Afrika bude!!!
|
qwert |
Přidané 24-11-2016 10:59
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
bacaono napsal:
V 30 sekunde je vidieť že v asfalte bola vyrytá dosť veľká drážka po ktorej prešiel. Mohla rozhodiť alebo sa jej len zľakol.
To by mohl být důvod zvlášt když je znova vylitá tím hladkým asfaltem,to klouže jak ****.. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 24-11-2016 15:43
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Jen pro info - během 14 dnů by nám měly na sklad dorazit dva nové typy šusplechů na AT - podobné tomu, co byl na rallye speciálu na Hellas Rallye. Je to lisované hydroformem z jednoho kusu 5mm duralu, kryje to i motor ze stran a ten větší nepotřebuje rám motoru - kryje dostatečně i bez něj. Budou se dělat dvě velikosti ale ta rallye (větší) jen na verzi bez DCT.
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 24-11-2016 15:54
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Jsem zvědavý jestli to Honda vypustí.Je to krásné..
'' |
|
|
|
Jara |
Afrika bude!!!
Přidané 24-11-2016 19:22
|
Člen
Příspěvek: 6
Založený: 16.03.12
|
TomasTT napsal:
Jen pro info - během 14 dnů by nám měly na sklad dorazit dva nové typy šusplechů na AT - podobné tomu, co byl na rallye speciálu na Hellas Rallye. Je to lisované hydroformem z jednoho kusu 5mm duralu, kryje to i motor ze stran a ten větší nepotřebuje rám motoru - kryje dostatečně i bez něj. Budou se dělat dvě velikosti ale ta rallye (větší) jen na verzi bez DCT.
' '
Na kolik vyjde a kolik jich budete mít?
Daj se použít i se spodníma padákama TT? |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 25-11-2016 21:04
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Jara napsal:
TomasTT napsal:
Jen pro info - během 14 dnů by nám měly na sklad dorazit dva nové typy šusplechů na AT - podobné tomu, co byl na rallye speciálu na Hellas Rallye. Je to lisované hydroformem z jednoho kusu 5mm duralu, kryje to i motor ze stran a ten větší nepotřebuje rám motoru - kryje dostatečně i bez něj. Budou se dělat dvě velikosti ale ta rallye (větší) jen na verzi bez DCT.
' '
Na kolik vyjde a kolik jich budete mít?
Daj se použít i se spodníma padákama TT?
Budou dva typy ve dvou barvách
Rallye - půjde namontovat jak na DCT tak na manuál a jde namontovat s padáky Touratech.
Rallye Extreme - bude větší a širší, motorové padáky s ním nemají vůbec opodstatnění (nahradí je) ale horní se dají použít pokud by člověk chtěl. Nejde to na verzi DCT, jen na manuál.
Oba modely by se měly prodávat kolem 290EUR vč. německého DPH, takže kolem 8500Kč u nás.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 08-12-2016 15:14
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Avizované šusplechy jsou ve výrobě a první dodávka je u nás na skladě. Zatím dorazily černé Rallye Extreme...
3.5 - 4.5mm dural, vnitřní nosná deska z nerezu. Naprosto rigidní a ... obrovský Spodní padáky jsou zbytečný, tohle kryje všechno vpředu včetně svodů.
''
''
''
''
Upravil TomasTT dne 08-12-2016 18:25
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
blejdamint |
Afrika bude!!!
Přidané 09-12-2016 07:26
|
Člen
Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11
|
qwert napsal:
Jsem zvědavý jestli to Honda vypustí.Je to krásné..
' '
Souhlas a bude lepe, nebo se budou ted rezat mezi sebousa nemozu dockat co z nich vypadne 3/4 litru bude ve twinu nakonec prehrsel, je to jako s telefonama, nikdo nemel hned vse musi byt kazdy rok neco noveho, akorat my uz jsme stari......
Upravil blejdamint dne 09-12-2016 07:27
blejdamintxr650r |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 09-12-2016 13:30
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
No víte jak to je - chodí to v takových vlnách.
Před lety .... BMW přišlo s HP2. Drahý velký enduro. KTM přišlo se Superendurem 950. Drahý velký enduro. A za pár let - mrtvo. Prodalo se toho relativně málo na to, jaké peníze do těch projektů museli asi investovat. Takže si nemyslím, že to bude nějaký boom pěti značek a modelů. Kolik lidí by si koupilo "ostrou" enduro verzi oproti té cestovní? 10%? Spíš tak 3-4% lidí. Myslím, že to někdo z nich zkusí ale všichni vědí, že to je hodně riskantní oblast. Já jsem nadšenej - tyhle motorky jsou přesně to, co se mi líbí. Qwert asi taky, možná deset dalších ale 100 dalších si nedovede představit na takové motorce cestovat, dalších 100 zjistí, že pokud to bude mít 290mm zdvihy tak z toho nedošlápnou a dalších 100 zjistí, že se s tím moc nedá jezdit po silnici protože ten podvozek bude na silnici nestabilní a bude na ně foukat a sedlo bude nepohodlné a nemá to zadní stupačky a jánevímco.
Takže hurá, ať už to všichni vyrábí a předhánější se v parametrech ale skutečně boom moc nečekám.
Jen pro info - před rokem jsem viděl na vlastní oči prototyp endura podobného HP2 na bázi 1200GS LC. 300mm zdvihy podvozku, úzký enduro sedlo, naprosto jiná podsedlovka, minimalizovaný kokpit atd. Touratech to vyrobil ve funkčním prototypu pro BMW na zakázku. Bylo to přísně tajný. Ukázali nám to na 10 minut a jedno video jak to jezdí v terénu. Čekali jsme, že s tím BMW přijde na trh a výsledek - ticho. Nic. Bylo to hotové, jen rozjet výrobu. Prostě ten trh je na to moc malý a tenkrát nebyla ani Afrika ani poptávka po těch motorkách jako třeba dnes. Tak možná to opráší. Ale od podzimu 2015 mají nejméně jedno "ostré" velké dvouválcové enduro hotové. Mohli ho nazvat HP3.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 09-12-2016 19:24
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Máš pravdu,tenhle styl se mi líbí.Se Superendurem se mi přesně trefili,motorka skvělá v terénu,s výkonným motorem se kterým můžu jet na závody nebo na delší cestu.Díky sedlu které je kupodivu pohodlnější než u modelu ADV to není problém zvlášt když je možnost pořídit 30l nádrž či kapotáž.A pokud vím tak třeba v Austrálii se tato ktm takhle hojně používá.Proto byla tahle motorka v západní Evropě odsouzena k zániku.A protože každá firma potřebuje hlavně vydělávat tak máš pravdu že i tahle Honda dopadne jako slavná NR 750..Kdybychom chtěli tak to umíme udělat.. |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 09-12-2016 20:24
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert: přesně tak. Ono to je taky vidět i na tom, jak jezdí hodně lidí u nás a srovnáš to s tím, jak se stejnými motorkami jezdí lidi ve Francii, Itálii nebo v Německu. NIKDO v Německu nevezme nový 1200GS LC a nejde ho zahrabat do bahna. Prostě NIKDO. V téhle kategorii se to prostě "nedělá". Vezmou si ostrý enduro, dají ho na vlek a jezdí každý víkend na trati ale s velkou motorkou takhle neblbnou. Když kolegové viděli, co dělá třeba sto lidí u nás na srazu - jak to doslova topí v bahně, tak nechápali. Takže i ten vývoj nových motorek jde tou cestou, kam chtějí jejich typický zákazníci - a typický majitel GS LC už dneska není ten, který měl vzducháč GS a dávno ne ten, co jezdil po polňačkách na 1150 nebo 1100 apod. Typický majitel s tím jezdí jako s RT. Správně by si měl taky RT koupit ale oni kupují GS ale používají ho jako RT. Já jen čekám, kdy tam přidají rádio a hlasitou hudbu. Fakt na to čekám. No a ti lidi, kteří fakt chtějí offroad motorku jsou slyšet trošku víc ale nemyslím si, že to stačí na to, aby utráceli nějaké zásadně velké peníze do modelů, které by byly v kategorii kde bývala HP2 nebo SE. To už spíš bude několik modelů v retro stylu. To je jistý.
Já znám pár kódových názvů různých GS modelů co se mají prý objevit v následujících letech a některé názvy evokují docela příjemné pocity - pod takovým názvem bych si představil svojí další motorku docela rád. Ale co to bude ve skutečnosti - a jestli vůbec. Kdo ví. Pak to dopadne jako letos GS s modrým rámem. Je to jen a jen barva, nedají tam ani tu pitomou 21" dopředu.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
cibus |
Afrika bude!!!
Přidané 10-12-2016 00:28
|
Člen
Příspěvek: 101
Založený: 05.12.12
|
TomasTT> Serko nebylo drahé enduro. Poslední nové kusy se prodávaly za 250 tis. Kč.
A taky si nemyslím, ze by to KTM stalo nějaké velké peníze. Spis si myslím, ze v letech 2006-2008 chtěli vystrilet staré 950 motory, protože už jinak do všech modelu používali 990.
Navíc ma Serko 95% shodných dílu s jinými modely. Tam o žádný velký vývoj neslo.
HP2 byla jiná písnička. To byla nova moto za úplně jiný peníz.
Nicméně platí, ze tento segment se s velkou odezvou nesetkal. Většina lidi potřebuje/chce parník, protože jen ten vypadá dost "macho".
Upravil cibus dne 10-12-2016 00:37
To dáš. No nic, tak to zkus ještě jednou. |
|
|
|
qwert |
Afrika bude!!!
Přidané 10-12-2016 16:58
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Třeba z toho udělat nějakou limitovanou serii a ono to půjde..
''
Upravil qwert dne 11-12-2016 11:22 |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 12-12-2016 12:21
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
cibus: je to možný, že tím chtěli zrecyklovat stavé zásoby a výrobní přípravky ale když bylo nově na trhu, pamatuju si, že stálo 350 tis. Pochopitelně je to nesrovnatelně levnější než HP2, která tuším stála půl milionu. Ale stejně to museli homologovat atd - s každým novým modelem je spousta práce a nemyslím si, že prodeje byly odpovídající. U HP2 možná, někde jsem viděl statistiku prodeje verze "sport" a prodali kolem 9000 motorek ale pořád to nejsou desítky tisíc ročně. Ale tyhle motorky dělají promo, mluví se o nich a přitáhnou lidi, kteří si pak koupí třeba i něco slabšího ale určitě to je i propagace, zejména když na tom jezdí hvězdy - viz třeba Chris Pfeiffer na Erzbergu na HP2.
Upravil TomasTT dne 12-12-2016 12:21
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 15-12-2016 12:20
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Dneska dorazily na sklad všechny vyráběné typy šusplechů na CRF1000L. Máme ty menší Rallye v černé i stříbrné a velké Rallye Extreme taky v obou barvách. Menší jsou ve dvou verzích (DCT a bez DCT), velké jen bez DCT. Všechno v celkem dostatečném počtu.
''
''
''
''
Upravil TomasTT dne 15-12-2016 12:21
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 16-12-2016 14:56
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Rallye šusplech se spodními padacími rámy:
''
''
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 17-01-2017 23:59
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Rallye A Rallye Extreme šusplechy jsou zařazené do e-shopu, čeká se na dostupnost verze pro DCT a pak zařadíme i zbylé dva modely.
Jinak skladem máme na manuál oba Rallye a černý Extreme.
https://shop.tour...gory=10940
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Wan-Chuan |
Afrika bude!!!
Přidané 23-01-2017 07:38
|
Člen
Příspěvek: 59
Založený: 21.10.15
|
To je pořád GASUJ !! GASUJ!!!
''
Wan-Chuan
KRLESS!!!
KRLESS!!! |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 25-01-2017 19:24
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
To je otřesný. Ty highway stupačky na padáku? Ajaj... to néé
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Wan-Chuan |
Afrika bude!!!
Přidané 26-01-2017 12:44
|
Člen
Příspěvek: 59
Založený: 21.10.15
|
Tak Italové-)) Nechtěj zázraky -)))
KRLESS!!! |
|
|
|
TomasTT |
Afrika bude!!!
Přidané 27-01-2017 19:46
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Pracujeme na vlastním řešení svodů bez katalyzátoru pro opravdové adventure výpravy, které bude kompatibilní se všemi krycími plechy Touratech (Expedition, Rallye a Rallye Extreme) i s originálním plíškem. Svody jsou navržené pro Remus Okami ale jdou použít i s originál koncovkou výfuku a případně pro rallye je možné použít kilogramovou titanovou rallye koncovku, kterou budeme mít ke svodům v nabídce ale která je bez silniční homologace. První série bude hotová do konce ledna, předpokládáme dodávky od poloviny února. Výrobek je navržený a vyrobený exkluzivně pro Touratech CZ v české firmě, která patří ke špičce v oboru a řeší to, co nedokázal vyřešit žádný jiný výrobek na trhu - zejména společnou montáž s velkým Rallye Extreme šusplechem bez nutnosti nevratné modifikace originálních svodů s katalyzátorem.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|