Tak to už je rozhodně moc dobrá motorka... Kola správných rozměrů, evidentně delší krok minimálně přední vidle, vysoko postavený sedlo, a hlavně rozumně (ne ideálně) vedenej výfuk. Je aspoň schovanej v rámu. Stejně mě ale příjde to břicho moc podvěšený. Ten výfuk by měl být na boku a tím by mohl být rám jinak natvarovanej. Ale to je evidentně daň za řadovej dvouválec, kde to nebude ideální zase kvůli šířce. Na chvilku jsem se nadchl, ale moje další moto asi zase bude jednovál. A dokonce možná oranžovej...
Mě se ten koncept moc líbí. Jen si přeju, aby se tomu pak sériovka blížila co nejvíc!
Stejně to nechápu. Jedni dělají rally repliku 1000 ccm, druzí 250 ccm, 450 ccm... Kdy se někdo konečně trefí do středního obsahu s 1 nebo 2 válci!!!
F-T
Palo7 napsal:
tak tohle jestli bude blízko konceptu, tak se bavíme o ceně okolo 300.000 v základu. Tak kdo si to tady pánové koupí aby s tím mlátil v terénu?
Ja. To je cena 690 s Rally Kitem ktery mam (i kdyz ja jsem mel stesti a sehnal to levneji skoro nepouzite - kdyby nebylo zbyti, tak bych to ale zaplatil cele).
Pokud to teda bude lehky (do 200 kg pohotovostni, cim min tim lip), to vysoky teziste to uplne nezabije, a daji tam kvalitni KYB, ktere tady mezi mymi znamymi u nas v Africe maji lepsi reputaci nez WP a ne nejake rozpocty.
Ale neboj - blizko konceptu to sice bude, ale taky spousta dilu bude uplne jinych respektive tam nebudou (kevlarovy susplech, mrizka na chladici, ? hlinikova nadrz, Akrap, zrejme srackovy podvozek), nebo naopak budou prebyvat (katalylzator, zadni blatnik - ten se urizne takze no problem, zrcatka, atd.)
Upravil Xpat dne 10-11-2016 20:37
pokud bude provozní váha do 200kg a k tomu kvalitní komponenty, tak bych neočekával cenu do 250.000. Nejlépe by bylo dvě verze jako dělává BMW a Triumph. Tedy jedna kola 17-19 a horší osazení a cena by pak mohla být okolo 250.000 a pak druhá verze s kolama 21-18 a lepší osazení a cena klidně o 30-50.000 více
Mne hlavně mrzí že dnes každé lehčí enduro je střižené ve stylu "adventure",Já bych chtěl raději obyčejné enduro dvouválec do 750 se kterým se dá jezdit od dálnice po off a aby to mělo sedadlo jako motorka pro normální lidi.
Pôvodne som zvažoval, či počkať na novú Ténerku, ale predpokladaná suchá váha 180 kg bola vlastne aj dôvodom, prečo som 660 Ténéré vymenil za niečo ľahšie. Takže nebolo čo riešiť, pretože ani výkon, ani perfektný podvozok mi motorku z blata, keď som kdesi stratený v lese, nevytiahnu, ani nezdvihnú zo zeme...
A ohlasuje sa síce adventure verzia, ale koncept sa aspoň mne javí ako rely. A to je "trocha" iný účel. Adventure sa dá ísť aj na ľahkom endure, ale pokiaľ začínam asfaltovým presuvom a nejdem hneď do stupačiek, tak adventure končí po 100 km boľavým zadkom. Potom to už je trápenie, nepohoda...
Vlastimil: Treba chápať, že ak kupuješ motorku za 250-300 t, tak pohodlné sedadlo pridá na hmotnosti aj 1 kg molitanu a až niekoľko cm2 poťahu. Cena by vyskočila tak, že motorka by bola fakticky nepredajná.