Hu napsal:
afrika nemuže nadchnout nijak,dyť si na africe nemůžeš ani udělat stojánkem díru do motoru
To ne,ale můžeš si z ní udělat táborák,až ti začnou hořet relátka,reglery,kabeláž a okolí...
''
''
...či se zaposlouchat do rytmických zpěvů vylágrovaných ložisek spojky (které ti pan Honda prodá jen s košem za krásných 12500kč)
...a jediné emoce zažiješ,až si půjdeš po tisící koupit nový šnek náhonu tachometru za nesmyslnou cenu...
...a závěr.Nešťastně umístěný stojánek KTM (všímáš si, že to přiznávám... ) jde řešit za pár korun,ale chcíplost motoru a podvozkovou impotenci AT nevyřešíš nikdy.
Upravil xx4 dne 19-03-2013 09:00
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Spojkový koš , bohužel neexistuje druhovýroba
Problémem nejsou "vylágrovaná ložiska" , ale vymačkané pružinky - tlumiče záběru
Ten vyhořelý konektor (spodní foto) opravu není potřeba komentovat
Palivové čerpadlo koupíš za 1300,- podtlak
Regler česká náhrada 1700,-
Šnek - když někdo jezdí v prachu, blátě, brodí ... tak by se měl věnovat údržbě (jinak vydrží určitě minimálně 100 tkm)
Hodně záleží jak se předchozí majitel o motorku staral
Pokud se chystáš někam dál, tak udělej preventivní kontrolu/výměnu
Ale pokud budeš jezdit jenom tady , tak ikdyž něco z toho odejde, tak dojedeš domů po ose
RadekK napsal:
Už začni hledat nějaká pozitiva !
Srovnávej ji třeba s předpředchozí moto, nebo co já vím.
Máš si to přece užívat !
Hoj
Já se fakt snažím,ale znáš to,kde nic není.......
Já si teď spíš nadávám.....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
PetrAT napsal:
Spojkový koš , bohužel neexistuje druhovýroba
Problémem nejsou "vylágrovaná ložiska" , ale vymačkané pružinky - tlumiče záběru
Ten vyhořelý konektor (spodní foto) opravu není potřeba komentovat
Palivové čerpadlo koupíš za 1300,- podtlak
Regler česká náhrada 1700,-
Šnek - když někdo jezdí v prachu, blátě, brodí ... tak by se měl věnovat údržbě (jinak vydrží určitě minimálně 100 tkm)
Hodně záleží jak se předchozí majitel o motorku staral
Pokud se chystáš někam dál, tak udělej preventivní kontrolu/výměnu
Ale pokud budeš jezdit jenom tady , tak ikdyž něco z toho odejde, tak dojedeš domů po ose
Někde jsme na advrideru viděl fotku totálně shořelé AT.Už to nemůžu najít...Jen zlobilo dobíjení.. Ale to je jedno.Hu si rýpnul,tak jsem jen opětoval úder....Na každé mootrce najdeš nějaký ten "nepodarek".
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
wiktor napsal:
pavelgs: A proč sis ji koupil??? Cos od ni čekal???
Ani nevíš jak dlouho jsem u prodávajícího váhal.Snad hodinu jsem kolem toho chodil a uvažoval,jestli si na ni zvyknu,nebo ne.Kdysi jsem na pár dní dostal AT na vyzkoušení a už tehdy se mi to moc nepozdávalo,ale čas ty vzpomínky trošku obrousil a to byl asi ten důvod,proč jsem nakonec teda kývnul.Že to bude oproti předchozí motorce cesta zpět,to mi bylo naprosto jasné,jenže ona to nebyla cesta zpět,ale doslova pád na držku.Já vím že vás, majitele AT to dráždí,ale nemůžu si pomoct.Nehodlám tady pokrytecky spokojeně vrnět,když s AT spokojený nejsem.Je mi to líto,ale pro mě je tahle koupě šlápnutí vedle....To se holt někdy stává.Dám tomu ještě nějaký čas a pak se uvidí.Hlavně by bylo fajn,kdyby si to tady majitelé AT nebrali nijak osobně.Dívám se na to z pohledu člověka který najezdil na LC8 950S nějakých 50tis km a to se prostě na jízdě,nebo na návycích projevit musí a ať chci nebo ne,vždycky to srovnávání podvědomě proběhne.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Pavle, už to v #93 uvedl Wiktor , AT je cestovatelské enduro
Kdo cestuje , tak ocení její relativní jednoduchost, spolehlivost, malou spotřebu ...
Má své mouchy, které jsou dány i tím, že prostě vznikla před 25 lety
A kdo si chce na 3 - 4 hoďky jít "zaskákat" na Libku a nechat vyplavit adrenalin , tak se podívá po něčem jiném, zábavnějším
PetrAT napsal:
Pavle, už to v #93 uvedl Wiktor , AT je cestovatelské enduro
Kdo cestuje , tak ocení její relativní jednoduchost, spolehlivost, malou spotřebu ...
Má své mouchy, které jsou dány i tím, že prostě vznikla před 25 lety
A kdo si chce na 3 - 4 hoďky jít "zaskákat" na Libku a nechat vyplavit adrenalin , tak se podívá po něčem jiném, zábavnějším
Moment.Já nikde netvrdil,že ji mám na nějaké skákání po Libce,Naopak,chci omezit to blbnutí ve výjezdech,protože si taky myslím,že jsou na to jiné, lepší a zábavnější stroje,ale s tím cestováním už mám docela problém.
O zpřevodování,otáčkách a rychlostech už tady řeč byla.Nečekám,že to bude dálniční střela-od toho mám doma GTR,ale prostě tomu něco chybí.Na to, jak nakrátko je to zpřevodované,docela bída.Tahle koncepce motoru umí být podstatně lepší.Stačí se podívat na NTV 650 REVERE ze stejné doby.Jezdil jsem ji,má 60k a schopnost záběru z nižších otáček a pružnost byla i přes menší objem podstatně lepší.
Kdysi jsme s kamarády na cestě z motoGP udělali test.Dva kamarádi obě motorky vlastnili a tak si je na cestu z Brna prohodili.Jelo se po "staré cestě",takže žádná dálnice a verdikt byl takový,že majitel NTV afriku rád vrátil se slovy- do ****e co to je,dyť to nejede!!! a majitel AT jenom pod vousama mrčel něco o tom,že japonci jsou kosočtverce,když mají tak dobrý motor a do AT narvou takovou ucukanou potvoru.
Tvrdím,že nejblíž realitě je první dojem.Pak už si člověk začíná zvykat...
Hele,já tu fakt nechci rozpoutávat nějaký flame.Popisuju svoje pocity z motorky.Chápu,že někomu se to nemusí líbit,ale tím,že ještě netrpím provozní slepotou,všimnu si vlastností,které nejsou tak úplně OK.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Afrika podle mě ucukaná není
Loni v Albošce jsem vracečky jezdil za 2 a na spojku jsem nešáhl
Pak jsem se zeptal Vaška na LC8 co tam řadí , jel to na 1 a vymačkával spojku
Motor na AT je hodně tolerantní , ale na dnešní poměry mu schází výkon = zábava
Mnohem lepší motor a zpřevodování má TransAlp 650 (ale bere o 0,5L více než at)
A jak mi řekl Roman700 , tak TA 700 je zase ještě dál
Žádný flame se tu zatím neděje , takže v poho , diskutujeme
Třeba nakonec zjistíš, že jsi fakt šáhl vedle
Ale AT se stále docela prodávají, tak asi nebude velký problém ji pustit do světa a hledat dál
Pavle neřeš, kup Biga
Já ho mám teď připraveného na sezónu tak, že je plynule rozložen na třech poncích a dvou rozích, něco visí na zdi, i poličky se zaplnily..
Já tě nechci nijak prudit... na to jsou tu jiní...
Jen mě zajímalo s čim si tak nespokojen...
A svým zbusobem tě chápu na Afru jsem šel z TDM900, takže taky docela výkonovej skok...
A byly doby kdy jsem ji chtel prodat a kopit jiné cenduro...
A teď, po 9-ti letech a cca 90 000Km ji už tak znám, že nemám duvod ke změně...
Ani netvrdím,že je to nejlepší stroj v tomto vesmíru...
Je líná, je těžká je spolehlivá je jednoduchá moc nežere dost toho vydrží a dost toho projede...