Název novinky: CENDURO :: TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidal tobig dne 03-05-2010 08:42
#1
Docela by mně zajímal pohled majitelů jiných strojů, více endurovitějších, co říkají na tuhle motorku.
Názory na zaškatulkování tohodle divného stroje se již po desetiletí velmi rozcházejí, takže je načase udělat si v tomhle jasno... ;)
Dík za jakýkoli názor... B)
Upravil tobig dne 14-05-2010 20:01
Přidal vrtule dne 03-05-2010 08:52
#2
...myslím, že je to cenduro, stejně jako třeba i nový Tiger od Triumphu je cenduro
...je to tedy cenduro urcené vic na ONROAD než na OFFROAD (asi s tím v terénu nedivočíš a ani ho vlastně nevyhledáváš, ale nějaká rozbitá asfaltka x-té třídy, lehká šotolinka či polňačka ti "sandál nerozhodí")
Přidal tobig dne 03-05-2010 20:08
#3
prezi napsal:
...myslím, že je to cenduro, stejně jako třeba i nový Tiger od Triumphu je cenduro
...je to tedy cenduro urcené vic na ONROAD než na OFFROAD (asi s tím v terénu nedivočíš a ani ho vlastně nevyhledáváš, ale nějaká rozbitá asfaltka x-té třídy, lehká šotolinka či polňačka ti "sandál nerozhodí")
přesně tak .. ;)
Přidal tobig dne 03-05-2010 20:15
#4
gertruda napsal:
jestli teda můžu říct jakýkoliv názor, tak teda můj názor je, že je to divný stroj, který se už po desetiletí velice špatně škatulkuje a po pravdě v tomhle ještě nemám úplně jasno :)
.. ale motorka je to krááásná ;)
No právě, myslím, žes na to kápl.... divnej stroj to je (ostatně většina majitelů TDM, které znám, jsou divní taky) :D
Někdy kope, většinou neposlouchá, dělá si co chce a má spoustu "divných vlastností", prostě ani ryba ani rak.... atd.
Ale jinak bomba !! ;)
Přidal refi dne 03-05-2010 21:06
#5
tobig napsal:
gertruda napsal:
jestli teda můžu říct jakýkoliv názor, tak teda můj názor je, že je to divný stroj, který se už po desetiletí velice špatně škatulkuje a po pravdě v tomhle ještě nemám úplně jasno :)
.. ale motorka je to krááásná ;)
No právě, myslím, žes na to kápl.... divnej stroj to je (ostatně většina majitelů TDM, které znám, jsou divní taky) :D
Někdy kope, většinou neposlouchá, dělá si co chce a má spoustu "divných vlastností", prostě ani ryba ani rak.... atd.
Ale jinak bomba !! ;)
no prostě divnocenduro :D
Přidal 3X dne 03-05-2010 21:09
#6
tobig napsal:
Docela by mně zajímal pohled majitelů jiných strojů, více endurovitějších, co říkají na tuhle motorku.
Názory na zaškatulkování tohodle divného stroje se již po desetiletí velmi rozcházejí, takže je načase udělat si v tomhle jasno... ;)
Dík za jakýkoli názor... B)
z mého pohledu je to CS-DENDURO :D
a vůbec není divné
a prosím tě, nevíš, jak zapojit ČOV? :o
Přidal jencekgs dne 03-05-2010 21:32
#7
To 3X specifikuj CS- DENDURO??
Ten název mě pobavil, ale nevím co to znamená
Přidal 3X dne 03-05-2010 22:05
#8
jencekgs napsal:
To 3X specifikuj CS- DENDURO??
Ten název mě pobavil, ale nevím co to znamená
až mi řekneš, jak zapojit čov :P
Přidal jencekgs dne 03-05-2010 22:12
#9
Tam kde si to přestřihl tak dej čokoládu a musí to frčet.
Já sice dělám v energetice, ale teplo a elnu, s vodou do styku nepříjdu. A o elektrice vím že kope, toď vše.
A to máš nějakou domácí nebo co??
Přidal 3X dne 03-05-2010 22:19
#10
jeden nulák, jedna zem a 5 černých fázových drátů :D, to asi do čokolády nedám :(, bo nevím, který spojit s kterým
Přidal xx4 dne 03-05-2010 23:30
#11
tobig napsal:
Docela by mně zajímal pohled majitelů jiných strojů, více endurovitějších, co říkají na tuhle motorku.
Názory na zaškatulkování tohodle divného stroje se již po desetiletí velmi rozcházejí, takže je načase udělat si v tomhle jasno... ;)
Dík za jakýkoli názor... B)
TDM se softCenduro.:) Mám na ni jen dobré vzpomínky.Fajn motorka.Proč já ji vlastně prodal ?.......:|
..... jo aha.Terén jí vadil.:P
Přidal pantata dne 04-05-2010 20:43
#12
3X napsal:
jeden nulák, jedna zem a 5 černých fázových drátů :D, to asi do čokolády nedám :(, bo nevím, který spojit s kterým
nechci tě strašit, ale to už dohromady asi nedáš....zkus na tom postavit kadibudku a sem tam to vyvezeš...to je přece to adventure ne?:D
Přidal jencekgs dne 04-05-2010 21:09
#13
3X napsal:
jeden nulák, jedna zem a 5 černých fázových drátů :D, to asi do čokolády nedám :(, bo nevím, který spojit s kterým
Tak jsem koukal dnes v práci a nic jsem tam nenašel.
Přidal jencekgs dne 04-05-2010 21:12
#14
Co je to za výrobce??? Ten ti žádné schéma neposkytne?? Teď jsem si všiml že jsme ve špatném vlákně. Budu sledovat to tvoje
Přidal 3X dne 05-05-2010 19:29
#15
jencekgs napsal:
Co je to za výrobce??? Ten ti žádné schéma neposkytne?? Teď jsem si všiml že jsme ve špatném vlákně. Budu sledovat to tvoje
špatné nebo dobré, stejně to admini smažou :D
schéma mi před 7 lety dali, ale já ho někam založil :o, ale proměřil jsem si to a pak zapojil a jede to *clap*
Přidal tobig dne 06-05-2010 09:58
#16
pavelgs napsal:
tobig napsal:
Docela by mně zajímal pohled majitelů jiných strojů, více endurovitějších, co říkají na tuhle motorku.
Názory na zaškatulkování tohodle divného stroje se již po desetiletí velmi rozcházejí, takže je načase udělat si v tomhle jasno... ;)
Dík za jakýkoli názor... B)
TDM se softCenduro.:) Mám na ni jen dobré vzpomínky.Fajn motorka.Proč já ji vlastně prodal ?.......:|
..... jo aha.Terén jí vadil.:P
no, jak se to vezme.... *blushing*
'
'
Přidal Waltr dne 14-05-2010 16:01
#17
Tobig> Zjistíme. ;)
Přidal 3X dne 14-05-2010 17:55
#18
Waltr napsal:
Tobig> Zjistíme. ;)
aby ti na šotolině neujel *hilarious*
Přidal Waltr dne 14-05-2010 18:43
#19
;) myslím že s tímhle problém mít nebudu? Jak jsi na tom ty? :o:D
Přidal tobig dne 14-05-2010 19:21
#20
3X napsal:
Waltr napsal:
Tobig> Zjistíme. ;)
aby ti na šotolině neujel *hilarious*
Já nevím.... *hmm*
Nějak se mi ani nechce.... :W
Navíc s Vámi dvěma.... *annoy*
Je to daleko.... :o
Nesnáším terén.... *inlove*
A zas ten na té blbé motorce.... *yummy*
Balit a vybalovat furt.... *tup*
Jak říkám, vůbec se netěším, raděj bych vlakem na Kokořín.... *blushing*
Přidal tobig dne 14-05-2010 19:46
#21
'
'
Přidal Waltr dne 14-05-2010 19:54
#22
No jo ale to není červené, víš jak jsou Albánci alergičtí na červenou? *hilarious*
Přidal tobig dne 14-05-2010 19:58
#23
Waltr napsal:
No jo ale to není červené, víš jak jsou Albánci alergičtí na červenou? *hilarious*
Vím... proto ji maj na vlajce..... *hilarious*
Přidal tobig dne 14-05-2010 19:59
#24
'
'
Přidal Waltr dne 14-05-2010 20:26
#25
Ano, jako že si ji jejich orel podmanil. :D
Přidal tobig dne 14-05-2010 23:34
#26
Waltr napsal:
Ano, jako že si ji jejich orel podmanil. :D
Podmanil?? Zřejmě dobrý oddíl.... *tup*
Přidal 3X dne 14-05-2010 23:37
#27
Waltr napsal:
;) myslím že s tímhle problém mít nebudu? Jak jsi na tom ty? :o:D
já nevím, se suzukou jsem v terénu ještě nebyl *helpless*
Přidal tobig dne 14-05-2010 23:49
#28
3X napsal:
Waltr napsal:
;) myslím že s tímhle problém mít nebudu? Jak jsi na tom ty? :o:D
já nevím, se suzukou jsem v terénu ještě nebyl *helpless*
kecášššššš..... ;)
'
'
Přidal motoblb dne 15-05-2010 09:20
#29
tobig napsal:
3X napsal:
Waltr napsal:
;) myslím že s tímhle problém mít nebudu? Jak jsi na tom ty? :o:D
já nevím, se suzukou jsem v terénu ještě nebyl *helpless*
kecášššššš..... ;)
'
'
Tobig jasně že nebudeš je to jedinečná zvonkohra jak ti kamínki cinkaj o motor*tup*
Přidal petr_t dne 19-05-2010 19:04
#30
je to cenduro?:D:D
Přidal petr_t dne 19-05-2010 19:28
#31
ještě jedna *hilarious*
Přidal jencekgs dne 19-05-2010 19:59
#32
petr_t napsal:
ještě jedna *hilarious*
Aranka tě zabije až zjistí že jsi ji udal její blatník z DRa*tongue*
Přidal petr_t dne 19-05-2010 20:05
#33
jencekgs napsal:
petr_t napsal:
ještě jedna *hilarious*
Aranka tě zabije až zjistí že jsi ji udal její blatník z DRa*tongue*
Zatím žiju *tongue*;)
Přidal tobig dne 19-05-2010 20:06
#34
jencekgs napsal:
petr_t napsal:
ještě jedna *hilarious*
Aranka tě zabije až zjistí že jsi ji udal její blatník z DRa*tongue*
Aranka jak Aranka....
Ale Tarab až zjistí, že má z Bosaje ostrou crosku, bude rááááádddd .... *clap*
Přidal petr_t dne 19-05-2010 20:10
#35
tobig napsal:
jencekgs napsal:
petr_t napsal:
ještě jedna *hilarious*
Aranka tě zabije až zjistí že jsi ji udal její blatník z DRa*tongue*
Aranka jak Aranka....
Ale Tarab až zjistí, že má z Bosaje ostrou crosku, bude rááááádddd .... *clap*
do OFFu paráda ;)
Přidal tobig dne 19-05-2010 20:20
#36
OFF TDM....*saycheese*
'
'
Přidal tobig dne 19-05-2010 20:21
#37
'
'
Přidal 3X dne 19-05-2010 22:26
#38
petr_t napsal:
je to cenduro?:D:D
ještě, že to tarab nevidí, jinak by jsi tu už nebyl, on je strašný pruďas :D
Přidal petr_t dne 20-05-2010 09:02
#39
3X napsal:
petr_t napsal:
je to cenduro?:D:D
ještě, že to tarab nevidí, jinak by jsi tu už nebyl, on je strašný pruďas :D
ale viděl ,první jsem to poslal jemu,má to rychlou úpravu pro OFF.Aspoň to tolik neomlátí.;)
Přidal prezi dne 23-05-2010 01:27
#40
tobig napsal:
'
'
...pěkné, pěkné *clap* ...na jakých gumách je to jeté?
Přidal tobig dne 23-05-2010 08:15
#41
prezi >> Metzeler Z6, turistická guma na asfalt. Loni jsem na těhle odjel UA, ovšem víceméně ONroad... letos bude ALB - také Z6 a o5 asfalt, šotolina. To co vy jezdíde na špuntech, si netroufnu... :D
Přidal prezi dne 24-05-2010 22:47
#42
...mňo, nevím-nevím
...pneu se vzorkem by se našlo a "rozšířily by se ti obzory" ;)
'
'
Upravil prezi dne 24-05-2010 22:48
Přidal qwert dne 24-05-2010 23:18
#43
Poserové,na všem se dá jezdit off..:D '
' '
'
Přidal martyzostravska dne 25-05-2010 16:11
#44
qwert napsal:
Poserové,na všem se dá jezdit off..:D '
' '
'
jo, na něčem líp a na něčem hůř :)
DR650 měl sklopnou páčku řadičky i zadní brzdy, krosový blatník, řídítka uložené v gumě, svody a výfuk tuším bokem, olejový chladič dost vysoko, transalp už má pevnou řadičku a nožní brzdu, blatník nízko, má ale 21kolo, vysoko chladiče, výfuk vedený bokem a taky řídítka uložené v gumě, stromík má naproti tomu olejový chladič tak na dobře umístěný kámen, svody spodem jako tdm a lité kola. Prostě víc cestovní, než enduro. TDM a stromík zase mají 6tý kvalt a tudíž jsou v pohodě tam kde TA nebo Dr dodýchává, prostě, každé má své výhody *lol*. že bychom se všichni nakonec potkali na BMW? ;)
Přidal prezi dne 25-05-2010 18:40
#45
martyzostravska napsal:
...že bychom se všichni nakonec potkali na BMW? ;)
...good idea *tup*
Přidal qwert dne 25-05-2010 21:52
#46
martyzostravska napsal:
...že bychom se všichni nakonec potkali na BMW? Wink
Ani náhodou..:)
Přidal refi dne 25-05-2010 23:51
#47
prezi napsal:
martyzostravska napsal:
...že bychom se všichni nakonec potkali na BMW? ;)
...good idea *tup*
na bmw to být nemusí, hlavně když každý bude sedět na tom, na čem je mu nejlíp *inlove*
Přidal tobig dne 26-05-2010 06:39
#48
refi napsal:
prezi napsal:
martyzostravska napsal:
...že bychom se všichni nakonec potkali na BMW? ;)
...good idea *tup*
na bmw to být nemusí, hlavně když každý bude sedět na tom, na čem je mu nejlíp *inlove*
Jak to myslíš..? *blushing*
To se zase ale neuvidíme.... páč já tohle v kolektííívu nedělám.... ;)
Krásný den Cenduristi...! *tup*
Přidal Waltr dne 14-06-2010 17:08
#49
Dnes už vím, že v rukách některých se dá klidně nazvat Motokrosovou motorkou.
Přidal prezi dne 14-06-2010 17:10
#50
Waltr napsal:
Dnes už vím, že v rukách některých se dá klidně nazvat Motokrosovou motorkou.
...Tobig motokrosař? *hmm*
Upravil prezi dne 14-06-2010 17:10
Přidal ivan66 dne 14-06-2010 18:15
#51
'
'[/quote]
Dóóst hustý:|. Taky mi hlavou proběhla úprava Versyse.
ale než narušit účel tohoto biku, raději počkám až se zaplní kapsa a půjdu do oriiginálu. Rád cestuji a na těžký terén nemám zkušenosti
proto zřejmě BMW.
Přidal qwert dne 14-06-2010 19:20
#52
ivanversys napsal:
'
'
Dóóst hustý:|. Taky mi hlavou proběhla úprava Versyse.
ale než narušit účel tohoto biku, raději počkám až se zaplní kapsa a půjdu do oriiginálu. Rád cestuji a na těžký terén nemám zkušenosti
proto zřejmě BMW.[/quote]
Náhodou přestavět Versyse na enduro není až tak špatný nápad..
Přidal 3X dne 14-06-2010 21:04
#53
fakt by jste se divili, co dokáže tobig a jeho TDM *clap*
'
'
a ani Němci na kroskách v Albánii nechápali
Přidal tobig dne 14-06-2010 21:24
#54
Upss... chvilkama to bylo sic o držku a hlavně o svody... :D ale s podporou kamarádů není nic nemožné.... '
'
Přidal prezi dne 14-06-2010 21:30
#55
to tobig: *tup*
Přidal tobig dne 14-06-2010 21:31
#56
to Prezi: dík*blushing*
Přidal motoblb dne 14-06-2010 22:16
#57
Jo Jiříku v Kalvěrově vesnici bylo pozdvižení že transalpa dělá i yamaha,Tobiga obdivuji jak to parádně zvládnul aniž by si ustlal*clap**tup*
Přidal tobig dne 14-06-2010 22:28
#58
Díky za slova chvály kamarádi, ale to ne já... to ta motorka projela nějak sama.... *music*
Naopak, já se skláním před Vámi třemi... to, co jste dokázali na plně naložených GSech, to se musí vidět a zažít..... *tup*
Přidal motoblb dne 14-06-2010 22:31
#59
tobig napsal:
Díky za slova chvály kamarádi, ale to ne já... to ta motorka projela nějak sama.... *music*
Naopak, já se skláním před Vámi třemi... to, co jste dokázali na plně naložených GSech, to se musí vidět a zažít..... *tup*
Zažitek byl hlavně zvednout hrocha,s Waltrem sme měli co dělat :D
Přidal tobig dne 09-11-2010 01:47
#60
'
'
Přidal stepan dne 09-11-2010 09:44
#61
Když je potřeba, tak se toho dá projet hodně :)
'
'
Přidal tobig dne 09-11-2010 12:07
#62
potěš koště.... :o
ale koukám, že má obuté kostky, tak snad jo.... *tup*
Přidal stepan dne 09-11-2010 13:51
#63
tobig napsal:
potěš koště.... :o
ale koukám, že má obuté kostky, tak snad jo.... *tup*
Jo, na předku má zadní E09 :), akorát neměl kryt pod motor, takže cestu nedokončil, upadl chladič, protože do něj naráželo kolo, když šly přední tlumiče na doraz a před brodama prorazil olejovou vanu, takže jsme ho těma brodama tahali na kurtě, to bylo taky hustý.. naštěstí měl druhej den odvoz dodávkou až k baráku.
Ještě jedna pěkná:
'
'
Přidal prezi dne 09-11-2010 21:00
#64
...dát na předek zadní E09 - originální *hilarious*
...když koukám na fotky, tak to opravdu musel být mazec! *tup*
Přidal tobig dne 09-11-2010 21:11
#65
stepan napsal:
tobig napsal:
potěš koště.... :o
ale koukám, že má obuté kostky, tak snad jo.... *tup*
Jo, na předku má zadní E09 :), akorát neměl kryt pod motor, takže cestu nedokončil, upadl chladič, protože do něj naráželo kolo, když šly přední tlumiče na doraz a před brodama prorazil olejovou vanu, takže jsme ho těma brodama tahali na kurtě, to bylo taky hustý.. naštěstí měl druhej den odvoz dodávkou až k baráku.
Masakr..... !!! *tup*
Přidal stepan dne 09-11-2010 23:19
#66
prezi napsal:
...dát na předek zadní E09 - originální *hilarious*
Přední v tom rozměru nesehnal.
prezi napsal:
...když koukám na fotky, tak to opravdu musel být mazec! *tup*
Celé album je zde:
http://public.fot...jina-2008/
Přidal biban 57 dne 09-11-2010 23:27
#67
s tím svím mám strach dát polňačku, natož tohle *tup*
Přidal stepan dne 09-11-2010 23:41
#68
Ještě jsem vyštrachal v jiném albu pár fotek:
'
'
'
'
'
'
Obouchanej chladič:
'
'
Na poloninách bylo krásně:
'
'
Přejezd sněhového jazyku:
'
'
Tady jsem myslel, že se vracíme:
'
'
Nahoře v asi 1500m moto po vjezdu do díry v noci přestala jet, nouzově jsme přenocovali a ráno provizorně opravili chladič (odešla vodní pumpa, tak jsme zapojili okruh bez pumpy na dojetí do údolí.
Moto navíc šlo jen na 1 válec:
'
'
Ucpaná vodní pumpa:
'
'
Díky absenci chrániče motoru se prorazila vana o kámen těsně přes přejezdem asi 15ti docela drsných brodů.
Jelikož nebyla jiná cesta do vesnice, tak jsem moto přetahali na kurtě:
To musím říct, že byl masakr.
'
'
Asi 15km před asfaltem ve vesnici jsme přenocovali a ráno jel kolem ZIL (nebo co to bylo), tak jsme naložili moto my dojeli po svých.
Přidal stepan dne 09-11-2010 23:43
#69
Jen pro doplnění...
Motocykl byl v Praze opraven díly z jiného motoru a dál jezdil až přes 200tis km po Praze Messengera, dokud nebyl prodán. *tup*
Přidal tobig dne 10-11-2010 06:33
#70
2 Stepan: myslím, že otázka v úvodu tohoto vlákna byla s definitívní platnosti odpovězena..... *tup*
respekt *clap*
btw - nádherné fotečky.. *yummy*
Přidal Waltr dne 10-11-2010 08:07
#71
Tohle nikdy nepochopím. Ale to máme asi každý jinak.
Doufám že si po prodeji koupil CBR. :D
Chudák motorka.
Přidal qwert dne 10-11-2010 08:12
#72
stepan napsal:
Jen pro doplnění...
Motocykl byl v Praze opraven díly z jiného motoru a dál jezdil až přes 200tis km po Praze Messengera, dokud nebyl prodán. *tup*
Pro mě jsi pašák..*tup*
Přidal stepan dne 10-11-2010 09:56
#73
qwert napsal:
stepan napsal:
Jen pro doplnění...
Motocykl byl v Praze opraven díly z jiného motoru a dál jezdil až přes 200tis km po Praze Messengera, dokud nebyl prodán. *tup*
Pro mě jsi pašák..*tup*
Pašák byl kamarád, já to jel na GS, i když to byl taky masakr, alespoň pro mne, když jsem v terénu předtím nejel :)
Přidal oldsandal dne 10-11-2010 14:47
#74
Na takové trápení mašiny já nejsem :o. Ale jinak klobouk dolů TDM *tup* !
Přidal raci dne 28-03-2011 20:41
#75
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
Přidal mirekTDM dne 28-03-2011 20:59
#76
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
To je velice rozumné. Mám ji třetí rok a jsem čím dál víc spokojen.*clap* Navštiv www-tdm.cz
Přidal tobig dne 28-03-2011 21:25
#77
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
vo tom to je.... nějak furt nechápu proč se s tédéemkou neumím rozloučit...... je to dost blbé, ale tak nějak mi asi přirostla k srdci... ;)
Přidal oldsandal dne 30-03-2011 09:41
#78
mirekTDM napsal:
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
To je velice rozumné. Mám ji třetí rok a jsem čím dál víc spokojen.*clap* Navštiv www-tdm.cz
Našel jsem
www.yamaha-tdm.cz a
http://www-tdm.cz... . TDM je rozdělena dva weby? Jak je to?
Přidal raci dne 30-03-2011 19:48
#79
mirekTDM napsal:
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
To je velice rozumné. Mám ji třetí rok a jsem čím dál víc spokojen.*clap* Navštiv www-tdm.cz
a ty mas asi 850 ze? jak je to s tim povestnim zranim oleje a pote nachylnosti se zadrit...? ja co sem se dival na ceny tak bych sel do 900 laka me to ABS ale i bez toho je skvela jeste jsem se chtel zeptat jak je to s tou dravosti? hodne recenzi rika ze teto motorce neni co vytkout snad jen" ze je moc kultivovana a na svuj vzhled dravce malo drava...
Přidal raci dne 30-03-2011 19:52
#80
tobig napsal:
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
vo tom to je.... nějak furt nechápu proč se s tédéemkou neumím rozloučit...... je to dost blbé, ale tak nějak mi asi přirostla k srdci... ;)
ja jsem se zas totalne zblaznil do yamahy *inlove* a stejne jak nekdo trpy nemoci BMW tak ja sem posedlej yamahou takze se predem omlouvam kdybych to nak prehanel *blushing*
Přidal Waltr dne 30-03-2011 23:28
#81
Nemusíš se omlouvat, my co jsme si timhle martýriem prošli to známe, až dojdeš až k BMW budeš vědět že už jsi v cíli. ;):D
Přidal qwert dne 31-03-2011 06:52
#82
Waltr napsal:
Nemusíš se omlouvat, my co jsme si timhle martýriem prošli to známe, až dojdeš až k BMW budeš vědět že už jsi v cíli. ;):D
Já myslím že tak nízký cíl nemá..:D
Přidal Flash dne 31-03-2011 07:31
#83
no já se taky přidám do klubu japonskejch yamazistů :D
teď chci kupovat ještě jeden jednoválec někam fakt do bahýnka něco lehčího a opět to vypadá na yamahu.. bmw... zaprvé nic takového nevyrábí a zadruhé mi prostě tato značka nepřirostla k srdci i když jsem to zkoušel jestli si to mám koupit tenkrát, KTM jsem měl a ten typ co bych chtěl prostě už nejde na trhu sehnat opět ve slušném stavu a jsou tam jen vylítaný ostrý který se za 80 000 koupí a pak se do toho ještě minimálně 40 narve. to už bych si mohl rovnou koupit pomalu funglovku. Honda, těch je jen pár kusů a je to taky všechno vylítaný takže jediná rozumná volba... spolehlivost-servis-výkon-cena prostě jedině YAMAHA :D :D *hilarious*
to jsem si dal teď mě tu všichni ukamenujou *pray*
Přidal Waltr dne 31-03-2011 09:10
#84
gwert>:D myslíš že pomýšlí výš? Až na samý vrchol? To jsem si nedovolil ani pomyslet. *blushing*
Flash>co kolo?*pray*
Přidal Flash dne 31-03-2011 09:18
#85
Waltr napsal:
gwert>:D myslíš že pomýšlí výš? Až na samý vrchol? To jsem si nedovolil ani pomyslet. *blushing*
Flash>co kolo?*pray*
to mám ale na tom si moc lámu ruce :D
zlatá motorka ;)
Přidal Dodo dne 31-03-2011 11:09
#86
taky bych přidal pár foto z výletu na ukrajinký poloniny *tup*
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
teď jsem přesedlal na BMW, ale zas takový nadšení z toho nemám, má určitě hodně předností, ale to nijak nezastiňuje TDMku, to byla motorka, která mě fakt vzala a šest let jsem z ní byl unešenej. Jen už jsem narazil na tu hranici prostupnosti terénem, tak musela jít *bye*
Přidal raci dne 31-03-2011 20:24
#87
Waltr napsal:
gwert>:D myslíš že pomýšlí výš? Až na samý vrchol? To jsem si nedovolil ani pomyslet. *blushing*
Flash>co kolo?*pray*
Muj samotny vrchol by byla YAMAHA XT1200Z ale to je spis jen takovy abych furt mel k cemu vzhlizet TDM 900 je dokonala ja jsem mel suzu DR 125 pak aprilii Tuareg 125 po neustalych nevyresitelnych problemach sem se rozhol pro Yamahu TDR a od te doby to ve me zapalilo jakou si posedlost touto znackou proto sem pak sel do XJ600 Diversion ten mam momentalne je to uzasnej stroj ale je to silnicni cestak, skusil jsem neco jineho nez je cenduro a zjistil ze to neni ono a k cemu jinemu se po spokojenosti s TDR vratit nez K TDM *lol*kdyz se tak divam do minulosti vzdy jsem mel cendurko jen ve 125ccm *hilarious*
Upravil raci dne 31-03-2011 20:26
Přidal raci dne 31-03-2011 20:31
#88
Dodo napsal:
taky bych přidal pár foto z výletu na ukrajinký poloniny *tup*
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
teď jsem přesedlal na BMW, ale zas takový nadšení z toho nemám, má určitě hodně předností, ale to nijak nezastiňuje TDMku, to byla motorka, která mě fakt vzala a šest let jsem z ní byl unešenej. Jen už jsem narazil na tu hranici prostupnosti terénem, tak musela jít *bye*
paradni fotky mam moc rad prirodu a motorky vy to skvele kombinujete a to se mi strasne moc libi ja sem zatim nedosel do bodu kdy bych chtel jen taky teren na motorce ja spis lesni cesty nebo nase deravy silnice :D ale rad bych se casem pridal i k vam offroudakum *tup*
Přidal tobig dne 31-03-2011 23:21
#89
raci napsal:
Waltr napsal:
gwert>:D myslíš že pomýšlí výš? Až na samý vrchol? To jsem si nedovolil ani pomyslet. *blushing*
Flash>co kolo?*pray*
Muj samotny vrchol by byla YAMAHA XT1200Z ale to je spis jen takovy abych furt mel k cemu vzhlizet TDM 900 je dokonala ja jsem mel suzu DR 125 pak aprilii Tuareg 125 po neustalych nevyresitelnych problemach sem se rozhol pro Yamahu TDR a od te doby to ve me zapalilo jakou si posedlost touto znackou proto sem pak sel do XJ600 Diversion ten mam momentalne je to uzasnej stroj ale je to silnicni cestak, skusil jsem neco jineho nez je cenduro a zjistil ze to neni ono a k cemu jinemu se po spokojenosti s TDR vratit nez K TDM *lol*kdyz se tak divam do minulosti vzdy jsem mel cendurko jen ve 125ccm *hilarious*
Super Tenerka mně dost vzala, opravdu se povedla. A to jsem ji měl jen na půl hoďky.... *yummy*
Přidal Flash dne 01-04-2011 08:13
#90
asi se to sem nehodí ale nevím kam s tím, toto vlákno je celkem aktivní..
takže se to možná bude někomu hodit...
posílám tu backdoorek s
microfishi
je tam pár motorů, jinak ještě stránky
tu
doufám že to pomůže při hledání nejasností s těmito nádhernými japonskými stroji ;)
Přidal raci dne 02-04-2011 22:48
#91
tobig napsal:
raci napsal:
Waltr napsal:
gwert>:D myslíš že pomýšlí výš? Až na samý vrchol? To jsem si nedovolil ani pomyslet. *blushing*
Flash>co kolo?*pray*
Muj samotny vrchol by byla YAMAHA XT1200Z ale to je spis jen takovy abych furt mel k cemu vzhlizet TDM 900 je dokonala ja jsem mel suzu DR 125 pak aprilii Tuareg 125 po neustalych nevyresitelnych problemach sem se rozhol pro Yamahu TDR a od te doby to ve me zapalilo jakou si posedlost touto znackou proto sem pak sel do XJ600 Diversion ten mam momentalne je to uzasnej stroj ale je to silnicni cestak, skusil jsem neco jineho nez je cenduro a zjistil ze to neni ono a k cemu jinemu se po spokojenosti s TDR vratit nez K TDM *lol*kdyz se tak divam do minulosti vzdy jsem mel cendurko jen ve 125ccm *hilarious*
Super Tenerka mně dost vzala, opravdu se povedla. A to jsem ji měl jen na půl hoďky.... *yummy*
dost se mi libil uz i ten koncept
http://www.motork...14648.html ale i ta realita je super*tup*
Přidal prezi dne 28-06-2011 00:15
#92
...padáky, kryt motoru, špunty a TDM může směle offroudit *tup*
'
'
Přidal TomElefant750 dne 28-06-2011 00:28
#93
prezi napsal:
...padáky, kryt motoru, špunty a TDM může směle offroudit *tup*
'
'
Hele všechno pěkný, ale co to přední kolo od Zetoru vepředu?;)
Čau, Tom
Přidal tobig dne 28-06-2011 07:22
#94
Břeťo, svezl jsi se někdy na TDMce? Prostě - konstrukčně to fakt není stroj do bahna..... ;) bohužel.... B)
Přidal 3X dne 28-06-2011 08:23
#95
tobig napsal:
Břeťo, svezl jsi se někdy na TDMce? Prostě - konstrukčně to fakt není stroj do bahna..... ;) bohužel.... B)
to potvrzuji, je to čistě cestovní asfaltový stroj :)
Přidal PetrAT dne 28-06-2011 08:41
#96
a já si myslel, že to je ten nový VééééStrom :D
Přidal Marselus dne 28-06-2011 08:42
#97
tobig napsal:
Břeťo, svezl jsi se někdy na TDMce? Prostě - konstrukčně to fakt není stroj do bahna..... ;) bohužel.... B)
Taky jsem ji měl na víkend v Rakousku něco málo jsem polítal - super motor malá spotřeba ale souhlas do terénu asi ne.
Přidal 3X dne 28-06-2011 20:46
#98
dotaz: jak se jezdí se zadní pneu na předním kole? Jde s tím zatáčet nebo se pereš s řidítky? Co stabilita?
Přidal tobig dne 28-06-2011 23:59
#99
3X napsal:
dotaz: jak se jezdí se zadní pneu na předním kole? Jde s tím zatáčet nebo se pereš s řidítky? Co stabilita?
Asi blbě, ale o to ani tak nejde.... jednu dobu jsem také blbnul s myšlenkou obout to na něco hrubšího... rychle mně to pustilo... pár kluků, co 850 přezulo na špunty se pak stejně zastavili o nízko položené svody, malé zdvihy, úzké řidítka, dlouhé kvalty 1 a 2 a co já vím ještě. Jakože i jizdní vlastnosti se víc zhoršili... Navíc překopávat TDM na GS či LC8 nějak pak nevidím pointu...!?
O co jde - alespoň u mně - je strach. Rvát na předek 18" zadní gumu s duší, navíc neschválenou v TP je fakt o hubu....
Suchou šotolinu, mělkou kaluž, hliněnou polňačku či lesní cestu s kamínky zvíci velikosti dětské pěsti TDM zvládne i na MEZ6 a větší ambice, nakonec i schopnosti stejně nemám, takže za mně né.....
Co se na tom projet dá, to Jirko víš, jak se u toho trápí jezdec i motorka víš taky.... nikdy nezapomenu tvou hlášku z Balkánu ...
"já bych to tady po kilometru zahodil" :D a nemyslím, že se špunty by to bylo jiné.... *hmm*
Přidal motoblb dne 29-06-2011 06:18
#100
tobig napsal:
3X napsal:
dotaz: jak se jezdí se zadní pneu na předním kole? Jde s tím zatáčet nebo se pereš s řidítky? Co stabilita?
Asi blbě, ale o to ani tak nejde.... jednu dobu jsem také blbnul s myšlenkou obout to na něco hrubšího... rychle mně to pustilo... pár kluků, co 850 přezulo na špunty se pak stejně zastavili o nízko položené svody, malé zdvihy, úzké řidítka, dlouhé kvalty 1 a 2 a co já vím ještě. Jakože i jizdní vlastnosti se víc zhoršili... Navíc překopávat TDM na GS či LC8 nějak pak nevidím pointu...!?
O co jde - alespoň u mně - je strach. Rvát na předek 18" zadní gumu s duší, navíc neschválenou v TP je fakt o hubu....
Vidíš a nakonec si byl jediný,kdo to nezahodil;):D
Suchou šotolinu, mělkou kaluž, hliněnou polňačku či lesní cestu s kamínky zvíci velikosti dětské pěsti TDM zvládne i na MEZ6 a větší ambice, nakonec i schopnosti stejně nemám, takže za mně né.....
Co se na tom projet dá, to Jirko víš, jak se u toho trápí jezdec i motorka víš taky.... nikdy nezapomenu tvou hlášku z Balkánu ...
"já bych to tady po kilometru zahodil" :D a nemyslím, že se špunty by to bylo jiné.... *hmm*
Přidal mirekTDM dne 29-06-2011 17:43
#101
Pánové, pište si co chcete, já vím svoje. ;)
Přidal 3X dne 02-07-2011 22:24
#102
já taky vím své a taky vím, co s TDM dokázal tobig projet v Albánii *clap*, ale prostě do terénu není, ani na větší šotolinu, jen dostává zbytečný záhul
Přidal snelcuk dne 06-09-2014 13:36
#104
Na dobré cesty by byla dobrá *clap*
Přidal Barbucha_TDM dne 05-04-2015 09:50
#105
Tady je moje se zvednutým podvozkem B)
Přidal xx6 dne 05-04-2015 10:40
#106
Jak si to zvedal? Vzadu máš tu kostku co si dělali kluci z tdm klubu? A předek jak? A předpokládám že na predku máš zadní gumu...
Přidal Barbucha_TDM dne 05-04-2015 13:29
#107
daliss napsal:
Jak si to zvedal? Vzadu máš tu kostku co si dělali kluci z tdm klubu? A předek jak? A předpokládám že na predku máš zadní gumu...
Ano, kostka je vlastní výroby (viz. foto) a předek pomocí válečků
Upravil Barbucha_TDM dne 05-04-2015 13:31
Přidal Milanek dne 05-04-2015 20:33
#108
proc si to neudelal ještě o 5-10mm vyssi aby ti tam zbylo nejaky maso pod okem a nepustil rozdil na pruzine ? jinak skaredy to není - ale do endura tomu ještě kus chybi - to horni ok so říká o vyskubnuti nebo přinejmenším o vyhrkani vule - udelej ještě 2 ocka v pasovine a dej to z venku + event. delší srouby tim to podepres
Přidal Barbucha_TDM dne 05-04-2015 21:15
#109
Ještě výš?? Už takhle to na konci kyvky dělá 65mm. Ta kostka "sedí" na kyvce, je z jednoho kusu a všude jsou 5mm stěny.
Přidal Milanek dne 05-04-2015 21:21
#110
no jde o mi o ten dost nejistej prechod mezi hornim sroubem a hornim okem "bez spodku"
Přidal Barbucha_TDM dne 05-04-2015 22:18
#111
Jj, rozumím. On to vlastně jistí i ten horní šroub. Je na něm závit M10x1.25 o délce asi 15mm, na zbytku je průměr 12mm a ten je skrz celou tu kostku
Přidal Libor 77 dne 06-04-2015 18:15
#112
Ondro už to vidím taky a je to pravda - není tam žádný pořádný matroš, tohle by se mohlo snadno vyhrkat. Stačilo by (jak píše kolega) zvednout díru o 4-5 mm a měl bys klid. Vejšku pustíš na pružině - bude to ještě komfortnější..
Upravil Libor 77 dne 06-04-2015 18:16
Přidal 12345 dne 31-12-2015 11:59
#113
raci napsal:
mirekTDM napsal:
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni *annoy* je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM *inlove*
To je velice rozumné. Mám ji třetí rok a jsem čím dál víc spokojen.*clap* Navštiv www-tdm.cz
a ty mas asi 850 ze? jak je to s tim povestnim zranim oleje a pote nachylnosti se zadrit...? ja co sem se dival na ceny tak bych sel do 900 laka me to ABS ale i bez toho je skvela jeste jsem se chtel zeptat jak je to s tou dravosti? hodne recenzi rika ze teto motorce neni co vytkout snad jen" ze je moc kultivovana a na svuj vzhled dravce malo drava...
Pročetl jsem všechny strany tohoto vlákna ale na tohle nikdo neodpověděl.Jak je to tedy s tou spotřebou oleje u těchto strojů?*hmm*
Za druhé se tady všeobecně píše že TDM je do terénu nevhodná,to je jasné už od pohledu.Ale na druhou stranu se mi od pohledu také V-strom nejeví příliš vhodný do terénu a tak bych rád věděl jak to je od lidí kteří tyto stroje vlastní...:)Zítra je Nový rok a já si v tom novém roce budu muset udělat radost tak potřebuji relevantní informace.....
Upravil 12345 dne 31-12-2015 12:00
Přidal Libor 77 dne 31-12-2015 18:50
#114
TDM již nemám, ale vlastnil jsem ho 12 let - i to asi mluví za vše. Nenechala mě nikde,ani když bylo prasklé spojkové lanko - dojel jsem k servisu a matka M5 a velké kleště vše vyřešily.
Pravda do terénu moc není, ale i Rumunské cesty a Alpské šotoliny v Itálii zvládla. Bylo mi ji víc líto. Byla vyrobena na silnici a tam je doma! Motor úplně v pohodě, takovej traktůrek - jezdil jsem s ní jak s choperem a dalo se i pod 5l/100km.
Spotřeba oleje? Je to YAMAHA, každej kdo jí vlastní ti k tomu řekne to samé - nevyspitatelná. Jezdil jsem 1 000 km po okrskách a vzala si 2 dl, ale pak stejný počet km na přesun po dálnicích do Rumun a tam žrala skoro litr... Chce to hlídat! GO pomůže jen na chvíli a Motorex je zbytečný luxus. Když ji nebudeš vytáčet do nehorázných otáček, vyplatí se dát hustší olej a máš "normální" motorku.
Vzpomínám na ní moc rád a s láskou. Kdby neexistovala KTM 950 Adva, tak bych si ji i nechal. Záleží co chceš jezdit, pokud asfalt a občas polňačku či šotolinku, tak nemůžeš udělat chybu.
Při případné koupi si dej pozor na vidle, funkci zadního tlumiče (ten je opravdu jen na silnici) a ložiska v krku. Viděl jsem i prasklý rám a uložení rozety rádo "šlochtá" - ložisko stojí dost peněz a nahradit jde zase jen drahým..*hmm*. Samosebou pazvuky z motoru taky nic dobrého nevěstí, ale pokud ucpeš laufy, tak měl jít kultivovaně bez hlasitých projevů. Píši o 850, 900 je ještě kultivovanější, svižnější a skoro bez vibrací.
Jestli uvažuješ více o terénu, tak nejlepší by bylo XTZ s motorem z TDM 850 trx.
Snad jsem touhu po informacích uspokojil.. Více na mém profilu zde:
http://www.motork...?mid=41910
a jedno video co TDM snese je zde:
https://www.youtu...6y8RQ0aItQ
Přidal 12345 dne 31-12-2015 20:01
#115
Díky....*tup*
Přidal Palo7 dne 01-01-2016 15:47
#116
já měl pár let TDM 900 a spotřebu oleje mezi výměnama jsem nezaznamenal
Přidal hobr dne 01-01-2016 17:25
#117
Palo7 napsal:
já měl pár let TDM 900 a spotřebu oleje mezi výměnama jsem nezaznamenal
Údajně olej "papaly" jen 850tky (jedna paní povídala*helpless*)....
Přidal Palo7 dne 01-01-2016 19:06
#118
jo tak 850 jsem i u známého zažil zadřenou :-(
Přidal 12345 dne 02-01-2016 09:06
#119
Tož to nechcu:|budu se muset poohlédnout po něčem jiném:).
Přidal Libor 77 dne 02-01-2016 13:07
#120
Viděl jsem rozlomenou kyvku na KTM, úplně vydřenou vodní pumpu, vím že ta motorka žere řetězové sady a gumy jak hladový dítě ze Somálska a přesto jsem si ji koupil.
První čtyřkolka našeho Dakarského jezdce, pana Josefa Macháčka měla motor z TDM 850 - proč? Na tuto otázku odpověděl - protože jsou spolehlivé *tup*! Pak jezdil na KTM LC8, protože byly výkonnější.
O zadřených motorkách i věhlasných značek a modelů jsem viděl a slyšel mnoho, ale nikdy jsem se podle toho nerozhodoval. TRX vydrží úplně stejně jako motor z Afry a to, že si vezme trochu oleje neznamená že se musí zadřít. Psal jsem, že není dělaný na vysoké otáčky - ano, vím i o TDM, kterou majitel drtil na dálnici 2 hodiny 180 km/h a pak se zadřela. Netuším jaký tam měl převod, ale nikdy bych takhle dlouho tenhle motor nevytáčel. Když jezdíš podle předpisů, je nezničitelný.
Pročti si veb www-tdm.cz , tam se o této legendě dozvíš nejvíc.
Přidal hobr dne 02-01-2016 14:06
#121
Libor 77 - neber to moc vážně. Vlastimil mi připomíná moju ženu - neví co chce, ale nedá pokoj, dokud to nedostane;)*pray**bye*
Upravil hobr dne 02-01-2016 14:07
Přidal Libor 77 dne 02-01-2016 14:14
#122
*hilarious*:D*tup* asi máš pravdu...
Přidal Flash dne 11-01-2016 10:13
#123
TDM 850 případně 900 je motor, který je lehce převrtaný (850) z motorky XTZ750 s trochu upravenou převodovkou. 900 už má více věcí jiné, ale pořád vychází z konceptu XTZ750.
Jelikož jsem XTZ vlastnil několik sezon, jsem členem tenere klubu a setkáváme se velice často (mimochodem teď o víkendu 16.1. bude tenere sezení v Pardubicích, o tom napíšu v jiném vlákně) tak se spotřebou oleje se to má takto:
tyto motory berou olej z jednoduchého, selským rozumem odvoditelného případu - ztvrdlá gufera na ventilech díky zubu času. Motorky už to jsou prostě staré a guma ztvrdne a začne netěsnit. Druhá možnost je že je motor vylágrovanej uživatelem. Když se dodržují intervaly a olej se mění jak má, motor o nájezdu 100.000km po rozdělání je jako nový, doloženou spoustou případů. Tenerák jeden co se účastní většiny sezení má na svojí tenerce 750 400.000 km a pořád frčí a to jezdí "sračičky" - byl na tom na poušti v africe i jižní americe atd... (výbrus dělal jednou a to pouze svým zaviněním, protože špatně zadělal airbox a nalítaly mu tam zrníčka písku a prachu
jen opakuji, je to většinou jen díky zubu času, druhá věc, dávat do těhle starej motorů, které byly dělány na minerální husté oleje a dnes tam lidi lijou plnou syntetiku... asi tak v krátkosti
Přidal Flash dne 11-01-2016 10:14
#124
k těm 400.000 najetých km pro rejpaly, bavíme se o motoru.. věc jasná je, že podvozek a rám dostali za své a už tam je spoustu věcí vyměnených
Přidal ganmiki dne 04-08-2016 14:51
#125
Já jenom, že Vás tady zdravím, když už jsem se zaregistroval.
Přidal 12345 dne 20-02-2018 07:24
#126
A je to tu zase,mi ta TDM nedává spát*blushing*Nejvíce se mi líbí ten první model typ 3VD.Chtěl bych to reinkarnovat na "dálník" na mé přiblblé výlety.A potřebuji poradit.Všeobecně se píše že motory 850 odcházejí na kliku.Jsou nějaké rozdíly v motorech typů 3VD a 4TX? A řešil někdo výměnu litých kol za drátěné?*pray*
Upravil 12345 dne 20-02-2018 07:27
Přidal Milanek dne 20-02-2018 09:53
#127
Vím že se zbytečně chytám na návnadu, ale mám čas tak proč ne :-), nejdelší "dálniční" trasa je z prahy na Gibraltar cca 2800km, druhým směrem do atén už je to jen cca 2000km, Moskva , Charkov všechno pod 2000km, pokud zcela pominu logiku a důvod takovýho přesunu (Řekněme že proto abys jel někam dál) tak pokud sedneš KLE500 nebo Transalpa 600 v ceně 40-50tis který naprosto bezproblému udrží 140km/h při spotřebě cca 6l dojedeš i na Gibraltar za cca 20h čistýho času a jak sjedeš z dálnice máš plnohodnotný cenduro cca 200kg jak pro okresky tak pro šotolinky a nedáš do toho korunu nad rámec údržby. TDM -pokud zase odignoruju hustotu provozu, pokuty a dobrej pocit že si předjel pár aut navíc dojedeš (trvalou ??) 170kou na Gibraltar za 16,5h čistýho času¨(ve skutečnosti toho nemáš šanci dosáhnout kvůli provozu mýtnym branám atd. k průměru 170 musíš jet všechny volný úseky aspoň 200+ a na to TDM už nemá), jinými slovy, nejdelší možná trasa ti přinese úsporu 3,5h za cca dva dny, kvuli tomu budeš přestavovat motorku na něco co není? jakákoliv 600ka trandák pojezdi v terénu neskutečný věci a pokud neřešíš spotřebu umí i 160 - moc dlouhý záleh a úzký řídítka se z TDMka odstraňují ztuha o svodech spodem ani nemluvě - je to prostě slepá ulička , a pokud to máš mít "jen" na silnici jsou podstatně lepší (pořád celkem levný) motorky kterým nedělá problém ani 200 - třeba tygr 955 (ten navíc zase naprosto marnej v terénu ani není) nebo i varan když už těžký krávy
Upravil Milanek dne 20-02-2018 10:14
Přidal 12345 dne 20-02-2018 11:37
#128
Nó v jádru máš částečně pravdu.Jenže já nechci klasické cenduro jako TA a jiné.Já chci na své přiblblé výlety něco na čem nejezdí každý trouba.Mám např doma dvě tenerky 3Aj a jednu 1VJ.A když potkávám na těch výletech daleko od domu lidi na "LEPŠÍCH" strojích a oni jsou překvapení že někdo na tak starém stroji vyrazí za hranice všedních dnů.Jenže jsou destinace kde je ta tenerka zbytečně terénní...A tak bych chtěl Tu starou TDM na drátěných kolech na Touranckách s tichým výfukem2-1 s jednosedlem a pořádným horním nosičem (40x60cm*music*) protože už dlouho jezdím bez kufrů (v těch má bába uskladněné brambory...)A že to tedy bude klasika použitelná i na lehčích šotolinách zrovna tak jako na broušení v zatáčkách,že z ní budu mít radost.*blushing*
Přidal Milanek dne 20-02-2018 12:07
#129
no tak z hlediska dokazovaní sám sobě popř. okolí jakej si tvrďák na to zase TDM dostatečně vzácný nebo neschopný taky není :-D - na to doporučuju cokoliv se sajdou tam je styl a pozornost nepochybná a o level jinde než na JAKÝKOLIV holý motorce :-) - sám jsem najel 10000km s 368 se sajdou a pávem a pozornost budila všude, byli sme i v alpách a to teprve byla výprava :-DD kor když to v serpentýnách řídí baba co má 154cm :-D, musím ale uznat že zrovna tuhle kombinaci dlouhodobě jezdit vyžaduje jistou neúctu k vlastnímu zdraví a životu :-D
PS: staré vzduchové tenerky,DR,XT a podobně stavěné stroje nejsou úlet ale naprosto logicky nejpoužitelnější a dodneška nepřekonaný stroje na courání po světě, naprosto objektivně můžu říct že stačí udělat plexi aby nefoukalo a pohodný sedlo a na dálnici proste jet jen 130 a nic víc a naprosto bezproblémů se dá jet i 1000km denně po dálnici. Takže ano pozornost sice budíš ale ve skutečnosti je to tak že stačí nespěchat a mít motorku aspoň malinko polaďenou a v cajku a nadřeš se daleko míň. než ty na velkých krávách co se diví :-D
Upravil Milanek dne 20-02-2018 12:17
Přidal magoss dne 20-02-2018 12:08
#130
Rekni to jednoduse,proste ji chces a nevis jak si to obhajit*hilarious*
Jinak jestli chces muzu se ti optat znameho,tusim ze ji mel od nova a ma ji ve velmi slusnem stavu
Přidal 12345 dne 20-02-2018 13:18
#131
Milanek napsal:
no tak z hlediska dokazovaní sám sobě popř. okolí jakej si tvrďák na to zase TDM dostatečně vzácný nebo neschopný taky není :-D - na to doporučuju cokoliv se sajdou tam je styl a pozornost nepochybná a o level jinde než na JAKÝKOLIV holý motorce :-) - sám jsem najel 10000km s 368 se sajdou a pávem a pozornost budila všude, byli sme i v alpách a to teprve byla výprava :-DD kor když to v serpentýnách řídí baba co má 154cm :-D, musím ale uznat že zrovna tuhle kombinaci dlouhodobě jezdit vyžaduje jistou neúctu k vlastnímu zdraví a životu :-D
PS: staré vzduchové tenerky,DR,XT a podobně stavěné stroje nejsou úlet ale naprosto logicky nejpoužitelnější a dodneška nepřekonaný stroje na courání po světě, naprosto objektivně můžu říct že stačí udělat plexi aby nefoukalo a pohodný sedlo a na dálnici proste jet jen 130 a nic víc a naprosto bezproblémů se dá jet i 1000km denně po dálnici. Takže ano pozornost sice budíš ale ve skutečnosti je to tak že stačí nespěchat a mít motorku aspoň malinko polaďenou a v cajku a nadřeš se daleko míň. než ty na velkých krávách co se diví :-D
V tom PS jsi to moc pěkně napsal*tup*takže jsi mi vlastně ušetřil čas a peníze*lol*takže za to můžu vyrazit do světa...*music*
Přidal puchyyla dne 20-02-2018 15:31
#132
Milanek napsal:
...
PS: staré vzduchové tenerky,DR,XT a podobně stavěné stroje nejsou úlet ale naprosto logicky nejpoužitelnější a dodneška nepřekonaný stroje na courání po světě, naprosto objektivně můžu říct že stačí udělat plexi aby nefoukalo a pohodný sedlo a na dálnici proste jet jen 130 a nic víc a naprosto bezproblémů se dá jet i 1000km denně po dálnici. Takže ano pozornost sice budíš ale ve skutečnosti je to tak že stačí nespěchat a mít motorku aspoň malinko polaďenou a v cajku a nadřeš se daleko míň. než ty na velkých krávách co se diví :-D
Toto je opravdu výstižný. Člověk však nesmí být poměřovač pinďourů. Ti tohle už z principu svého fungování nikdy nepochopí.
Přidal 12345 dne 21-02-2018 05:40
#133
Přesně tak jak to Milanek napsal v PS to provozuju.Tohle je jedna z mých tří tenerek typ"Balkán1"kterou používám nejvíc.Je fakt že nefouká je to relativně pohodlné a velmi spolehlivé.Jen mi občas chybí pár koníků.Ale s tím de tedy smířím....:)Výhoda je v tom že je mám tři pojízdné v super stavu a plnou stodolu ND (mám tam čtyři rozebrané a asi 1300kg dílů které jsem nakoupil v průběhu let):)
Upravil 12345 dne 21-02-2018 05:53
Přidal Milanek dne 21-02-2018 08:18
#134
na courání ideální stroj, a když něco k tomu čemu nechybí koníky na svezeni pak litrovy fazer to je docela pohodlná a hodňoučká motorka - pod 3000:-D a v otáčkách začne peklo v úplně jiným levelu než TDM - ale to kup na svezení ! ne na přestavbu na enduro :-)
Upravil Milanek dne 21-02-2018 08:23
Přidal 12345 dne 21-02-2018 10:24
#135
No já jsem to myslel trochu jinak.Jde o to že se courám někde na Balkáně a pak přijedu do Makó a tam bych ptřeboval na maďarské dálnice pár km/h navíc.A v té chvíli je mi CBR nebo FZS co stojí doma na houby...Mám rád starší motorky pěkně a prakticky přestavěné a tak jsem přemýšlel o té nejstarší TDM.Je to levné,velké(mám 194/125)takže by se na tom asi slušně sedělo,origo váží suchá 199kg,při přestavbě bych dal pár kg dolů,dal drátová kola 19"+17".Nejsem žádný motokrosař ale rád jezdím do míst kde je dost šotolinových cest a to by zvládla po té přestavbě líp než ty bachraté rádobycendura.No a těch prvích a posledních cca1000km na každém výletu bych využil ty koně a km navíc...:|
Přidal Milanek dne 21-02-2018 22:54
#136
Aha už skoro chápu :-) tak ješte naposed ,var 1)KEPLPY +-50TIS : - TA600 s laďakem a správným otryskováním = cca 55k to samé kle s vrchem z GPZ podobný výkon jen jiný pruběh = 140-150 dalnice v poho , málo ? to samé umí sériová afrika, i big celkem a sériová tenerka 750 umí i 160+ ale podvozek už pláče, jsou to proste starý keply a rozdíl proti 1v je celkem malý (ne v závoďení ale během dne)..... pak je hrozná díra az po motorky ala 800gs nebo tygr800 (var.2) - cenove pořád jinde , (var3:) povozit se na dálnici a zároveň na šotolině na úrovni cca 100tis?? má jedinou odpověd - ktm 950 (990) servis a údržba je peklo - musí ti na to vydělat ty tenerky :-) ale podvozek a motor .......asi takhle - každej by chtěl mít koule na to tuhle moto pojezdit na 100% já na to už nemám- proto jsem moto kripl ale přeju všem prohnat podobnou moto po šotoline 140kou je to pecka :-)
Přidal Niyo dne 26-02-2018 14:22
#137
Hele je mi potom vcelku prďánek, ale nepřemýšlel si třeba o Triumph Tiger 955i?
Pohodlný to je, ten tříhrnek má příjemný chod, výkon to má taky dost a drátěný kola taky.
Akorát ty výfuky co jdou na pravé straně spodem trochu vykukujou, ale zas tak na ráně nejsou a motocross s tím určitě jezdit nebudeš a šotoliny to dává s přehledem. :)
A kamarád co ho měl, tak ten s tím jezdil neskutečný věci v terénu.....takový, kam se většina dnešních překoňovaných, elektrikou a asistenty narvaných tak zvaných "cendůr" nikdy nepodívá ;)
Tady to je taky jeho stroj :) [url]
http://www.cenduro.cz/forum/viewthread.php?thread_id=892&pid=76094#post_76094[/url]
Upravil Niyo dne 26-02-2018 14:43