Název novinky: CENDURO :: XT 600
Přidal 12345 dne 31-12-2014 13:26
#1
Koupím přední kolo 21" s duralovým stříbrným ráfkem,z typu 3AJ.*pray*
Přidal 12345 dne 12-01-2015 09:51
#2
Fakt to nikdo nemá?*helpless*
Přidal 12345 dne 12-01-2015 19:00
#4
Ty první dvě jsou sice stříbrné,ale jsou to chromované plecháče.A zlaté nechci,mám doma 5 zadních a 4 přední *lol*
Přidal 12345 dne 20-01-2015 17:02
#6
Koupím 10 drátů,případně i celou sadu do předního kola XT 600 rok výroby 1983 - 1989 nebo celé kolo i nabourané,potřebuji jen dráty.
Přidal vlk dne 20-01-2015 20:59
#8
vlastimil napsal:
Koupím 10 drátů,případně i celou sadu do předního kola XT 600 rok výroby 1983 - 1989 nebo celé kolo i nabourané,potřebuji jen dráty.
pripadne mozes vyuzit tento tip na sroubarnu marek:
http://www.sroubm...alogue.htm
ak by stacilo len tych 10ks, staci im poslat 1ks podla ktoreho Ti spravia nove draty (aj nerezove)
mne robili draty na 21" kolo a spokojnost jak s prevedenim tak s cenou
Niple mi u nich neodporucali nechavat robit - tie im az tak nejdu, ale to mam len ako JPP - jedna pani povidala. Mozna ma niekto osobnu skusenost aj s vyrobou niplou a napise nam skusenost ako ich vyrobili
Přidal 12345 dne 20-01-2015 21:09
#9
Šroubárnu Marek znám,už jsem tam objednával na jawy a čezety.Jenže nedělají dráty s proměnlivou tloušťkou jako je origo XT.
Přidal vlk dne 20-01-2015 21:52
#10
vlastimil napsal:
Šroubárnu Marek znám,už jsem tam objednával na jawy a čezety.Jenže nedělají dráty s proměnlivou tloušťkou jako je origo XT.
hm, tak to som teda nepomohol a o premenlivej hrubke ani nevedel *zipit*
... vacsina ludi je blbych *hilarious* *comfort*
Přidal 12345 dne 21-01-2015 12:33
#11
Tož jsem se hecnul a objednal jsem sadu v Parts Depotu stojí to mizerných 1514kč + pošta.A je to*lol*
Přidal PetrAT dne 21-01-2015 13:42
#12
vlastimil napsal:
Tož jsem se hecnul a objednal jsem sadu v Parts Depotu stojí to mizerných 1514kč + pošta.A je to*lol*
tak to je good cena
já někdy v roce 96 sháněl 2 dráty do zadního kola na XTZ 660
první mi v yamaze nutili celou sadu za 3500,-
nakonec jsem musel vzít 10 drátů za brutal peníze
Přidal Bluzka dne 23-01-2015 15:35
#13
Ahoj,
kamarád rozprodává svojí garáž a za slušné peníze mi nabídl XT 550(1982) nebo xt 600 Z(1986) nebo XT660 (1992). Chtěl jsem se Vás tu zeptat, jakou by jste doporučovali jako pravé enduro železo? U 550 mi je trochu líto jí trápit někde po lesích přeci jen je to legenda, ale na druhou stranu se mi doopravdy líbí :-)
Přidal hobr dne 23-01-2015 17:13
#14
Bluzka napsal:
Ahoj,
kamarád rozprodává svojí garáž a za slušné peníze mi nabídl XT660 (1992).
Nemáš tam chybu? *hmm*
Přidal xx6 dne 23-01-2015 17:27
#15
bluzka> není legenda spíš XT 500? podle mých znalostí je 550 už poněkud jiná, spíše podobná 600 :) Ale v tomhle mne možná opraví fundovanější.
Přidal 12345 dne 23-01-2015 18:08
#16
No jo legenda je opravdu XT 500.Jenže z motorek dělají legendy lidi a za pár let bude legenda kdeco.Každopádně XT 550 zatím legenda není je to takový zajímavý mezityp který se vyráběl pouze od roku 1982 do roku 1984 a dnes je jich k mání velmi málo.A pokud se nějaká na prodej ukáže tak je zbastlená až hrůza.Pokud by byla ta výše zmíněná v origo slušném stavu tak by to byl jednou větší exot než XT500.Má to 38 PS,jede to 150 a má 160 kg.Jediná vyložená slabost byla přední bubnová brzda ale na kochačky je údajně dostačující.Na takových strojích už se nezávodí.....škoda.*helpless*
Upravil 12345 dne 23-01-2015 18:13
Přidal xx6 dne 23-01-2015 18:50
#17
já hodně na inzerci viděl ty 550 právě ve stavu dost žalostném a často překopaném - naházení díly z 600. Ale nejraději bych tu 500. Ta je krásná :) jenže za ní chcou už moc - na mne
Přidal Bluzka dne 23-01-2015 21:30
#18
hobr napsal:
Bluzka napsal:
Ahoj,
kamarád rozprodává svojí garáž a za slušné peníze mi nabídl XT660 (1992).
Nemáš tam chybu? *hmm*
mám, děkuji za upozornění má to být XTZ 660
Přidal Bluzka dne 23-01-2015 21:38
#19
Souhlasím s tím, že 550 není až taková legenda, ale podle mě, každá motorka, která dokáže po víc než 30-ti letech od výroby to co 550 by se měla nazývat legendou.
Nedovedu si představit, že by za 30 let měla jakákoliv motorka z dnešní doby jezdit tak bezchybně a s tak minimální údržbou jako takhle. XT 500 jsem na vlastní oči nikdy neviděl, takže nemohu soudit, ale když vím, co všechno ta 550 už odjezdila a vydržela, tak smekám a tleskám*clap*
jinak ještě k výše zmíněné: v těchto modelech se zase až tolik nevyznám, ale údajně je téměř v origo stavu. z druhovýroby dokupoval pouze nádrž, kterou se mu neopatrností podařilo prorazit. Všechny ostatní díly by měli být origo xt 550 buď přímo z této moto, nebo nakoupené z burz a aukcí. Pokusím se z něj dostat nějaké fotky, aby mohl posoudit někdo kdo se v tom vyzná víc.
Upravil Bluzka dne 23-01-2015 22:00
Přidal blejdamint dne 24-01-2015 02:50
#20
vlastimil napsal:
No jo legenda je opravdu XT 500.Jenže z motorek dělají legendy lidi a za pár let bude legenda kdeco.Každopádně XT 550 zatím legenda není je to takový zajímavý mezityp který se vyráběl pouze od roku 1982 do roku 1984 a dnes je jich k mání velmi málo.A pokud se nějaká na prodej ukáže tak je zbastlená až hrůza.Pokud by byla ta výše zmíněná v origo slušném stavu tak by to byl jednou větší exot než XT500.Má to 38 PS,jede to 150 a má 160 kg.Jediná vyložená slabost byla přední bubnová brzda ale na kochačky je údajně dostačující.Na takových strojích už se nezávodí.....škoda.*helpless*
nadherna masina, hodne mi to pripomina Betu Alp ktera je s 350motorem ze dr ka