosti po asfaltu. Kdyby měla trošku větší nájezd tak ji nou gumu nebudu jezdit. Přední E-10 taky dobře sedí a dá dvě zadní, mám vyzkoušeno že dala jednu zadní E-10 a i jednu zadní E-09
Neboj už se chystá dvousměs pro závodníky A pokud jsi na ní jezdil jak závodník, tak klobouk dolů, že vydržela 4000km
Jak závodník ne é, jen jsem jednou spěchal do Olmíka po dálnici a pak se divil co je to za černý žmolky na kardanu. Ta zadní ale i tak mizí jak pára nad hrncem ale jak už sem psal, je to vykoupeno dobrou přilnavostí k asfaltovému povrchu.
Ten předek je ale s nájezdem dost dobrej, cca 6500km a nebyl ani v půlce a teprve začel bejt trošku odskákenej do těch 6000 kilometrů bez odskákání, asi sem pak začal víc používat přední brzdu
Ta dvousměsovka bude kdy? Povídej, přeháněj!!!!!
Budeš mít i testovací sady? Pokud jo tak se hlásím jako první na první sadu
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|
|
Joe |
MITAS E-10
Přidané 23-09-2012 19:30
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Luky1 napsal:
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Tak mě ty E-10 vydržely 4000km a bylo po nich. Na asfaltu mizí jako ďábel ale to je dáno tou směsí. Když má guma dobře sedět tak holt musí být měkčí, na E-10 se nesmí na asfaltě závodit protože pak jsou kousky gumy na celém kardanu, nemá ráda rychlosti po asfaltu. Kdyby měla trošku větší nájezd tak ji nou gumu nebudu jezdit. Přední E-10 taky dobře sedí a dá dvě zadní, mám vyzkoušeno že dala jednu zadní E-10 a i jednu zadní E-09
Neboj už se chystá dvousměs pro závodníky A pokud jsi na ní jezdil jak závodník, tak klobouk dolů, že vydržela 4000km
Jak závodník ne é, jen jsem jednou spěchal do Olmíka po dálnici a pak se divil co je to za černý žmolky na kardanu. Ta zadní ale i tak mizí jak pára nad hrncem ale jak už sem psal, je to vykoupeno dobrou přilnavostí k asfaltovému povrchu.
Ten předek je ale s nájezdem dost dobrej, cca 6500km a nebyl ani v půlce a teprve začel bejt trošku odskákenej do těch 6000 kilometrů bez odskákání, asi sem pak začal víc používat přední brzdu
Ta dvousměsovka bude kdy? Povídej, přeháněj!!!!!
Budeš mít i testovací sady? Pokud jo tak se hlásím jako první na první sadu
Čekám na výrobu prvních kusů. Už jsem ji na motorce měl na jaře, ale výsledek nic moc. Žádal jsem o větší přitvrzení prostředku. Uvidíme. Budu referovat. |
|
|
|
Luky1 |
MITAS E-10
Přidané 23-09-2012 19:33
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Tak mě ty E-10 vydržely 4000km a bylo po nich. Na asfaltu mizí jako ďábel ale to je dáno tou směsí. Když má guma dobře sedět tak holt musí být měkčí, na E-10 se nesmí na asfaltě závodit protože pak jsou kousky gumy na celém kardanu, nemá ráda rychlosti po asfaltu. Kdyby měla trošku větší nájezd tak ji nou gumu nebudu jezdit. Přední E-10 taky dobře sedí a dá dvě zadní, mám vyzkoušeno že dala jednu zadní E-10 a i jednu zadní E-09
Neboj už se chystá dvousměs pro závodníky A pokud jsi na ní jezdil jak závodník, tak klobouk dolů, že vydržela 4000km
Jak závodník ne é, jen jsem jednou spěchal do Olmíka po dálnici a pak se divil co je to za černý žmolky na kardanu. Ta zadní ale i tak mizí jak pára nad hrncem ale jak už sem psal, je to vykoupeno dobrou přilnavostí k asfaltovému povrchu.
Ten předek je ale s nájezdem dost dobrej, cca 6500km a nebyl ani v půlce a teprve začel bejt trošku odskákenej do těch 6000 kilometrů bez odskákání, asi sem pak začal víc používat přední brzdu
Ta dvousměsovka bude kdy? Povídej, přeháněj!!!!!
Budeš mít i testovací sady? Pokud jo tak se hlásím jako první na první sadu
Čekám na výrobu prvních kusů. Už jsem ji na motorce měl na jaře, ale výsledek nic moc. Žádal jsem o větší přitvrzení prostředku. Uvidíme. Budu referovat.
Tak na mě pak s jednou testovací sadou mysli prosím ju. A kolik ti dala ta tvá testovací sada km? O kolik víc jak klasika E-10
Upravil Luky1 dne 23-09-2012 19:34
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|
|
Joe |
MITAS E-10
Přidané 24-09-2012 07:56
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Luky1 napsal:
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Joe napsal:
Luky1 napsal:
Tak mě ty E-10 vydržely 4000km a bylo po nich. Na asfaltu mizí jako ďábel ale to je dáno tou směsí. Když má guma dobře sedět tak holt musí být měkčí, na E-10 se nesmí na asfaltě závodit protože pak jsou kousky gumy na celém kardanu, nemá ráda rychlosti po asfaltu. Kdyby měla trošku větší nájezd tak ji nou gumu nebudu jezdit. Přední E-10 taky dobře sedí a dá dvě zadní, mám vyzkoušeno že dala jednu zadní E-10 a i jednu zadní E-09
Neboj už se chystá dvousměs pro závodníky A pokud jsi na ní jezdil jak závodník, tak klobouk dolů, že vydržela 4000km
Jak závodník ne é, jen jsem jednou spěchal do Olmíka po dálnici a pak se divil co je to za černý žmolky na kardanu. Ta zadní ale i tak mizí jak pára nad hrncem ale jak už sem psal, je to vykoupeno dobrou přilnavostí k asfaltovému povrchu.
Ten předek je ale s nájezdem dost dobrej, cca 6500km a nebyl ani v půlce a teprve začel bejt trošku odskákenej do těch 6000 kilometrů bez odskákání, asi sem pak začal víc používat přední brzdu
Ta dvousměsovka bude kdy? Povídej, přeháněj!!!!!
Budeš mít i testovací sady? Pokud jo tak se hlásím jako první na první sadu
Čekám na výrobu prvních kusů. Už jsem ji na motorce měl na jaře, ale výsledek nic moc. Žádal jsem o větší přitvrzení prostředku. Uvidíme. Budu referovat.
Tak na mě pak s jednou testovací sadou mysli prosím ju. A kolik ti dala ta tvá testovací sada km? O kolik víc jak klasika E-10
Bylo to ve fázi pokusu jestli se vulkanizací spojí tři pruhy a nebude s tím problém, což zatím klaplo a ten nájezd nebyl rozhodující. Jednalo se v rozdílu asi 1000 km, ale jak píšu v té fázi zkoušek to nebylo rozhodující.
Upravil Joe dne 24-09-2012 07:57 |
|
|
|
Luky1 |
MITAS E-10
Přidané 24-09-2012 12:50
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
Tak jak sem psal vyse, kdyz bude nejaka testovaci sada tak mas prvniho kupce ve me :-)
Jinak s prichazejicim studenym pocasim jsem byl v pneuservisu prezout z Anakeecek na mitas E-10 protoze krom nizsiho najezdu ma dobre vlastnosti v chlednejsim pocasi a drzi i na mokrym asfaltu velmi dobre oproti E-09 je to nebe a dudy na asfaltu,uvidim jak si povedou mimo asfalt.Na E-09 jsem dal 2000km z toho 500 off a je v pulce takze u me ma 10ka stejnej najezd jako 09ka(pisu o zadni). Predek mam jeste porad E10 ktera dala uz jednu zadi E-10 a pul zadni E-09 a ubylo ji o 1,5mm. Je pravda ze vic brzdim zadni brzdou a i dual brzdy maji na tu vydrz velky vliv bo zacina byt teprve po 6tis.km malinko oskakana ale tu zadni 10 ku jeste da :-)
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|