Název novinky: CENDURO :: Suzuki V-Strom 250

Přidal prezi dne 25-10-2016 09:59
#1

Tak dosud jsme měli na výběr malý a velký strom ...šestpade a litr.

Teď byl na China International Motorcycle Trade Exhibition představen koncept Suzuki DL250!

advpulse. com:
Suzuki Unveils New V-Strom 250 Adventure Bike Concept

motodeník.cz:
Představí Suzuki malý Strom DL250?


CO NA TO ŘÍKÁTE? ;)

Upravil prezi dne 13-08-2018 10:14

Přidal Palo7 dne 25-10-2016 10:47
#2

Proč, vždyť to musí být na tu velikost úplně vydechlé

Přidal 12345 dne 25-10-2016 14:55
#3

Proč by to mělo být vydechlé.Ne každý při cestování závodí.Kámoš potkal v Mongolsku Angličana na Suzuki DR350 se sajdou.Při dlouhých jízdách je to hlavně o čase a ne o koních.:)

Přidal Meli dne 26-10-2016 06:51
#4

Tak tohohle si kup Vlastimile - ten bude mít na motorkářích nejlepší hodnocení z V-Stromů... :D

Přidal 12345 dne 26-10-2016 12:20
#5

Já vyjímečně nechci do nikoho rýpat,ale řekněte mi proč jsou všichni tak zaujatí proti motorkám s objemem pod 500.V roce 1978 jsem byl na Jawě 250/590 se 14HP v Rumunsku až u Černého moře,stihnul jsem to pohodě za 16 dní a dodnes na to rád vzpomenu.Teď sou plné fóra lidí co mají motorky se stovkama kubíků a koní a přitom na tom nebyli ani v tom Rumunsku.Jezdí po městech ověšení kuframa a tváří se Adventure.

Upravil 12345 dne 26-10-2016 12:21

Přidal Milanek dne 26-10-2016 15:38
#6

Protože: 1) i velký motorky jsou teď tak levný ze se vyplatí koupit velkou jetou než malou ať už jetou nebo novou - kromě toho objektivně těch použitelných pod 500 zase tolik není - 125ky ty fakt vůbec nejedou a od 250-450 je vlastně prd. ani novy ani ojety -typicky jezdi par DR350 majitele si je hyčkají protože náhrada prakticky není - objektivně co konkrétně dneska koupit v malorážce aby to umělo aspoň náznakem co umí transalp za 50? není skoro nic a hlavně !! 2) když si tam byl tak to stalo za hovno smrděl si od oleje a bolela tě prdel jenže už si to zapoměl !! :-) to není výsměch je to naprosto objektivní - dodneška vzpomínám jak sem jel na třiapůle poprvé do albanie a posralo se co mohlo, z těch motorek obrazně i opravdově odpadávali kusy co dneska dam za den a pul jsme jeli 5dni a 50km po dojezdu domu se mi rozpadla převodovka :-D - presto to byla jedna z nejlepších akci v živote !! jen to mozek musí par let přebírat :-D - po 20ti letech už si třeba ani nevzpomenu ze se ty motorky srali od pohledu ale budu vyprávet - jooo za myých mladých casu to my byli v albánii na třiapuulách to není jako ty šamponi dneska - sakra vlastně už to skoro tak vyprávím :-D

Upravil Milanek dne 26-10-2016 15:39

Přidal vilemx dne 26-10-2016 22:53
#7

Všichni zaujatí nejsme. Sám kolikrát přemýšlím, jestli se nemám vrátit od čtvrttunové kobyly k dvěpade Dominátůrkovi (4T 250 vodník, cca 25 koní, 130 kg plná, rozměrově 3/4 zmenšenina klasického NX650). Měl jsem ho nějakých 7 let, projezdil s ním jak spousty místních lesů, tak i kus Balkánu. Tehdy to pro mě byla ideální motorka, a to jsem měl odzkoušené i "velké" motorky. A proč váhám?
1) Jednak se šíleně zrychlil provoz. Před nějakými 15-20 lety i tahle malá dvěpade na zrychlení ujela většině aut, tehdy povolených dálničních 110 km/h dokázala kdekoliv udržet a v případě nutnosti šla rozvášnit ke sto třiceti. Dneska, díky daleko výkonnějším autům, bych na ní byl na lepších silnicích často brzdou provozu, což by ještě umocnilo mých 20 kg navíc a mnohem širší "profil" zejméína v oblasti pasu. *hilarious*
2) Delší dobu se nic podobného nevyrábí, takže jít do 25 let starého čtvrtlitru se mi zdá už risk. Na rozdíl od stejně starých "transalpů za pade" tyhle prci jezdí v režimu plný plyn a únava materiálu se vypnout nedá. Vůbec v tom není synrom vzpomínkového optimismu, protože ruce od oleje se tehdy nekonaly a za těch 7 let jsem měl jen 2 elektro závady - přešoupaný kabel ve svazku u krku řízení a vynechávající kondenzátor v tom slavném hondím CDI, Transalpisté vědí. Motorově i podvozkově ani prd.
3) Stejně jako tehdy byste se mi všichni smáli *secret*

Upravil vilemx dne 26-10-2016 22:54

Přidal Meli dne 27-10-2016 06:51
#8

ad 2) - myslím že vyrábí viz.:http://motoride.s...zstvo.html

Přidal HonzaH dne 27-10-2016 13:13
#9

Na 250 jsme projel Vietnam a tam ta motorka patří velké stroje tam překáží a nejsou na ně vybaveni, i tak jsem byl za piráta silnic s široko daleko nejsilnější, největší a nejrychlejší motorkou

tady u nás mám WR250R tj. nejvýkonnější civilní 250 a pro silniční použití je to s odřenýma ušima, rezerva na hlavní tahy malá, na vedlejších cestách a mimo cesty super - lehké, malá spotřeba, když je třeba tak se z toho těch 30 kobyl vymáčkne, ale na dalších cestách to nebudeš pořád držet pdo krkem

pokud bys s tím jel do ruska nebo do afriky kde rychlost bude do 90 kmh tak v pohodě, naopak oceníš obratnost ev. možnost snadno naložit na korbu náklďáku a malou spotřebu

Přidal sumavahonzi dne 27-10-2016 13:42
#10

Na okreskách 2. tříd jsou malorážky fajn:

Zajímavý stroj je také tahle Kawa 250TR
'https://s15.postimg.org/mr8u70qff/kawa_250tr.jpg'

Upravil admin dne 10-11-2016 08:35

Přidal prezi dne 10-11-2016 08:26
#11

Motor z GSX250R, podvozek KYB, brzdy stejné jako na GSX250R, 17-palcová kola, ABS.

Upravil prezi dne 13-08-2018 10:14

Přidal prezi dne 13-08-2018 10:16
#12

Motoride.sk: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

Přidal 12345 dne 13-08-2018 12:07
#13

Proč se to proboha jmenuje V-Strom když to má řadový motor?*helpless*

Přidal Marek_T dne 13-08-2018 16:48
#14

vlastimil napsal:
Proč se to proboha jmenuje V-Strom když to má řadový motor?*helpless*

Aby sa to lepšie predávalo :D