ivan66 napsal:
Czuníku, já jen, že ta moje je "taky"nízkonákladová a konečně je po třech měsících ze servisu doma.
Můžu znát ten servis?
Servis super, ale já stále nevěděl jestli opravovat, nebo ji poslat k vodě.
Peťa z HP 2 jen vyčkával až se rozhodnu započít obnovu.
Teď jsem rád, že zase jééézdí.
Už se objevují první testy... chváleji krouťák 103 Nm už ve 4000 ot. narozdíl od předchozí verze 101 Nm až v 6400 ot. a v některých testech spotřeba 4,7 to ujde ne? jen světlá výška 165 mm je opět bída... ale tak do alp asi dobrý
[youtube]ICqh0pc_txs[/youtube]
Bvízka se k bvízce naklání
[quote]Meli napsal:
Už se objevují první testy... chváleji krouťák 103 Nm už ve 4000 ot. narozdíl od předchozí verze 101 Nm až v 6400 ot. a v některých testech spotřeba 4,7 to ujde ne? jen světlá výška 165 mm je opět bída... ale tak do alp asi dobrý
S cenou začali pokorně pod Hondou i Yamahou
To jim dává šanci
Skopčák, který nebude mít na GS , tak si může koupit rejži
Nicméně nepředpokládám, že strom udělá nějakou díru ve statistikách
Do ústřice spíš chodil designer nového modelu 650. Novej litr se mu vůbec nepodobá, má spoustu hran atd. Neříkám že to je bůhví co,ale pořád je to relativně pěkná motorka na tu bidu co nám poslední roky valej do hlav. Ale mohli udělat něco fakt víc enduroidniho za tu cenu, zas tolik práce by to nedalo. Takhle to bude dalsi pade-kilo, aby to trochu vypadalo a něco i projelo. SUZUKI V-Strom 650
Když pominu že Suzuki vlastně nebyla na výstavě (prý spadáme por Maďarsko teď a naši prodejci se nebyli schopni domluvit na společné prezentaci) a tak jen jeden z prodejců přivezl 2 motorky...
Mno aspoň že jedna z nich byl strom tak jsme ho oblezli - asi nejhůř na mne působil boční stojan kterej je jen na konci zmačklá trubka - jak jsem si toho všiml začla mi ta motorka připadat taková nějak dovně podkládaná celá, trochu jako rádoby nové jawy.
Neřikám že se novej Smrk vyloženě nepovedl asi to bude dobrá motorka - posez hodně připomíná mou 650... jo a břichoplaz to je jako každej strom... (což ale SuperTenere 1200 taky...)
Bvízka se k bvízce naklání
Já mám 650 zvedlou a tak bych pro příště nějakou moto která je zvedlá od výroby (resp - povedou svody mimo a tim to uměle nesnížeji...
důvody:
Vůle řetězu - pořád laboruju aby nebyla moc nebo málo - ale hlavně je jiná než origo
Chování zadního tlumiče - zadek ztuhne - měl jsem tam progresivní pružinu a musel se teď vrátit k origo - s tim že střeva mám na větší zpětný útlum - uvidíme po téhle sezóně...
Navařený delší boční a centrální stojan (kdybych to chtěl vrátit do origo stavu neni to jen demontovat pár součástek)
Jsem dost vysokej tak mi to takhle vyhovuje ale třeba litra s míň vykrojenym sedlem bych si asi takhle zvednout nedovolil...
Bvízka se k bvízce naklání
Chystá se pár mladých cestovatelů Claudia a Mirko z německa, na pěkně upravených litrech od touratechu, na 45000 km dlouhou cestu ze severní do jižní Ameriky. Podle toho jak jsem to pochopil má to být i charitativní akce, fotografie z cest budou prodávat a výtěžek půjde na dětské domovy:
odkaz touratech.de - www.touratech.de/...der/2.html
odkaz jejich domovská stránka - www.2ar.eu/motorr...
facebook - www.facebook.com/...
''
Upravil kysin dne 15-04-2014 12:40